D
dAdAD
Vieras
En tiedä mistä edes alottaisin.. Ehkä siitä kun erosin ex:stä ja muutin koiran kans tänne maalle ihastuksen peräs. Koissu joutu heti häkkiin, sai se muutaman päivän olla sisällä. koira oli silloin rakkainta mitä mulla voi olla vaan. häkkiin piti laittaa vaikka nykyisellä oli ollu aikaisemmin sisäkoira "bulldog" mitä ei voi pihakoirana kasvattaa. mun mielestä MIKÄÄN koira ei oo sitä varten et häkis kasvatetaan. No ehkä hysky ym mitkä pärjää pihalla on ok. mulla on tällänen sileäkarvainen keskikokoinen rakkauspakkaus ja niin seurankipeä kaveri että itkin monta yötä ku se häkis oli. Häkis sillä on lämpöeristetty koppi ja lämpöpatteri, iso häkki mis olla 10x10.mut silti..
ei menny kauaa ku olin kaverieni työnä yötä koiran kans ja koira karkas yön aikana,mun mies kertoi muutaman päivän päästä kuinka oli saanu soiton poliisilta karkaamisyönä et koira jääny auton alle ja kuollu, ruumis oli sen auton loosteris. ilmoitti mulle siitä ja tottakai uskoin ja olin murheeni murtamana. KUNNES naapuri ilmoitti että koira on löytynyt ja hyvässä voinissa, oli naapksa olla selvinpäinkään olla. meidän vaavi on nukkunu 2kk ikääsestä asti koko yön, herää aamulla 7-8mais ja sitte mä oon jo hyväs voinnis. Musta tuntuu että urin työnä. Hain koiran ja olin eroamas jätkästä luonnollisesti. jätkä selitti ja selitti niin miljoonat eri stoorit et aloin uskomaan sitä.
Tänäpäivänä on tilanne et meiilä on tyttö, 4kk ikäinen. isänsä rakastaa sitä yhtä paljon ku mäki. viinaan on vaan kova menemään mutta ymmärtää itte ettei siitä seuraa kun huonoa. eilen järjesti meille muuta tekemistä ja hoitajan vauvalle, oltiin selvinpäin ja oli mukavaa. tänään otti sitte eilisenki kiinni. tällähetkellä nukkuu keittiönpöydän äärellä. Mä kirjoitan tätä, oon muutaman ottanu ku en jajätkä on sairas, mut kysymys kuuluu:miten pääsen pois, mulla on tuo vauvaki, rakkaampi mulle ku kellekkän ikinä!!
Tänäpäivänä on tilanne et meiilä on tyttö, 4kk ikäinen. isänsä rakastaa sitä yhtä paljon ku mäki. viinaan on vaan kova menemään mutta ymmärtää itte ettei siitä seuraa kun huonoa. eilen järjesti meille muuta tekemistä ja hoitajan vauvalle, oltiin selvinpäin ja oli mukavaa. tänään otti sitte eilisenki kiinni. tällähetkellä nukkuu keittiönpöydän äärellä. Mä kirjoitan tätä, oon muutaman ottanu ku en jajätkä on sairas, mut kysymys kuuluu:miten pääsen pois, mulla on tuo vauvaki, rakkaampi mulle ku kellekkän ikinä!!