Hae Anna.fi-sivustolta

Vaihtoja muutamalle illan mittaan

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Isabella, 17.02.2012.

1. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Katson sinulle taroteilla haluamaasi kyssäriin tai aihealueeseen. Katsoisitko minulle terveyttäni, joku nyt mättää, mutta mikä?

Lämmöllä, Isabella

2. t . non Vierailija

voiko tällainen sopia sinulle: olet lahjakas monissa asioissa, mutta et pääse toteuttamaan itseäsi tarpeeksi ja sisäinen turhamaisuus kalvaa sisintäsi ja voi edesauttaa terveyttä ongelmiin? onko ristiriitoja ja kontrolloitko asioita paljon, vaikka sinun tulis tarttua vain keveällä otteella asioihin, kun oikeasti suurta huolta ei ole. ei sellaista, jota ei voisi korjata ja ratkaista. edessä on kuitenkin kovia ratkaisuja tehtäväksi tulossa.

noin katsoin korttien kautta peilaten, harjoittelen sitä vasta. intuitio näyttää salamointia solar plexuksen vaikutusalueella. sen kohde-elimiähän ovat iho sekä ruoansultauselimistö. voisikohan ongelmat johtaa alkujuurillaan sinne? onko fyysistä vai ei, uskon aistimani perusteella kuitenkin, että syvin syy-yhteys alkaa energiatasolta, tietystä tyytymättömyydestä. nekin toki ilmenevät fyysisinä vaivoina. saitko tästä mitään?

tee minulle pöytä. kaivaan vahvistusta muutamaan asiaan ihmissuhdepuolella.

3. Senorita* Vierailija

Vastaukseni saattaa olla vaatimaton koska en näe tällaista kuten sairauksien syytä. Vastaat sitten jos koet että viitsit vastata :)
    Vaivasi syytä ei saada ratkaistua. Tutkitaan kyllä, mutta ehdotuksia ja epäilyjä tulee, muttei mitään ratkaisevaa. Itse kärsit tästä epätietoisuudesta kovastikin. taustalla saattaa olla huono vastustuskyky tai heikkous jossain terveydellisessä seikassa.
    Enempää ei tässä minulle näytetä. Jotenkin se tulee off topic, että olet erilainen kuin ympäristösi, et ole niin sovinnainen kuin muut ja uskallat olla myös erimieltä, olettaisin että olet myös erinäköinen kuin muut. Positiivisesti oma itsesi.
    Jos katselet, katsotko tuota työpaikan miestä joka selvästi haluaa olla päivittäin yhteyksissä, sen myös aloitti. Asiallisesti, tietysti leikkisästi kuitenkin. Eikö hän sitten kuitenkaan ole yhtään ihastunut, on vaan omalla tavallaan kaveri? Ei ole tehnyt mitään lähestyvää liikettä, muuta kuin tuo että joka päivä ottaa yhteyttä.

4. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Sinulle nousee nyt uupumusta tunteiden alueella. Ikäänkuin kohdistat tunteitasi nyt väärään henkilöön. Nyt sinun tulisi vahvistaa itseäsi, jotta osaisit sanoa myös ei. Kriittistä itsetutkiskelua myös kehoitetaan harrastamaan.

5. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kortit kertovat seuraavaa: miehellä on nyt jokin ns. eheytymisen kausi menossa, voi olla seuraus jostakin päättyneestä ihmissuhteesta, joka ei ollut kovinkaan kummoinen. Nyt kaipaa jollain tasolla yksinäisyyttä, eikä ole valmis suhteeseen.

6. Ap* Vierailija

Ei ole päättynyttä suhdetta, yhtä tukevasti naimisissa kuin minäkin.

7. alliN Vierailija

Saan pientä häikkää sinulle alavatsan alueella. Tuntuu kipunointia ja kramppeja suolistossa. Voisiko olla näin. Olet jollain tavalla herkistynyt tietyille ruoka-aineille. Näkisin, että ainakin viljat tekevät sinulle tuota vatsanväännettä. Mitä meinaat, onko tuttua sinulle vai näenkö jonkun muun vaivoja tähän...

Minun rakkaus on aina vaan tulematta. Missä oikein viipyy minulle oikea mies ja millainen hän on?

8. t . non Vierailija

kiitos. ei tunnu täysin omalta. enempi menneeseen menee tämä.

9. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Vatsatautia on ollut, mutta ei johdu viljoista, koska en niitä syö.

Vähätteletkö itseäsi jostakin menneisyyden asian takia? Sinun tulisi lopettaa olemasta itsellesi julma, niin rakkauskin saapuu. Sitä en osaa sanoa, millainen hän on, mutta rakkautta tulet löytämään, etsimättä.

10. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri