Hae Anna.fi-sivustolta

Vaihtoja iltaan

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Huolis, 14.09.2018.

1. Huolis Vierailija

Hei

Vaihtoja iltaan. Kerron milloin lopetan. Laita sinäkin hiukan taustaa kysymyksellesi mihin toivot, että katsotaan.

Minulla on pitkä työrupeama takana, jonka kanssa olen saanut taistella melkeen tukkanuottasilla vuosia vuosia. Hanskatkin välillä heittänyt tiskiin ja taas kumminkin hetken päästä jatkanut. Nyt olen kerännyt kunnolla sisua ja alkanut taas hankkeen puolesta taistoon.

Mitä näet tuleviin tapahtumiin? Taistelu toki jatkuu, mutta mitä niihin näkyy? Onnistunko vai hautautuuko koko homma tuen puutteeseen? Yksin en kaikkea pysty viemään läpi.

Sinulle?

2. Huolis Vierailija

3. Silmänen Vierailija

Hanke ei tule onnistumaan tavalla jolla sitä tällä hetkellä viedään läpi. Sovitteleva ja neuvotteleva lähestymistapa tuo lisäjoukkoja hankkeen läpiviemiseen.

Minulla ketju, katsotko siihen kiitos.

4. Huolis Vierailija

Vaihdan tänäänkin pitkin päivää, jos halukkaita löytyy.

5. Besore Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tsemppaa tässä vaikka hankalalta näyttäkin. Tosiaan saat tukijoukon taaksesi jonka kanssa viet asiaa eteenpäin. Siinämielin toiveikas tunne.

No minulle, koulussa on hankalaa, kannattaako lopettaa vai lähteekö rulaamaan. Mitä muuta elämääni?

6. Besore Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tosiaan ihmiset siis ilkeitä siellä. Myös mies jolle tein bänät, manipuloivaa sorttia. Mitä hänestä sanotaan

7. huolis Vierailija

Olet aika herkkä. Siinä on paljon hyvää, mutta muutakin. Pahoinvointia tuntuu. Omien rajojen tunnistamista ja muiden tekojen/tunteiden erottamista energioitasi ettet päästä niitä pinnan alle. Kun ne sisäistää muuttuu elämässään huikean hyväksi. Kirjoitan nyt näin, kun pyydettiin.

Mieheen sama asia. Mene eteenpäin elämässä äläkä päästä pinnan alle. Sama kouluun. Suoriudut kyllä.

8. vierailija Vierailija

Hanke tähän näkyy ystävä apuna suuri apu . Matkaa teette yhdessä jokin matkan tekeminen konkreettisesti.
    Tuleviin
    Viestiä olet saannut ihan nyt tai lähiajassa tuloksista ,voimia keräät ja niitä saat .Toteutat unelmia keräät satoa joudut nousemaan täyteen mittaasi.Tähänkin tulee apu joukkoja. Työtä on edessä pidä huolta itsestäsi ja jaksamisestasi saat sadon korjattua siitä palkkio jolla saat hyvää itsellesi.

Tulevaan jos katsot se aukaisee jo paljon nyt ajatusten päällä jonkin verran asioita?

9. Kortein. Vierailija

Jotakin olisi muutettava perusteiltaan. Se että joudut taistelemaan kertoo siitä että ajankohta ja asia eivät ole oikeita tähän hetkeen.
    Sinua pyydetään päästämään asiasta irti. Näin vapautat energian asian ympäriltä ja se pääsee muotoutumaan erilaisella energialla sellaiseksi joka voi lähteä vetämään.
    Kuitenkin sinulle enemmän opiskelu ja jokin ihan täysin uusi juttu olisi avautumassa. Riippuu siitä aikataulusta millä olet valmis irtipäästöön vanhasta.

Minulle katsotko miesasiaa. Mistä tulisi ja millainen? Milloin?

10. Ebban Vierailija

Tähän nousee vahvasti se, että lopussa kiitos seisoo. Taistelua on vielä edessäkin, mutta sitä sinun ei tarvitse tehdä yksin. Avaudu sopivasti niistä haasteista, joita sinulla on ja saat apua.

Oih, se rakkaus. Ilman sitä olen ollut vuosikausia, mutta nyt tuntuu että on jo lähellä. Onko?

11. Huolis Vierailija

Laittaisitko taustaa ja mihin toivat että katsotaan?

12. Huolis Vierailija

Opiskelut olen saanut päätökseen jo. Uutta ei enää tulossa.

Kaksi miestä loppuvuoteen täällä näkyy. Sanotaan että vanhastasia pitää energiatasolla päästää irti, että uusi voi tulla.

Eli jotain työstämistä vielä. Mies hyvin likellä. Tee töitä irtipäästämiseksi, jos se on tahtosi. Vuoden vaihteeseen mennessä tunnet tämän toisenkin. Tunteistaan kiinni miten valmis silloin olet.

13. Huolis Vierailija

Tähän tulee niin, että olisit kovasti työstänyt jotakin aluetta itsessäsi. Vuodet on siihen tarvittu ja olet valmis. Hieman turhautumista nyt vaikka toivo siellä ylimpänä kumminkin. Tummahko, sanoisinko, hyvin siisti/pukeutuva mies, klassinen tähän sinulle on tuloillaan. Eronnut, vapaa ja asiansa käsitellyt. Hyvin toimeentulevakin. Ainakin yksi lapsi näkyy lähellään. Mutta älä vaan kysy aikaa, kun sitä en saa tähän tulemaan. Ihan rauhassa vaan eteenpäin. Mitään normaalista poikkeavaa ei tarvitse tehdä.

Et kysynyt, mutta tähän nostetaan tähän hetkeen/lähitulevaksi työ erittäin positiivisesti esiin. Saat siitä voimaa. Jotain hyvää sieltä sinulle luvataan tapahtuvaksi. Uudistusta, joka tuottaa paljon onnen tunteita. Sen voimalla tässä hetkessä jatkat jaksoa eteenpäin ja jotenkin on sen aika vielä tähän väliin sinulle. Jonkun uudistuksen jälkeen sitten tuo mies :)

14. vierailija Vierailija

15. Huolis Vierailija

En osaa katsoa, mutta voin tehdä sinulle energian välityksen. Katsotko minulle työhön? Koen turhautumista, valtavaa työtaakkaa ja kyllääntymistä. Tekisi mieli repiä itsensä pois koko työpaikasta. Mitä jatko tuo tullessaan?

Valitettavasti näyttäisi samanlaisena tämä jatkuvan ja toisaalta et kumminkaan ole vielä paikasta valmis luopumaankaan. Kumminkin jaksat ja jaksat. Toimeentulostakin kysymys.

Näkisin, että myöhennin vasta tulossa sinulle kyllä ihan paikanvaihto. Voi siis kyllä olla saamaankin jotenkin kuuluvaa, jos edes mahdollista, tiedät, mutta paikka ainakin vaihtuu/muutos ja se tuo sitten uudet tuulet työelämääsi. Jotenkin tulee niin ettei ymmärretä työtaakkaasi tai sitä ei voida ymmärtää ja on vaikea muuttaa asioita, vaikka halua olisi.

Voithan toki alkaa muuta katselemaan niin valitessasi, mutta ihan sopivaa/samantasoista ei hetkeen tule vastaan mihin vaihtaa, mutta ajan kanssa kyllä. Jos suostut hieman erilaiseen niin töitä löytyy hyvinkin nopeasti sinulle.

16. vierailija Vierailija

Huolis, onko sinulla meiliä? Haluaisin vielä vaihtaa muutaman ajatuksen kanssasi.

17. Syysenkeli Vierailija

Tulee viesti tähän, että yksi voitto. Eli kovan työn jälkeen ja aika itsenäisenä yksin kuitenkin saat jonkinlaisen voiton tässä asiassa, siihen liittyy kyllä kolme muutakin ihmistä, jotka ovat ikäänkuin selkäsi takana, mukana, mutta sinä olet eniten. Tämän jälkeen päätät luopua tästä ja levon jälkeen lähdet kohti uutta. Onnistut siis!

18. Veikkonen Vierailija

Sinulla on selkeä kuva tulevasta ja sitä kohden pusket. Anna itsellesi levähdysaika, voimaannut ja vahvemmin jatkat. Sinulla on tukija, joka vahvistuu ja jää rinnallesi. Tämä tukee sinua hankkeessasi ja etenet. Vielä pieni takku ja sitten selkeämpää.

Kerro mitä vain saatkaan vaalean, monipuolisen urheilijamiehen suhteen. Hänen ajatuksiaan, tulevaisuudentoiveitaan minusta. Ei seurustella, mutta ollaan tavattu pari kertaa.

19. vieras Vierailija

Viestini katosi... tulisiko nyt...

Sinulla on selkeytynyt tulevaisuudenkuva ja siihen pyrit. Tukijakin tähän ilmaantuu ja käytännön asiat helpottuvat hänen tuellaan. Hän tuo myös uutta ajatusta kuvioon. Vielä joku takku ja sen jälkeen eteenpäinmenoa ja onnistumista.

Kiitos jos katsot vaalean monipuolisesti urheilevan miehen ajatuskuvioita ja tulevansuunnittelua mun suhteen. Emme seurustele, mutta tavattu pari kertaa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri