Vaikuttaakohan nuo elämänaikaiset traumat viiveellä eli nyt nelikymppisenä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jaksa

Vieras
on kaikki paska nähtävissä???

Olen väsynyt, kyllästynyt, en hallitse kunnolla elämääni (paino, raha-asiat, parisuhde, lapset) ja olen aina pahalla päällä.

Elämäni on ollut sellainen, että parempi jos en olisi syntynytkään ja olen varmaan kaiken sen paskan siirtänyt vielä lapsiinikin - isän puolelta vielä lisää eli lapset ovat varmaan erittäin traumaattisen elämän eläneet kans.

Kun edes kuolisi pois.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minä taas toivon, etten koskaan olisi tavannut äitiäni, avioitunut exän kans tai hankkinut lapsia hänen kanssaan ja montaa muuta juttua.

Onhan mullakin pari muuta juttua mitä ei olisi pitänyt tehdä silloin.
Käy lääkärillä juttelemassa. :hug:

Naapuri sairastu 48-vuotiaana vakavasti ja meinasi kuolla. Samaan aikaan valit muutamiin perheenjaseniin (veljiin ja isaan) tulehtuivat. Han aloitti viime lokakuussa hypnoosihoidon jossa kay lapi lapsuuttaan vuosi vuodelta ja sanoo etta laakari oli sita mielta etta han oli masentunu ja maarasi laakkeita mutta sairaalassa juteltuaan psykiatrin kanssa tuli siihen tulokseen etta tarvitsee enemman sita etta kay lapsuuden asioita lapi kun mitaan muuta saadakseen itsensa kuntoon. Nyt han on jo tyokunnossa mutta kay yha hoidoissa saannollisesti. Han on nyt tullut siihen tulokseen etta vakava sairastuminen ja valirikot veljiin ja isaan olivat kaikki yhteydessa toisiinsa.

Sinulle voimia jaksaa :hug: