Vaikuttaako imetys tässä vaiheeessa kuinka paljon raskaaksi tulemiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Esikoinen vielä saa tissiä, arviolta 5-6krt imetän vuorokaudessa. Yöllä en ole imettäny kahteen kuukauteen.
Kuukautiset on alkanu 4kk sitten, neljät siis tulleet. Kovin on vain epäsäännöllisesti tulleet kun heittoa ollut lyhimmästä pisimpään jopa 20päivää...

Meillä on ltoinen lapsi toiveissa
Kiinnostaisikin tietää miten tuo imetys määrä vaikuttaa raskaaksi tulemiseen?
Pikku hiljaa tässä on tarkotus vähentään imetystä.

Ei mitenkään.
Ehkäsevän vaikutuksen kriteerit on menneet rikki monessakin kohtaa.Jos siis joku ylipäätään uskoo siihen et imetys ehkäsee siihen tiettyyn pisteeseen.

Tsempit lapsen tekoon!

Mä tiedän että mun kaverilla eivät menkat alkaneet koko imetyksen aikana, vasta kun lopetti lapsen ollessa reilun vuoden ikäinen alkoivat menkat ja toinen raskauskin sitten aika nopeasti. Eli kun sulla menkat kuitenkin tulee, luulisin että raskauskin on sitten jo mahdollinen.

[QUOTE="Jii";22498616]Mä tiedän että mun kaverilla eivät menkat alkaneet koko imetyksen aikana, vasta kun lopetti lapsen ollessa reilun vuoden ikäinen alkoivat menkat ja toinen raskauskin sitten aika nopeasti. Eli kun sulla menkat kuitenkin tulee, luulisin että raskauskin on sitten jo mahdollinen.[/QUOTE]

Juu toivotaan näin. Kovin vaan on epäsäännölliset mut pitänee koittaa olla ahkera ;D

Yhteistyössä