N
niintietämätön
Vieras
Mä oon niin tietämätön... Mies laitto pihalle ja muutettiin kuukausi sitte lasten kans vuokralle. Mä oon eläny täs käytännös pyhällä hengellä... Maksan siis osani lainasta, jota on lähes talon hinta vielä. Sitte maksan vuokran ja ph-maksut kahdesta. Asumistukea ei ole vielä päätetty, kun nyt halusivat ositustodistuksen tai lainapaperit. Sossuun saatiin aika vasta kahden viikon kuluttua, jolloin sovitaan lasten huoltajuusasioista. Lasketaanko sielä ne elatusasiat?
Miten vaikuttaa asumistukeen talon myyminen? Mä en niin tiedä näitä juttuja... Käyn vuorotöis ja palkka on just sen verran, että jään kyllä kaikkien muiden ku yh-korotuksen ja pienen asumistuen ulkopuolelle. Käyn vielä toisella paikkakunnalla töis ja matkakulut on noin 300e/kk.
Mies ei ole maksanu tähän mennessä mulle mitään. Neuvokaa nyt viisaammat...
Miten vaikuttaa asumistukeen talon myyminen? Mä en niin tiedä näitä juttuja... Käyn vuorotöis ja palkka on just sen verran, että jään kyllä kaikkien muiden ku yh-korotuksen ja pienen asumistuen ulkopuolelle. Käyn vielä toisella paikkakunnalla töis ja matkakulut on noin 300e/kk.
Mies ei ole maksanu tähän mennessä mulle mitään. Neuvokaa nyt viisaammat...