Vaimo tykkää vilautella

  • Viestiketjun aloittaja Katseet
  • Ensimmäinen viesti
finjames
Vaimoni omistaa isot DD90 rinnat. Pari päivää sitten kaveri tuli käymään kun olin kaupassa käymässä. Vaimo oli päästänyt sisälle ja eka tuli kaveri vastaan kun kurvasin pihaan. Punastui nähdessäni minut, vaimo tykkää paljastaa omaa kurvikasta vartaloa ja oli pukutunut tiukkaan toppiin ilman rintaliivejä. Rinnat oli aivan valtavat topin alla ja nännit kuulisi topin läpi. Jalassa vaimolla ei oluut kuin pikkarit. Taisin yllättää heidät naimasta..
 
vierailija
Hei, olen naimisissa joten en suostu tapaamaan kahdestaan. Mutta olisitko mahdollisesti kiinnostunut tapaamaan niin että mieheni on mukana? Saattaisit saada naida minua niin että mieheni katselee. Suihinoton ainakin voin luvata ja saat ainakin katsoa kun mieheni nai minua.
Susa jos kaipaat reilua miestä mukaan unohda pojut. Teidän ehdoilla.
 
Viimeksi muokattu:
nuorempana
Istuin joskus 20v sitten junassa. Yksi penkkirivi edessä ja toisellapuolella käytävää istui nuori nainen. Katseeni kiinnittyi sihen, kun hän piti käsiään sylissä niin, että toinen oli näkösuojana ja toisen käden sormilla hyväili pimppiään. Oli kiihoittavaa. Ei varmaan hoksannut minua, silloin 30v miestä.

Itse olen pari kertaa vilauttanut siten, ettö olen jättänyt pesuhuoneen oven raolleen, kun olen käynyt suihkussa. Ja kun kotona on ollut vain puolison aikuinen tyttö. Hän on minua vilkuillut, mutta ei ole sanonut asiasta mitään.

Vuokatin Katinkullassa olen vilauttanut niin, että pukukopeilla olen kuivaillut itseäni niin, että kun naisia kävelee ohi, niin pyyhkeen alta näkee puolittaisen erektion.
 
Ukm52
Meillä myös rouva alkanut vanhemmalla iällä nauttia miesten huomiosta kaupungilla, usein käyttää puolikuppi liivejä paidan alla, kivasti nännit nöpöttää paidan läpi. Kahviloissa ja terasseilla muutaman tunnin oleskelun jälkeen mennään kotiin molemmat todella kiihoittuneina harrastamaan upeaa seksiä.
 
Allergiahytti
Matkustin junalla Helsingistä Turkuun viikko sitten.. Olin pienessä sievässä kaverini kanssa.. Istuimme allergiahytissä ja nautimme muutaman oluen.. Naiset istuivat meidän edessämme ja toinen heistä omasi pienen, mutta miellyttävän näköisen parin rintoja.. Hän esitteli niitä myö mielellään kauluaukosta.. Tuijotin pieniä, kauniita rinto, ja minusta tuntui, että mitä enemmän uijotin, sitä enemmän hän näytti... Nam! Mahtava Nainen
 
Allergiahytti
Matkustin junalla Helsingistä Turkuun viikko sitten.. Olin pienessä sievässä kaverini kanssa.. Istuimme allergiahytissä ja nautimme muutaman oluen.. Naiset istuivat meidän edessämme ja toinen heistä omasi pienen, mutta miellyttävän näköisen parin rintoja.. Hän esitteli niitä myö mielellään kauluaukosta.. Tuijotin pieniä, kauniita rinto, ja minusta tuntui, että mitä enemmän uijotin, sitä enemmän hän näytti... Nam! Mahtava Nainen
 
Anne A
Itse jouduin vilauttelun pauloihin nuorena tyttönä , poikaystäväni Harrin usein leikkimielisesti esitellessä sulojani kavereilleen. En alkujaan ollut asiasta niin ihastunut, mutta pikkuhiljaa tuntui mukavalta kun Harri availi paitapuserostani pari nappia saadakseen tissivakoni näkymään paremmin. Hameen helmankin hän nosti niin että pakarat pulpahtivat esiin, ja iatuessani jalat ristissä hän yritti saada pienet pillunpulleat pöksyni vilkkumaan reiden alta. Totuttuani hänen tapoihinsa aloin olla mukana, luopumalla rintaliiveistä ja siirtymällä käyttämään aivan pieniä pöksyjä. Oli oikeastaan upean kiihottavaa kun "paikkani" näkyivät hänen kavereilleen.

Erään kerran olimme olleet kimpassa paikallisessa ja lähdimme jatkoille Kalen kämpälle. Harrin ehdotuksesta päätimme nelistään pelata räsypokkaa, Harri, Kale, Eki ja minä ainoana naisena. No, pojat järjestelivät asian niin että minä hävisin ensimmäisenä, mutta pelasimme kunnes kaikki olivat alasti. Pullo oli siinä vaiheessa kiertänyt pöytää niin että Harri sanoi menevänsä toiseen huoneeseen hetkeksi lepäämään. Kale ja Eki jäivät seurakseni ja Kale laittoi hidasta tanssimusiikkia soimaan, himmensi huoneen valojakin. "Mehän voimme varmaan tanssia hitaita?" hän kysyi Harrilta. Vastausta ei kuulunut, mitä pojat pitivät myöntymisen merkkinä.

Olin likimain kauhusta jäykkänä kun Kale otti minut otteeseensa. "Älä jännitä, en minä mitään pahaa tee", hän rauhoitteli. Katsoin varovasti vartaloidemme väliin ja näin sen mitä pelkäsinkin, Kalen penis oli jäykkänä pystyssä vasten vatsaani. Tahtomattani huomasin jalkovälini kostuvan ja painautuvani voimakkaammin Kalea vasten. Eki istui sohvalla, katseli meitä ja runkkasi, koittaen peitellä sitä.
Viina humahti tanssiessa päähäni ja aloin olla melkoisen halukas, Kalen suudellessa kaulaani ja imutellessa kohti tissejäni. kokeilin Kalen penistä, se oli isompi kuin Harrilla ja malliltaan kaunis. Tanssimme iskelmän toisensa jälkeen ja hyväilimme toisiamme varovasti. Ihaninta oli kiimaisena päästää mies taakseni tanssimaan, penis pakaroitani vasten ja kädet leipoivat rintojani, joissa nännit suorastaan huusivat imijää. Kalen jäykkä penis lipsahti takaapäin häpyhuulieni sisäpuolelle, hän työnsi musiikin tahdissa kerran ja kaksi liukkailla, mutta sen enempää emme uskaltaneet hämärässäkään naida paljastumisen pelossa. Hengitykseni oli aivan salpautunut kiimasta ja jännityksestä. Hapuilin kädellä pyllyni alle saadakseni jälleen koskea hänen kyrpäänsä. Ihana kuuma jäykkä elin oli liukas minun pillunesteistäni ja tein muutaman runkkausliikkeen sen vartta pitkin. Samassa se alkoi sykkiä ja Kale laukesi pyllylleni.

"Anne, tuletko tänne" kuului Harrin huuto toisesta huoneesta. Pyyhin nopeasti spermat pyllyni päältä ja kiiruhdin Harrin luo toiseen huoneeseen. Harri makasi sängyllä kyrpä kattoa kohti ja vinkkasi minut päällensä. "Onpa liukas" hän totesi solahtaessaan läpimärkään pilluuni. Siitä tuli yksi parhaista naimiskerroistamme.

Luulen nykyisin että koko tapahtuma oli Harrin etukäteen suunnittelema. Hän sai kuitenkin minut vapautumaan estoistani, ja vaikka emme ole kahteenkymmeneen vuoteen nähneetkään, olen saanut elämyksellistä seksiä, vilauttelun kautta koko aikuisikäni.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
No entinen vaimo pukeutu seksikkään paljastavasti. Nykyinen avokki myös, mutta avokin 16v. tyttö keimailee pikkareissa ja rintsikoissa jatkuvasti minun läsnä ollessa. Tämä saa minut kumma kyllä kiimaseksi vaikka olen aina siis nuorenakin pitänyt kypsistä naisista. Mutta tuo tyttö on vaan niin muodokas. D kupin rinnat ja aivan mahtava perse. Tuskin tekee tätä edes tahallaan, mutta tulipahan mieleen näitä lukiessa.
 
vierailija
Pomoni tykkää vilautella. Istuu monesti niin että näkyy hameen alle. Pitään paitoja joissa on avonainen kaula-aukko. Viikon päästä kyllästyin siihen. Ei enää hetkauta suuntaan tai toiseen. Välillä firman sisäisissä juhlissa vikittelee nuoria työntekijöitä. Ei jaksa enää ketään pitkään palvelleita kiinnostaa.
 
vierailija
Tykkään siitä jos mies tai useampi näkee kun pissaan. Aika paljon oon "vahingossa" pyllistellyt paikoissa joss on yleisöä. Satunnaispanojen kanssa on ihan vakio että ennen seksiä haluan suihkuun ja kusen siellä miehen nähden lattialle. Parhaassa tapauksessa saan innostuneen vastaanoton mikä tarkoittaa hurjaa seksiä.
 
vierailija
Naiset, onko yleistä että tykkäätte vähän vilautella. Vaimoni kiihottuu aivan suunnattomasti semmoiaissa paikoissa missä on yleensä paljon ihmisiä. Joskus kesäisin esim. kun mennään johonkin isompaan tavarataloon hän pukeutuu lyhyehköön kesämekkoon ilman alusvaatteita jotta tissit tai pimppi pääsee välillä "vahinhossa"vilahtamaan. Onpa pyytänyt minua joskus hyllyjen välissä sormettamaan. Myös tykkää ottaa aurinkoa meidän pihassa niin että naapurin rva tai mirs näkee. Aina kun on pukeutunut vähiin vaatteisiin on kuulemma välittömästi kostunut.
 
vierailija
Naiset, onko yleistä että tykkäätte vähän vilautella. Vaimoni kiihottuu aivan suunnattomasti semmoiaissa paikoissa missä on yleensä paljon ihmisiä. Joskus kesäisin esim. kun mennään johonkin isompaan tavarataloon hän pukeutuu lyhyehköön kesämekkoon ilman alusvaatteita jotta tissit tai pimppi pääsee välillä "vahinhossa"vilahtamaan. Onpa pyytänyt minua joskus hyllyjen välissä sormettamaan. Myös tykkää ottaa aurinkoa meidän pihassa niin että naapurin rva tai mirs näkee. Aina kun on pukeutunut vähiin vaatteisiin on kuulemma välittömästi kostunut.
 
vierailija
Asutaan pienessä 2-kerrosrivarissa. Rouva puuhailee puutarhassa usein väljässsä mekossa lisäsi pikkarit jalassa, tissit vilkkuu kaula-aukosta. Naapurin herra usein on haaveissaan seuraamassa rouva tissien pömpähtelyä. Rouva vilauttelee tahallaan tissejään vain ärsyttääkseen herraa ja herra nai mielessään rouvaa, näin oletan!
 
vierailija
Asun 12 asunnon rivitalo yhtiössä. Yhtiössä asuu yksinäinen nainen joka aina kesäisin pukeutuu liehuviin kesä mekkoihin. Taloyhtiön miehet eivät kesällä puhuvat hänen tisseistää ja persestään. Jotka kyllä ovat näyttäviä.
 

Yhteistyössä