Hae Anna.fi-sivustolta

vaihtoja

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä tummaN, 13.03.2018.

1. tummaN Vierailija

Vaihtelisin halukkaiden kanssa.

Pari vuotta olen ollut yksinään ja kaipuu olisi jonkinlaisen suhteen muodostamiseen.

Jokohan elämääni olisi saapumassa mies jonka kanssa vihdoinkin onnellinen suhde. Miltä näyttää ja mistä tulee? Treffipalstallakin olen, mutta tapaamisissa en sitten olekkaan henkilöistä innostunut enkä hae yhdenillan juttuja.

Mitä sinulle? Taustoita kysymyksesi. :)

2. Nukkuja Vierailija

Hei
    Et löydä sopivaa treffipalstalla, palsta väärentää ja energiat jäävät tunnistamatta. Voimavarasi kuluvat turhaan. Väkisin ei tämä onnistu, ei. Kesäisenä aikana leppoisaan seuraan humpsahtaa keskustelutaitoinen ihminen, hänen kanssa koet että asiat vain sujuvat. Vuosista, päivistä en osaa sanoa milloin.
    Tulee kun vähiten odottaa.

Olen jotenkin hukannut elämässäni sen punaisen langan, löytyykö? Nukun vain jatkuvasti, todella syvää unta. Saamattomuus piinaa. Koen, tunnistelen olevani jonkin uuden alussa, mutta olenko?

3. neitibee Vierailija

Ei sinun yksin tarvitse polkuasi kulkea, koen kuitenkin, ettei aivan lähikuukausina kuitenkaan tulisi vielä sitä oikeaa. Tutustut kyllä muutamaan ihmiseen, mutta huomaat pian, etteivät ole sinua varten. Se oikea tulee, ei etsimällä, vaan arjen askareissa. Vahvasti tiedät kyllä kuka se oikea on. Tietenkään sinua ei tulla kotoa hakemaan, mutta sen sinä itsekin tiedät. Mitään normista poikkeavaa eikä sellaista etsimistä tarvitse harrastaa, sillä sinulle tulee mies, kun sen aika on.
    Minä olen toista kymmentä vuotta ollut yksin, kasvattanut lapset ja nyt elän aikuisen naisen yksinäistä elämää. Mistä ja millaisen miehen löydän? Kuljen silmät avoinna ja katselen, mutta eipä sopivaa ole näkynyt. Tuntuu, että kaikki muut löytävät, vaan en minä.

4. tummaN Vierailija

Tylsistyminen täältä nousee vahvemmin. Tarvitsisit jonkun kunnon piristysruiskeen, mutta nyt tässä se ei tule ulkoapäin vaan sisältäpäin. Eli tarviit vahvasti sisäistä voimaa kääntää suuntaa. Pikkuhiljaa se lähtee käyntiin päätöksen voimalla nyt...pienillä päätöksillä vaikka ei tekisi aina mieli. Olisi helpompi vain pysyä samassa mutta tämä ei tyydytä vaan turhauttaa.

Eli nyt on väkisin hieman väännettävä ja se kannattaa. Ilmeisesti saat keväästä ja auringosta voimaa koska siellä suunta vain vahvistuu. Ihan kuin siellä kohtaa jokin työhönkin liittyvä asia tulee eteen. Voiko olla tuo asia jotakin vapaaehtoistyötä? Oletkp vielä sellaista miettinyt? Kannattaa selata vaihtoehtoja jos se ei vielä ole ollut pohdinnassa. Sitä kautta avautuu jotakin tärkeää muutakin. Ystäviä ja sen sellaista. Sinulla on kykyä tukea muita ja saat siitä itsekkin. Pääset henkisesti liikkeelle. :) Sitten alkaa avautua muutakin!

5. tummaN Vierailija

Matka liittyy vahvasti joko miehen tai sinun tekemänäsi. Aikaa ei anneta tähän jostain syystä. Ilmeisesti siinä vaikutusmahdollisuutta, joka sinusta jotenkin kiinni.

Valmis ja tilaa olisi ollut jo pidempään eikä oikein voi sanoa, että tulee kun sen aika on. Me myös luomme omilla valinnoillamme tilanteita ja mahdollisuuksia. Kaikkea ei ole ennaltamäärätty.

Pitäisi jotenkin nyt mennä enemmän ulos, vaikka yksinkin. Myös sosiaalinen media nostetaan vaikka saatat sitä vastustella ettei sitä kautta voi löytyä...olet parhaimmillasi livenä tai jotain muita tekosyitä kerran jo kokeillut tyyliin.....

Jompi kumpi matkustaa ja jotenkin jo tiedätte toisenbe ennakkoon. Olusiko tämä siis sovittu tapaaminen kuitenkin?

Kun tustuu netisdä voi hyvin nopsaan esimerkiksi soitella puhelimella. Kuulen hersyvän naurun adiasn liittyen...tahdotaankohan sillä kertoa, että johonkin sellaiseen piirteeseen tulevasi ihastuu tai on jotain parhaita puolia jotka ei tosiaan tule esille netissä? Tiedät varmaan kummasta kyse?

Eli nettiin vaan ja mielelläänhän miehet puhelimessa juttelee ikäryhmässäsi. Melkeen mieluummin
    Siinä pääset paremmin oikeuksiisi. Sittenhän onkin jo mukava tavata.

Katso kauempaakin kun matkaa täsdä tehdään. :)

6. Sali Vierailija

Tunnet kyllä kun kolahtaa. Mielenkiinnolla miehiä pyörii ympärilläsi treffipalstalla, voi sieltä helmikin tulla kun kalastaa. En sanoisi, etteikö oikea löydy sitäkin kautta, mutta enempi kuin ajankuluksi muodostuisi. Katse on jo kesässä, kun yhteinen tekeminen tuo lähellesi lämpimän sukulaissielun. Kesä menee enemmän ystävyyspohjalla, mutta syksymmällä voitte huomata muutakin kasvaneen välillenne. Ystävyys on kuitenkin se pohja, jolle rakennetaan.

Minulla on mielessä vaaleanruskeatukkainen, hiphopparimies. Hän tekee fyysistä työtä. Pari kertaa ollaan nähty.Mitä miehen tunteista tai tästä kuviosta nousee.

7. tummaN Vierailija

Mieheen nousee joku epävarmuustekijä
    Eikö ole vielä ihan valmis ja asuuko kauempana, kun tapaamiset ei onnistu ihan sormia napsauttamalla?

Onko tuolla miehellä jokin korvakoru tai semmoinen, kun nousee ainakin mieheen jota tapailisit tai sitten on vilaus jo jostakin uudesta?

Se epävarmuustekijä joka miehessä on ei liity sinuun lainkaan eikä ole mitenkään sinun vikasi tai tekemäsi. Hänen omaa keskeneräisyyttään enkä oikein uskalla luvata että aikaan tulisi muutoksia asiassa. Pitää sinusta kyllä ja ehkä kannattaa antaa mennä aika rauhassa ilman odotuksia kun voi olla ajoittain etäinenkin, mutta omista syistään. Rauhassa jos pystytte menemään ja itse haluat niin jotain miehellä valmistuu henkisesti
    Ei ole niin valmis kuin ehkä antaa ymmärtää. Saattaa kyllä luulla niin eikä tee tahallaan ja aidosti sinusta pitää. :)

8. Kiitos! Vierailija

Kauempaa katselen ja olet oikeassa - ystävät vahvistavat - olen parhaimmillani livenä:). En ole kuvauksellinen, enkä ole "netissä" oma itseni. Olen parempi puhujana kuin kirjoittana. Kiitos katselmuksestasi.
    Harmi, etten saanut sinulle tarkemmin. Tuo, mitä sanoin, tulee kun aika on, on varmasti huonosti sanottu, mutta minulle tuodaan kovasti sitä, että sinulla itselläsi olisi "tieto", kun oikea tulee ja on oikea aika. En tiedä miksi näin tulee, mutta näin vain tulee. Tavallaan olet oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Tunnustele ja kuuntele sisintäsi, sieltä nousee tietoa sinulle. Jotain salaperäisyyttä tähän nousee tähän mieheen, koska en saa hänestä näkymää.
    Mukavaa kevättä sinulle. t. neitibee

9. Tiikerililja Vierailija

Kiitän vaihdosta ketjuuni :)
    Tähän tulee niin, että mies matkan takaa sinulle. Ei ihan lähitulevassa vielä. Tähän liittyy matkalla oleminen ja meri tai muuten meren läheisyydessä vietetty aika ystävien seurassa ja tunnelma on kesäinen, sekä vapautuneen hilpeä. Mies näkyy tulevan seuraan määrätietoisin askelin, pitkä mies tai muuten vetävä askel. Ristiverinen tai sitä vaaleampi. Fiksu ja iloinen, itsevarma ja paljon tietoa hänellä. Klassinen tyyli. Mielenkiintoista keskustelua välillenne herää ja tutustumista. Romantiikkaa, mutta harkiten, eikä hetken huumaa. Aikuinen suhde, jossa kumpikin sujut ja tietää, mitä haluaa. Tässä pitkä-aikaisen suhteen mahdollisuus sitten.

10. Sali Vierailija

Kiitos kovasti. Miehellä on korvakoru ja vielä tarkentaisin liittyykö kertomasi juuri häneen? Elämässäni nimittäin on juuri kuvailuusi sopiva mies luonteetaan, ilman korvakorua, mutten tarkoita häntä.

11. tummaN Vierailija

Kyllä minä tulkitsen, että samasta miehestä nämä näytettiin kuitenkin, mutta mutta...Tuotiin niin että tapailut jatkuu korvakorumiehen kanssa, koska tulevaan se annettiin merkiksi miehestä ilmeisesti siksi, että sinä erotat ja tiedät siitä kuka siellä tulevassa on sitten. :)

12. Sali Vierailija

Kiitos avaavasta katsannostasi! Taidanpa sitten pysyä loitolla hänestä sillä yksi keskeneräinen riitti :D

13. Sessu. Vierailija

Suhdetta elät syksyllä, kesällä kohtaamaasi. Lähelläsi pörrää kesällä useampi ehdokas, ulkoilmassa lähestyvät, se ensimmäinen ei ole se oikea, ota huumorilla, tässä on useampi lähestymisyritys rentulta, jota et jaksaisi kauan katsella, siirry siis eteenpäin kun kohtaat. Tulee ristiverinen, asiallinen ja rauhallinen mies, hurmaa iloisuudellaan ja vastuullisuudellaan. Hänen kanssa harrastat yhdessä ulkona jo kesällä. Näen teidät kuin paita ja peppu yhdessä liikkumassa, harrastamassa,matkoilla, eväsretkillä jollakin kalliolla. Hän tulee live elämässä, nettiprofiilina en näe rakkautta. Mukava kesästäsi on kyllä tulossa.

Katsoisitko minun kesääni, sinkku nainen olen. Onko miestä edessäpäin? Tapasin vasta mukavanoloisen vaaleanmiehen, jäikö siihen vai mitä miettii, hän löyhässä liitossa vielä kiikkuvi, lapsensa jo maailmalla.

Miksi vuosientakainen hoikka mies nyt lähestyy, ikävöinyt olen vuosia, luovuin viimein toivosta ja nyt yhteyttä kaipaa, mitä on muuttunut ja mitkä toiveet?

14. Vaihto vainen Vierailija

Kirjoitin sinulle pitkän vaihdon ja palvelin kadotti sen. Tiivistän näkyni nyt tähän: Kohtaat miehen kesäilmassa, rv, vapaa, lapseton, luonteeltaan sosiaalinen, hyväntahtoinen, sanoisin aika äärettömän ihana puoliso. Sellaisena se nousee. Sitten varoituksena tulee vaalea renttu, showmiehen elkein piirittää, mutta älä suotta haaskaa aikaa häneen, kyyneleet jäisivät hänestä vain. Täsmäilen jos kysyt.

Tapasin vaalean miehen, onko hänellä mitkä mietteet, vieläkö tulee jotain hänen kanssa?

Toinen, vanhempi herra vuosien takaa, nyt lähestyy, kun jo toivosta luovuin, mitä muuttunut/miettii?

Sinkku harm.silm.vaal.rusk.tukka mulla.

15. Nukkuja Vierailija

Kaunis kiitos, voi miten pitkä vastaus, aidolla <3:llä.
    Työhön liittyvä tilanne...olen hiljattain jäänyt pois vanhasta työpaikasta, toivottavasti tähän tulee uudet tuulet, siihen on jo suunnitelmia, mutta vielä asioita myös avoinna.

16. tummaN Vierailija

Kiitos.

Jopas laitoinkin epäselvästi. :)

Kyllä minulle sopii varmasti tuo ettei ole vielä ollut tarkoituskaan tulla kuin vasta sitten kun on aika.

Tarkoitin sen sinulle siis niin, että sinä olet ollut jo pidempään valmis suhteeseen ja sydämessäsi on ollut tilaa, mutta et ole kuin aktiivisesti toiminut sen suhteen, että niin tapahtuisi. Valmis olet ja nyt kaipauksen oheen pitää vain lisätä toimintaa niin ne hasveet toteutuvat
    :)

En siis tarkoittanut moittia m7nulle katsomaasi sillä se piti varmasti paikkansa, vaan kertoa että sinun tilanteessasi on nyt kysymys siitä, että omat valintasi nyt edesauttavat, etkä ole halutessasi kaukana, että vaihdat suhdevaihteen päälle "hyvillä kierroksilla". :)

17. Vaihto vainen Vierailija

Jäinkö välistä vai hätäilenkö turhaan? :)

18. tummaN Vierailija

Piti ihan nyt pyöritellä tätä, kun nyt tuntuu menevän jotenkin limittäin.
    ...

Siis tämä vaalea nuorempi mies niin kyllä voitte jatkaa, mutta onkohan tässä nyt niin kuitenkin, että sydämesi onkin vielä kallellaan tuon vanhemman miehen suuntaan? Kun näkyy niin että jos jatkatte yhteydenpitoa niin tunteet lämpenevät joskaan ei ne kokonaan taida olla olleet poissakaan. Piilossa vaan. Oikeastaan jotta asiat menisi oikein eikä tulisi sellasta soutaahuopaa -juttua niin nyt kyllä muiden kuulumisten ohella olisi paikallaan ihan avoin keskustelu. Olet kuitenkin päässyt hänestä eteenpäin ja jotenkin ihan ystävyys ei vielä toimisi kun sinun tunteet herää ja näkyy sitoutuvan paljon energiaasi pohdintoihin mikä on hyvä että huono samaanaikaan.

Minusta avoimen keskustelun paikka. Kysy suoraan mitä hän odottaa sinulta, koska siten hänkin tulee tietoiseksi ettei voi vaan tulla elämään ja taas loitota. Jos ei aio muuta niin sinun tulee tietää ja tehdä sitten tietoiset ratkaisusi mihin "sijoitat" hänet elämässäsi. Muuten hän on häiriöksi.

En sano että katoaa minnekkään, mutta asioiden pitää mennä niin että hän on tietoinen vaikutuksestaan ja hänen pitää toimia sen mukaan eikä mikään arvoituksellisuus enään käy vaan asiat pitää olla selkeitä ja puhuttuna.

Saitko kiinni viestistä? Vähän epäselvästi saattoi tulla purettua.

19. vaihto vaiselle Vierailija

Niin kiitos :) Aloin käymään läpi ketjua ja olihan siellä se pitkä vastauksesi ja jotenkin olin sen ohittanut ja lyhyemmän vain näin:)

20. Vaihto vainen Vierailija

Kiitos vastauksesta :) Saanko kysyä vielä onko jokin este (muut ihmiset) poistuneet vaikuttamasta tähän lähentymisyritykseen? Esteitä on ollut..vai onko päättänyt aidosti lopulta haluta tähän suhteeseen? (itse en ollut aluksi valmis, sitten hän ei pystynyt) ja nyt en enää tiedä onko jokin muuttunut?

Vaalea, hieman vanhempaa nuorempi ilmaisi kyllä kiinnostuksensa, ja ihan symppis mies, mutta mitkä hänen ajatuksensa on, mitä tahtoo? Yhteyttä pitää ja on keskustelutaitoinen.

Vaikeaa ottaa näistä selkoa..jos voin jotain tarkentaa vastineeksi sinulle?

21. tummaN Vierailija

Voithan toki pitää yhteyttä vaaleaan. Ei hän katoamassa ole. Kaipaa juttuseuraa kuten sinäkin ja kaveruutta. Hän on kuitenkin varattu ja minulle ei näytetä ainakaan mitään eroja vaan että voi jatkua samoin. Se näkyy ainoastaan.

Minusta esteisyyttä on edelleen ja se vaatii nyt avointa keskustelua. Kolmas kerta ja nyt on aika tehdä niitä päätöksiä miten edetä tai päästää irti. Toki hänkin on kaivannut. Kertoiko sen jo tai kertoo...tunteet piilossa eikä ne ole mihinkään kadonneet. Yhteydenpito aktivoi ne pintaan.

Minulle tähän nousee jokin ihan myrkyllinenkin ilmapiiri...saankohan oikein kiinni...sukulaisiako tässä on vai mtä ihmettä? Jotain pahansuopuutta.

Ne pitää jättää kyllä taakse ja keskustella aidosti mitä tunnette nyt ja onko halua ratkaista. Luopumistakin vaatii. Punnitkaa yhdessä ja sitä kautta tavoitteet. On teille varattu vielä mahdollisuus vaikkei se ihan mutkaton olekkaan, mutta sen te kumpikin tiedättekin jo. Myös mitä vaatii. Avoimet kortit pöytään ja sitten punnintaa ja päätökset. :)

22. Vaihto vainen Vierailija

Kiitos. Oikeassa olet, ratkaisuja pitää tehdä tulevassa, joko ystäviä tai enemmän. Voinko kysyä sinulta vielä miten tämä pahansuopaisuus vaikuttaa tässä, minuun, häneen? Onko hän itse luottamukseni arvoinen?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri