Vaimo tykkää vilautella

  • Viestiketjun aloittaja Katseet
  • Ensimmäinen viesti
susa
voita pyytää luvan ja mies jää muualle. etsä mitään menetä vaikka miehesi ei olekaan vieressä. voi keskittyä kunnolla. hetero mies ei miestä tarvii lähelleen naidessa.
Pointti on se että haluan että mieheni katselee kun minua naidaan. Tykkään myös spermasta kasvoilla ja rinnoilla eikä yhdestä miehestä tule tarpeeksi spermaa. Se on ihanaa iholla.
 
Viimeksi muokattu:
aikuinen nainen 46
Minä olen 46 vuotias naimisissa oleva nainen ja pukeudun näin kesällä mielelläni paljastaviin vaatteisiin. Minua kiihottaa se että miehet silmäilevät vartaloani. Miestäni tämä ei häiritse vaan on pyytänyt minua jättämään pikkuhousut joskus pois hameen alta, olen kuulemma seksikäs näky kun nännit nöpöttää paidan läpi ja käytän hyvin avokauluksisia paitoja. Olen myös kotioloissa pitänyt läpikuultavaa lyhyttä yöpaitaa kun mieheni kaveri on ollut meillä viikonloppu kylässä. Muistan erityisesti yhden kerran kun tämä mies oli meillä käymässä, olin käynyt suihkussa ja laittanut yämän yöpaidan sitten päälle ja kun miehet tuli saunasta istuimme olohuoneessa jutellen niitä näitä. Minä istuin nojatuolissa tätä vierasta vastapäätä, huomasin että hän kiihottui näkemästään kun rinnat oli aika hyvin esillä ja avasin haarojani niin että tämä näki myös sinne. Itsekin kiihotuin niin että nännini kovettui ja alapää kostui. Olisin ollut valmis vaikka heti naimaan tätä kaveria. Kun menimme sänkyyn mieheni kanssa jätin oven auki niin että kaveri näki sohvalta suoraan makuuhuoneeseemme. Mieheni mentyä vessaan riisuin yöpaidan tämän katsellessa minua, kun mieheni tuli vessasta sänkyyn sanoin että haluan naida, mieheni työnsi oven kiinni mutta kun naimme pidin tahtomattani semmoista ääntä että varmaan kaveri kuuli mitä teimme. Mieheni nukahdettua kävin vessassa pukematta mitään päälleni, kaveri oli vielä hereillä kun liikuin alasti ja tämä sai minut taas kiihottumaan kun hän katseli minua. Mutta kyllä mielestäni on varsin tavallista että naiset haluavat välillä vähän paljastaa itseään.
 
kale
Meillä vaimo paljastelee itseään mutta se ei jää pelkäksi paljasteluksi vaan hakee myös panoa itselleen näin ja joskus useampaa samaan aikaan. Me olemme tästä yhdessä sopineet, joskus olen mukana ja joskus katson sekä kuvaan salaa niin että nämä miehet ei tiedä tätä. Meillä tuo vaimon vilauttelu alkoi minun ehdotuksesta kun huomasin miten miehet katseli vaimoa. Minä olin pitkään haaveillut että näkisin kun joku vieras nussisi vaimoo ja kun tästä hänelle viimein rohkenin kerto niin vaimo sanoi että on joskus ennen minua ollut kahden miehen kanssa yhtäaikaa ja haaveillut että pääsee vielä joskus useamman miehen kanssa sänkyyn. Kerran kutsuin kaverini meille kylään ja sovittiin vaimon kanssa että pukeutuu paljastavasti jos vaikka saataisiin kaveri sänkyyn. Vaimo kyllä keimaili ja näytteli avujaan hyvin mutta muka vahingossa. Isruttiin olkkarissa kun vaimo tuli saunasta pyyhe ympärillä niin että rinnoista näky suurin osa ja pakarat ja pillu näkyi hyvin. Me miehet mentiin sit saunaan ja kun tultiin sieltä vaimo oli tehnyt meille uudet paukut. Vaimo kiehnäsi tän kaverin vieressä mutta se ei uskaltanut tehdä mitään kun olin siinä. Kysyin sitten että kelpaisko tuo muija sille niin sano että ilman muuta mutta eipä taida saada. Samassa voimo istui sen syliin ottaen pyyhkeen pius ja tunki rintaa tämän suuhun. Kaveri rohkaistu ja kysti vielä minulta että sopiiko tämä varmasti ja sanoin että sopii. Vaimo nuoli meidän kummankin kullia ja sitten meni makuulle ja kaveri rupes panemaan muijaa ja minä katselin ja sitten työnsin kullin muijan nuoltavaksi. Kaveri ruiski spermat vatsalle. Aamuyöllä heräsin voihkintaan ja kun menin olkkariin niin muija ratsari kaverin päällä tämän repiessä hiuksista. Tästä eivät aamulla mulle maininneet mutta muijalle sanoin että näin, pyysi anteeksi mutta sanoin että saa tehdä tuota kunhan kertoo minulle että voin katsella salaa. Vaimo on tämän jälkeen ollut monen miehen kanssa mutta rajuin tapaus sattui muutama viikko sitten. Olimme baarissa ja vaimo siellä flirttaili miehille, minä istuin sivussa seuraten tilannetta. Yhden maissa pöytään tuli kolme miestä joista yksi tummaihoinen, hetken kuluttua yhden miehen kädet sujahti vaimon mekon alle ja kohta kolmikko lähti taksilla meille. Minä perässä ja hiivin takaovesta hiljaa sisälle. Olivat keittiössä pari hyväili vaimoa ja yksi joi olutta, sitten tämä tummaihoinen käski vaimon pilvilleen ja ottamaan tältä suihin. Ensin vaimo leikki vaikeaa mutta kohta kolmikko oli makuuhuoneessa, oli kiihottavan näköistä katsella kun kolme miestä nussii voimoa pilluun ja suuhun. Mutta sitten kun tämä tumma otti vaimon takaapäin näin että nauttii enemmän kun koskaan kunnes tämä tunkee sormen peppuun josta vaimo ei oikein pidä ja pyytää lopettamaan. Mutta tämä tunkee toisenkin sormen sinne ja ditten asettaa ison kullinsaa peräreijälle ja työntää pikkuhiljaa kyrvän dyvälle perseeseen, vaimo huutaa suoraa huutoa, mutta en tiennyt että kivusta vai nautinnosta sitten yksi tunkee kyrpää suuhun ja kolmas läpsii vaimoo rinnoille ja perseelle huutaen huoraa ja runkkaa samalla. Tumma kun lopettaa persenainninin niin pakottaa vielä muijan ottaan kulli suuhun ja nussii sitä syvälle kurkkuun ja tämä yksi panee pilluun. Kun kaikki on saaneet tarpeekseen niin pukeva ja lähtevät paitsi tämä yksi kaveri jää sängynlaidalle ja kysyy että saisko hänkin panna perseeseen. Vaimo kieltäytyy mutta sopii että egkä joskus toiste. Että meillä näin vilauttelun lisäksi.
 
Leena2
Minulla on naimisisissa oleva ystävä joka on minun ikäinen eli 47 vuotias. Tämä ystäväni on vaale rehevämuotoinen mutta ei mikään lihava nainen, nätit d kokoa olevat rinnat ja kaunis pyöreä peppu. Tämä ystäväni pukeutuu aina hyvin seksikkäästi ja paljastavasti eikä kyllä peittele avujaan. Oltiin yhdessä ostoksilla viimeviikolla ja tuttuun tapaan ystäväni oli pukeutunut hyvin paljastavaan mekkoon, rinnoista näky mielestäni enemmän kun on tarpeen ja helma liian lyhyt. Kaupassa kun hän vähän kumartui niin kyllä siinä pikkarit näkyi. Mielestäni tekee sitä tahallaan koska huomaan hänen nauttivan miesten tuijotuksista ja myös joidenkin naisten. Olin makutuomarina kun hän sovitti uusia vaatteita, hän avasi sovituskopin verhon useaan kertaan kun pyysi minua ojentamaan uusia vaatteita ja joka kerta tällöin päällä oli vain rintaliivit ja pikkuhousut eikä välittänyt vaikka joku mieskin oli siinä lähellä. Kodissani huomasin kerran kuin 25 vuotias poikani silmäili ystävääni ja kerran kun olin hänen kanssa saunassa, mentiin välillä terassille istumaan niin tämä ei kietonut edes pyyhettä ympärille vaikka naapurista näkee meille. Ei tehnyt sitä edes silloin kun piikani tuli terassille tupakoimaan vaan päinvastoin käänsi tuolia niin että poika näki paremmin hänen reisien väliin ja avasi niitä hieman. Huomasin että tämä kiihottaa häntä koska nännit näytti kovettuvan ja tuolin pehmusteeseen jäi märkä läntti. Eli kyllä minunkin tuttavista löytyy tämmöinen paljastelusta pitävä nainen.
 
elämää nähnyt mies
Minun vaimo on uhkeamuotoinen ja tykkää esitellä itseään. Joku aika sitten juotiin kaverin kanssa meillä niin vaimo istu nojatuolissa jalka nostettuna käsituelle niin että kaverin kanssa meillä oli suorat näkymät pilluun. Oli vaan yöpaita päällä ja kyllä siinä tissit myös hyvin oli näkyvillä. Tekee tämän aina muka huomaamatta itse että paikat näkyy. Kyllä minä hänestä huomaan että tämä kiihottaa häntä.
 
nykyään poikamies
Ex tykkäs kans vilautella persettään, eikä se haitannut mutta se ei sit enään piisannut. Kerran illan aikana kaverini näki useaan kertaan rouvan perseen ja rinnat kun esitteli itseään ja yöllä yllätin kun ex oli mekko päällä kaverin sylissä ratsatamassa, rinnat paljaana siinä pani ja vikisi kiimasta.
 
susa
Ex tykkäs kans vilautella persettään, eikä se haitannut mutta se ei sit enään piisannut. Kerran illan aikana kaverini näki useaan kertaan rouvan perseen ja rinnat kun esitteli itseään ja yöllä yllätin kun ex oli mekko päällä kaverin sylissä ratsatamassa, rinnat paljaana siinä pani ja vikisi kiimasta.
Hei jos olet hyväksynyt voimasi vilauttelun kuten luulen, muuten olisit kieltänyt niin et kai odottanut etteikö vaimo halua jossain vaiheessa enemmän ja etenkin miehet joille on vilautellut. Minä ainakin paljastan avujani siinä toivossa että saisin vierasta miestä. Meillä tosin se ei ole pettämistä koska mieheni katselee ja joskus kuvaa kun minä nain vieraan miehen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
kale
Hei jos olet hyväksynyt voimasi vilauttelun kuten luulen, muuten olisit kieltänyt niin et kai odottanut etteikö vaimo halua jossain vaiheessa enemmän ja etenkin miehet joille on vilautellut. Minä ainakin paljastan avujani siinä toivossa että saisin vierasta miestä. Meillä tosin se ei ole pettämistä koska mieheni katselee ja joskus kuvaa kun minä nain vieraan miehen kanssa.
Juuri tätä me myös vaimon kanssa haemme. Mikään ei ole kiihottavampaa kun nähdä vieraan tai useamman miehen nussivan vaimoa oikein kunnolla. Itse olen nussinut vaimoa sen jälkeen kun kaksi miestä on laskenut spermat vaimon sisään, tuntuu mahtavalta nussia märkää spermaa valuvaa pillua. Olen myös nuollut oillua sen jälkeen kun toinen mies on lauennut sisään. Ja koska vaimo nauttii paljastelusta ja muistakin miehistä niin miksi en antaisi vaimon tätä tehdä.
 
Viimeksi muokattu:
työssä
Vaimosta en tiedä mutta töissä yksi nuorempi 25v. hyvillä rinnoilla varusteltu nainen kyllä pukeutuu aina niin että rinnat suorastaan tursuaa esiin. Tilaisuuden tultua kumartelee minun ja luultavasti muiden miesten edessä. Kyllä siinä kyrpä nousee väkisin pystyyn. Kävi mielessä jos pukeutuis huomenna niin että tämä nainen varmasti huomaa että minulla seisoo. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka pääsis kouriin tuota nuorta naista ja vaikka naimaan.
 
mieskone 11
No entinen vaimo pukeutu seksikkään paljastavasti. Nykyinen avokki myös, mutta avokin 16v. tyttö keimailee pikkareissa ja rintsikoissa jatkuvasti minun läsnä ollessa. Tämä saa minut kumma kyllä kiimaseksi vaikka olen aina siis nuorenakin pitänyt kypsistä naisista. Mutta tuo tyttö on vaan niin muodokas. D kupin rinnat ja aivan mahtava perse. Tuskin tekee tätä edes tahallaan, mutta tulipahan mieleen näitä lukiessa.
 
liisa
Joo tykkään paljastella sekä miehille että naisille. Naisystävälleni esittelen auliisti itseäni toivoen että joskus hän haluaisi harrastaa seksiä kanssani. Saunassa levitän usein haarani jotta tämä näkee pimppini. Peseydyn myös itseäni hyväillen ja kun olen pessyt ystävän selkää niin kaskettelen rintojen sivuja sekä pakaroita. Olen tyydyttänyt myös itseäni makuuhuoneen ovi auki tietäen hänen näkevän ja katselevan minua. Minä kiihotun kun minua katsellaan.
 
liisa
Edelliseen vielä että mieheni hyväksyysen että pukeudun hyvinkin paljastaviin vaatteisiin. Suosikki mekkoni on polvipituinen keltainen hieman läpinäkyvä, alusvaatteita en käytä niin että nännit näkyy hyvin läpi ja myös alapään karvoitus näkyy sopivasti mekon läpi. Rannalla käydessäni käytän vaaleita bikinejä joista myös näkyy läpi ja varsin hyvin uinnin jälkeen. Terassilla jos joku silmäilee minua raotan usein haarojani niin että näkee pimppini. Kun sitten joku pidempään tuijottaa niin kiihotun niin että joskus on päästävä tyydyttämään itseäni vaikka vessaan.
 
Jokeri
Yllättävän paljon näitä paljastapintaa vilauttelevia naisia tuntuu olevan. Osa varmaan ei tee sitä tahallaan ja kiihottuakseen mutta minun vaimo ainakin tekee. Me pidämme kumpikin siitä että näytämme itseämme muille. Vaimo tekee sen rohkeammin ja usein jopa kun minun mies ystäviä käy meillä. Käy suihkussa ja tulee pyyhe ympärillä pyörimään samaan huoneeseen jossa ollaan. Kerran jäi sohvalle istumaan pyyhkeessä, istui jalat nostettuna sohvalle niin että kaverilla oli hyvät näkymät ja kun vilkuili vaimon haaroväliin niin hieman levitti jalkoja. Sitten alusvaatteisillaan kampaili hiuksia niin että saimme ihailla tämän vartaloa. On usein myös parvekkeella alasti ja sanoi että yläkerran mies katselee häntä aina. Niinpä oli kerran ottanut hieromasauvan mukaan ja tyydytti itsensä tuon miehen katsellessa. Myös minä kiihotun kun vieras nainen katselee mulkkuani. Yleensä se on vastapäisen talon nainen. Eli menen usein sohvalle alasti ja runkkaan kun huomaan naisen olevan ikkunassa. Me myös vaimon kanssa nussitaan sohvalla kun tiedetään että meitä katsellaan. Kyllä vaimo myös pukeutuu joskus hameeseen jättäen pikkarit pois. Nauttii kun välillä vilahtaa ja häntä katsellaan.
 
naapurin mies
Naapurin 40 vuotias rouva esittelee auliisti kans itseään. Eilen otti aurinkoa yläosattomissa aivan meidän ja niiden tontin rajalla kun huomasi minun katselevan kääntyi mahalleen mutta kumminkin levitti haaransa auki niin että näin housujen reunoista karvotuksen. Kukkia rupes hoitaan niin koko ajan pyllisteli minuun päin. Kyllä sieltä nätisti vako välillä vilahti.
 
vieras
Naapurin 40 vuotias rouva esittelee auliisti kans itseään. Eilen otti aurinkoa yläosattomissa aivan meidän ja niiden tontin rajalla kun huomasi minun katselevan kääntyi mahalleen mutta kumminkin levitti haaransa auki niin että näin housujen reunoista karvotuksen. Kukkia rupes hoitaan niin koko ajan pyllisteli minuun päin. Kyllä sieltä nätisti vako välillä vilahti.
Tuota samaa minun muija tekee. Oli ykskin päivä ottamassa aurinkoa yläosattomissa eikä ollut edes alaosaa vaan uimapuvun semmonen lyhyt hame vaan päällä. No eihän se mitään peitä varsinkaan kun oli jalat koukussa haaroväli naapuriin päin. Kummasti naapurin ukko viihty pihalla. Muijalla kyllä näyttävä kroppa vaikka muutama liikakilo on mutta ei mikään lihava, sopivat d kupin rinnat hyvillä nöpöttövillä nänneillä varusteltu, nätti muodokas perse ja muutenkin hyvännäköinen blondi vaikka ikää on jo yli neljänkympin. Eikä muija häpeä tulla saunaan mukaan jos joku mun kaveri on käymässä, tulee yleensä mielellään ilmeisesti sen takia että näkee muidenkin kullia kun minun ja kyllä muijasta huomaa että hän kiihottuu kun joku vieras näkee hänet alasti. Näkee kyllä vieraastakin, kerran yhdellä kaverilla rupes pukuhuoneessa seisoon kun katseli vaimon riisutumista, teki sen vielä hitaasti ja pyllisti meihin päin kun otti pikkuhoudut pois.
 
Viimeksi muokattu:
kuubalainen mies
Hei, minä tykkään pukeutua paljastaviin asuihin. On erittäin kiihottavaa kun vieraat miehet silmäilevät minua. Kerran junassa sain jopa orgasmin kun eräs mies ei saanut silmiään irti minusta. Päällä minulla oli mekko ja istuin niin että tämä mies näki haaroväliini, myös nännit paistoi hyvin mekon läpi. Toisinaan käytän mekkoja joista näkyy sopivasti läpi niin että juuri pystyy erottamaan karvoiruksen.
ihana ihana!!! olet tosi kuuma nainen. olisi ihana nähdä sinut joku päivä. nyt mulla on pakko runkkaa. olet paras! hharold13@yahoo.es
 
Viimeksi muokattu:
kuubalainen mies
Viimeksi muokattu:
Mervi
ihana ihana!!! olet tosi kuuma nainen. olisi ihana nähdä sinut joku päivä. nyt mulla on pakko runkkaa. olet paras! hharold13@yahoo.es
Ihanaa!! Junalla tosiaan liikun paljon ja keskiviikkona olin taas mekko päällä, minun lähellä oli mies joka tuijotti minua herkeämättä. Nostin mekonhelmaa ylös ja avasin haaroja niin että tämä näki karvoitukseni, samalla kosketin mekonläpi töröttäviä nännejä. Pitää myöntää että jos olisi junassa ollut vähemmän ihmisiä olisin varmasti hyväillyt pilluani ja saanut orgasmin mikä oli jo nyt lähellä. Kun tultiin asemalle ja odotin junan pysähtymistä tämä mies tuli taakseni koskettaen kourallaan pakaroitani varovasti. Käveli ensin hetken minun perässä mutta meni sitten muualle. Toivoin niin että olisi tullut ja jossain sivummassa alkanut kourimaan minua, olisin ollut valmis tekemään mitä vaan että märkä pilluni olisi tyydytetty. Haaveilen joskus että joku mies ottaisi minut väkisin jossain metsänreunassa.
 
Viimeksi muokattu:
alaston nainen
Minua kiihottaa myös välillä näyttää paljastapintaa muille kun miehelleni. Ilmeisen moni nainen haluaa esitellä itseään muille miehille saunomisen yhteydessä, ja onhan se silloin helppoa Minä kävin eilen mieheni ja hänen kaverin kanssa saunassa, miehet vähän enemmän humalassa, olin kiihottunut jo saunaan mennessä ja kiihotuin lisää kun näin kaverin kullin mikä oli paljon isompi kun miehelläni. En yrittänyt peitellä häpyäni enkä edes sitä kun silmäilin heidän kullejaan. Kävin suihkussa ja miehet jäi saunaan ilmeisesti luullen että poistuin kokonaan. Kuulin kun juttelivat minusta, kaveri sanoi että olisi mahtava päästä näkemään kun mieheni kanssa nussitaan ja kuvaili kuinka puristelisi rintojani . Sitten kehui miehelleni että muistatko nuorena kun oltiin saunassa ja että haluaisi samaa kun silloin. Oli hiljaista ja hiivin lasioven taakse katsomaan niin näin jotain mitä en odottanut. Kaveri hyväili mieheni kullia ja otti sen suuhunsa samalla runkaten, minua rupesi kiihottamaan ja aloin samalla hyväilemään itseäni. Mieheni laukesi ja kaveri meni lauteelle makuulle, mieheni työnsi sormen hänen peräreikään samalla kiihkeesti nuollen ja imien tämän kyrpää ja sai vähän päästä spermat kasvoille. Itse olin näkemästäni kiiman huipulla ja ynähdin niin että kuulivat ja näkivät minut. Loppuilta menikin sitten miesten keskittyessä minun tyydyttämiseen, kumpikin nai minua ja kun minä ratsastin mieheni päällä otti hän samalla kaveriltaan suihin. Ihana kokemus!
 
kati
Moikka, minä olen hoikka pienirintainen 30 vuotias nainen. Minä pukeudun monesti semmosiin vaatteisiin että nännini erottuvat selvästi läpi. Se on kyllä helppoa kun voin huoletta jättää rintsikat pois eikä rinnat roiku. Etunsa pienissäkin Nautin kun saan katseita miehiltä. Olen joskus kun on semmoinen tarpeeksi rohkea olo laittanut lyhyen hameen ja jättänyt pikkarit pois, pitää olla kyllä sit tarkkana mihin päin kumartuu tai kyykistyy muuten joku muu kun se kelle on tarkoitettu nähtäväksi voi nähdä. Panolle en kumminkaan ole edes harkinnut lähteväni vieraan kanssa. Mut kiihottaa.
 
Onnistuva mies.
Moikka, minä olen hoikka pienirintainen 30 vuotias nainen. Minä pukeudun monesti semmosiin vaatteisiin että nännini erottuvat selvästi läpi. Se on kyllä helppoa kun voin huoletta jättää rintsikat pois eikä rinnat roiku. Etunsa pienissäkin Nautin kun saan katseita miehiltä. Olen joskus kun on semmoinen tarpeeksi rohkea olo laittanut lyhyen hameen ja jättänyt pikkarit pois, pitää olla kyllä sit tarkkana mihin päin kumartuu tai kyykistyy muuten joku muu kun se kelle on tarkoitettu nähtäväksi voi nähdä. Panolle en kumminkaan ole edes harkinnut lähteväni vieraan kanssa. Mut kiihottaa.
Juuri noin.
Pieni vilauttelu on paikallaan.
Siitä tulee kaikille hyväolo.
Toivotteko samalla, että miespuolinenkin vilauttaisi?
Ei vilauttelusta tuleva tuntemus kaipaa toivetta yhdynnästä.
 
Viimeksi muokattu:
kati
Juuri noin.
Pieni vilauttelu on paikallaan.
Siitä tulee kaikille hyväolo.
Toivotteko samalla, että miespuolinenkin vilauttaisi?
Ei vilauttelusta tuleva tuntemus kaipaa toivetta yhdynnästä.
Niin ja minulle ainakin riittää tämä vilauttelu. Tosin on joskus noloa kun naiset huomaa kuinka nännit on töröllään ja joskus olen niin märkä että hameeseen jää läntti kun on istunut.
 
kiimainen mies
Ettekö naiset pelkää kun vilauttelette että joku mies tulee niin halukkaaksi että saattaa seurata teitä ja tilaisuuden tullen tulee kimppuun, kourii ja voi haluta enemmänkin?
 
aikuinen nainen 46
Ettekö naiset pelkää kun vilauttelette että joku mies tulee niin halukkaaksi että saattaa seurata teitä ja tilaisuuden tullen tulee kimppuun, kourii ja voi haluta enemmänkin?
Kannattaa paljastella paikoissa joissa ei joudu olemaan tai kulkemaan yksin Tänään jätin pikkarit mekon alta pois töihin tullessa. Ruokalassa sain mukavasti yhden miehen kiinnostumaan, istui muutaman metrin päässä minusta syömässä ja katseli sääriäni ja kaula-aukkoani. Vahingossa pudotin haarukan lattialle ja kumarruin nostamaan peppu mieheen päin. Tunsin kun helma nousi niin ylös että varmasti näki vilauksen vaostani ja pakarat. Välillä on mukava saada työpäivään vähän jännitystä.
 
Viimeksi muokattu:
Katseet
Ehkä taustalla kunolla antaa"Kuten alakerran "rouvalla yhtiön asunnolla"Sattui "mieheni ymmärtämään yskän"Ulkosaunan pukuhuoneessa alkoi yllättävät tapaamiset,olin itsekin paksuna"mutta täyttymys tuli naapurillekin"Kuulin kerran sanat,elä vielä lopeta,kun mahtava lertikka upposi ROUVVAAN (sitä se kerjäsikin)
KATI
Nyt sitten viikonloppuna yllätin vaimon kotonta sängyssä kahden nuoremman miehen kanssa, kun menin sisälle toisen kulli vaimon suussa ja toinen nussi vaimoo takaapäin niin että märän pillun litinä kuulu jo ulko-ovelle kun avasin sen. Katselin alkuillasta kun lähti kaverinsa kans ulos että onpa muijalla rohkee asu mutta en minä siitä välittänyt. Läpikuultava musta paita ja lyhythame ja luulempa että ei ole ollut pikkareita. Vaikka petti näin niin päästiin sopuun.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä