Hae Anna.fi-sivustolta

Vaimo olettaa että heitän hänelle rahaa milloin häntä huvittaa

Viestiketju osiossa 'Avioero' , käynnistäjänä Naula Arkkuun 6kk, 07.06.2019.

1. Naula Arkkuun 6kk Vierailija

Häenelle oli jopa aikoinaan käsittämätöntä että hänen tulisi maksaa osa asumiskustannuksista kun hän minun luokseen muutti, kyyneleet silmissä itki kun joutui satasia pulittamaan, kun minä hyvänä ihmisenä ehdotin että kun olen taloyhtiön maksuja maksanut niin noista ei jää mulle koskaan mitään käteen jos myyn asunnon.

Samaa paskaa ja vollotusta on sitten jatkunut nyt taas toisessa muodossa jossa vaimo on alkanut itkemään kun ei sitten rahaa kuluteta tarpeeksi, eli jos hän ehdottaa vaikkapa matkavaunuja, minä sitten katson niitä hänen ehdotuksia ja valkkaan sellaisen joka sopii meidän molempien kukkarolle, sitten hän päättääkin että valinta oli huono koska se ei ollut se mitä hän olisi halunnut, vaikka aikaisemmin olikin tätä mieltä, uhkasi jo peruuttaa koko tilauksen.

Naisten kanssa on turha ryhtyä järkeilemään ja joka päivä tuntuu kun järki lähtisi kun noiden vollotuksia joutuu kuulemaan, kokoajan itketään ettei mies koko lystiä maksa, sitten vielä kehtaa huijata ja sanoo että maksu meni hänen tililtään jotta hän voi sitten vaatia rahoja takaisin yhteistililtä, ja sitten kehtaa vielä viedä 10 euroa lisää koska pahoitti mielensä, eli minä tässä taas joudun maksumieheksi hänen tarpeilleen.

Ollaan jo varattu 2 ulkomaanmatkaa tälle vuodelle kun lapsi syntynyt ja oikeasti alkanut jo niin vituttamaan että tekisi mieli hakea ero... mutta katsotaan nyt jos hän tuosta leppyisi vuoden sisään, kun lapsi kumminkin vasta alle 5 kuukautinen... alkaa jo epätoivoksi mennä tämä. Isälle jo monta kertaa sanonut että ei anna enää senttiäkään lahjarahaa yhteiseen käyttöön kun mokoma alkaa omimaan tuonkin ihan kaiken itselleen.

Nyt hän sitten tulistui kun kyseenalaistin että pitääkö sitä mennä vauvauintiin kun katsoin artikkelia joka sanoi että amerikkalainen tiedeyhteisö suosittelee uinnin opettamista vasta 4 vuotiaille ja että ei ole tieteellistä näyttöä että tuo aikaisempi uiminen hyödyttäisi mitään... NO MUTTA SE MUN KAVERI KÄVI VAUVAUINNISSA NIIN SITTEN SUNKIN PITÄÄ, jatkuvaa marmatusta näistä mun analyyseistä, eikä voi millään näitä järjellä puntaroida näitä meidän hankkeita.

Pieneksi vinkiksi kaikille suomalaisille, älkää ikinä menkö aasialaisen naisen kanssa naimisiin, palaa teillä loppuelämässä monia kymmeniä tuhansia euroja ulkomaan reissuun pelkkään heidän kotimaahansa, sitten itketään kun sinulla on 3 tonnin palkka ja et osta lahjaksi autoa vaimolle koska hänellä on joku kaverin kaveri joka oli mennyt naimisiin miehen kanssa joka antoi hienon mersun lahjaksi... vittu kun vituttaa tämä elämä, mitä olen mennyt tekemään... kokoajan verrataan johonkin rikkaaseen serkkuun tai kaverin tuttavaan tai pomoon jonka huvilassa ollut viettämässä baari-iltaa tai mutta vastaavaa, aina löytyy se parempi ihminen johon sun mitättömiä saavutuksia verrataan, sitten kun yrität säästää parempaa elämää varten niin sitten pitäisi kuluttaa ne viimeisetkin kuukauden tienistit pois.

Kyllä nyt vakavasti näyttää eron merkkejä olevan ilmassa niin paljon että jos ei meno muutu puolen vuoden sisällä niin se on morjes, itkeköön yksikseen jossain yksiössä ja hoitakoon itse sitä lasta "parhaalla mahdollisella tavalla" heittäen kaikki rahat vauvauinteihin, minä aion elää siten että maksimoin sekä lapseni hyödyn että myös hyödyt itselleni omasta saavutetusta palkasta. Mulle on ihan turha tulla sitten itkemään kun rahat ei riitä.

2. vierailija Vierailija

No mitä tuota täällä nillittämään, ota ero ja nauti elämästä. Ei sitä muille tarvitse kuuluttaa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri