Hae Anna.fi-sivustolta

Vaimo on ilkeä ja vihainen

Viestiketju osiossa 'Avioero' , käynnistäjänä Jouni, 16.03.2011.

1. Henkka Vierailija

Eli mun korvissa kuulostat Jounin nyxältä. Et suo miehellesi ja sen lapsille yhteistä aikaa. Miksi ? Jos miehesi sitten tapaa lapsiaan muualla pitää sun siitäkin tehdä numeroa ? Ilmeisesti Luoja ei ole sulle suonut lapsia. Jos olisi, niin ymmärtäisit varmaan paremmin. Miehesi ei sulle varmaan viitsinyt kertoa tapaamisista, koska todennäköisesti ja vähintään alitajuisesti olet ehkä itse asiaa tiedostamatta jollainlailla ollut ko. tapaamisista kiusaantunut taikka mustasukkainen. Tosi lapsellinen oli varsinkin reaktiosi ja oman parisuhteesi lopettamisen perusteeksi ottamasi esimerkki/tapahtuma. Miehesi hienotunteisesti yritti tavata lapsiaan muualla ja Sinä "käräytät" heidät ikäänkuin se olis sulta pois. Reaktiosi osoittaa, että et ole oikein aikuinen.

2. Henkalle Vierailija

onko sulla luetun ymmärtämisvaikeuksia Henkka?

Lainaamasi kirjoittajahan sanoo, ettei hänellä ollut mitään sitä vastaan, että mies tapaa lapsiaan vaikka omassa kodissaan tai vaikka missä. Mies olisi saanut olla lastensa kanssa ilmeisesti koska tahansa.

Mutta se, että mies valehtelee olevansa kokouksessa kun onkin lastensa kanssa.. niin miksi valehdella tollasta?
    Mies olisi voinut sanoa totuuden: että en voi nyt lähteä syömään kun olen lasteni kanssa ostoksilla!
    Ei tää lainaamasi kirjoittaja siitä olisi hernettä nenäänsä vetänyt, kun hänelle kerran oli tärkeetä se, että mies tapaa niitä aikuisiakin kersojaan aina kun mies/kersat niin haluaa.

Mies joka valehtelee ja salailee tavallisiakin asioita, kuten lastensa tapaaminen, valehtelee ja salailee yleensä muitakin asioita.

Salailetko sinä Henkka vaimoltasi asioita ja valehtelet hänelle?

itse en ainakaan valehtelijan kanssa asuisi yhdessä.

3. Simo Vierailija

Luin ketjunne.

Melkomoista tuubaa....miksei ihmiset osaa käyttäytyä. Miksi esim Jounin vaimo ei osaa käyttäytyä asiallisesti Jounin lasten kanssa? Naiset vaan luulee, että pillulla voi hallita miestä. Yllätys, yllätys, miehillä onkin usein nk periaatteita.

Monille kommentoijille sanoisin, että asioihin pitää puuttua nopeasti, muuten ne pääsee ongelmiksi jne

4. Ukkosenjohdatin Vierailija

3 v sitten vaimo alkoi parin kaljan jälkeen ilkeillä-nimitellä-mollata,asuin hänen asunnossaan,kun myin omani suunnitelmana yhteinen koti.Sama vittuilu alkoi myös selvinpäin,välillä ns.katuen,mutta uusiu
    tuen.Hän kokee,että hänellä on oikeus sanoa,sillä minulta meni työ alta 3 v sitten.Vasta puolitoista vuotta olen ollut vankasti työssä ja se paremmin tienaava.Hän kokee omaavansa yliotteen asumisessa; siis kaikessa;mikään ei riitä eikä vakuuta.
    Nykyisin 2-3x0,5 litran tölkkiä 2-3x vkossa laukaisee suoran huudon,kunnes sammuu tai komentaa ole
    maan vaiti.Ei koe olevansa tuurijuoppo,vain stressattu
    Sanoessani vastaan olen psykopaatti-narsisti-tyhmä-kiero-paska-äitini(84v) salaisesti ohjailema vedättä
    jä,joka petaa lähtöä jonkun varakkaan naisen tms.mukaan.
    Hän on ollut 2x naimisissa ja jätetty,olen kolmas uhri-aluksi en huomannut mitään erityistä,mutta työn
    menetys vei arvostuksen ihmisenä ja miehenä,eikä ole palautunut,vaikka näyttöä on.

5. Paluu Vierailija

Hän on ollut 2x naimisissa ja jätetty,olen kolmas uhri-aluksi en huomannut mitään erityistä,mutta työn
    menetys vei arvostuksen ihmisenä ja miehenä,eikä ole palautunut,vaikka näyttöä on.[/QUOTE]

Katohan sie, ole mies ja nosta kytkintä. Hommaa oma kämppä. Sen jälkeen alat tuntea itsesi jälleen mieheksi ja ihmiseksi.

6. ukkosenjohdatin Vierailija

10 v sitten ed.vaimo kuoli yliajossa 200m kotiovelta.5 v sinkkuna+tyuuupumus ja nyt 5 tämän viitapirun kanssa 3 lastani kävi oikeusteitse kimpuun.Ns.ystävät oli jon jättäneet,vaikka 8 vuotta on oltu lähes absolutisteja.kun työ oli mennyt ja oma asunto pakkomyytiin.Olin mennyt viitapirun kanssa naimisiin ja jouduin alivuokrlaisen asemaan,alallani vei aikaa,että sain työtä.
    Ilman kavereita,työtä ja rahaa,on aika vaikea pärjätä.Työ meni supistuksien takia ja ala on kapea,ikä 57 samalla, sana kulkee so.juorut ja puheet ,miksei se tee jotain

7. Ukkosenjohdatin Vierailija

1.9.2012 asunto on ja pysyvä ero.Kannattaa seurailla aika pitkään ennen kuin sitoutuu.Avioliitto
    olisin hyvä säätä määräaikaiseksi,jotta saadaan kunnon naiset ja miehet kierrätykseen sekä käyttöön että siten nämä polkumiinat pois.

8. Kommentoija69 Vierailija

No voi hyvänen aika. Ettekö tajuneet tuosta jutusta, ettei tuon miehen varsinainen tarkoitus ollut salata naisystävältään lasten tapaamista vaan lapsiltaan naisystävän olemassaolo, kenties syistä, joita tarina ei kerro?

9. helppoa Vierailija

Miksi avioliitto pitäisi säätää määräaikaiseksi, jätä menemättä naimisiin jos olet sitä mieltä että avoliitosta on helpompi lähteä. Minä ainakin olen elellyt ihan onnellisena avoliitossa jo monta vuotta. Kuka sitä naimisiin ketään pakottaa, jos nainen niin tekee niin laita itsesi kiertoon tossukka.

10. sisilisko Vierailija

Olet pöljä! Etkö ymmärrä lukemaasi ? Työtä voi tehdä myös kotona. Kovaa työtä ei nyky Suomessa tee juuri kukaan. Tekopyhää väittää sellaista. Esim. toimistotyö on varsin leppoisaa ja ihmiset mieluummin menevät työpaikalle kuin hoitavat lapsiaan kotona, mikä oikeasti on vaativaa työtä.

11. Viisas nainen Vierailija

Kaikki ihmiset töihin. Kotona oleskelu kielletty! Omat tulot kaikille. Jos joku jää kotiin, työn nimeksi voi laittaa KODINHOITAJA, jolle maksetaan palkkaa, että kaikki saavat eläkepisteitä ja pärjäävät, kun jäävät yksin.

12. Jaspis Vierailija

No, tottakai äksyilee ku pelkää että joku normaali nainen vie sinut häneltä ja mitäpä hän ilman rahaa tekee, pelkää menettävänsä pankkiautomaatin..... mä pitäisin leipäläpeni kiinni jos mulle joku mies tienais rahaa.....eikä itte tarttis töissä käydä, senku laittasin kämppää ja pesisin pyykkiä ja ruokaa tekisin, on se köykäsempää ku tää nykyinen työni.

13. huupuuh Vierailija

Kotirouvat on turhautuneita ja siksi kiusaavat ukkoansa. Menisivät töitä etsimään. On niitä leppoisiakin muijia, vaihda muija. Väenväkisin on tommosen kanssa, siinä menee itsetunto ihan nollille.

14. Lapis Lazuli Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    On kyllä onnetar rouvaa potkaissut. Luuletko ettei kaikille kelpaisi miljonäärimies? Nyt on kyse Jounin pirttihirmumuijasta joka valittaa ja ties mitä tekee ku toinen elättää heitä molempia, jos mua elättäis joku ni pitäisin kyllä turvan kiinni ja keskittyisin mieheeni rakkaudella, mutta tää pirttihirmu ei vissiin oo töitä eläessään tehny, kermaperseeltä kuulostaa.

15. Jouni Vierailija

Niinhän sitten kävi, etten saanut eroa aikaiseksi, edelleen ollaan saman katon alla.

Nyt ollaan kyllä rauhoituttu , mutta samalla etäännytty toisistamme.

Taas mietin tilannetta....aika raskasta aikaa !

16. puhhuh Vierailija

Säälistäpä taidat olla taas yhdessä. Muijalle tulis käyhät oltavat. Ettiköön uuden elättäjän.

17. kaffepulla Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Luin ketjun ja eihän tämä Jouni nyt mikään kauhean uskottava hahmo ole, taitaa olla ihan satusetä.

Jouni, jos olet todellinen, niin vastaa seuraaviin kysymyksiin: (tai keksi päästäsi kuten tähänkin asti...)

1) miksi vaimosi on työtön?
    2) miksi elätät vaimoasi?
    3) onko teillä avioehto?

18. fisu Vierailija

kun akan vie saraalan ,veden on menny,ei lopu vittuilu,pidä ees käestä kiini,huora taas mielessä,koita asennoitua,minäkö tuu perkele ite.. mullako pitää tätä kuunella..joo kylläpä kyrpä oli liukkaana .voi vittu että tekee kipiää..auta.minä murhaan sinut ku pääsen pois.älä hätäile..minäkö hätäile kuolet.aapua eikö mahu..viilto tehdään...: ) synnytys onnistu,terve poikalapsi,jos vanhempia kattelee : )

19. Dog crazy Vierailija

20. Dog crazy Vierailija

t

En ymmärrä....

21. Tasa-arvoa... Vierailija

Joo, toi on niin iänikuista, ''minä kun leivän tuon, olkoon eukko hyvillään ja hiljaa''. Monesti tällaset miehet eivät edes halua, että vaimo menisi töihin. Voivat sitten kiristää sillä, kun minä kaiken teen, sinä olet ns. omaisuuttani. Enkä nyt sano, että aloittaja olisi tällainen, lähinnä näitä muutamia typeriä kommentteja ajatellen. Kyllä parisuhteen molemmilla osapuolilla on oikeus olla huonolla tuulella yms., ne vain pitää kommunikoida auki.

22. vierailija Vierailija

Tää on vanha ketju, mutta googlen haulla ensimmäinen osuma kysymykseen "miksi vaimo on ilkeä". Toivottavasti ei tule nyt liian pitkä tarina.

Olen 35 v., vaimo 33 v.. Olemme olleet naimisissa kohta 8 vuotta ja vaimon ilkeys on vain pahentunut vuosien myötä. Eilen sain kahvit ja maidot päälleni, koska vaimon mielestä terassi oli likainen enkä siltä istumalta lähtenyt sitä siivoamaan. Sen jälkeen päätin lähteä hakemaan vertaistukea.

Vaimo on aina ollut äkkipikainen, mutta viimeinen pari vuotta on ollut todella rankkaa. Jos vaimo tekee jotain ja minä en samaan aikaan vähintäänkin siivoa, hän suuttuu. Jos minä teen jotain - vaikka leikkaan nurmikkoa - vaimolla on toki oikeus katsoa esim. telkkaria. Aina jos minä istun vaikka sekunninkin hengähtämään siivouksen lomassa, alkaa silmien pyörittely ja riita siitä kuinka minä en tee koskaan mitään.Olemme jakaneet kotityöt niin, että minä imuroin ja pesen lattiat, käyn kaupassa, leikkaan nurmikon jne. ulkotyöt. Mutta se ei koskaan riitä. Viikkaan ja silitän myös omat vaatteeni. Minä teen ruokaa, vaimo ei periaatteessa kokkaa koskaan, koska se on kuulemma liian aikaa vievää puuhaa.

Vaimo putsaa vessat ja pyyhkii pölyt. Silti mikään ei riitä. Jos vaimo päättää pyyhkiä pölyjä keskiviikkona niin minun on siltä istumalta lähdettävä edes näennäisesti tekemään jotain, koska muuten alkaa huuto ja ilkeily. Jos suunnitelmissani on leikata nurmikko lauantaina niin perjantaina alkaa huuto, että nurmikko pitää leikata.

Vaimo myös haukkuu ulkonäköäni. En ole ylipainoinen vaan käyn 3 kertaa viikossa lenkillä ja 3 kertaa salilla. Vaimon työaika muuttui n. puolitoista vuotta sitten niin, että heräämme samoihin aikoihin ja minä lähden ensin töihin. Melkein joka aamu vaimo seisoo oven välissä katsomassa, että mitä vaatteita laitan päälle ja yleensä alkaa huomauttelu, että tuo ja tuo ei sovi yhteen, eikö siellä ole mitään muuta kauluspaitaa jne. Auta armias, jos laitat kahtena päivän peräkkäin samat vaatteet päälle.

Niinpä olen lähtenyt viimeiset 7-8 kuukautta jo puoli tuntia liian aikaisin töihin ja odotan mieluummin 30 minuuttia työpaikan parkkipaikalla, että Securitas tulee avaamaan ovet. Jos töistä tullessa vaimo on minua ennen kotona niin pulssi nousee heti. Yleensä minä olen kuitenkin ensin siellä ja vaihdan heti vaatteet ns. kotivaatteisiin tai lähden samantien lenkille, että vaimon tullessa hän ei näe mitä vaatteita minulla oli tänään päällä. Jos harvoin käy niin, että olen vielä vaimon tullessa kotona ja istun vaikka sohvalla lukemassa sanomalehteä tai selaamassa teksti-TV:tä, alkaa samantien huuto, että miksi en tee mitään. Koko ajan pitäisi olla siivoamassa, siis ihan koko ajan. Vaimo osti robotti-imurin, mutta sehän ei tietysti korvaa tavallista imurointia.

Viime vuonna olin keväällä poskiontelotulehduksessa kotona ja huutoa sekä ilkeilyä kesti niin kauan, että lähdin hakkaamaan kuumeessa polttopuita, koska vaimon mielestä ne pitäisi tehdä. Ei kelvannut, että ne olisi tehnyt seuraavalla viikolla.

Koskaan ei voi myöskään vain olla vaan aina pitää olla tekemässä jotain. Kesälauantaisin ei voi nukkua pidempään tai nauttia säästä vaan pitää mennä samantien kitkemään rikkaruohoja tai siivoamaan jotain. Pääasia, että jotain täytyy olla tekemässä. Periaatteessa sunnuntai klo 19-22 ovat ainoat kunnon viikonlopputunnit.

Ystävät ovat kaikki vaimon "hyväksymiä" eli hänen kavereitansa ja heidän puolisoitaan. Minun kaverini ovat kaikki saaneet meille porttikiellon tai jos haluan nähdä heitä niin ehkä lätkämatsissa, mutta sieltäkin on esim. lauantaina tultava samantien kotiin. Yleensä vaimo on kuitenkin jo suunnitellut viikonlopun pelipäivälle menoa niin, että en uskalla enää edes kysyä, että voisinko mennä tänään katsomaan peliä. En tietenkään voi, koska Hannan ja Petrin (nimet muutettu) kanssa tavataan jo klo 18.

En tiedä enää mitä voisin tehdä. Olen luonteeltani rauhallinen, mutta mittani on n. 99% täysi ja kun se täyttyy niin en halua olla mies, joka käy esim. käsiksi vaimoonsa. Mutta kun 24/7 tulee vain räksytystä korvaan, haukutaan pataluhaksi, näytetään keskisormea, kirotaan helvettiin ja heitetään kahvit päälle niin jossain kohtaa ehkä pimahtaa. Vaimo ehdotti joskus pariterapiaa, mutta kun hänen yllätyksekseen olisin suostunut siihen, se olikin huono idea eikä siitä koskaan tullut mitään.

Vaikka ei pitäisi olla pitkävihainen niin seuraavat asiat ovat jääneet mieleeni yhteiseltä taipaleelta. Vaimo sanoo, että olen pikkumainen muistellessani sellaisia:

- vaimo sanoi 2 kk ennen häitä, että minunlaiseni miehen kanssa ei haluaisi naimisiin.
    - ostamani joululahjat haukuttiin kelvottomiksi
    - kun vaimo täytti 30 v., ostin hänelle korun, jolle hän nauroi ja sanoi, että kuka tällaista nyt haluaisi pitää
    - viimeisin syntymäpäivälahja oli postin mukana n. 2 viikkoa ennenkuin se tuli perille. Ei halunnutkaan sitä enää, koska ei saanut sitä syntymäpäivänä
    - jouluaattona sain kuulla, että onpas paskan makuista riisipuuroa. Jouluaatto alkaa muutenkin vasta joskus klo 19, koska sitä ennen pitää tietenkin siivota.

En haluaisi lähteä, koska onhan tässä kaikki autot ja asuntolainat yhdessä jne. Mutta en ehkä jaksa enää kauaa. Se ei tosin vaimoa kiinnosta. Pääasia, että on siivottu.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri