Vaikuttaako raskauden yliaikaisuuteen useampi raskaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulukuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joulukuu

Vieras
Tulipas se hölmösti mut yritin otsakkeessa ilmaista asiani etti tuu turhaan availtua viestiä :)
Eli kolmas raskaus kyseessä ja viikkoja 35. Esikko syntyi rv 41+4 ja kakkonen rv 42+0 (ekan la:n mukaan 43+0), käynnistettiin. Mitenkähän nyt käy? Olen kyl itteeni tsempannut et yli mennään mut toivoisin tietty et syntyis "ajallaan". Nytkin nukkuminen jo todella vaikeaa ja supistelujakin on. Mites muut joilla monta raskautta, lyhyet ikäerot. Onko kaikki mennyt saman kaavan mukaan "yli"?

No mulla molemmat menny yli... Eka 42+5 ja toka 41+1... Kolmannesta haaveilen ja joskus jos sen aika tulee niin en osaa kuvitella et tulis aikasemmin tai ees laskettuna, yli menee kuiteskii... Mut voihan se yllättääkin...

Kyllä on kaikki menneet saman kaavan mukaan. Aika lailla on mennyt kaksi viikkoa yli ja osaa käynnistettykin. Meilläkin on osalla lapsista todella lyhyitä välejä ja sitten pitempiä. Ei ole vaikuttanut. Todella ärsyttävää ja koskaan tuohon ei ole osannut asennoitua, vaan la on alkanut jo kovastikin odottaa syntymää.

Taitaa se tosiaan toistaa samaa kaavaa... No hyvähän se on vaavi masussa viihtyy mut kyl tää närästys ja lonkkien puutuminen/kramppaaminen yöllä on aika pyllystä jos vielä pitää "kestää" 7vko... Onneks parin vko päästä ultra niin näkee onko supparit saanu mitään aikaan tuolla alhaalla :)

Mulla eka meni yli viikolla ja nyt olis la huomenna, eli todennäkösesti taas mennään yli. Ellei täs nyt äkkiä ala tapahtuun jotain. Omasta puolesta sais jo kyl alkaa syntymään.

Mulla kolmas raskaus meneillään, viikkoja 32+3 (kai). Kaksi aiempaa mennee yli, esikoinen syntyi rv 41 ja kuopus käynnistettiin 41+6. Toivon, että tämäkin menisi yli, kun laskettu aika 28.12 eli toivon, että syntyisi tammikuun puolella.

Yhteistyössä