Hae Anna.fi-sivustolta

Vaihtoja

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä luumunkukka, 24.05.2020.

1. luumunkukka Vierailija

Hei!
    Katsotko mtä näet minulle tulevaan. Elämä on nyt jotenkin, kuin seisovaa ummehtunutta vettä. Eteenpäin pitäisi päässä kaikilla elämän osa-alueilla. Mitä näet tähän? Miten elämä lähtee soljumaan eteenpäin? Ja mitä näkyy erityisesti rakkauteen?

Vastailen pitkim päivää muiden hommien ohessa. Joten ole tarvittaessa kärsivällinen,vastaan kyllä.ja/tai kuvaile itseäsi.

Mitä katson sinulle? Taustoita hiukan tilannetta ja/tai kerro itsestäsi jotain.

MInä ole tukevasti keskiikäinen, vihreä silmäinen nainen. Perusasiat kunnossa, työt, asunnot jne.

2. omenankukka Vierailija

Rakkaus tuo sinulle elämän liplatusta uusia ajatuksia ,unelmien toteutumista. Punainen rakkaus panee varpaisiin säpinää. Rakkaus on lähellä ja läheltä. Tutun oloinen ja näköinen mies. Urheilulilnen tai muuten liikkuvaa sorttia tämä kaveri. Piktä ja komea.
    Odotan myös asioiden etenemistä työ,asunto,parisuhteen jatko?
    Olen viisikympinen,vihreäsilmäinen nainen ;)

3. MinäVaihdan Vierailija

Hei!

Katson kortein, tavallisin, joten menee hetki.

Minulle voisit katsoa kahta asiaa; tunnekenttää ja työkenttää ts. rakkautta ja arkea :) Mitä? Mistä? Kuka? Ihan mitä vaan, annan sinulle vapaudem kertoa rajaamatta kummemmin. Olen hyvin intuitiivinen myös, nyt en tunnista mitä on tulossa omalle kohdalle kuitenkaan. Ehkäpä tämä loputon kotonaolo tekee tehtäväänsä...

Olen vaalea, sinisilmäinen ja jo yli 40. Olen työssäkäyvä, siten peruselämä mallillaan.

Kiitos!

4. MinäVaihdan Vierailija

- myös tämä tilanne maailmalla on saanut sinut havaitsemaan uusia ajatuksia ja voimakkaampaa tahtotilaa muutokseen. Joku suurempi aikakauden muutos näkyy muutosta ennen, yleensä se korteissani on vuodenajan muuttuminen, mutta voisi olla myös nyt vuodenvaihde. Tulee vahva tunne tästä. Tähän muutokseen liittyy paperityötä ja matkantekoa.

- ristimies tämän jälkeen pöydässä, hän on tutunoloinen jollei tuttu. Hitaasti mutta varmasti etenee. Olisko jo elämässäsi? Tekee työkseen jotain ”laatimista”, suunnitelmallisuus kuuluu tähän.

- sulla on joku tunnevahva ystävä, tumma saattaa olla, joka tarvitsee tukeasti ennen talvea. Hän on väsynyt nyt.

- ei mitään aallonpohjia näkyvillä, pikemminkin mitä itsekin kysyt: pitäs päästä eteenpäin ja näinpä pääsetkin!

5. luumunkukka Vierailija

Parisuhteeseen näen tasaisuutta. Ette tee päätöksiä puoleen, ettekä toiseen. Ette myöskään hautaa ajatusta, että parisuhde ei jatkusikaan. Mutta nyt ainakin kesän yli näin. Työssä pääset eteenpäin. Uskallat hakea vaativampaa paikkaa, ja saat sen. Pääset näyttämään kyntesi. Uusi asunto näkyy, kerrostalossa ylimmissä kerroksissa. Vanha arvokas kivitalo. Mutta ei ihan vielä tämä asunto ole tulossa. Sanotaan vuoden kahden sisään.

Kiitos sinulle katsannostasi.

6. vierailija Vierailija

Rakkauteen nousee vaalea silmälasipäinen mies. Hoikka, energinen, hyvässä suhteessa poikamainen. On sinulle jo tuttu ennestään. Olette ainakin joskus kohdanneet pikaisesti.
    Ihan juri näillä näppäimillä kesän aikana tulssa elämääsi.

Työelämässä ei muutoksia. Asioiden junnaaminen paikoillaan, turhauttaa ja ärsyttää sinua. Lähempänä syksyä ärsyynnyt nin paljon tilanteeseen, että kät jonkun kurssin tms. (lyhyen). Ja se saa työasiat rullaamaan eteenpäin.

Vaalea nainen, lyhyt hiuksinen tuo iloa ja energiaa elämääsi kesän ja sykysyn aikana.

7. Punainen kukka Vierailija

Tämä tilanne vielä jatkuu. Kesään tulee romantiikkaa ja tuntuu, että tämä olisi jo lähellä, mutta hänen merkityksensä ei ole vielä elämänkumppani. Rakkaus hyvässä parisuhteessa on tulossa, mutta sun huomiota vaatii nyt elämä yleensä. Työhön tulee haasteen kortteja. Oletko työssä vai onko siinä jotain hankaluuksia. Näkisin syksyyn tilanteen muutoksen.
    Sinulle tarjotaan neuvoksi jollakin tapaa irtipäästämistä. Luottamista elämään ja siihen, että asiat järjestyvät hyvin, vaikka vielä turhauttaa. Hetki menee vielä. Jotain kipua näkyy vielä olevan jonka työstäminen tapahtuu pikku hiljaa.

Katsele minulle mitä haluat. Työtä on, vaikka tulot on pienet. Kumppania ei ole, erosta aikaa jo, ehkä osittain siksi ettei ole enää pakko löytää ketään, rima on korkealla. Opiskella haluaisin, mutta taloudellisesti vaikeaa. Hätää ei ole minkään asian suhteen. Miltä näyttää loppu vuoteni.

8. luumunkukka Vierailija

Näen sinut yleisesti ottaen seesteisenä. Elämäsi on tasapainoista ja kunnossa. Nautit siitä. Sinulle näytetään voimaakkaasti asuntoa. Isohkossa kaupungissa. Lähellä junarataa. Kerrostaloasunto. Avaraa ja vaalea. Mikähän merkitys tällä on. Voi olla symbolistakin.

Opiskeluasia sinua piinaa hyvässä mielessä. Haluaisit niin kovin opiskella. Mietit asiaa kuumeiesti. Joitakin kuukaudia vie, kunnes keksin ratkaisun. Ei ole tyypillisin opiskelureitti, mutta sitä kautta homma lähtee etenemään. Ja tie eteenpäin aukenee, kohti seuraavaa etappia.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri