Hae Anna.fi-sivustolta

Vaikun poistajaa korvasta?

Viestiketju osiossa 'Vauvan hoito' , käynnistäjänä earit, 05.09.2008.

1. huh huh Vierailija

Törmäsin tähän ketjuun googlen kautta ja pakko kommentoida tuohon edelliseen viestiin, että toivottavasti kukaan ei oo menny työntämään nuppineulaa lapsen tai omaankaan korvaan!! Meillä putsaillaan pumpulipuikolla varovasti, mutta käydään myös säännöllisin väliajoin korvalääkärillä puhdistuskäynneillä, jossa imuroidaan kertynyt vaikku pois. Nyt kesällä käyntejä on taas tihuvammin, koska lämmin ilma lisää tuota vaikkua ja toki uiminen edesauttaa myös sen syntyä. Lisäksi käytetään Otiborin-tippoja.

2. sabora Vierailija

3. herra ylppö Vierailija

kokeile hakia remowax korvatippoja mulla ittellä ne ainaki auttaa kertyy vaikkua korviin niin joutuu tippoja tiputtelemaan omiin korviin olen aikuinen toinen vaihto ehto on menet lapsen kanssa lääkäriin ne imee vaikut sielä itseltäni on vaikkua korvasta lapsena imetty

4. make Vierailija

tierän joo apteekista saa vaikun poistoon remo fax korvatippoja itse oon niitä silloin tällöin käyttäny ja toimii tipat tiputan korvaani annan vaikuttaa 20-60 min tai yön yli ja aamulla huuhtelen korva pumpulla kun en lääkärissä jaksa käyrä että imisivät vaikut suosittelen hakemaan remo faxia sillä lähtee

5. nimetön Vierailija

mä käytän remo wax korvatippoja korvien puhdistamiseen ne pitää korvat puhtaina mä pyydän emännän tiputtamaan tipat korvaani ja annan niitten vaikuttaa yön yli tai sen 20-60 min ja korvat puhdistuu suosittelen kokeilemaan

6. eenokki Vierailija

multa imi lääkäri vaikut korvasta ja nyt oon käyttäny remo wax korvatippoja ne irroittaa vaikun korvasta ja kun antaa vaikuttaa noin 20 min tai yön yli suosittelen

7. eenokki Vierailija

on han niitä apteekissa myynnissä mä tilasin verrkosivuapteekista mä saan lasteni ja omasta korvistani vaikun pois remo wax korvatipoilla se sisältää korvapumpun annan vaikuttaa tippojen noin 20-60 min tai yön yli ja aamulla huuhdon omat ja lasteni korvat korvapumpulla vaikut pysyy poissa suosittelen

8. vierailija Vierailija

tiedän osta remo wax nimisiä korvatippoja ne irroittaa vaikkua tehokkaasti itse kokeiluna tiedän koska korviini kertyy vaikkua muutaman kerran myös lääkäri on vaikkua imeny korvistani remowax korvatippojen mukana tuloo korvapumppu jolla voi puhdistaa korvat eli imiä kärenlämpöistä vettä pumppuun se korva käytävään ja vaikut tuloo pois suosittelen

9. vierailija Vierailija

on korkvasuihkeita ja on myös apteekista saatavana sellaisia korvatippoja vaikun poistoon kun remo wax kokeile niitä mä käyn lääkärillä että se imee vaikut korvastani mutta toki remo wax myös putsaa korvat

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri