Vaikeaa elää ilman (epärehellistä) ystävää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei tajua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei tajua

Vieras
Olen vannonut monet kerrat,että pistän välit poikki pahaa puhuvaan, juoruilevaan,ilkeään ja oikeasti todella,todella itsekkääseen ihmiseen. Pahinta tuo pahan puhuminen,KAIKKI mitä hänelle sanon, muuttaa muotoaan ja liikkuu ympäri kyliä.

Siltikin tuntuu oudolta kun ei enää olla päivittäin tekemisissä, ihminen oli kuitenkin hyvää seuraa tiettyyn pisteeseen asti,sosiaalinen yms.
Eikä kyse ole siitä,ettei minulla olisi muita kavereita. On,ja hyvin luotettavia ovatkin.

Nyt täytyisi vaan saada voimia irrottautua tuosta ihmisestä,jota pidin vuosia ystävänä, mutta joka petti luottamuksen kymmeniä kertoja!
Ja tosiaan itse en laittanut välejä poikki,vaan hän ottaa etäisyyttä, kun rupesin kyselemään hänelle lainaamieni rahojen perään (muutamia satasia). Puhuu ympäri kyliä miten olen itsekäs,kun olen suht varakas (hänen mielestään) ja hän on köyhä,ja silti vaadin lainarahoja itselleni....

Ihmettelin miehelleni ääneen, miten eräällä tuntemallani ihmisellä on niin paljon tuttuja/kavereita. (en tiedä onko myös ystäviä).Aina seuraa. Eniten seuraa mitä oikeastaan kenelläkään lähialueella.

Eukko on juoruilevin ja ilkein tuntemani ihminen. Totaalisen riippuvainen muista ja heidän mielipiteistään,eli keinoja kaihtamatta yrittää manipuloida kaikki ajattelemaan kuten hän. On myös melkko tyhmä, eli koulutusta ei paljon peruskoulun jälkeen ja älyä ei paljon enemmän kuin saappaalla.
Eukko on siis tyhmä, ilkeä, juoruileva, manipuloiva, ja kaikki tämä paistaa hänestä kauas. Kun hän tapaa jonkun ihmisen eka kertaa, alkaa lähes heti juoruilu jostain toisesta. Kukaan tuskin voi olla huomaamatta tuota tyhmyyttä ja juoruiluvuutta ja ilkeyttä.

On kuitenkin sen verran älyä, että älyää nuoleskella jos siitä on hänelle hyötyä. Eli saattaa tarjota vierailleen hyvät tarjottavat tai kehua lapsia, jos vanhemmista voi olla hyötyä hänelle.

Mies sanoi, että kai ihmiset haluavat draamaa, eli ihmisistä on mukava kuulla juoruja toisista. Eli sen takia juoruakoilla ja ukoilla on tuttuja paljon.

Hih: puhummekohan samasta ihmisestä? :D
Joo tuo on totta,että tämäkin draamakuningatar on niin ´hasukaa´seuraa,että itse jään kaipaamaan jollain tasolla häntä.
Järjestettiin tälle eukolle synttärit vielä viime kuussa,kutsuttuja 15 henkeä (oikein väkisin synttärisankari koetti miettiä kenet voi kutsua,kun kaverit aika vähissä). Paikalle tuli lopulta 3 henkilöä, eli moni muukin saanut kyllä hänen juoruilustaan tarpeeksi. Onneksi.
Mutta opikseen ei ota,ja mulla on tosi tyhmä olo kun häntä edelleen mietin.

Yhteistyössä