Vaimo saisi runkata mua useammin.

  • Viestiketjun aloittaja M36
  • Ensimmäinen viesti
Expatriot
Meilla vaimo runkkaa ja ottaa poskeen aina kun silla on mensut. Sen mielesta ukko on vahemman altis houkutuksille pussit tyhjina, voi muuten pitaa paikkansa. Varsinkin kun taalla noita hyva perseisia nuoria naisia vilistaa pikkupikku shortseissa ja ohuessa T-paidassa ja kun ovat viela niin kovasti lansikikkelin peraan.
 
Mansikkikin
Muistan, kun emäntä oli eka lapsen kanssa monta kuukautta sellasessa tilassa, ettei voitu panna. Mäkin oli tottunu saamaan pillua useamman kerran viikossa. Suihinotosta se ei hirveesti perustanu, joten käsirunkku jäi ainoaksi vaihtoehdoksi. Kyllä me harkitttiin sellasen mottoripimsan hankkimista, mutta se sitten jäi.

Toisaalta harmitti, mutta eukosta kehitty niin hyvä kullinlypsäjä, ettei paremmasta väliä. Se oppi just tasan tarkkaa, millä voimalla, mistä kohdasta ja kuinka nopeasti pitää runkata. Jopa ihan kivesten liikkeistä se oppi, milloin mälli oli tulollaan. Toisella kädella vartta juuresta ja toisella nuljautteli esinahkaa ympäri terskaa. Lopussa kovempi puristus ja nopea ranneveto, niin meikäläinen roiski liemet pitkälle. Sain jopa sen sille, että eka roiskaisu on vasta alku ja että niitä tulee senjälkeen vielä puolitusinaa. Lypsyotteella se veti joka tipan ulos, eli taakse löysä, etten tiukka jne.

Joskus vieläkin leikitään lypsyleikkiä vanhojen aikojen muistoksi.
 
sex
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikkikin:
Muistan, kun emäntä oli eka lapsen kanssa monta kuukautta sellasessa tilassa, ettei voitu panna. Mäkin oli tottunu saamaan pillua useamman kerran viikossa. Suihinotosta se ei hirveesti perustanu, joten käsirunkku jäi ainoaksi vaihtoehdoksi. Kyllä me harkitttiin sellasen mottoripimsan hankkimista, mutta se sitten jäi.

Toisaalta harmitti, mutta eukosta kehitty niin hyvä kullinlypsäjä, ettei paremmasta väliä. Se oppi just tasan tarkkaa, millä voimalla, mistä kohdasta ja kuinka nopeasti pitää runkata. Jopa ihan kivesten liikkeistä se oppi, milloin mälli oli tulollaan. Toisella kädella vartta juuresta ja toisella nuljautteli esinahkaa ympäri terskaa. Lopussa kovempi puristus ja nopea ranneveto, niin meikäläinen roiski liemet pitkälle. Sain jopa sen sille, että eka roiskaisu on vasta alku ja että niitä tulee senjälkeen vielä puolitusinaa. Lypsyotteella se veti joka tipan ulos, eli taakse löysä, etten tiukka jne.

Joskus vieläkin leikitään lypsyleikkiä vanhojen aikojen muistoksi.
Kylän paras lypsäjä.

 
lypsykone
Mun naisystävä on onneksi varsinainen lypsykone. Ei sillä, ettei panohommiakin ole tarpeeksi, mutta boonuksena tulee todella taitavaa lypsämistä.
Usein näkee hänen ilmeestään, että kohta tulee kutsu lypsylle. Kotioloissa se tapahtuu lattialla istuen. Mä nojaan sohvaa vasten jalat koukussa ja hän istuu eteeni jalat mun jalkojen ulopuolelle harallaan. Siinä pääsee äärimmäisen lähelle ja kaksin käsin lypsylle. Samalla hän puhu rivoja. Esinahka saa kovaa kyytiä, välillä nautinnollisen hitaasti ja välillä suorastaan ylinopeudella. "vaikka tekee joskus kipeää", niin se on ihanaa. Välillä hän lepuuttaa käsiään ja sen ajan vetelen nahkaa itse, että fiilis säilyy korkealla. Lopputuleman hän kuitenkin haluaa aina itse runkata, koska se kullin nytke ja ruikkiminen on jutun paras anti. Sama kuin päässäni muljahtelevat silmät. Silmäkontakti laukeavaan mieheen on kuulemma kaiken vaivan arvoinen.

Eivätkä lypsysessiot jää kotiin, vaan sitä on harrastettu milloin missäkin. Ei aina loppuun asti, vaan siihen rajalle. Silloin palleihin jää hirmu polte, joka on laukaistava pikimmiten.
Monesti pimeässä elokuvasalissa hän kuiskaa, että nappi auki. Avaan kiltisti farkkujen ylänapin ja pimeän suojissa hän sujauttaa kätensä housuihini. Munaa ei kauan tarvitse puristella, kun se on jo tarpeeksi kova lypsämiseen. Hipihiljaa käsi käy housujen sisällä. Varoitan häntä, kun kulli käy liian kuumaksi ja on parasta lopettaa. Yhden kerran hän ei lopettanutkaan vaan lisäsi vauhtia ja puristusta. En ehtinyt kissaa sanomaan, kun mähnät purskahtivat hänen käteensä ja lämmin sperma valui reisiä myöten sotkien housuni. Meidän oli pakko lähteä pois kesken leffan, koska ihmiset olisivat nähneet mähnästä märät housuni valojen sytyttyä.
Lypsyjä on harrastettu myös esim bussipysäkillä yöllä kotiin kävellessä. Siinä on aina se jännitys, jos joku näkee. Mutta entäs sitten, jos näkeekin?
 

Yhteistyössä