Vaimo ei halua lisää lapsia :(

  • Viestiketjun aloittaja Estupido
  • Ensimmäinen viesti
no_more_ Estupido
Lukaisin ketjun läpi ja vaikea enää edes uskoa, mitä paskaa sitä piti ennen kokea ja kestää päivästä toiseen. Uskomatonta.

Kirjoitin joskus paljon ennen eroa, että "Välillä olen ajatellut, että pitkällä tähtäimellä ero olisi vaimolle parasta mitä hänelle voisi tapahtua, kun joutuisi pakosta ottamaan vastuuta elämästään vähän enemmän." -Asia on mennyt juuri näin, olen iloinen exän puolesta, joka on ihan toinen ihminen nykyään kuin esimerkiksi pari vuotta sitten. (Minäköhän sen kaiken saamattomuuden aiheuttaja ja syypää aikoinaan olinkin? :D ) Ex on myös löytänyt uuden miehen, joka on ihan jees tyyppi ja sopii paljon paremmin hänen luonteelleen kuin minä.

Asun tytön kanssa kahden ja meillä menee oikein hyvin. Naisystäväni ei ole enää pelkkä naisystävä, vaan kihlattu. Muuttaisi saman katon alle heti kun saataisiin sopivampi asunto.

Olen miettinyt, että ainoa joka erossa hävisi, oli tyttäremme, kun tuttu ympäristö muuttui, perhe hajosi ja joutui kokemaan välillä koviakin. Sittemmin olen tullut toisiin ajatuksiin. Hän ei menettänyt yhtään ihmistä, vaan päinvastoin sai kaksi välittävää lisää, eli ex-vaimon uuden miehen ja minun rakkaani. Tyttö kun pitää oikeasti molemmista.

Omassa suhteessani on ollut hieman huonojakin uutisia, kun lääkäri on naiselleni pari vuotta sitten sanonut, ettei hän voi saada enää lapsia. Sairastui krooniseen paksusuolen tulehdukseen, mikä johti anemiaan ja jotenkin sitä kautta moiseen tuomioon. Asia on ollut hänelle todella raskas enkä ole siksi halunnut häntä mitenkään painostaa tai tentata. Kauan kyllä ajattelin, että pitää nostaa kissa pöydälle, koska tiedän hänen sisimmässään haluavan lasta. Että tutkimuksiin ja hoitoihin mars! Mutta en saanut vielä otettua puheeksi.

Eilen sitten vein tytön junalle kun lähti hiihtoloman alkupuoliskoksi äidilleen ja menin itse kultani luo. En siinä montaa minuuttia ehtinyt istua, kun hän sanoi että olis "vähän asiaa" ja antoi käteeni jonkin sellaisen kuumemittarin näköisen, jossa oli kaksi sinistä viivaa ristissä...olin pudota siitä sohvalta.

Huh huh, kylläpä elämä osaa yllättää. Ihanasti <3
 
iloinen puolestasi
Mielettömän hienoa, että kävit kertomassa, että kaikki on mennyt hyvin.

Me miehen kanssa toista lasta haluttu jo vuosi ja nyt sitten käytiin viime viikolla jo lapsettomuusklinikan juttusilla kun jostain ihmeen syystä ei tärppää vaikka eka tuli ihan sen kummemmin "yrittämättä". Toivottavasti meitäkin vielä lykästää. :)
 
Estupido
Pidellään peukkuja että tärppää. Joo meillä kaikki tosiaan hyvin jahka ekan kolmanneksen pahoinvoinneista ja migreeneistä selvittiin. Hirmuisen eläväinen asukki emännän vatsassa asuu kun potkii melkein minunkin selkäni yön aikana mustelmille :D
 
Sivuilija
Olipa mukava lukea ketju läpi! Kovasti olet saanut kokea, hyvässä ja pahassa. Rakastan onnellisia loppuja! <3 Paljon onnea tulevan lapsen johdosta ja ihanaa perhearkea sinulle ja koko perheellesi!
 
Estupido
Olipa mukava lukea ketju läpi! Kovasti olet saanut kokea, hyvässä ja pahassa. Rakastan onnellisia loppuja! <3 Paljon onnea tulevan lapsen johdosta ja ihanaa perhearkea sinulle ja koko perheellesi!

Kiitos <3
Onhan tässä tullut koettua yhtä sun toista mutta 21.8.2010 jälkeen en päivääkään elämästäni vaihtaisi pois. Sitä päivää ennen voisi muutaman vuoden kyllä vaihtaa...mutta elämä on.

Ettei kaikki liian auvoista olisi, niin exästä täytyy kyllä sanoa, että häneen voi luottaa kuten aikoinaan Iraqiin...mutta ihan sama. Enimmän osan aikaa kaikki ok, mutta välillä sataa kakkakikkareita.

Toivottavasti tämä säie antaa jollekin epätoivoiselle perspektiiviä siitä mitä asiat ovat ja mitä ne voisivat olla. (Edellinen ei niinkään viittaa lapsettomuuteen jne vaan lähinnä huonossa parisuhteessa eteenpäin väkisin rimpuilemiseen) Järkiajattelu on vaan joskus unohdettava ja mentävä niin kuin sydän käskee. En osaa kuvitella, mitä olisi tapahtunut, jos olisin jäänyt kitumaan entiseen elämään.

Luja halaus jokaiselle ketjun lukeneelle ja mitä parhainta syksyä!
 
Viimeksi muokattu:
Estupido
Meille syntyi sunnuntaiaamulla mitä kaunein pieni tyttö. Taas kun luin ketjun läpi ennen tätä päivitystä, niin ette voi uskoa mitkä ovat fiilikset :) Kyllä siinä niin sydän muuttuu sulaksi vahaksi, kun omaa kääröä pitää sylissä, ettei mitään rajaa :)
 
iloinen puolestasi
Ihanaa! Onnea!

Minäkin olen yhä onnellisesti raskaana. Enää viikko kriittisintä aikaa edessä, mutta toistaiseksi kaikki näyttää hyvältä.

Kaikkea hyvää perheellesi!
 
Estupido
Ihanaa! Onnea!

Minäkin olen yhä onnellisesti raskaana. Enää viikko kriittisintä aikaa edessä, mutta toistaiseksi kaikki näyttää hyvältä.

Kaikkea hyvää perheellesi!

Kerrohan kuulumiset, onhan kaikki ok?

Taas piti fiilistellä ja lukea koko ketju läpi kokonaan. Voi elämä. :)

Mutta:
Mikään maailmassa ei ole niin kaunista kuin vauvan hymy ja nauravat silmät.
 
Viimeksi muokattu:
iloinen puolestasi
Kiva, että olet kiinnostunut. :)

Raskaus on jo puolivälissä. Vähän jouduimme ylimääräistä jännittämään kun jouduimme lapsivesipunktioon, mutta se onneksi kertoi, että kaiken pitäisi olla kunnossa. <3

Nyt odotellaan äitiysloman alkua. Tuleva isoveli taputtelee joka ilta mahaani ja toivottaa pikkuveljelleen hyvät yöt. Elämä tuntuu aika ihanalta.

Onnea teillekin edelleen!
 
Estupido
Kiva, että olet kiinnostunut. :)

Raskaus on jo puolivälissä. Vähän jouduimme ylimääräistä jännittämään kun jouduimme lapsivesipunktioon, mutta se onneksi kertoi, että kaiken pitäisi olla kunnossa. <3

Nyt odotellaan äitiysloman alkua. Tuleva isoveli taputtelee joka ilta mahaani ja toivottaa pikkuveljelleen hyvät yöt. Elämä tuntuu aika ihanalta.

Onnea teillekin edelleen!

pistähän tähän, miten menee? Meidän flikka nukkuu 10h yöt ja hymyilee valveillasoloajan, ei juuri paremmin voisi olla. :D
niin ihana <3 ...
 
Viimeksi muokattu:
Iloinen puolestasi
Vähän pitää kirjoittaa viestin nostamiseksi, että löydän tämän taas joskus myöhemmin.

Elämä on mallillaan ja tyttö 10kk voi hyvin :)

Suloinen hymytyttö <3
Voi että ihanaa. :) Meilläkin on onni kukkuloillaan ja toinen potra poika jo neljä kuukautta. Isoveli rakastaa pientä ja muutenkin tuntuu, että elämä on ihanaa. Minä saattaisin hyvin toivoa vielä kolmattakin, jos sellainen meille haluaa joskus tulla, mutta otetaan nyt rauhassa tämä ihana ainutlaatuinen pienen vauva-aika.

Esikoinen totesi yhtenä päivänä, että "Meidän pelheessä nauletaan paljon." Tuli hyvä mieli.
 
Viimeksi muokattu:
ap
Voi että ihanaa. :) Meilläkin on onni kukkuloillaan ja toinen potra poika jo neljä kuukautta. Isoveli rakastaa pientä ja muutenkin tuntuu, että elämä on ihanaa. Minä saattaisin hyvin toivoa vielä kolmattakin, jos sellainen meille haluaa joskus tulla, mutta otetaan nyt rauhassa tämä ihana ainutlaatuinen pienen vauva-aika.

Esikoinen totesi yhtenä päivänä, että "Meidän pelheessä nauletaan paljon." Tuli hyvä mieli.

Silloin on kyllä asiat kunnossa :)
 
Viimeksi muokattu:
iloinen puolestasi
Laitanpas vielä sellaisen päivityksen tähän ketjuun, että ei se yhteen jäänyt, poikakin vielä tulossa :)
Upeaa! Olen käynyt aika ajoin täällä ihan vain katsomassa, oletko päivittänyt kuulumisiasi. Kylläpä todella olen iloinen puolestasi, tuntematon. :)

Meilläkin edelleen asiat mallillaan. Elämä on ihanaa kahden vilpertin äitinä.
 
Viimeksi muokattu:
estupido
Viimeksi muokattu:
estupido
Ettei saisi liian ruusuista kuvaa tästä episodista, niin korjataan nyt ketjun kulkua silleen, että syksyllä tuli käpisteltyä softaongelman vuoksi tyttären puhelinta ja näin whatsapp-viestin äidiltä tyttärelleen, jossa äippä sanoi tiivistettynä suurinpiirtein näin: "anna sille pennulle ja kusipäälehmälle nyrkkiä jne..."

Pidin asian aikani omana tietonani, mutta muun herjan kärjistyessä kunnolla, sanoin mitä olin nähnyt Nyt mua syytetään sellaisen viestin lukemisesta, jota ei kuulemma ole koskaan ollutkaan. Hmm...?
Kiva exä mulla ja tyttärellä mainio kasvattaja :D

Voi v***u.
 

Yhteistyössä