Vaimo pakottaa

  • Viestiketjun aloittaja Harri
  • Ensimmäinen viesti
Harri
Vaimoni pakottaa minua käyttämään sukkahousuja.Vaatekaapissani ei ole ensimmäistäkään pitkää kalsaria vaan erilaisia sukkahousuja.Onko muilla miehillä sama ongelma ?
 
toinen mies
älytöntä, en pane sukkahousuja jalkaani, kerran yritin naisen pikkareita, mutta munien kohdalta puristi niin, että piti heti ottaa pois, kun miehillä on siinä sukukalleuksien kohdalla housuissa pullistuma ja naisilla ei, jotta naisen pimpsa erottuu paremmin, kun on tiukka, ymmärrätkö
 
Anu
No ole onnellinen,kun vaimosi on opettanu pitämään sukkahousuja ja tottelevaisesti pidät.Kai ilman päälyssukkia pidät ja töissä myös jne.Kai säärikarvat ajat.Pyydä vaimoosi ostaa hame ittellessi.Voit sit pitää kesällä myös sukkahousuja.Ootko ajatellu kesäksi kokouimapukuu tai bikineitä.Naiset tykkäisi,kun bikineis olisit uimarannalla jne
 
Mie
Kai vaimo tuo sukkahousu paketin ja käskee pukee ne ylle.Ja jos siinä on se,että jos pukee miehensä naisten vaatteisiin,niin mies ei kehtaa mennä vieraisiin naisiin.Eikä kukaan vieras nainen huoli esim.Sukkahousu ja hamemiestä.Varma keino estää miestä vieraisiin lähtö.Eikä mies kehtaa lähtee bubiin ,joka ilta olutta likittää.Pysyy kotosal sun seurana.Eikä tule näin kaljamahaaka jne
 
mieseipoika
joo ja varmaan vaimo liimaa ne kiinni ihoon ettei niitä voi ees riisua pois jos lähtee liikenteeseen. ja kaljallekaan ei uskalla mennä, voihan ne housujen, sukkien ja kenkien alta tosiaan näkyä. ja vaimokin vielä pakottaa.
 
tottakai
Sukkahoust on kyllä paljon paremman näköset kun pitkät kalsarit ja paljon käytännöllisemmät. Talvella olisi ihan fiksua miehen pitää paksuja sukkiksia. En näe niissä kyllä mitään eroottista, mutta hirveän käytännölliset. Siistimpää kun sukan alta nääkyy súkkikset kun pitkien kalsareiden lahkeet. Miesten sukkahousujakin on ainkin välillä ollut myynnissä. Olen itse sitä sukupolvea, ( nainen) joka käyti liivejä ja nailonsukkia ja sukkikset ovat mielestäni Nobeklin arvoinen keksintö, voi kun miehetkin sen älyäis.
 
njeekeri
No ei todellakaan. Vittu mikä vaimo sullakin on!!! Mä otan sauvaa pyllyyn, ja käsirautoja ja what-ever, mutta en jumalauta sukkahousuja pue päälleni. RYHDISTÄYDY dude !!!
 
Kokeiltu on
Kyllä nuo sukkahousut miehellekin käy vaatekappaleeksi, eikä siinä ole välttämättä mitään eroottista. Tunnekysymys siis täysin.
Vaimon kanssa ajeltiin moottoripyörällä pohjoiseen, oli lämmin kesäpäivä, mutta seuraava päivä olikin todella kylmä, joten vaimo tarjosi vara sukkahousunsa minulle lämmikkeeksi.
Kas kummaa, mutta olivatkin todella lämpimät, ja mukavatkin jalassa.
Sen jälkeen olenkin ottanut sukkahousut mukaan ajoreissuille, sillä mahtuvat pieneen tilaankin.
Ei siinä ole mielestäni mitään kummallista, tai poikkeavaa.
Olihan naisten housujenkäyttökin aikoinaan kiellettyä, mutta nykyään heillä housut jalassa useammin kuin hame.
Niin en todellakaan ole naismainen taikka hinteläkään, jotta kukaan siihen voisi vedota.
Siis vaate on vaate, ja niitä käytetään verhoutumiseen, sekä eritoten lämpöisenä pysymiseen.
 

Yhteistyössä