Hae Anna.fi-sivustolta

vaihtoja täksi päiväksi

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä lintunen, 14.06.2018.

1. lintunen Vierailija

hei, katson selvänäöllä, en käytä kortteja tms. vastailen saman tien olen koneella koko päivän. tarvitsen taustoja ja tarjkoja kysymyksiä, ne auttavat ja sitten ei tarvitse kysellä uudestaan. toivottavasti olet myös aidolla mielin mukana.

en ole enää varma erään ihmisen luotettavuudesta. lyhythiuksinen vaalea hieman pyöreähkö nainen. onko hänellä kaikki kunnossa, onko puhunut minulle totta? olen alkanut epäilemään ja pelkäämään onko kaikki kunnossa kyseisen ihmisen suhteen, mutä sinä näet, millaisin energioin tämä henkilö nousee sinulle ?

herkkä ja hoikka taiteilijamies on myös mielessä. mitä sinulle nousee häneen, pidämme yhteyttä tunnemme jo muutaman vuoden takaa, mutta minulle ajatuksissa parisuhdekin, voisiko sellainen hänen kanssa syntyä toisin sanoen ovatko tunteet molemminpuolisia?

olen päälle kolmekymppinen tummahiuksinen nainen.

2. Sinulle Vierailija

Onhan siellä jotakin, mutta ei mitään sellaista, josta sinun kannattaisi huolta kantaa. Selviää kyllä ajallaan enkä sinuun päin poimi hänestä epäluotettavuutta välillenne. Selviää siis älä turhaan huolehti :)

Minulle tähän nousee sellainen olisiko tämä ristiverinen mies ehkä jokusen vuoden vanhempi sinuun verrattuna, kun ikäsi mainitsit.

Tälläisestä miehestä kuitenkin sinulle puhutaan. Ystävyys pohjalla ja mielestäni siihen nähden tiivistä yhteydenpitoa ja energiaa välillenne...sitä näkyy paljon. Onko mies hiukan kauempana sinusta ja se rajoittaa, mutta....mies on kyllä sinun elämpolullesi tarkoitettu ihan miehenä, vaikka tämä ei mitenkään kertarysäyksessä ole tullut ja etenee kyllä hiljalleen niin että kyllä tähän ihan parisuhteen mahdollisuuskin on annettu.

Mies ei ehkä ole ollut niin valmis aiemmin, mutta ootahan, kun syksympään päästään ja tässä välissä muista: Nyt rohkeus kannattaa ja kantaa sillä lailla hienovaraisesti eteenpäin eli pidä huolta, että mies tietää sinun tunteesi ja ajatuksesi hänestä :)

Tapailumiehestä olen kiinnostunut ja nyt suljin nettiprofiilinkin, kun ei enään kiinnosta muut. Omat tunnelmani tiedänkin, mutta miten mies? Joitakin vuosia minua vanhempi ja parisen vuotta sitten eronnut, kuten minäkin, kahden lapsen isä. Miten hän minut kokee ja tuntee. Miten jatkossa?

3. lintunen Vierailija

kiitos sinulle, varsinkin mitä miehestä sanoit osui kyllä hyvin. näit aivan oikein. joo tähän mieheen kenestä kysyt, näkyy vahvat energiat, tummat, tummanpunaiset, intohimoa ja kiinnostusta vahvastikin. onko tää mies tumma ja jotenkin tummat vahvat energiat hänessä, tässä kuvassa hänellä on tumma puku päällä eli onko pukumies . tämä mies on vähän hämillään tässä, ole varovainen ettet säikäytä häntä liikaa hän säikähtää jos liian aktiivisesti/aggressiivisesti lähestyt häntä, eli varoen ja hellästi. tämä ei vielä ole niin valmis sitoutumaan kuin sinä, eli anna vapautta anna tilaa, älä kiiruhda, anna hänelle aikaa ja tilaa.

4. Sinulle Vierailija

Kiitos paljon.

Saisinko kysyä, että miksi mies oikein on hämillään? Olen jotenkin itse käsittänyt että hän valmiimpi kuin minä, mutta toisaalta...ihmiset on niin erilaisia kuitenkin ja tulkinta voi ontua :) On totta että olen aika avoin ja keskusteleva sekä vastavuoroinen :)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri