vaikeaa päästä miehestäni eroon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuori vaimo..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuori vaimo..

Vieras
me olemme olleet yhdessä noin viisi vuotta ja koko parisuhteen aikana on ollut ylä ja alamäkiä, mutta on aina yksi ja sama riidanaihe missä menee totaallisesti sukset ristiin.

Nimittäis romantiikka, minun mieheni ei ole kertaakaan sanonut rakastavansa minua (omaaloitteisesti) pitänyt kädestä,kehunut tai halanut.

Olemme avioliitossa ja toinen lapsi tulossa, heille hän antaa juuri sen rakkauden mitä itse kaipaan joten kyse ei voi olla osaamisestakaan.

Rutiinit ja arki sujuu todella hyvin, mieheni ei juokse kapakoissa ja siivoaa kotia ja on todella hyvä isä, mutta minä olen aina se joka jää yksin.

Viimevuonna havaitsin että tarvimme apua ja niimpä jouduin menemään turvataloon koska mieheni alkoi käyttäytymään henkisesti väkivaltaisesti kuten olen liian lihava ja mikään ei riittänyt.. no noista asioista ollaan päästy eroon paitsi tietenki itsetuntoni kärsi kun toinen haukku ja koskaan ei ole oikein välittänyt joten aina sillöntällöin mulla napsahtaa ja kysyn häneltä miksei hän voisi jakaa rakkauttansa minullekkin?

Olen mielestäni hyvä vaimo ja äiti, niinkuin miehenikin on sanonut, meillä on yhdessä sillon tällöin hauskaa ja seksi on hyvää.

hän aina lupaa muutosta ja ajattelen että nyt alkaa uuden kuviot ja koen itseni naiseksi niinkuin joskus muissa suhteissa, mutta aina se unohtuu jonnekkin..

Olen harkinnut eroa koska olen muutenkin yksin joten pärjäisin ainut asia vaan on se että rakastan kaikesta huolimatta miestäni silläkin uhalla että olen itseni kadottanut.

mieheni sanoo että on minun ongelmani että persoonani on hävinnyt ja minun pitäisi hankki ammattiapua, mutta jos tiedän vastauksen mikä minuun auttaa eli välittäminen ja romantiikka niin miksi sitä en saa?

minkätakia tämä on niin vaikeaa, kadunko jos vain lähtisin..
mieheni ei luultavasti tekisi senkään eteen mitään vaan hyväksyisi asian.. eli ei taistelisi parisuhteen ja rakkauden takia niinkuin minä olen tehnyt viisi pitkää vuotta.

Et kadu jos lähdet. Toki alussa voi tulla katumuksen hetkiä, mutta lopulta tulet itsenäiseksi, vahvemmaksi ja onnelliseksi. On miehesi syytä, että olet hukannut itsesi. Voit löytää itsesi uudelleen vain hankkiutumalla miehestä eroon. Älä ihmeessä pilaa elämääsi. Sinulla on vielä rakkautta elämässäsi tulevaisuudessa, mutta ensin on tehtävä oikeat ratkaisut.

samantapainen tilanne meillä täällä kotona :(, mieheni on tosin alusta asti tykännyt vähän liikaa toisista naisista,kerran jopa alkuaikoina yritti iskeä ystävääni nokkani edessä :/, tuntui todella kamalalta. on kutsunut minua lihavaksi ym. olen pyytänyt rakkautta ja hellyyttä,mutta en niitä saa vaikka toinen lupaa korjata käytöstään. itsetuntoni romuttui täysin suhteemme alussa mieheni tekojen takia ja kaikenlaisten muidenkin asioiden ja tapahtumien johdosta. rakastan miestäni yli kaiken ja siksi tämä tekeekin niin kipeää.

eniten ärsyttää välinpitämättömyys minua kohtaan, minä en koskaan olisi niin kylmä ihmistä kohtaan joka huolehtii lapsestani ja kantaa toista.. Tuntuisi pahalta katsoa kun toinen tekee kaikkensa ja minä lupailisin perättömiä.. ja kaikenlisäksi pitäisin vaimoani hyvänä vaimona ja viihtyisin hänen seurassaan mutta siihen se jäisi..

en tajua miks hän huijannu mua näin pitkälle ja siiten kun otan asian puheeksi laitetaan kaikki mun niskaani ja sanotaan että olenko luvannut mitään että itte tiesit minkälaisen miehen otit ja jos ei kelpaa niin voi voi..

miksi se on niin helppoa??

meillä mies myös aina syyttää minua ja minun mielenterveyttäni,vaikka pääni on täysin kunnossa, minä haluaisin vain rakkautta ja hellyyttä,hiukan kehuja ja himoa :/. kyllä meillä seksi sujuu, mutta se onkin ainoa hetki kun mies sitä minulle osoittaa... minä kyllä himoitsen ja haluan miestäni, ihailen hänen komeuttaan joka hetki,olen saanut ulkonäöltään unelmien prinssin, mutta sisältö tuntuu olevan pelkkää phaskaa.

se oli yksi monista kommenteista sillä hetkelle painoin 65kg ja olen 175cm jos nyt haluat tarkemman selvityksen niin siivosin koko päivän ja kun mies tulöi kotiin oli siivottu liian huonosti tai olin siivous friikki, myös minun tavarani olivat turhia joten hän heittin valokuviani pois ja käytti minun tiliäni.

vaatteeni olivat väärän värisiä mutta jos itse päätin vaatteistani olivat ne liian paljastavia, muuten olinkin vain rievun näkönen nainen joka ei huolehtinut itsestään mutta meikasin ulos liian vahvasti..kaipaatko lisää?

niin ja menin sinne bussilla ja itkin koko matkan sinne kun kävelin.
sain myös siellä (äitienpäivänä) keskenmenon.

on se pokkaa haukkua muita koneelta mut veikkaisin että tosielämässä tulin sairaallekkin idiotille paha olo jos tollasen kommentin heittäis niinkuin justiinsajou..

Siihen en voi sanoa juuta enkä jaata, pitäisikö sinun erota vai jäädä. Mutta sen tiedän, että ala arvostamaan itseäsi. Arvosta ja kunnioita itseäsi. Olet juuri hyvä ihminen sellaisena kuin olet. Olet paras äiti lapsillesi. Olet arvokas ihminen sanoi miehesi mitä tahansa. Jos et arvosta ja kunnioita itseäsi ei kukaan muukaan tee sitä.

Yhteistyössä