""vaimo lainassa""

  • Viestiketjun aloittaja rakastava mies
  • Ensimmäinen viesti
rakastava mies
Mitä mieltä naiset olette siitä, jos mies antaa naiselleen luvan käydä vieraissa silloin tällöin? Käyttäisittekö tilanteen hyväksenne? Kaikki tietenkin yhteisestä sopimuksesta ja ilman mustasukkaisuutta.
 
yks
Ekaksi tulisi mieleen kysymys: ""Miksi ihmeessä?!""

Ja toinen kysymys olisi, että mies varmaankin haluaisi samat oikeudet itselleen. ja sitten ihmeteltäisiin suhteen tilaa...

Minä alun pitäen olen valinnut mieheksi sellaisen, josta (suhteen alussa) olen ollut varma, että hänen kanssaan ei tule muut miehet edes mieleen. Siksi edes luvan saatuani tuskin juoksisin vieraisiin sänkyihin.


Mutta mitkä ovat omat motiivisi antaa naisellesi luvan käydä vieraissa? Haluatko samat oikeudet itsellesikin?

Jos olisit kykenemätön sängyssä, voisin ymmärtää luvan vaimon tarpeiden huomioimisena.

Ja oli täällä ketju siitäkin, että jotkut miehet naisensa vieraissakäynnistä aidosti kiihottuivat...

Eli onko ne motiivit täysin vilpittömät vai itsekkäät?
 
outoa kyllä
Mielestäni suhde on pilalla, jos tuohon pisteeseen on päästy. Tai riippuu tietenkin suhteesta, muttei ainakaan rakastavassa ja kunnioittavassa suhteessa olla tuossa. Tietenkin asiaan vaikuttaa myös, että minkä vuoksi vaimolle on annettu lupa vieraisiin.

En naisena käyttäisi tilannetta hyväkseni, ellen olisi ajamassa suhdetta karille.

 
...
Ottaisin sen niin, että ukko on kyllästynyt minuun ja haluaa ennen kaikkea ITSELEEN puhtaaan omantunnon ja oikeuden käydä vieraissa

= ""muka"" lupa = ukolla oma lehma ojassa

 
Kain
Vähän tekopyhiä vastauksia tähän ellien pettämisilmapiiriin. Minä ymmärrän miehenä tilanteen näin , pohjana luja perusliitto , mutta katkeran vaimon yleisesti tyytymättömään käytökseen mies esittää viimmeisen korjausliikkeen mahdollisuutta. Siis mies toteaa olevansa kyvytön lopettamaan vaimon narinan rahasta , kodista , lapsista , töistä ,ja ehkä seksistä , - ja jos vaimon ""olo"" sillä paranisi , mies kestäisi sen... Taka-ajatuksia miehellä voi olla ...
 
Pyh ja pah
Edellisessä suhteessani sain juosta vieraissa niin paljon kun sielu sietää, kunhan mies ei saanut tietää tarkempia yksityiskohtia (kuka, missä jne). Ja niin myös teinkin, vaikka tiesin, että hän kuitenkin hiljaa kärsi siitä. Lopputulos oli se, etten yksinkertaisesti voinut kunnioittaa ihmistä, joka antaa kohdella itseään kuin paskaa. Syynä luvan saamiseen näet oli se, etten jättäisi häntä. Niin kuitenkin kävi ja nyt minulla on mies, joka ei todellakaan hyväksy mitään siihen viittaavaankaan yhtään sen enempää kuin minäkään häneltä. Liiasta sallimisesta tulee vain sellainen olo, ettei toinen oikeasti välitä sittenkään.
 
Pyh ja pah, kiitti.
Noin se menee.

Useimmiten. Itselläni kävi näin, ja että menin. Mutta jäin kuitenkin epätyydyttävään suhteeseen.

Mikä H....tin panovimma täällä on meneillään muuten?
 
mies
""En naisena käyttäisi tilannetta hyväkseni, ellen olisi ajamassa suhdetta karille.""

En muuten ole ennen nähnyt tuota kommenttia kirjoitettuna, vaikka tiedostan naisten ajattelevan niin pettäessään. Kiva kun nykynaisen ajatusmaailmaa puetaan sanoiksi.
 
pah
No mitä muutakaan voi ajatella tilanteesta, jossa aviomies ilmoittaa, että oikein TOIVOO että vaimo kävisi naiskentelemassa ympäriinsä? Muuta kuin että mies on jo repimässä suhdetta riekaleiksi? Tai yrittää peitellä omia pettämisreissujaan ""antamalla"" luvan vaimollekin pettää?
 
rakastava mies
Motiivit ovat vilpittömät ja rehelliset. Mies ei halua vastapalveluna samanlaista lupaa, eikä itse ole kyvytön. Kysymys on erotiikasta ja siitä, että kyseinen asia todella kiihottaa seksuaalisesti.
 
Huomaa...
, kuinka parisuhteessa luottamus on kortilla. Jos pelkona on, että yhteinen sopimus vieraan kanssa leikkimisestä pelätään tehtävän vain siksi, että se oikeuttaa kummatkin osapuolet käymään vieraissa, niin silloin on kummankin parempi runkata ulkohuussissa. Ei tule ongelmia. Yhteistä aikaa voi sitten viettää vaikka sääskiä tappamalla. Ei tule luottamuspulaa.
Valmiiksi ongelmaisten ja toisiinsa luottamattomien ei kannata itselleen enää lisäongelmia hankkia.
 
mies
Sitten kun vaimo tulee lainasta ja sanoo, että oli muuten mukava kaveri, tanssikin hyvin, että menemme seuraavaksi yhdessä risteilylle ja se on vain meille kahdelle. Kiihottaako vielä:)
 
Inhorealisti
Tiedä sitten noista ""vilpittömistä ja rehellisistä"" motiiveista. Jos asia sinua kiihottaa, kyseessä on sinun fetissisi toteuttamisesta.

Jos vaimosi ei sitä ymmärrä (harva tuskin ymmärtää), niin hän saattaapi luulla, ettei hän ole sinulle enää tärkeä. Moni kun niputtaa mustasukkaisuuden, omistuksen halun ja rakkauden samaan kategoriaan.

Voi olla, ettei vaimo enää lainaamisen jälkeen haluakaan palata, mutta siitä voisit syyttää vain itseäsi.

Ps. Aivan samaa povaisin niille, jotka pyytäisivät puolisoltaan lupaa käydä vieraissa. Kuinka moni vieraissa virkistyjä oikeasti voisi enää arvostaa luvan antajaa, kynnysmattoaan?
 
elli
Fantasioitahan on vaikka mitä. Niistä puhuminenkaan ei ole pahaksi - saattaapi olla kovin kiihottavaa sekin.

Niiden toteuttaminen on jo ihan toinen juttu.

Omistani ainakin osa olisi jo rikoslainkin puitteissa tuomittavaa. Saati että en usko puolisoni tosiaankaan kestävän, jos niitä oikeasti tekisin.

Fantasiointi ei kuitenkaan vahingoita (vielä) ketään.
 
Muuan
Fantasioista yleisimpiä, luulisin. Mutta jälkeenpäin, kun hekuma on ohi, saattaa olla keskinäisen suhteen rakentaminen vaikeaa. Tietty Läheisyys saattaa kadota lopullisesti...
 
Onni olis
Mäkä takia vaimo lainassa,en oikein ole perillä.asiasta.Mksi lainasa????Mitä teit itse(väärinkö jossain asioissa)Vai missä on vika,vai haluutko vaimosi todella käyvän kyläilemässä jonuun nussittavana???
 
onni olis
Minä kylläkään en suostuisi(lainaamaan vaimoani kellekkää) jos mulla vaimo/avovaimo )Oikein ole,jos yhteiset kotileikit menevät muualle , kaikki asiat pitää sujua kotipiirissä perheen/parien kanssa.Jos on muita mielipiteitä antaa,vaan tulla julki.
 
vierailija
Olen antanut miehellenikin luvan käydä vieraissa jos lystää (ei ole halunnut vielä 5 vuoden yhdessäolon aikana lähteä) joten kyllä sopisi minulle jos saisin saman vapauden.
Toisaalta ottaisin mieluummin jonkun mukaan kimppaan kun lähtisin yksin seikkailemaan.
Vaihtelu virkistää ja uudet temput oppii kotikäyttöön. Ei mustasukkaisuutta mussa pätkääkään, oma suhde kunnossa ja seksielämä kukostaa.
 
Avio reilassa
Meillä vaimo käy lainassa.
On käynyt jo monia kertoja, ja meillä se antaa vaan lisä kipinää sänkypuuhiin, jakyllä, rakaztamme toisia vieläkin.
Toki ei kaikille sovi jotka niin ahdasmielisiä.
On ollut myös kimppaa, sekin on oma lajinsa kun näkee miten toinen nauttii.
Ja ei se vaimo jatkuvasti vieraissa hypi, lähinnä silloin kun itse ehdotan sitä.
Me ainakin nautimme kyseisistä touhuista.
Kuka mitenkin.
Ja kukkahattu tädeille, meillä liitto toimii hyvin.
 

Yhteistyössä