vaikea valinta, meniskö nukkumaan vai valvoisko päivän..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hivenenhullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hivenenhullu

Vieras
oon siis herännyt eilen klo 13 ja pääsen tunnin päästä töistä... joten nyt pähkäilen ja pohdin että meniskö nukkuman vaiko ei.. kun kotona olen ehkä klo 8.20 ja herätys olis klo 14 kun taas jos en mene nukkumaan niin pääsen sitten illalla klo 22 unten maille, mutta saisin siivottua nyt aamulla ja voisin hyvillä mielin mennä shoppailemaan pojan ja miehen kanssa iltapäivällä ja illan viettää leikkien pojan kanssa kun en ole sitä viimeseen 2 viikkoon juurikaan nähnyt...
valinnan vaikeus.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja MacadamiaNUT:
Miten tuollasia pätkiä jaksaa ees valvoa? Mä menisin nukkumaan.

mie alan oleen tottunut näihin jo.. nukkumaan meno houkuttaa kyllä, mutta koska en ole kauhesti nukkunut tässä viikonlopun aikana niin en tiedä riittäiskö toi uni vai ärsyttäiskö se vaan..
perjantai aamulla olen herännyt seitsemän aikoihin,mennyt nukkumaan lauantai aamulla 7 aikoihin, herännyt klo 13 ja mennyt sunnuntai aamulla 7 aikaan nukkumaan ja herännyt klo 13..

Minulla on ollut yövuorojen kanssa usein niin, että viimeisen jälkeen olen mennyt samoilla silmillä iltaan saakka. Olen ollut vähän semmoisessa hype-tilassa. Siivonnut, leiponut, mennyt lenkille. Mutta nyt on sellaisia keskellä yötä loppuvia vuoroja, ne kyllä vie mehut :/

Jos sulla on tapaamisoikeuspäivä, etkä lastas ole nähnyt kahteen viikkoon niin mä kyllä panostasin siihen. Eli nukut myöhemmin ja siivoot ku pääset töistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos sulla on tapaamisoikeuspäivä, etkä lastas ole nähnyt kahteen viikkoon niin mä kyllä panostasin siihen. Eli nukut myöhemmin ja siivoot ku pääset töistä.

ei kun lapsi tulee nyt tänään kotio, ollut ensin mun duunin takia hoidossa pe-ma sitten häiden takia to-la isälleen meni ma-to ja on nyt ollut taas mun duunin takia pe-ma hoidossa.. joten nyt tulee kotio ja seuraavat 3 viikkoa mä myös sen pidän tiukasti kotona..
mutta otin mie silti unet, kun mies ei oikein innostunut ajatuksesta että siivoisin het aamusta :D

Yhteistyössä