Vaimo valittaa ja uhkaa erolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Timppa

Aktiivinen jäsen
17.11.2007
28 889
2
36
Tissuttelen olutta ja viiniä usein viikonloppuisin. Tästähän moni nainen valittaisi mutta ei meidän rouva. Tämä valittaa siitä kun syön suhteellisen terveellisesti ja paino on siksi pudonnut! Ja nyt sanoi että jostuo hulluttelu ei lopu ja paino jatkaa vielä putoamista niin hän ottaa eron! :o :laugh: :laugh: :laugh:

kyllä miehen pitää olla miehen näköinen eikä mitään pakkasen raiskaama pulkannaru :) Tämä on tosin minun mielipiteeni, enkä tiedä sopiiko se teidän tilanteeseen

Hmm, haluaako se kenties eroon sinusta oikeasti, kun et saa edistää terveellisiä elintapoja ja lisätä näin elinvuosia?

Minä olisin ottanut eron jo ajat sitten sinusta. Jos ukko pyörii 2+ palstalla päivät pääksytysten niin ranteet auki. Koskaan en kyllä olisikaan tuommosen miehen kuvatuksen kanssa hynttyitäni yhteen laittanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Minä olisin ottanut eron jo ajat sitten sinusta. Jos ukko pyörii 2+ palstalla päivät pääksytysten niin ranteet auki. Koskaan en kyllä olisikaan tuommosen miehen kuvatuksen kanssa hynttyitäni yhteen laittanut.

Peesaan.

Onko vaimosi lihava? Silloin ois ihan ymmärrettävää. Katsoo sivusta, kun sinä laihdut eikä tee omalle painolleen mitään ja pelkää, että kun tulet itse tarpeeksi hoikaksi, vaihdat hänetkin hoikempaan. Ja eihän kukaan halua tulla jätetyksi, joten hän haluaa jättää sut ennen kuin sä ehdit tehdä saman hänelle. :D

Joo, ei muakaan miehen satunnainen tissuttelu haittaa. Jopa kysyn kauppaan lähtiessäni usein, tuonko olutta tai sitten tuon ihan oma-aloitteisesti. Mutta kyllä olen ärähtänyt jos puhuu laihduttamisesta. On niin hoikassa kuosissa muutenkin, että pistää semmonen ketuttamaan. Mutta ei se onneks ole alkanut laihduttaa :), vitsillä on tainnut heittää, kun tietää reaktioni.

Joo, ja muuten mariliin kommenttiin viitaten, kyllä oisin pikkusen huolissaan, jos se alkas kaksplussalla pyöriin :D

Mun ukko on tosi timmissä kunnossa ja minulla reilusti ylipainoa... vaan eipä tuo vielä ole haitannut... isännän mielestä nainen ei saa olla kuin kuivan kesän orava.. vaan ei tuon takia vielä eroa olla pohdiskeltu