Vaimo oli juoninut viidennen lapsen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Roberts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Roberts

Vieras
vaikka olimme sopineet että tähän neljään lasten lukumäärä jää, ja vaimo hankkii ammatin ja menee töihin. On ollut jo 10v kotona niin että olen elättänyt perheen. Vaimo on jättänyt e-pillereitä syömättä, löysin sattumalta e-pillerilevyn vaimon yöpöydän laatikosta kun etsin kynsisaksia. Levystä yli puolet syömättä, syöty pillereitä miten sattuu. Vaimo on neljännellä kuulla raskaana. Vauva on ok, pakkohan se on hyväksyä mutta valhetta en voi sietää. Mielestäni vaimo pettänyt luottamuksen täysin. Vaimo ei tiedä vielä että tiedän...Miten asiasta sanoa, taitaa olla riita eessä.

törkeää tuollainen! Kyllä lapset pitää olla suunniteltuja ja yhdessä päätettyjä! Miten voi tehdä noin miehelleen. Taitaa todella naistasi ahdistaa töihin/kouluun meno!

sehän se riski seksissä on jos toisen kontolla on ehkäsy. sitä vois itse miettiä piuhojen poikkasua.
Mutta silti rehellinen pitää olla ja luottoa liitossa löytyä

tää on varmaan provo. viittaan toiseen ketjuun.
toiseksi, mullakin on kaapissa pillerilevyjä mitä on syöty miten sattuu, eikä se tarkoita että olen lasta yksin ollut tekemässä.

et juttele naisellesi nyt ensin, ennen kuin teet päätelmiä JOS olet tosissasi

Jos vaimo olisi ollut rehellinen sinulle, hän olisi ilmoittanut sinulle jokaisen pillerin jonka on unohtanut ottaa. Silloin vastuu ehkäisystä olisi ollut myös sinulla. Minä ainakin suuttuisin tulisesti tuollaisesta valehtelusta ja seläntakana vehkeilystä.

Alkuperäinen kirjoittaja lehmätkin lentää:
MISTÄS SÄ TIEDÄT ETTÄ SE NELJÄNNELLÄ KUULLA KERTA SE EI OO SULLE KERTONU???

:D :D :D

No on hän kertonut olevansa raskaana, olen ollut neuvolassakin. Mutta ei ole kertonut että on jättänyt pillereitä syömättä, ei kertonut edes unohtaneensa niin että olisimme varautuneet muuhun ehkäisyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja Roberts:
Alkuperäinen kirjoittaja lehmätkin lentää:
MISTÄS SÄ TIEDÄT ETTÄ SE NELJÄNNELLÄ KUULLA KERTA SE EI OO SULLE KERTONU???

:D :D :D

No on hän kertonut olevansa raskaana, olen ollut neuvolassakin. Mutta ei ole kertonut että on jättänyt pillereitä syömättä, ei kertonut edes unohtaneensa niin että olisimme varautuneet muuhun ehkäisyyn.

tuota.. miten unohduksen muistais kertoa etukäteen ennen seksiä jos kerta on unohtanut? mä älyän usein että pilleri on jäänyt ottamatta kun otan uutta listasta. on voinut mennä parikin päivää etten ole muistanut ja sit sen vasta älyän kun nään pillerilistan.

Yhteistyössä