A
appp
Vieras
Eli minulla vaikea asteinen masennus joka aina toistuu. Psykooseja myös takana. En halua kertoa hirveästi tilanteestani täällä mutta olen työelämässä. Olen vuosia käynyt jo "hoidossa" saamatta muuta konkreettista apua kuin satunnaista juttelua ja lääkitystä. En ole terapiaa saanut vielä. Vedotaan että olen liian huonokuntoinen jne. Tosiasia on että en tunnu jaksavan töissä. Minua vaivaa huono itsetunto, jaksaminen on välillä ihan lopussa, en jaksa kotona tehdä enää mitään töiden jälkeen jne. Yksi päivä itkin väsymystä ja pettymystä töissä lääkärikäynnin jälkeen. Tuntuu että asiani vaan vaikeutuvat ja pitkittyvät. Apua saan mutta en tiedä millaista tarvitsisin. En osaa vaatia. Pelkään uusia psykooseja tai että tekisin silloin jotain itselleni. Lääkäri sanoo että kun syön lääkkeet niin en voi muuta tehdä. Kun minua rasittaa se töissäkäyminen. Haluaisin jaksaa ja haluaisin käydä töissä mutta sosiaalinen pelko, tietty introverttiys ja ahdistus vaivaa. Sunnuntaisin jo pelkään seuraavaa tulevaa viikkoa. Aamuisin ahdistaa lähteä töihin vaikka on lääkitys. Olen asiakaspalvelualalla ja en tiedä mitä muuta voisin tehdä ja mihin hakeutua. En tiedä mikä työ olisi mukavaa ja olen liian väsynyt miettimään ja hakemaan mitään muuta. En ole koskaan tehnyt muuta kuin tätä työtä missä nyt olen.
En jaksa enää edes kirjoittaa pidempään tähän. Toivottavasti joku voisi auttaa eikä vaan haukkua.
En jaksa enää edes kirjoittaa pidempään tähän. Toivottavasti joku voisi auttaa eikä vaan haukkua.