Vaimo tykkää vilautella

  • Viestiketjun aloittaja Katseet
  • Ensimmäinen viesti
Katseet
Naiset, onko yleistä että tykkäätte vähän vilautella. Vaimoni kiihottuu aivan suunnattomasti semmoiaissa paikoissa missä on yleensä paljon ihmisiä. Joskus kesäisin esim. kun mennään johonkin isompaan tavarataloon hän pukeutuu lyhyehköön kesämekkoon ilman alusvaatteita jotta tissit tai pimppi pääsee välillä "vahinhossa"vilahtamaan. Onpa pyytänyt minua joskus hyllyjen välissä sormettamaan. Myös tykkää ottaa aurinkoa meidän pihassa niin että naapurin rva tai mirs näkee. Aina kun on pukeutunut vähiin vaatteisiin on kuulemma välittömästi kostunut.
 
Katseet
Vaimosi tuntuu halukkaan oloiselta, sanoisin jopa kiimaiselta. Naidaanko teillä paljon ja useasti?
Kesällä enemmän. Vaimo silloin useammin halukas. Kotona usein olohuoneessa niin että verhot auki jos vaikka naapuri sattuis näkemään. Yleensä vaimo päällä tai suuseksiä. Usein tyydytän vaimoa isolla sauvalla. Tykkää myös että ruiskin spermat rinnoille/kasvoille ja nuolen sitten vielä sen jälkeen omaa spermaa
 
Viimeksi muokattu:
Mervi
Hei, minä tykkään pukeutua paljastaviin asuihin. On erittäin kiihottavaa kun vieraat miehet silmäilevät minua. Kerran junassa sain jopa orgasmin kun eräs mies ei saanut silmiään irti minusta. Päällä minulla oli mekko ja istuin niin että tämä mies näki haaroväliini, myös nännit paistoi hyvin mekon läpi. Toisinaan käytän mekkoja joista näkyy sopivasti läpi niin että juuri pystyy erottamaan karvoiruksen.
 
Helena
Naiset, onko yleistä että tykkäätte vähän vilautella. Vaimoni kiihottuu aivan suunnattomasti semmoiaissa paikoissa missä on yleensä paljon ihmisiä. Joskus kesäisin esim. kun mennään johonkin isompaan tavarataloon hän pukeutuu lyhyehköön kesämekkoon ilman alusvaatteita jotta tissit tai pimppi pääsee välillä "vahinhossa"vilahtamaan. Onpa pyytänyt minua joskus hyllyjen välissä sormettamaan. Myös tykkää ottaa aurinkoa meidän pihassa niin että naapurin rva tai mirs näkee. Aina kun on pukeutunut vähiin vaatteisiin on kuulemma välittömästi kostunut.
Vaimosi ei ole ainoa joka tästä pitää. Myös minä tykkään vähän vilautella. Olen 44 v. ja asun rivitalossa, meillä on suihkuhuoneeseen esteetön näkymä vastapäisestä talosta siis jos oviverhon jättää vahingossa auki. Minulta tuo verho unohtuukin usein sulkea ja olen huomannut että naapurin rva tykkää kovasti katsella minun suihkussa käyntejä. Ehkä ääripää tässä minun vilauttelussa oli viime kesänä eräällä mökillä jossa olin miehen ja hänen kaverinsa kanssa viettämässä viikonloppua. Kyseessä siis mies kaveri. Olin taas pukeutunut mekkoon ilman alusvaatteita, heti mökille mentyä minut valtasi kiihottunut tila. Miehen kaveri silmäilikin minun avaraa kaulaoukkoa ahkerasti, myös aina tilaisuuden tullen raotin jalkoväliä tai kumarruin niin että hän näki minun kostean pimpin. Olin kyllä niin kosteana että pelkäsin jo mieheni huomaavan tämän kun reidetkin oli jo märät jä nännit nöpötti terhakkaana pystyssä. Kun miehet meni saunaa ja tulivat sitten vilvoittelemaan menin sisälle hoitelemaan itseni. Tätä vilauttelua ja kiimaista oloa jatkuikin koko viikonlopun ajan. Niin ja joskus jätän kaupassa sovituskopin verhoa tahallaan vähän raolleen.
 
Viimeksi muokattu:
Katseet
Vaimosi ei ole ainoa joka tästä pitää. Myös minä tykkään vähän vilautella. Olen 44 v. ja asun rivitalossa, meillä on suihkuhuoneeseen esteetön näkymä vastapäisestä talosta siis jos oviverhon jättää vahingossa auki. Minulta tuo verho unohtuukin usein sulkea ja olen huomannut että naapurin rva tykkää kovasti katsella minun suihkussa käyntejä. Ehkä ääripää tässä minun vilauttelussa oli viime kesänä eräällä mökillä jossa olin miehen ja hänen kaverinsa kanssa viettämässä viikonloppua. Kyseessä siis mies kaveri. Olin taas pukeutunut mekkoon ilman alusvaatteita, heti mökille mentyä minut valtasi kiihottunut tila. Miehen kaveri silmäilikin minun avaraa kaulaoukkoa ahkerasti, myös aina tilaisuuden tullen raotin jalkoväliä tai kumarruin niin että hän näki minun kostean pimpin. Olin kyllä niin kosteana että pelkäsin jo mieheni huomaavan tämän kun reidetkin oli jo märät jä nännit nöpötti terhakkaana pystyssä. Kun miehet meni saunaa ja tulivat sitten vilvoittelemaan menin sisälle hoitelemaan itseni. Tätä vilauttelua ja kiimaista oloa jatkuikin koko viikonlopun ajan. Niin ja joskus jätän kaupassa sovituskopin verhoa tahallaan vähän raolleen.
 
Viimeksi muokattu:
Katseet
Meillä myös tuo sovitus koppi juttu. Vaimo myös mökillä otti kerran päikkärit kyljellään maaten sohvalla niin että varmasti pillun näki kun katsoi sinne päin. Tuolloin olin serkkumiehen ja vaimon kanssa meidän mökillä. Kerran kun naiset vietti meillä tyttöjen iltaa satuin kuulemaan kun puhuivat fantasioistaan niin meidän emäntä kertoi haaveilleensa siitä kuinka useampi mies ottaisi hänet väkisin.
 
Viimeksi muokattu:
Mies 45v.
Meillä voimo myös pukeutuu kesäisin niin että välillä pääsee vilahtamaan niin rinnat kuin vakokin. En tiedä tekeekö tarkoituksella mutta minua tämä kiihottaa. Vaimo on kyllä halukas harrastamaan seksiä paikoissa missä joku voi nähdä puuhastelumme. Itse olen ruvennut harrastamaan tuota muka vahingossa vilauttelua. Kesällä kun naapurissa nainen on pihalla menen monesti meidän terassille boksereissa tupakalle kun olen täydessä seisokissa. Hymyä olen saanut aidan toiselta puolen. Myös meidän pihasaunan pukuhuoneeseen on naapurista esteetön näkymä ja jos huomaan että naapuri katselee sinne päin niin kyllä minä kulliani esittelen muka tietämättömänä että minua katsellaan. Kerran kävin sortseissa postilaatikolla ja tämä naapuri tuli siihen yhtäaikaa, jäimme juttelemaan eikä voinut olla huomaamatta kun minulla alkoi seisomaan. Tilanne oli niin kiihottava etyä minulla rupesi kesken juttelun ääni värisemään ja spermat tuli housuihin. Nainen huomasi tämän ja vaikka se minua ensin kiihotti niin laukeamisen jälkeen nolotti.
 
Serkku
Naiset, onko yleistä että tykkäätte vähän vilautella. Vaimoni kiihottuu aivan suunnattomasti semmoiaissa paikoissa missä on yleensä paljon ihmisiä. Joskus kesäisin esim. kun mennään johonkin isompaan tavarataloon hän pukeutuu lyhyehköön kesämekkoon ilman alusvaatteita jotta tissit tai pimppi pääsee välillä "vahinhossa"vilahtamaan. Onpa pyytänyt minua joskus hyllyjen välissä sormettamaan. Myös tykkää ottaa aurinkoa meidän pihassa niin että naapurin rva tai mirs näkee. Aina kun on pukeutunut vähiin vaatteisiin on kuulemma välittömästi kostunut.
Kyllä minäkin paljasta pintaa välillä näytän. Olen jo 50 vuotias nainen ja pukeudun vähiin paljastaviin vaatteisiin. Miehet tykkää katsella ja minä nautin. Auliisti otin kesällä aurinkoa alasti kun serkkupoika 40v. oli minua auttamassa remontoinnissa. Kyllä sielläkin mielenkiinyo heräsi, kun huomasin miten katseli minua niin kiihotuin käännyin selälleni avaten paremmat näkymät. Vähän rivoa mutta kiihottavaa. Hyväilin alapäätäni ja kun avasin silmäni ei katsellut enää. Ihmettelin minne oli mennyt, menin sisälle ja syy selvisi minne meni ja mitä tekemään. Oli kaivanut pyykkikorista minun pikkarit ja ruiskinut mällit niihin. Asiasta ei keskusteltu.
 
Viimeksi muokattu:
mies36
Kesällä enemmän. Vaimo silloin useammin halukas. Kotona usein olohuoneessa niin että verhot auki jos vaikka naapuri sattuis näkemään. Yleensä vaimo päällä tai suuseksiä. Usein tyydytän vaimoa isolla sauvalla. Tykkää myös että ruiskin spermat rinnoille/kasvoille ja nuolen sitten vielä sen jälkeen omaa spermaa
vaimosi antais kai minunkin katsoa koskettaa ehkä maistaakin ja enemmän. oletteko helsingin seudulta vai maalta?
 
Viimeksi muokattu:
Katseet
vaimosi antais kai minunkin katsoa koskettaa ehkä maistaakin ja enemmän. oletteko helsingin seudulta vai maalta?
Keski-Suomessa asutaan. Olen joskus kyllä pyöritellyt ajatusta mielessä että kolmas mukaan. Vaimo on kyllä niin kiimassa kun sille päälle sattuu että varmasti antais vieraankin panna. Vois olla kiihottavaa katella ja nussia vaimoo suuhun samalla kun toinen panee sitä. Ja tulishan sitä vaimon rakastamaa spermaakin enemmän kun olis kaks miestä.
 
Viimeksi muokattu:
Nautin Seurata
Kuten nimimerkkini kertoo, niin nautin seurata Vaimon vilautuksia. Hän 48v aivan näyttävän näkönen tummaverikkö. Ollaan toisioliitossa. Hän yleensä pukeutuu kotona lyhyehköön hameeseenja tiukkaan olkain paitaan ilman rintaliivejä. Usein Hänen tyttären perhe on meillä kylässä. Seuraan kuinka Hän esim. leikkii lasten lastensa kans lattialla. Kun Hän on kontallaan, niin usein hame nousee niin ylös että peppu ja reisiväli takaapäin näkyy aina pikkarien haarakiilaan asti. Tai sit edestä päin tissit ovat pullahtamassa ulos paidan avarasta kaula aukosta. Huomaan usein kuinka Vävy seuraa Anoppiaan posket hehkuen ja silmät kiiluen. Uskon että Vävy katselee mielellään Vaimonsa Äitiä. Myös kun Vaimo tyhjentää tiskikonetta on Hän kääntyneenä siten, että varmasti ulos pursuavat tissit näkyy kaula aukosta puoliksi paljaina. Tämä vain kotona. Myös kaupungilla kun ollaan esim. terassilla kesäisin, niin kyllä viereisissä pöydissä ja ohi kulkijoilla on silmän ruokaa näkyvillä Vaimon pöydän alla ja päälläkin! Huomaan kuinka myös toiset Naisetkin katsovat Vaimoani. En kiellä sitä, koska se kiihottaa mua.
 
Auringon palvojan mies
Vaimo ottaa aurinko usein ihan alasti nurmikolla, naapuriin on ainakin 100m. Huomasin sattumalta siellä liikettä naapurin poika siellä kiikaroi vaimoa,varmaan sai jotain tyydytystä, onhan rouva muodokas ja seksikäs 50 vuotiaaksi.
 
mies36
Keski-Suomessa asutaan. Olen joskus kyllä pyöritellyt ajatusta mielessä että kolmas mukaan. Vaimo on kyllä niin kiimassa kun sille päälle sattuu että varmasti antais vieraankin panna. Vois olla kiihottavaa katella ja nussia vaimoo suuhun samalla kun toinen panee sitä. Ja tulishan sitä vaimon rakastamaa spermaakin enemmän kun olis kaks miestä.
Sä voisit kiikaroida yllä kauempaa kun me naitas ja herkuteltas. riittäiskö se? onko vaimo dominoiva kun sille päälle sattuu?=osaako lypsää hyvin lantiopohjat kunnosa? mites facesitting ois nastaa.
 
Viimeksi muokattu:
Katseet
Sä voisit kiikaroida yllä kauempaa kun me naitas ja herkuteltas. riittäiskö se? onko vaimo dominoiva kun sille päälle sattuu?=osaako lypsää hyvin lantiopohjat kunnosa? mites facesitting ois nastaa.
Vaimoa saa alistaa....olisi kyllä mukava katsella kun vieras mies panisi vaimoa oikein kunnolla...vaimo tykkää rajuista otteista...tukistamisesta ja myös perseelle saa antaa piiska ja tintoja saa puristella tosi kovaa. Pillun nuolemista rakastaa ja spermat tykkää ottaa kasvoille.
 
Viimeksi muokattu:
Rakastaja rouvalle
Olin rakastajana lähes 60v naiselle,olen 14v nuorempi. hänen mies oli työtön ja aina kännissä. Hän yleensä tuli minun luokse rakasteleen, kerran illalla hän soitti voisitko tulla hakemaan hänet sanoi olevansa kävelyllä lähi kadulla. Minä autoilin paikalle rouvalla oli asusteena keltainen sadetakki, otin kyytiin oli yllätys kun hän availi takkia siellä oli alaston muodokas nainen,oli todella kiihoittava vilautus, tietenkin minun luona oli kiihkeä rakastelu.
 
pikkarit kotiin
Joskus vaimoni minun avustusella jättää pikkarit hameen alta pois. Etelän matkoilla tämä on ollut hyvinkin tavallista. Hänellä on nätit sääret ja jo pelkästään tämä saa aikaan katseita. Minihameessa ei voi olla vilauttamatta tahallaan tai tahattomasti. Ja myös pöytäkeskusteluissa olen vihjaillut vaimon "harrastuksesta". Naiset tai miksei miehet onkohan tämä kuinka yleistä ?
 
Vieras
Joskus vaimoni minun avustusella jättää pikkarit hameen alta pois. Etelän matkoilla tämä on ollut hyvinkin tavallista. Hänellä on nätit sääret ja jo pelkästään tämä saa aikaan katseita. Minihameessa ei voi olla vilauttamatta tahallaan tai tahattomasti. Ja myös pöytäkeskusteluissa olen vihjaillut vaimon "harrastuksesta". Naiset tai miksei miehet onkohan tämä kuinka yleistä ?
 
Viimeksi muokattu:
Vieras
Minä olen 44 vuotias nainen ja kyllä tuo varmaan on yleistä. Itse ainakin nautin siitä kun jätän pikkarit pois ja kun miehet katselee minua kun tahallani välillä vilautan pakaroita ja pilluani.
 
Viimeksi muokattu:
outolintu
Vaimoa saa alistaa....olisi kyllä mukava katsella kun vieras mies panisi vaimoa oikein kunnolla...vaimo tykkää rajuista otteista...tukistamisesta ja myös perseelle saa antaa piiska ja tintoja saa puristella tosi kovaa. Pillun nuolemista rakastaa ja spermat tykkää ottaa kasvoille.
pyydäpä hänet vieraileen omeglessa voitas vaihtaa ajatuksia tai jossain netissä alukssi? miks hänen ikä olikaan?
 
Viimeksi muokattu:
Ex vaimo
Jo aikoinani kun olin nuori vaimo, niin mieheni puhui minua ympäri, ettenkö voisi hieman paljastavammin pukeutua. Ainakin kesäaikaan. Minähän siitä otin nokkiini, mutta aloin sitten hieman suunnitella sitä paljaampaa olemista. Ensin jätin rintaliivit pois, sillä rinnat pysyivät kohtalaisen hyvin ryhdissään ilmankin, vaikka aika raskaat olivatkin, ja ovat vieläkin. Sitten jätin pikkarit pois ja käytin yleensä keveitä mekkoja, semmoisia joista auringonvalo kuulsi läpi. Etupuolen napituksen "unohdin huolimattomuuttani" vajaaksi. Tai sitten käytin tiukkoja, trikoomaisia tuppimekkoja joista nyt pienikin kohouma erottautui. Asut olivat hieman polven yläpuolelle yltävin helmoin. No töissä en nyt sentään ihan näin esiintynyt, vaan kun olimme mieheni kanssa jossain ulkona niin silloin. Esim. hänen kavereidensa kanssa jotka olivat myös saaneet narrattua tyttöystävät ja vaimot samanlaiseen leikkiin. Olihan se mukavaa ja kiihottavaakin olla jossain missä oli paljon ihmisiä ja liikkua ihan kuin ei itse teitäisikään vilauttavansa aina välillä jotain salattua. Istuessa, tanssiessa ja ihan vaan muutenkin. Huomasin miten mieheni nautti siitä, että joku vieras mies kiiltävin silmin seurasi ja katseli mitä minulta näkyi. Ja oli se kahdenkeskinenkin seksielämä aina näiden vilauttelumenojen jälkeen paljon ihanampaa. Minäkin aloin pitämään tämmöisestä vahinkopaljasteluista ja jatkan sitä edelleen, vaikka ei mies enää ole vierellä siihen kannustamassa. Sillä erottu on ja nyt sitten rohkaistuvat muut tulemaan tutustumaan. Ja ihan vaan sen takia, että sattuivat jotain näkemään.
Tämä on mukavaa ja sujuu vielä kolmikymppiseltä ex rouvalta.
 
Mervi
Voi kun näkisi joskus sinut, vilauttelen myös usein kaluani.Kiihottavaa
Ois mukava nähdä vaikka junassa. Voitais vilauttaa toisillemme. Saatko herkästi orgasmin kun vilautat kalussi? Voitaisiin mennä pidemmällekin kuin pelkkään vilautteluun. Minä voisin laitta mekon päälle niin voisit ottaa minut jossain missä joku saattaisi nähdä meidät. Olen märkänä pelkästä ajatuksesta että vieras ottaisi minut takaapäin.
 

Yhteistyössä