Tuntuu niin tutulta tuo mitä luin tuolta edellisistä viesteistä. arka vaan itse vastaamaan, joten päädyin laittamaan itse tänne viestin. minun on vaan niin vaikea nykyään luoda ystävyyssuhteita, varsinkin sellaisia mistä saisi loppuelämän tosi ystävän. Olen tosiaan avoliitossa asuva 23 vuotias 2 vuotiaan tytön äiti. vailla ystävää jolla suurinpiirtein sama tilanne, ei tarvitse olla avosuhtees. voi olla yh:kin. olisi mukava saada saman henkistä juttu seuraa jonka kanssa vois jakaa niin arkisia kuin muitakin asioita. voisi puhua mistä vaan ilman et tarvisi ajatella et mitä tuo nyt ajattelee.. samalla haluaisin antaa itsestäni sen kuuntelijan jota ehkä sinä kaipaat. minulla on paljon ystäviä, mutta elämän tilanteet on niin eri että välillä tulee olo mitä nyt puhuis ettei puhu liikaa lapsesta tai liikaa parisuhteesta tai liikaa omista ajatuksista ym.. se on vaan välillä vaikeaa. mut toivottavasti täältä löytyy joku saman henkinen. sinun kiinnostuksen kohteilla ym ei ole väliä, on kiva kuulla myös niistä asioista koska varmasti on paljon sellaista mitä ite ei ole kokeillu tai kokenu.. aina voi oppia uutta. :heart: =)
tässä sähköposti johon saa ottaa yhteyttä.. sailis85@netti.fi
tässä sähköposti johon saa ottaa yhteyttä.. sailis85@netti.fi