Vaimo panee muita

  • Viestiketjun aloittaja Aisankannattaja
  • Ensimmäinen viesti
Aisankannattaja
Hei kaikki naiset nyt kommenttia aisankannatuksesta eli onko miehesi aisankannattaja joka nauttii kun käyt vieraissa ja miten hoidat panot.Miten hoidat ja mistä haet panoseuraa,onko vakipano vai anonyymi irtopano,millaisia sonneja haet. Kun tapaat irtopanon kerrotko nimen vai valehtelet ja kuinka tälläinen pano tapahtuu eli panot ehkä kahdet ja sitten kotiin.Tietääkö aisankannattaja miehesi harrastuksestasi.
Eli miten naiset suhtautuvat aisankannattaja miehiin,onko heitä ehkä paljonkin vai jääkö ajatuksen tasolle.
Itselläni vaimo harrastaa irtopanoja ja ei ole vaikuttanut parisuhteeseen kuin piristävästi.Vaimoni tarvitsee vierasta kyrpää silloin tällöin eli se on kuin huumetta että jaksaa ja kun tietää että sallin sen niin käyttää ja nauttii elämästä ja pillustaan jolla ottaa kaiken ilon irti.
Mutta tämä on tavallaan asia josta ei puhuta kuin seksin aikana ja kun ollaan otettu alkoholia jolloin kertoo estottomasti panoistaan.Vaimoni on kuin laulun Lulu jolla on kaksi puolta.
Nyt naiset kommentia haluaisitteko että miehenne olisi aisankannattaja ja teillä olisi oikeus vieraaseen kyrpään.Olisiko mukava kun teillä olisi halujen mukaan oikeus nauttia ilman syyllisyyttä ja ilman että parisuhde vaarantuisi.
Muuten ollaan normi pari ja pidetään nämä jutut vai omana tietona,voi kun ihmiset tietäisi mutta kun ei tiedä. Ja kunnon aisankannattajan tapaan minulta on vaimo kieltänyt vieraat naiset ja minä tietenkin tottelen.Olemme jo vanhempi pari m56v v 52v. Ja ennen avioliittoa vaimoni ei ollut mikään kiltti tyttö vaan niitä tyttöjä joita pojat pani enkä minäkään mikään nössö naisten kanssa ollut.Nyt kun lapset lentäneet pois kotoa niin tuntuu että kumpikin ajattelee että antaa palaa ja nautitaan kun vielä voidaan.Eli tämmöinen tarina
 
Pienen Vaimo
Ei niinkään nauti siitä, että panetan ( en itse pane ) itseäni joskus harvoin vieraalla.
Hän tavallaan nauttii siitä, että saan sitä itseään, mitä hänelta ei fyysisten ominaisuuksien takia voi saada. Eli ison kalun tuoma seksuaalinen nautinto.
Olemme muuten onnellinen pari, mutta sovimme jo ajat sitten että minulla on lupa nautiskella kunnolla, jos tilanne eteen tulee. Mistään jättikalun perässä juoksemisesta ei ole kysymys. Myöskään normaalikokoisen ja varsinkaan toisen pienikaluisen kanssa peuhaaminen ei ole sallittua.

Useimmiten tilanne tulee jossain lapin hiihtokeskuksessa keväthankien aikaan, tai pari kertaa myös pikkujoulujen ( harrastepiirin, ei työpaikan ) jatkoilla. Yleensä kerran tai kaksi vuodessa, ei enempää.
Kyllä ne on anonyymejä sikäli, että en kerro oikeaa nimeä. Kasvot on joskus tutut ja kalu tietenkin 1A luokkaa. Hämmästyttää kuinka ihmiset osaavat ottaa talviloman samaan aikaan, ilman etukäteen sopimista ? Kyllä siinä henki salpaantuu, näkee tunturinrinteessä tutun naaman ja housuissa tutun pullotuksen. Kun se kerran keksii, kenellä se suuri penis on, niin helppo on ottaa uusiksi. Kun toinenkin osapuoli on varattu, ei jälkipuheitakaan tule.
Naisystävän kanssa meillä on kiva lomakimppa ollut jo toistakymmentä vuotta ja eräs etelän herraporukka on tullut tutuksi. Jos tuuri käy, niin viikko hurahtaa kuin siivillä. Kaverini ei voi kertoa puoliskolleen koska on niin mustis, mutta minä olen tunnustanut jokaikisen kerran. Tämä nimittäin kuuluu sopimukseen.
Kyse on pelkästä seksistä, ei mistään muusta. Itseasiassa pienikaluinen mieheni on sängyssäkin paaaaljon huomaavaisempi kuin nämä ison omistajat, joten heidän persoonansa perään ei tarvitse haikailla.

En missään nimessä pidä miestäni aisankannattajana, eikä hän tee sitä itsekään.
Ilmeisesti olen vaan sitten tässä suhteessa hyväosainen, koska mies myöntää tarpeen johonkin, mihin ei itse kykene.
Meilläkään ei juttua levitellä, eikä kotonakaan sen enempää puhuta. Lievän syyllisyydenkin olen saanut karkoitettua harteiltani, vaikka alussa epäilinkin.
Varmaan tämä ei suurimmalle osalle käy, mutta meillä se toimii.
 
Mies8111
Aika masentava juttu jos mies ei pysty tyydyttämään vaan pitää olla erikoista. Ehkä jossain on vikaa. Noh, onneksi nämä naiset ovat harvassa (toivottavasti). Onhan niitä kaikenlaisia apuvälineitä joilla varmasti saat megaluokan kalua sisään?
 
tyydyttämätön
Aika masentava juttu jos mies ei pysty tyydyttämään vaan pitää olla erikoista. Ehkä jossain on vikaa. Noh, onneksi nämä naiset ovat harvassa (toivottavasti). Onhan niitä kaikenlaisia apuvälineitä joilla varmasti saat megaluokan kalua sisään?
Harva mies pystyy naisen tyydyttämään kyllä te olette aikas surkeita siinä. Naiset vaan yleensä tyytyy siihen jyystöönkin mikä ei tunnu missään. Ja kyse ei ole kalun koosta vaan omistajan taidoista ja viitseliäiyydestä!
 
Viimeksi muokattu:
Pienen Vaimo
No kyllä se iso kalu kuitenkin on kiva. Miehen kanssa on ihan mukavaa seksiä, mutta se suuri penis on jotain ekstraa, mikä saa tuntumaan täydeltä.
Tottakai se dildokin tuntuu täydeltä, mutta ei se kunnon nahkanuijaa voita.
Jos miehen kanssa peuhaa noin sata kertaa vuodessa ja pari kertaa vieraan kanssa, niin keneltä se on pois ? Kerranhan täällä vaan elellään ?
Mun mies on sikäli erikoinen, että pikkuruinen muna ei ole sen itsetuntoa latistanut, vaikka niin luullaan.
 
Pentti
No kyllä se iso kalu kuitenkin on kiva. Miehen kanssa on ihan mukavaa seksiä, mutta se suuri penis on jotain ekstraa, mikä saa tuntumaan täydeltä.
Tottakai se dildokin tuntuu täydeltä, mutta ei se kunnon nahkanuijaa voita.
Jos miehen kanssa peuhaa noin sata kertaa vuodessa ja pari kertaa vieraan kanssa, niin keneltä se on pois ? Kerranhan täällä vaan elellään ?
Mun mies on sikäli erikoinen, että pikkuruinen muna ei ole sen itsetuntoa latistanut, vaikka niin luullaan.

Meillä on vaimon kanssa kiihkeä seksielämä ja silloin tällöin vaimon luvalla annan isoa ja erittäin kestävää toiselle naiselle eikä se ole keneltäkään pois.
 
Viimeksi muokattu:
Aisankannattaja
Meillä on vaimon kanssa kiihkeä seksielämä ja silloin tällöin vaimon luvalla annan isoa ja erittäin kestävää toiselle naiselle eikä se ole keneltäkään pois.
Juuri näin ei todellakaan ole keneltäkään pois (siis minulta) jos vaimo silloin tällöin paneskelee iso munaisten sonnien kanssa(huom. ei minullakaan ole mikään pieni vaan normi muna ja ehkä tavallista paksumpi)Se on vaan niin kiihoittavaa hänen mielestä nähdä kun vieras muna seisoo kovana(juuri hänelle) ja on valmis nussimaan kiimaista vierasta pillua.
Näiden panojen jälkeen vaimo on hyväntuulinen ja myös seksi aviovuoteessa on kiimaista ja molemmat ovat tyytyväisiä.
Naiset jos miehenne paneskelee silloin tällöin toisia naisia(vaimoa) niin voin kertoa että ei hän hae aviomiestä näistä miehistä vaan seksiä ja kunnon panoa ja nauttii kun saa naida jonkin toisen naisen miehen pussit tyhjäksi.
Eli niinkuin vaimo sanoo."Ei siinä kysellä mitä vaimolle tai lapsille kuuluu,vaan naidaan.
 
Viimeksi muokattu:
kaikkea kokeillut
me ollaan vaimon kanssa kokeiltu näitä juttuja jo vuosia. Eka kertaa vaimo jäi kiinni vieraisssa käynnistä kun tuli aamuyöstä kotiin vittu märkänä ja huulet imemisestä turvoksissa. Alkuun sain aivan pirunmoisen raivarin mutta yhtäkkiä huomasin et kalu stondaa aivan mielettömästi. Alkoi hitonmoinen pano ja tuli samalla nuoltua kunnolla nussittua vittua. En muista milloin olimme saaneet niin mahtavan orgasmin ja varmaan eka kertaa tultiin yhtä aikaa.Kaikki oli saanut alkunsa ravintolasta jossa mies oli tarjonnut vaimolle kyydin kotiin. Asunto-autossa oli sit naitu ja imutettu oikein kunnolla.Sen jälkeen ollaan kokeiltu myös yhdessä kimppaa ja monesti on vaimo lähtenyt yksinkin "ravintolaan". Ja olemme nauttineet kaikesta.Vaimo on yleensä ollut se joka on iskenyt sopivan miehen. Ja kerran myös naisen. Harvoin on kukaan torjunut vaikka on selvinnyt että kolmen kimppaan on haettu. Mutta kannattaa ensin tehdä asia selväksi. Ei mustasukkaisuutta eikä vihjailuja jälkeenpäin.Itse olen saanut ihania hetkiä kun olen nähnyt vaimon saavan vierasta.Ainoa sääntö meillä on ettei tuttujen kanssa naida ja salaa ei tehdä mitään kaikki kerrotaan.Mutta kannattaa muistaa pitää huolta terveydestään ja pitää järki päässään. Meillä tämä toimii näin ja suhteemme toimii hienosti.
 
nymfon ex mies
Minäkin yritin vaimoani tyydyttää kaikin tavoin, usein ja joka paikassa. H än silti aina himoitsi vieraita isokullisia miehiä. Aluksi otin kotiin avuksi isokalusi aja kestäviä miehiä,ei sekään riittänyt hän silti kävi vieraissa aina kun vaan ehti. Ryhmäseksiäkin harrastettiin jossa useampi mies vaimoni ilona, hän piti siitä. Hänellä tarve saada monesti päivässä tulla naiduksi tosi isolla kalulla. Lienekö syynä tavanomaista suurempi vagina, suuresti turpoava ja aina liukas. Normaali elämä jäi sivuosaan kun joka päivä piti metsästää miestä hänelle. Useimmiten vielä ns.vierasta. En jaksanut enää kun hän ei enää muuta harrastanutkaan, työstäkin jäi pois sen takia että jää aikaa nautiskella. Onko muilla kokemuksi nymfomaaneista joilla pakko saada isoa kalua ja usein?
Exäni oli 66v mutta tosi nuorekas ja muodokas,estoton ja hyvä seksissä.
 
Elizabeth
Meillä se on upea lisä seksielämässämme. Mieheni nauttii suuresti siitä, että päästän sisääni muita miehiä. Joskus hän on ollut katsomassa, joskus olen tallentanut videokameralle touhujani. Nautimme molemmat siitä, ja koska olen hyvin seksuaalinen ja myös "likaisen" mielikuvituksen omaava niin tällainen sopii minullekin hyvin. Parisuhteemme on silti vahva, rakastamme toisiamme, ymmärrämme, että rakkaus ja seksi voidaan pitää myös erillisinä asioina suhteessamme. Eniten mieheni nauttii siitä, että emme ole sopineet mitään. Esimerkiksi eräänä päivänä halusin töistä tullessani yllättää mieheni. Menin tutun miehen kanssa "ajelulle" ja teimme sen autoni takapenkillä. Koska tunnen miehen hyvin, emme käyttäneet kondomia ja annoin hänen laueta sisääni. Tulin kotiin sisälläni lasti sitä itseään ja pyysin mieheni makuuhuoneeseen. Riisuin itseni ja pyysin häntä katsomaan jalkoväliini. Hän nautti suuresti nähdessään valuvan sperman jalkovälissäni. Tämä on ollut hänen usein mainitsema toive. Hän kävi päälleni ja työntyi spermaiseen jalkoväliini, mikä tuntui ihanan likaiselta ja kiihottavalta. Naidessamme kehuin ystäväni elintä, kuinka iso ja suonikas se on verrattuna oman mieheni elimeen ja kuinka hyvältä tuntuu kun vieras mies tulee sisääni. Mieheni nauttii suuresti tällaisesta "rankaisemisesta". Joskus mieheni ehdottaa, että lähden ravintolaan ja toivoo, että tapaisin siellä jonkin "mukavan kokoisen" miehen. Muutamia kertoja ollaan tehty näinkin. Eräs spontaani tapaus oli kun epäonnisen ravintolaillan jälkeen hän haki minut kotiin. Päätimme, että jos matkalla joku mies liftaa otamme hänet kyytiin. Parisen tuntia olimme ajelleet kaupunkia ristiin rastiin kun sellainen humalassa oleva mies liftasi kyytiä kotiinsa. Meillä oli lasten turvaistuin etupenkillä, joten eipä ollut vaihtoehtoja mihin mies tulisi istumaan. Matkalla kun keskustelimme, teimme selväksi, että mieheni on vain joku tuttuni viemässä minua kotiin. Keskustelin liftarin kanssa takapenkillä ja hieman flirttailin hänelle. Miehellähän alkoi tietysti kädet vähitellen käymään ja aluksi hieman estelin häntä, ettei voi autossa alkaa sellaiseen kun vieraita läsnä. Mieheni sanoi tietenkin, että "älkää antako minun häiritä", ja liftari oli siitä hyvillään. Annoin sitten hänen päästä hyväilemään jalkoväliäni. Ja lopulta annoin hänen työntyä sisääni. Mieheni kertoi, että naimiseni äänet, litinä, voihkiminen jne sekä myös miehen laukeaminen suuhuni, jonka hän näki taustapeilistä, oli nautinnollista kuultavaa. Ja katseltavaa.

Tällaista on meidän seksielämämme, ja olenkin mielettömän tyytyväinen, että olen tavannut sellaisen ihmisen, jonka kanssa onnistuu melkein mikä vain:)
 
mimosa_5
Kuulostivat aika ihanilta tarinoilta. Tulinpas viimein elleihin itsekin takaisin ja yllätyin hiukan koko sivun olemassaoloa, kun kaikki ovat niin muuttuneet.

Oma uusin tarinani on, että olen tosi isomunaisen miehen kanssa tällä hetkellä. Mitäs tästä voisi sanoa, molemmat käydään vieraissa luvalla viikottain. Sessioita videoidaan ja nauhoitetaan voihketta, kun mies panee. Myös kuvia on otettu paljon. Laitettu yhteen ulkomaalaiseen kuvapalveluunkin tosin anonymiteetin takia feikkitiedoilla eli suomalaisia emme muka ole =) Mies on yhdessä kotimaisessakin palvelussa ja pian on ison osan sivun naisia nainut läpi. Meillä on tämä seuranhaku jotenkin muuttunut nyt nettikeskeiseksi - tosin itse haen seuraa baaristakin. Vaikka saa ihanaa seksiä kotona, on tuossa vieraassa vaan se jännitysmomentti. Hiukan pienempikin muna (siis 16-20 cm) tuntuu ihan hyvältä, kunhan sitä kiimaisesti vaan survotaan sisään.
 
Aisankannattaja
Vaimo töissä ja oli laittanut sellaisen sievän mustan ohuen hamosen kuivumaan kodinhoitohuoneessaa hengariin.?Enpä ole nähnyt että olisi kotona käyttänyt ja kun tutkin sieltä sisältä tarkemmin niin epämääräisiä valkoisia pläsejähän siellä täällä oli.Sperma läiskiä ? ovat muuten tiukassa eikä lähde helposti pesussa.Alusvaate korissa oli punaiset halkio pöksyt ilmestyneet päällimmäiseksi.Mitähän tämä tarkoittaa,varmaan on sitten käyty vakipanon luona naimassa kiimaa pois.Vielä kun olen pitänyt hieman puutteessa niin kiima ajaa vaimon panolle ja siitähän me aisankannattajat nautimme.Nyt kun haen töistä niin on minun vuoro laittaa vaimon kannat kattoa kohti,kyllä seksi on mukavaa se on kuin huumetta.
 
mie
Vaimo töissä ja oli laittanut sellaisen sievän mustan ohuen hamosen kuivumaan kodinhoitohuoneessaa hengariin.?Enpä ole nähnyt että olisi kotona käyttänyt ja kun tutkin sieltä sisältä tarkemmin niin epämääräisiä valkoisia pläsejähän siellä täällä oli.Sperma läiskiä ? ovat muuten tiukassa eikä lähde helposti pesussa.Alusvaate korissa oli punaiset halkio pöksyt ilmestyneet päällimmäiseksi.Mitähän tämä tarkoittaa,varmaan on sitten käyty vakipanon luona naimassa kiimaa pois.Vielä kun olen pitänyt hieman puutteessa niin kiima ajaa vaimon panolle ja siitähän me aisankannattajat nautimme.Nyt kun haen töistä niin on minun vuoro laittaa vaimon kannat kattoa kohti,kyllä seksi on mukavaa se on kuin huumetta.

Minun vamoni antoi kotona kolmelle Näky oli seksikäs, kun vamoni pimpistä valui vieraiden spermaa, jokainen laukesi vaimooni ainakin neljästi . Ekan kerran näin vaimoni nielevän spermaa samalla.
 
Viimeksi muokattu:
Kotimainen
Kuulostivat aika ihanilta tarinoilta. Tulinpas viimein elleihin itsekin takaisin ja yllätyin hiukan koko sivun olemassaoloa, kun kaikki ovat niin muuttuneet.

Oma uusin tarinani on, että olen tosi isomunaisen miehen kanssa tällä hetkellä. Mitäs tästä voisi sanoa, molemmat käydään vieraissa luvalla viikottain. Sessioita videoidaan ja nauhoitetaan voihketta, kun mies panee. Myös kuvia on otettu paljon. Laitettu yhteen ulkomaalaiseen kuvapalveluunkin tosin anonymiteetin takia feikkitiedoilla eli suomalaisia emme muka ole =) Mies on yhdessä kotimaisessakin palvelussa ja pian on ison osan sivun naisia nainut läpi. Meillä on tämä seuranhaku jotenkin muuttunut nyt nettikeskeiseksi - tosin itse haen seuraa baaristakin. Vaikka saa ihanaa seksiä kotona, on tuossa vieraassa vaan se jännitysmomentti. Hiukan pienempikin muna (siis 16-20 cm) tuntuu ihan hyvältä, kunhan sitä kiimaisesti vaan survotaan sisään.

Mistä kotimaisesta palvelusta kysymys?
 
Viimeksi muokattu:
Rouvalle
A
Minun vamoni antoi kotona kolmelle Näky oli seksikäs, kun vamoni pimpistä valui vieraiden spermaa, jokainen laukesi vaimooni ainakin neljästi . Ekan kerran näin vaimoni nielevän spermaa samalla.
Aivan mahtavaa. Hyvä tarina. Luen näitä juttuja muna kivikovana. Varsinkin tuo vaimon sperman nieleminen, jota hän ei tee oman miehen kanssa kiihotti valtavasti.
 
Viimeksi muokattu:
Vierailija mies 55v
Miksi toisen vaimoa on niin mukava panna salaa? Kun hän antaa niin kovasti itseään panna paljon jokapuolelta. Ja haluaa uusintaa viikonkuluttua taas kunnolla ja taas ja taas.... kyllä tekee munalle hyvääääää..ja varmaan...Taas tulee viikonloppu ja.......
 
Pippeli
Meillä se on upea lisä seksielämässämme. Mieheni nauttii suuresti siitä, että päästän sisääni muita miehiä. Joskus hän on ollut katsomassa, joskus olen tallentanut videokameralle touhujani. Nautimme molemmat siitä, ja koska olen hyvin seksuaalinen ja myös "likaisen" mielikuvituksen omaava niin tällainen sopii minullekin hyvin. Parisuhteemme on silti vahva, rakastamme toisiamme, ymmärrämme, että rakkaus ja seksi voidaan pitää myös erillisinä asioina suhteessamme. Eniten mieheni nauttii siitä, että emme ole sopineet mitään. Esimerkiksi eräänä päivänä halusin töistä tullessani yllättää mieheni. Menin tutun miehen kanssa "ajelulle" ja teimme sen autoni takapenkillä. Koska tunnen miehen hyvin, emme käyttäneet kondomia ja annoin hänen laueta sisääni. Tulin kotiin sisälläni lasti sitä itseään ja pyysin mieheni makuuhuoneeseen. Riisuin itseni ja pyysin häntä katsomaan jalkoväliini. Hän nautti suuresti nähdessään valuvan sperman jalkovälissäni. Tämä on ollut hänen usein mainitsema toive. Hän kävi päälleni ja työntyi spermaiseen jalkoväliini, mikä tuntui ihanan likaiselta ja kiihottavalta. Naidessamme kehuin ystäväni elintä, kuinka iso ja suonikas se on verrattuna oman mieheni elimeen ja kuinka hyvältä tuntuu kun vieras mies tulee sisääni. Mieheni nauttii suuresti tällaisesta "rankaisemisesta". Joskus mieheni ehdottaa, että lähden ravintolaan ja toivoo, että tapaisin siellä jonkin "mukavan kokoisen" miehen. Muutamia kertoja ollaan tehty näinkin. Eräs spontaani tapaus oli kun epäonnisen ravintolaillan jälkeen hän haki minut kotiin. Päätimme, että jos matkalla joku mies liftaa otamme hänet kyytiin. Parisen tuntia olimme ajelleet kaupunkia ristiin rastiin kun sellainen humalassa oleva mies liftasi kyytiä kotiinsa. Meillä oli lasten turvaistuin etupenkillä, joten eipä ollut vaihtoehtoja mihin mies tulisi istumaan. Matkalla kun keskustelimme, teimme selväksi, että mieheni on vain joku tuttuni viemässä minua kotiin. Keskustelin liftarin kanssa takapenkillä ja hieman flirttailin hänelle. Miehellähän alkoi tietysti kädet vähitellen käymään ja aluksi hieman estelin häntä, ettei voi autossa alkaa sellaiseen kun vieraita läsnä. Mieheni sanoi tietenkin, että "älkää antako minun häiritä", ja liftari oli siitä hyvillään. Annoin sitten hänen päästä hyväilemään jalkoväliäni. Ja lopulta annoin hänen työntyä sisääni. Mieheni kertoi, että naimiseni äänet, litinä, voihkiminen jne sekä myös miehen laukeaminen suuhuni, jonka hän näki taustapeilistä, oli nautinnollista kuultavaa. Ja katseltavaa.

Tällaista on meidän seksielämämme, ja olenkin mielettömän tyytyväinen, että olen tavannut sellaisen ihmisen, jonka kanssa onnistuu melkein mikä vain:)

En tiedä, sairasta vai ei, mutta juuri tällaista itsekin pienimunaisena haluaisin vaimoni kokevan.
Sillointällöin suurta munaa jalkoväliin ei olisi minulta pois, jos suhde muuten pysyy kunnossa.

Nykytilanteessa saan joskus kuulla, että mitättömän pieni kaluni ei kertakaikkiaan riitä silloin, kun hänellä on kiima korkeimmillaan. Pikapanoissa ja arkiseksissä pystyn kyllä kalullakin hänet tyydyttämään, mutta kaikkien märimmillään en saa häntä loppuun asti, vaikka heilun kaiken kykyni mukaan pillun kimpussa. Pelkkä nuoleminen jne ei riitä, koska vain aito ja paljas penis saa hänet nousemaan huipulle.
Olen ehdottanut em kertomuksen mukaista järjestelyä, mutta vaimo ei vielä ole lähtenyt sille linjalle, koska hän on kuitenkin vähän ujo ja ehkä miettii pettävänsä silloin kun panettaa vieraalla. Myöskin hän pelkää itsetuntoni puolesta, koska en pysty häntä tarpeeksi tyydyttämään ja kuitenkin vieraan miehen suuri kalu saisi kaikki taivaat aukeamaan.
Tokihan se saataisi rassata, ainakin aluksi. Mutta jos sillä pidetään liitto kunnossa ja oma seksielämäkin paranisi, niin siitä vaan.
Itseasiassa, spermaa reisille valuttava rouva olisi mahtava kokemus, kun kasvoistaan paistaisi suuren orgasmin jälkihehku. Korvaan vielä kuuluisi, miten hyvältä tuntuu kun pillu saa kyytiä oikein isolta kalulta.
Enkä missään nimessä olisi menemättä mukaan katsomaan, kun vaimo nauttii siitä, miten irstaasti vieras hänen jalkoväliään kuokkii.
 
Viimeksi muokattu:
Aisankannattaja
Hei sovi vaimosi kanssa että menee jonnekkin kylpylälomalle viikon lopun viettoon tai kaupunki lomalle.Jos on risteily mahdollisuutta. niin sinne sitten.Jos vaimosi on ujo niin siellä voi toteuttaa fantasiasi ja ennenkaikkea omansa.Mukaan pakkaatte seksikkäät vaatteet sukkanauha liivit ja muut tykötarpeet.
Vaimosi voi laittaa johonkin ilmoituksen ,että hakee seksi seuraa tai sitten vain iskeä mies Baarista mukaan.Odotat kotona kun vaimosi saapuu hymy huulilla ja naituna takaisin ja takaan että seksi on todella mahtavaa kun pääset jälki liukkaille.Kun makuun pääsee niin voi sitten hakea itselleen vakipanon jolla iso kyrpä ja joka tyydyttää vaimoasi säännöllisesti.
Meillä vaimolla vakipano jonka luona käy.Vakipano on luotettava naimisissa oleva mies joten ei roiku vaimossani vaan tapailevat ainoastaan nussimisen merkeissä.Varmaan salainen seksi on molemmista kiihoittavaa ja pitää myös tämän miehen liittoa kasassa kun saa silloin tällöin tyydyttää itsensä ja vaimoni .Sitten se arkikin kotona sujuuja jaksaa olla hyvä isä lapsilleen.Tiedän että on moralisteja jotka eivät voi ymmärtää tällaista elämäntapaa mutta meille tämä sopii.
Tottakai meillä on muutakin normi elämää johon en nyt puutu ja seksi on vain osa meidän suhdetta.
Keskustele ja osta vaimollesi lahjakortti sinne kylpylään niin siitä se lähtee.
Ja sen verran ,että et todellakaan ole sairas vaan olet käsitellyt tämän asian ja tunnet pyytteetönta rakautta vaimoasi kohtaan ja haluat ,että vaimosi nauttii seksistä ja elämästä. Kirjoita miten asiasi eteni ja onnea valitsemallesi tielle.
En tiedä, sairasta vai ei, mutta juuri tällaista itsekin pienimunaisena haluaisin vaimoni kokevan.
Sillointällöin suurta munaa jalkoväliin ei olisi minulta pois, jos suhde muuten pysyy kunnossa.

Nykytilanteessa saan joskus kuulla, että mitättömän pieni kaluni ei kertakaikkiaan riitä silloin, kun hänellä on kiima korkeimmillaan. Pikapanoissa ja arkiseksissä pystyn kyllä kalullakin hänet tyydyttämään, mutta kaikkien märimmillään en saa häntä loppuun asti, vaikka heilun kaiken kykyni mukaan pillun kimpussa. Pelkkä nuoleminen jne ei riitä, koska vain aito ja paljas penis saa hänet nousemaan huipulle.
Olen ehdottanut em kertomuksen mukaista järjestelyä, mutta vaimo ei vielä ole lähtenyt sille linjalle, koska hän on kuitenkin vähän ujo ja ehkä miettii pettävänsä silloin kun panettaa vieraalla. Myöskin hän pelkää itsetuntoni puolesta, koska en pysty häntä tarpeeksi tyydyttämään ja kuitenkin vieraan miehen suuri kalu saisi kaikki taivaat aukeamaan.
Tokihan se saataisi rassata, ainakin aluksi. Mutta jos sillä pidetään liitto kunnossa ja oma seksielämäkin paranisi, niin siitä vaan.
Itseasiassa, spermaa reisille valuttava rouva olisi mahtava kokemus, kun kasvoistaan paistaisi suuren orgasmin jälkihehku. Korvaan vielä kuuluisi, miten hyvältä tuntuu kun pillu saa kyytiä oikein isolta kalulta.
Enkä missään nimessä olisi menemättä mukaan katsomaan, kun vaimo nauttii siitä, miten irstaasti vieras hänen jalkoväliään kuokkii.
 
Viimeksi muokattu:
Voi voi.
Ei ole helppoa pienimunaisilla. Oma riskinsä, kun laittaa vaimon isomunaisen hoitoon. Jospa vaimo alkaa karttamaan pikku piliä, eikä suostu enää mitättömän nakin kanssa rehkimään.
Usein käy niin, että vaimo tajuaa pienen munan pienuuden, kun saa isompaa, ja saa nauttia oikein olan takaa.
Miltä olo tuntuu aisankannattajalta, kun vaimo palaa hyvin naituna pikku pilin luokse?
 
SUTKI
Hei sovi vaimosi kanssa että menee jonnekkin kylpylälomalle viikon lopun viettoon tai kaupunki lomalle.Jos on risteily mahdollisuutta. niin sinne sitten.Jos vaimosi on ujo niin siellä voi toteuttaa fantasiasi ja ennenkaikkea omansa.Mukaan pakkaatte seksikkäät vaatteet sukkanauha liivit ja muut tykötarpeet.
Vaimosi voi laittaa johonkin ilmoituksen ,että hakee seksi seuraa tai sitten vain iskeä mies Baarista mukaan.Odotat kotona kun vaimosi saapuu hymy huulilla ja naituna takaisin ja takaan että seksi on todella mahtavaa kun pääset jälki liukkaille.Kun makuun pääsee niin voi sitten hakea itselleen vakipanon jolla iso kyrpä ja joka tyydyttää vaimoasi säännöllisesti.
Meillä vaimolla vakipano jonka luona käy.Vakipano on luotettava naimisissa oleva mies joten ei roiku vaimossani vaan tapailevat ainoastaan nussimisen merkeissä.Varmaan salainen seksi on molemmista kiihoittavaa ja pitää myös tämän miehen liittoa kasassa kun saa silloin tällöin tyydyttää itsensä ja vaimoni .Sitten se arkikin kotona sujuuja jaksaa olla hyvä isä lapsilleen.Tiedän että on moralisteja jotka eivät voi ymmärtää tällaista elämäntapaa mutta meille tämä sopii.
Tottakai meillä on muutakin normi elämää johon en nyt puutu ja seksi on vain osa meidän suhdetta.
Keskustele ja osta vaimollesi lahjakortti sinne kylpylään niin siitä se lähtee.
Ja sen verran ,että et todellakaan ole sairas vaan olet käsitellyt tämän asian ja tunnet pyytteetönta rakautta vaimoasi kohtaan ja haluat ,että vaimosi nauttii seksistä ja elämästä. Kirjoita miten asiasi eteni ja onnea valitsemallesi tielle.

Samaa mieltä, että ehdottomasti teidän pitää toteuttaa suunnitelma, ja vaimon pitää saaha halunsa tyydytettyä! Eli eikun järjestelyt käyntiin, ja vaimo matkaan.

Minulla on taas sellainen salainen haave, että vaimoni naisi vävynsä kanssa. Me olemme kumpikin toisen kerran naimisissa, ja vaimolla on tytär edellisestä liitostaan. Tämä tytär on myöskin naimisissa, ja heillä on yksi lapsi. Olen pannut merkille, harvinaista kyllä, miten hyvät välit vaimollani ja vävyllään ovat. Usein kun he ovat meillä käymässä, on vaimoni sängyllä, ja vävy menee hänen viereensä päiväunille. Viatonta tietenkin, mutta minun ajatukseni lähti tästä lentämään. Muutenkin vävy on sellainen naisten mies, ja pepulle taputtelija. Aina halaamassa ja suukottamassa poskelle anoppiaan. Myös joskus kun käymme ravintolassa ja tanssimassa porukassa, vävy tietysti kohteliaana miehenä pyytää vaimoni tanssimaan. Siellä sitten anopilla kädet vävyn kaulassa, ja vävyllä on hyvä tilaisuus puristella anopin peppua samalla. Meillä ei ole kalun koko eikä muita ongelmia seksin suhteen, mutta olisi lisämaustetta ja kiihoketta lisää seksisopassa. Eikä näytä tyttärelläkään olevan ongelmia. Päinvastoin he ovat aika rohkea pari. Viimekesän helteellä katsottiin kerran vaimon kanssa vahingossa, kun pariskunta otti aurinkoa talomme takapihalla. Tytär halusi miehensä rasvaavan selkänsä aurinkorasvalla. Kohta mies otti rohkeasti vaimoltaan bikinien yläosan pois, ja rasvasi koko ylävartalon tissejä myöten. Samalla tytär puristeli selvästi pullottavaa kalua miehensä uikkareissa. Pussailivat ja hyväilivät rohkeasti toisiaan. Minulla alkoi myöskin tuntua kiristävä tunne housuissa, näinhän tytärpuolen ekakertaa yläosattomana. Vaimo tuumasi, että ei kai ne nyt ala naimaan tuossa. Ei jääty katsomaan pitempään, koska vaimo komensi minut pois kurkkikmasta salaa.
Toisaalta onhan minulla oma lehmäkin ojassa tässä haaveessani. Tytärpuolen sievät kasvot, ja niin jumalattoman haluttava vartalo on saanut minut ajattelemaan sellasta, että jos vävy naisi vaimoani, niin minä saisin nussia tytärpuoltani vastapalvelukseksi. Olen nimittäin pitemmän aikaa himoinnut tätä seksipakkausta, ja runkannut monet orkut häntä ajatellen. Uskon, että vaimo antaisi vävylle pimppiä, jos sellainen tilaisuus tulisi. Tai mistä minä tiedän, vaikka he olisivat jo naineetkin keskenään. On se vaimo niin kiimainen aina. Nyt soittamaan tytölle, ja samalla runkkaan, kun kuulen hänen seksikkään äänen puhelimessa ja ajattelen hänen upeita tissejään. Toivottavasti haaveeni toteutuu. Onko kenelläkään tällaisia mielessä? (!)
 
Viimeksi muokattu:
vesa
Minäkin yritin vaimoani tyydyttää kaikin tavoin, usein ja joka paikassa. H än silti aina himoitsi vieraita isokullisia miehiä. Aluksi otin kotiin avuksi isokalusi aja kestäviä miehiä,ei sekään riittänyt hän silti kävi vieraissa aina kun vaan ehti. Ryhmäseksiäkin harrastettiin jossa useampi mies vaimoni ilona, hän piti siitä. Hänellä tarve saada monesti päivässä tulla naiduksi tosi isolla kalulla. Lienekö syynä tavanomaista suurempi vagina, suuresti turpoava ja aina liukas. Normaali elämä jäi sivuosaan kun joka päivä piti metsästää miestä hänelle. Useimmiten vielä ns.vierasta. En jaksanut enää kun hän ei enää muuta harrastanutkaan, työstäkin jäi pois sen takia että jää aikaa nautiskella. Onko muilla kokemuksi nymfomaaneista joilla pakko saada isoa kalua ja usein?
Exäni oli 66v mutta tosi nuorekas ja muodokas,estoton ja hyvä seksissä.
Voi hitto tuonko takia jätät vaimosi halujen takia. aisankannatus ei ole mikään lelu jokalaitetaan kaappiin. Tuohan kulostaa todella ihanalta vaimolta hitsi olisi hienoa jos vaimo noin haluaisi munaa.
Toivon pikemminkin lisää naisten rohkaistuvan minä en ikipäivänä katkaisisi suhdetta vaan on
mahtava kuulla vaimosi tykkäävän pumpata miehistä mehut pihalle. itse olisin kiittännyt häntä
koska mielestäni on mahtava katsoa kun nainen nauttii avoimesti seksistä sitä en koskaan naiseltani kiellä. Kyllä minä haluaisin ainakin ihanan nymfon naisen, Toivottavasti joskus tapaisin Naisen
joka haluaa saada vierasta jopa päivittäin en todellakaan pahastuisi oisi kiva saada ihanan liukasta pimpsaa päivittäin nam kuuma Nainen menetit mielestäni paljon!!!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä