Hae Anna.fi-sivustolta

Vaihtoja

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Tarotar, 01.03.2014.

1. Tarotar Vierailija

Vaihdan kanssasi, jos haluat. Käytän itse taroteja.

Minulle voi katsoa, mitä vain nyt annetaan. Anna sinä minulle jokin aihealue, ei mielellään liian tarkkoja kysymyksiä.

2. martta. Vierailija

Kerron mitä sain tähän; työssäsi on muutoksia, onko niin että sinäkin olisit halukas tekemään jotakin muuta muualla, mutta taloudellinen pakko pitää sinut työssäsi?! Ehkä näin. Mutta jotakin muutosta työssä tulee, jollei aivan juuri nyt niin vuoden sisään. Rakkauskin on etäällä, joko olet suhteessa, joka on vähän laimea tai sinulla ei ole suhdetta. Sanoisin, että kuumempia tunteita tulee loppukeväästä ja kesällä. Terveyteen näytetään, että pidä huolta itsestäsi, aivan kuin tietäisit mitä pitäisi tehdä, mutta olet vähän laiminlyönyt (kuntoilu?verenpaine?).
    Tähän nousee vielä spanieli, en tiedä onko sinulla koiraa, haaveiletko sellaisesta vai onko jossain menneisyydessä ollut sinulle tärkeä. Palaute olisi kiva.

Minulle ristirouvalle katseletko rakkautta ja rahaa, rahaa ihan kuukauden kahden säteellä ja rakkautta puolen vuoden sisään, jos tällaiset aikamääreet onnistuu?!

3. Taru Vierailija

Hei
    Olet ratkaisun edessä risteyksessä. Haluat muutosta mutta et tiedä minkä tien/suunnan valitset. Ratkaisun aika ei ole ihan vielä koska suunta hukassa. Sitten tiedät suunnan kun olet siihen valmis. Tämä koskee työelämää. Rakkausrintamalla tasaista,muttei tylsää.
    Minulle työ ja asuminen.

4. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos sinulle. Olen kyllä ihan tyytyväinen työhni, mutta eihän niistä muutoksista aina voi tietää, vaikkei sellaisia kaipaisikaan. En ole suhteessa, mutta rakkaus olisi kyllä tervetullutta. Minulla on ollut aiemmin spaniei.

Sinulle nousee rahaan näin: Nyt sinulla on jotain vaikeutta rahaan liittyen, ikäänkuin ponnistelet, mutta turhaan. Pelkäät lannistuvasi kokonaan taakan alla. Nyt kehotetaan etenemään asteittain asian hoitamisessa. Sinulla on valmiuksia hoitaa asiat kuntoon kyllä. Ole kuitenkin varovainen kaikissa sopimuksissa jne.

Rakkauteen nousee jonkinlaista valintaa kahdn asian välillä. Nyt älä tee mitään hätiköityä, vaan anna asioiden kehittyä omalla painolaan kunnes löydät selkeyden. Muutos parempaan on tulossa. kehotetaan luottamaan itseesi, äläkä tee turhia kompromissiratkaisuja.

Toivottavasti sait jotakin uutta näkemystä tilanteeseesi.

5. tarotar Vierailija

Siis vastaaja olin minä, Tarotar, olin vain unohtunut kirjautuneena sisälle.

6. Tarotar Vierailija

Kiitos sinullekin. Sinulle nousee nyt uudenlaista vapautta, joka tulee riskin ottamisen jälkeen. Tämä siis on asumiseen. On elämänmuutoksen aika, on seistävä nyt omilla jaloillaan sanotaan.

Työhön sinulla nousee sitä, että työtä tulee olemaan, sellaista joka täyttää sinut ilolla ja tyytyväisyydellä. Nauti siitä, sillä elämä antaa lahjan jonka olet ansainnutkin.

7. rakkaudella Vierailija

rakkaus sinun pöydässäsi isolla ärrällä.
    kolme tuntia: nuori mies tummahiuksinen voi tuoda jotain uutisia tms lähiajassa
    kolme päivää:maljojen kakkonen eli sitoutuminen kahden ihmisen välillä mitä mitä elämässäsi tapahtuu.
    kolme viikkoa:rakkaus teemaa jälleen muisteloita jotain muistoja jokin tuo mieleesi.
    kolme kuukautta:kohtalonpyörä joten jotain kohtalonomaista tapahtuu tiedät itse taroteista niin ymmärrät.
    kolme vuotta tulee mies elämääsi tämä on eri joka tuossa alkupöydässä olis rakkauden maljaa kuljettaa vaaleahko matkaa on kovasti tehnyt elämässään.

minulla muutama osaalue jotka hiertää elämässä mitä kortit kertoisi?

8. Tarotar Vierailija

Kiitos sinullekin paljon.

Sinulle nousee nyt tällaista: Sinulle on tulossa nyt suuria muutoksia eämässäsi, jonkin on aika poistua tehdäkseen tilaa uusille asioille. kehotetaan mys olemaan vilpitn tunteissasi ja näyttämään ne avoimesti.

Näiden tapahtumien kautta saavutat sisäistä tasapainoa ja opit tuntemaan omia voimavarojasi kunnolla. Luota elämään ja itseesi.

9. köynnös Vierailija

Hei
    katsotko minulle rakkauteen, nainen 41v , ruuturouva kyselee mitä siellä näkyy ja ketä? :)

Sinulle jokin päätös on ajankohtainen nyt, olet ns "tunturin laella", josta katselet mihin suuntaan lähdet vaeltamaan. JOkin ratkaisun hetki siis tässä mutta sitten kun päätöksen teet niin siitä sitten ovet aukeavat kuin noin vain. Jokin avain sinulla on käytettävissä, olet saanut jo ilmeisesti edellisistä eloista (elämästä), joiden oppeja tässä nyt tulet hyödyntämään.
    Jonkinlainen juhla kevääseen myös sisältyy, onko kyse perhejuhlasta vai muuten isommasta vaikka valmistujainen tai vastaava, mutta nämä juhlat näkyvät tässä muuten suht tasapaksussa keväässä.

10. rakkaudella Vierailija

kiitos tekis mieli kysyä mikä poistuu? kuoleeko tai sairastuuko jokuTms? on nimittäin paljon tapahtunut mutta mutta.

11. Tarotar Vierailija

Kysymys on enemmänkin sisäisestä muutoksesta, ei ulkoisesta. Jotain merkittävää kuitenkin.

12. Tarotar Vierailija

Kiitos paljon sinullekin! Rakkauselämässäsi on tulossa muutosta. Sinun tulee kuitenkin avoimesti näyttää, mitä tunnet. Henkisesti tärkeä suhde on kyllä tulossa sinulle. Kuitenkin annetaan myös, että sinulla olisi olemassa negatiivisia tunteita ja pelkoa liittyen ihmissuhteisiin. Nämä sinun tulisi tiedostaa, että pääset niistä irti ja kykenet antamaan ja ottamaan vastaan aitoa tunnetta.

13. köynnös Vierailija

Kiitos sinulle. Niin, tiedän että pelkoa on olemassa tai ainakin on ollut ja skeptisyyttä, mutta ihan tuntuu kuin olisin jättämässä nämä kielteiset tunteet taka-alalle, ainakin minusta itsestä tuntuu siltä kun monet ovat nykyisin päässeet lähemmäksi minua. se on ihanaa. Ne negat tunteet olen ne kyllä tiedostanut ja huomannut. Toivon että oppisin antamaan ja ottamaan vastaan aitoa tunnetta. Eikö ketään erityisempää näkynyt siellä..?

14. Tarotar Vierailija

Kyllä siellä jokin tärkeä suhde on tulossa, tarkempaa kuvausta en valitettavasti osaa antaa. Mutta uskoisin tulevaksi muutaman kuukauden sisällä.

15. köynnös Vierailija

Kiitos sinulle.

16. Tarotar Vierailija

Nostan vielä, jos joku vielä haluaa vaihtaa. Minulle voisi katsoa myös, miten menee tumman miehen kanssa, jota kohtaan minulla on tunteita.

17. mellu Vierailija

Ei välttämättä tapahdu mitään jos et itse ota aktiivista roolia ja tee ensimmäistä siirtoa. Kaipaat häneltä viestiä mutta laita se itse. Et tule torjutuksi.

Kävin työhaastattelussa mutta en tiedä olisiko paikka minulle oikea jos sen saisin?

18. Tarotar Vierailija

Kiitos sinulle. Sinulle nousee tuohon työasiaan, että kannattaa vapautua itseäsi rajoittavista ajatuksista ja mennä rohkeasti kohti päämäärää. Ikäänkuin ajattelisit, ettei sinusta olisi siihen työhön, mutta se ei ole niin. Älä rajoita itseäsi. Kaikki järjestyy kyllä, kun otat asiat hieman rennommin.

19. suski Vierailija

Hei Tarotar, minä tartun tähän kysymykseesi ja vastaan, että tumman miehen kanssa aaltoilee.. hmm.. mitähän tarkoittaa. välillä olet onnesi kukkuloila ja välillä siellä toisessa ääripäässä - kuitenkin rakastavasti. tämä mies on sinulle annetta kohdataksesi juuri nämä erilaiset tunneskaalat ja tullaksesi tietoiseksi enemmän itsestäsi. Ette asu yhdessä? ainakin tässä jokin välimatka taitaa olla nyt käsillä, välimatka joka selkeyttää tunteitanne puolin ja toisin. voi olla lomakin toisella minkä vuoksi ei ihan tiivistä yhteyttä näy. Sidos kuitenkin ja kasvutarinaa. TArkoitus tällä kaikella on.

Minulle voit katsoa tummahko mies niinikään, eli ruskeatukkainen hoikka pitkä mies, jonka kanssa on perhoset pyörii vatsassa ja saa minut jollain lailla syttymään. Mitä hänestä, meistä näkyy lähiajoille, onko yhtään tiiviimpää, lähestymistä tms.?
    kiitos.

20. Tarotar Vierailija

Kiitos sinulle. Nyt näyttäisi siltä, että olet jotenkin jumiutunut tähän mieheen; kehotetaankin luovuttamaan ja päästämään irti. Samalla jotenkin puhdistat ilmaa ja saat uudenlaista selkeyttä. Sinullla on kuitenkin sisälläsi aljon tunteiden rikkautta jaettavaksi ja saat aloittaa jotakin uutta, kun vapautat itsesi vanhasta.

21. suski Vierailija

Kiitos :) hmm.. noin kuukausi tässä "jumiutumisessa" menikin.. näinkö nopeasti ne ratkeaa sitten. Tämä mies yllättäin ilmestyi tähän helmikuun alussa, ja jos mies edelleen osoittaa kiinnostusta niin minä vain vapautan itseni? :)

22. Tarotar Vierailija

No ajattelisin, että kortit haluavat sanoa, ettei tästä suhteesta ole tulossa vakavaa. Siksi kehotetaan menemään eteenpäin.

23. suski Vierailija

Ok, kiitos tiedosta, nyt ymmärsin :). Mietin vielä, haluanko kuitenkin nauttia tästä hetkestä sen aikaa kuin se kestää. Enhän voi tietää onko edessä edes tämän arvoista.

24. Tarotar Vierailija

Niin, eihän kaiken aina tarvitse johtaa mihinkään sen kummempaan. Nauttia voi hetkistäkin :)

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri