Vaikea valinta, toppahousut!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh

Vieras
Menee kohta hermot! Miksi pitää olla niin paljon vaihtoehtoja :D Tytölle 4v haen kunnollisia toppahousuja, vaihtoehtoja:

Toppahousut, ruskea - CupCake - Ipanalle.fi tuossa ruskeat Cupkaket
Molo Kids toppahousut Pollux ruskea | MiniQ | Ruskeat toppahousut MoloKidsiltä. Te... tuossa MoloKidsit
Kauden 2010-2010 topat saapuneet! tuossa Hupat

kaikissa erittäin hyvät ominaisuudet, taisi vesipilarit olla Hupissa parhaat, mutta, meillä on Hupista vain välikausista kokemusta, eli miten pakkasen sieto? Eli kuinka hyvin tarkenee?

Nuista muista merkeistä ei ole ollenkaan kokemusta. Pitäisi siis mennä pakkasella (jopa -25) ja loskalla samat housut.

Avittakaa pliiiiiiis!
 
Haalari on tietty käytössä myös, mutta noissa Hupissa on ainakin kuminauha lahkeensuissa.....joo kalliita on, mutta kun haluan että kestävät sitten myös toiselle lapselle! Tickettiä ei meidän tytölle kiitos, yks haalari oli eikä tykännyt kun siinä on niin "kankea" liikkua. Hupat on välikausina olleet aivan mahtavat mutta nyt haen tuota miten tarkenee pakkasella, eikö kukaan tosiaan tiedä..... :(
 
Osta haalari lumessa möyrimiseen, ja kuravaatteet kurassa mönkimiseen. Jos sitte haluat kauppareissuille takin ja housut, niin se on yks ja sama onko siinä vedenkestoa ja lumilukkoa, kun kerta autolla meette enivei.

Ihan totta, pikkunappuloilla haalari on aivan paras. helppo lapsen pukea itse ja 100 kertaa lämpimämpi -> ei tarvita kankeaksi tekeviä välivaatteita.
 
[QUOTE="vieras";22029721]Osta haalari lumessa möyrimiseen, ja kuravaatteet kurassa mönkimiseen. Jos sitte haluat kauppareissuille takin ja housut, niin se on yks ja sama onko siinä vedenkestoa ja lumilukkoa, kun kerta autolla meette enivei.

Ihan totta, pikkunappuloilla haalari on aivan paras. helppo lapsen pukea itse ja 100 kertaa lämpimämpi -> ei tarvita kankeaksi tekeviä välivaatteita.[/QUOTE]

ei se haalari ole oikeasti yhtään lämpimämpi kuin kunnon takki ja housut. Ja kummatkin toimivat myös lumihangessa. :)
 

Yhteistyössä