Vaikka mun lapseni isä kuolis, niin se ei kuulu mulle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Borkku

Vieras
Tuli nyt sit tääki asia mulle selväks, EX ku on.

Hän ku ajo ison kolarin tossa viikko sit ja toki mä huolestuin et onko loukannu jne.. mun mielestä se oli multa normaali reaktio, mut nyt sit mua infottin et mulle ei kuulu enää mikään mikä koskee lapseni isää koska hän on mulle vaan EX mies.

no ho, olin melkee varma et uus nainen taas sanelee mitä ukko saa tehä ja mitä ei. Toi on niin ärsyttävää, kyl se nyt suhunki vaikuttaa jos sun lapsen isälle jotain käy.

Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
Millaiset välit teillä on ollut exän kanssa? Entä kuka on sitä mieltä että asia ei sulle kuulu? Onhan hän kuitenkin sun lapsen isä ja sun entinen rakas.

Mä olen EXn mielestä kusipää, mut määrätyistä asioista puhutaan kuitenki asiallisesti. Tekemisissä ollaan erittäin vähän, eli neitiä koskevissa asioissa.

:o no siis eihän se tarkota vaiks exä onki ettei yhteyttä pidetä. Kukas sulle tuallasta infos? Jos uus naikkonen ni en koskaa oo tajunnu sitä ajatusmaailmaa uudelta kumppanilta että vanhemmat ei sais puhua mitään ja jos ni korkeintaan ehkä lapsesta. Toki sitä ystävinä voi ja saa pysyä jos vaan se vanhemmilla on mahdollista omasta halustaan vaikka suhde ei toiminutkaan.
Ja jos sulle sairaalasta tms noin sanottiin niin siltikin ihmettelen. Jos lapset alaikäsiä ni toki sun kuuluu heidän puolesta saada kuulla jotta voit lapsilles kertoo. Ei aina ymmärrä...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
no ho, olin melkee varma et uus nainen taas sanelee mitä ukko saa tehä ja mitä ei. Toi on niin ärsyttävää, kyl se nyt suhunki vaikuttaa jos sun lapsen isälle jotain käy.

Se olis neidille kova paikka jos isälleen tapahtuis jotain pahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mallura:
:o no siis eihän se tarkota vaiks exä onki ettei yhteyttä pidetä. Kukas sulle tuallasta infos? Jos uus naikkonen ni en koskaa oo tajunnu sitä ajatusmaailmaa uudelta kumppanilta että vanhemmat ei sais puhua mitään ja jos ni korkeintaan ehkä lapsesta. Toki sitä ystävinä voi ja saa pysyä jos vaan se vanhemmilla on mahdollista omasta halustaan vaikka suhde ei toiminutkaan.
Ja jos sulle sairaalasta tms noin sanottiin niin siltikin ihmettelen. Jos lapset alaikäsiä ni toki sun kuuluu heidän puolesta saada kuulla jotta voit lapsilles kertoo. Ei aina ymmärrä...

Kyllä tää oli ihan yksityinen henkilö joka mulle näin sanos. EX ilmotti ite et hän on ajannu ison kolarin ja halus et mä kerron siitä neidille ja samalla sano et hänellä ei oo mitään hätää kuitenkaan.
En mäkään aina ymmärrä.

Yhteistyössä