Vaihtoehtoisia äitejä uudeltamaalta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Longchamp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Longchamp

Jäsen
10.01.2009
930
1
16
Mä olen hyvä tekemään ystäviä,mutta nyt odotan esikoista enkä tunne ketään joka odottaisi uudella maalla omaa esikoistaan. Olen 22 vuotias,eikä kiinnostais alkaa kaveeraamaan yli 30 vuotiaitten äitien kanssa joita täällä näkee,ei myöskään kiinnosta ne joilla on jo paljon muksuja kun vertaistuki olis ihan kivaa.. olen itsestään huolehtiva ihminen ja kun oon vienny kummityttöä puistoihin tai joihinkin lastenjuttuihin ni kaikki äidit istuu marimekkopaidoissa ja toppahousut jaloissa,mun tekis mieli hautautua jonnekkin,mistä mä tällaisten ihmisten kanssa juttelisin "hei kiva raitapaita sulla tänään" En kuulu kirkkoon,joten uskonto ei kiinnosta. En kuuntele suomalaista popmusiikkia (Lähinnä Metallia tai tunnelmamusiikkia)tai kato salkkareita tai idolssia.. tuntuu ettei mistään löydy "vaihtoehtoisia" äitejä. Itse olen majoittunut Järvenpäähän.Kotoa löytyy myös pitkähiuksinen avomies.

mulle tuli sun kirjotuksesta mieleen lähinnä ylimielinen ja itserakas ihminen :o sory vaan, kirjoitat ei kiinnosta se eikä kiinosta tämä ja kamalat vaatteet yms yms, kysympä vaan miten meinaat saaha tolla asenteella ystäviä?????

Alkuperäinen kirjoittaja vilijonka08:
mulle tuli sun kirjotuksesta mieleen lähinnä ylimielinen ja itserakas ihminen :o sory vaan, kirjoitat ei kiinnosta se eikä kiinosta tämä ja kamalat vaatteet yms yms, kysympä vaan miten meinaat saaha tolla asenteella ystäviä?????

On niitä tähänkin menessä löytynyt. Kukaan kavereista ei vaan satu olemaan raskaana.

en tarkoittanutkaan etteikö sulla ystäviä olisi vaan niiden uusien suhteen kun noin arvostelevasti kirjoitit muista äideistä, ei ollut tarkoitus loukata, pisti vaan silmään toi marimekon paita ja tuulihousut ja monta lasta. :D mulla on monta lasta ja olen yli 30v niin ja asun uudella maalla, mutta mulla ei ole marimekon paitaa eikä tuulihousuja ja sit vielä kuulun kirkkoon ja katon salkkareita mut en idolssia, et varmaan tätä halunnu tietääkään

Alkuperäinen kirjoittaja vilijonka08:
en tarkoittanutkaan etteikö sulla ystäviä olisi vaan niiden uusien suhteen kun noin arvostelevasti kirjoitit muista äideistä, ei ollut tarkoitus loukata, pisti vaan silmään toi marimekon paita ja tuulihousut ja monta lasta. :D mulla on monta lasta ja olen yli 30v niin ja asun uudella maalla, mutta mulla ei ole marimekon paitaa eikä tuulihousuja ja sit vielä kuulun kirkkoon ja katon salkkareita mut en idolssia, et varmaan tätä halunnu tietääkään

Ei siin mitään vikaa oo,jokainen täplää tyylillään. :p Ei ton tosiaan tarkoitus mitenkään halvetava oo olla,mä vaan haluaisin ystäviä joilla olis samantyylisiä itressejä..

Yhteistyössä