Hae Anna.fi-sivustolta

vaikkua korvassa

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä orpo, 29.06.2005.

1. orpo Vierailija

Hei uniasiantuntijat!

Olin viime yönä jälleen kampaajalla ja siina tuolilla istuessani...hiukset jo pestynä...katse kiinnittyi peiliin ja havaitsin korvissani keltaista vaikkua runsaasti. Ihmettelin kovasti ja olin häpeissäni. Mietin miksi kampaaja ei ollut maininnut vaikusta mitään, vaikka hänen olsi kyllä pitänyt huomata pestessään hiksiani.

Mitä mahtaa korvat ja vaikku ja nolous kertoa.

2. Omenapuu Vierailija

Hei Orpo!

Onkohan niin, että olet joutunut ""katsomaan peiliin"", jonkun väärinkäsityksen vuoksi - kuullun ymmärtämisestä lienee kysymys? Asia vaatii selvittämistä, ainakin ajatuksissasi.

Tämä tuli näin intuitiivisesti mieleen...
    Omenapuu

3. orpo Vierailija

Huomenta omenapuu ja kiitos vastauksestasi.

Mieleeni ei tule sellaista asiaa, jonka vuoksi olisin itse joutunut ""katsomaan peiliin"", eikä omatuntokaan ole hälyttänyt.
    Eilen tosin sattui sellainen pieni asia...minulle kuitenkin tärkeä..., että asiaani ei oltu hoidettu ja huomasin valkoisen valheen tekijältä. Liittyisiköhän uni tähän. Vaikkua oli kyllä paljon ja minua hävetti.

4. Omenapuu Vierailija

Hei Orpo!

Kyllä se sitäkin voi tarkoittaa, et ole tullut kuulluksi...

Mistään kovin merkittävästä asiasta ei kuitenkaan ole kysymys, *hiukset on pesty*, eli asia on hoidettu ainakin ajatuksissasi.

Lämmöllä, Omenapuu

5. Sinilemmikki Vierailija

Hei,

kyllä minäkin ajattelin heti kuten Omenapuu - että ""korvat pitäisi nyt putsata"", jotta kuulee paremmin, mitä ympärillä olevat sanovat. Kuuletpa sitten pahaa tai hyvää, on hyvä kuitenkin kuunnella, jotta tietää, miten omat asiat tulevat hoidetuiksi.

Rakkautta ja iloa sydämiin :)
    t. Sinilemmikki

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri