vaimo vieraissa

  • Viestiketjun aloittaja Mikael 36
  • Ensimmäinen viesti
uppp
Minä en laittaisi omaa rakastani toisten nussittavaksi.Miehen ajatusmaailmassa täyty olla jotain fantasioita,mitä haluaa ,että toteutuu käytännössä.Minä en laittaisi vaimoani toisten nussittavaksi.Tervepohjainen suhde,haluaako kumpikaan,että toinen käy vieraissa ja toinen hekumoi sillä?

Meillä vaimo käynyt vieraissa viimeyönä ja tänään ei kuulemma tule sekstailusta mitään koska paikat niin arkana mutta hymy herkässä ;-) Mutta odotan innolla huomista!!
 
Viimeksi muokattu:
Painajainen
Joskus kyllä on ollut painajaisia siitä että näin kävisi. Vaimo vetäytyy vieraisille ja minä olen vain avuttomana sivustatarkkailijana. Ja vaimo naattii, niin maan perusteellisesti. Eikä enää tyydy minun kanssa. Se on painajaista se. En lähtis vapaaehtoisesti riskeeraamaan. Liian isot panokset pelissä.
 
mie
Tulin töistä. En olisi millään jaksanut tehdä normaalia päivää, mutta en keksinyt hyvää veruketta poistumiseen...

Koko päivän oli vaikea keskittyä, sillä tunteet ailahtelivat laidasta laitaan. Kipeästä mustasukkaisuudesta voimakkaaseen kiihottumiseen (ja erektioon!!!)
Olen vieläkin tosi sekaisin koko jutusta, enkä ole varma
kummalle puolelle vaaka kallistuu - iloon vai suruun...

Vaimo meni harrastuksensa pariin ja oli jo lähtenyt kun tulin töistä, muuten en varmasti istuisi tässä kirjoittamassa.

Kun vaimoni tuli kotiin halasimme aluksi ja suutelimme hellästi. Autoin takin hänen päältään ja näin hänen mekkonsa hieman ruttaantuneen. Hän kävi pissalla ja
vein hänet suoraa päätä makuuhuoneeseen, jossa aloimme hyväillä toisiamme, kuten kaikki oli jo kauan sitten suunniteltu ja tein kaikenlaisia kysymyksiä siitä mitä he olivat puhuneet, miten esileikit alkoivat, montako kertaa he olivat, montako orgasmia vaimoni sai, missä asennossa sai, OLIKO KAVERILLA ISO jne.

Vaimoni pillu oli ihanan tuoksuinen ja turvonnut, naidun tuntuinen. He käyttivät tietenkin kumia. Vietimme aikamoisen yön ja uskon (tiedän), että tänään jatketaan.

Kertokaa muut tämän kokeneet miten teillä meneteltiin ja
miten ekan kerran jäkeen varsinkin tuon tunnepuolen kanssa. Tiedän kyllä: joka leikkiin ryhtyy...

Minun vaimo sai paljasta sisään luvan perästä
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Geglu2
Meillä kanssa
ihan luvan kanssa sai vaimo sellaista jötikkää haaroihinsa, että oma pikkukalu ei enään meinannu sen jälkeen sisällä kestää. Vieraan miehen spermaa vielä tais olla sisällä.
 
  • Tykkää
Reactions: Geglu2
Old Time
Mitään lupia vaimo tarvi, se on vanhanaikaista kysellä, saanko mennä vieraisiin. Ilmoittaa vaan, että nyt tekee vierasta munaa, ja menoksi. Myöhemmin pääsee liukkaille. Näin meillä.
 
  • Vau!
Reactions: Geglu2
mie
Tämä tapahtui n. 7 tuntia sitten:

Seuraan kun vaimoni tulee kylvystä ja kuivaa itsensä suureen frotee-pyyhkeeseen. Tiedän, että tänä iltana / yönä tapahtuu se, jota olen kauan odottanut. Tästä olemme keskustelleet ja fantasioineet rakastellessamme monet, monet kerrat. Hän on menossa ensimmäistä kertaa luvallisesti (toiveideni mukaan) vieraisiin. Löysimme sopivan miehen hänene eräästä vanhasta työtoveristaan, joka osoitti kiinnostusta vaimoani kohtaan pari vuotta sitten.
Itse en tunne miestä kovin hyvin, juuri ja juuri ulkonäöltä.

Katselen vaimoni meikkaamista ja olen kuin tulisilla hiilillä.
Hän laittaa kauniit pikkuhousut ja rintaliivit. Mekko pukee häntä kauniisti ja hän on lähdössä - kulta, haluatko tätä varmasti?

Haluan!

Odotan häntä tässä kotiin ja olen yhtäaikaa mustasukkainen ja kiihottunut - kuin miehet Tinto Brassin elokuvissa... Hän lupasi tulla kotin, ennen kuin minun täytyy lähteä töihin. voitte arvata, että mulla SEISOO!

Minun piti vielä puristella vaimooni tyhjentyviä siemen pusseja
 
Viimeksi muokattu:
Tussun alla
Mitään lupia vaimo tarvi, se on vanhanaikaista kysellä, saanko mennä vieraisiin. Ilmoittaa vaan, että nyt tekee vierasta munaa, ja menoksi. Myöhemmin pääsee liukkaille. Näin meillä.

Meillä menee myös näin.Vaimo ei ilmoita milloin haluaa panot kun tekee mieli niin menee ja panee.Se on kuulema vaimon oma asia kenelle pillua antaa.Olemme tavallinen pariskunta ainoastaan seksin suhteen meillä toimitaan näin muuten ollaan aika normi pariskunta.Tämä on se meidän pimeä huone josta muut ei tiedä.Minulle vaimo ei ole antanut lupaa vieraaseen pilluun ainoastaan runkkaus luvan kun tekee mieli.Muutenkin minun hoidettava paljon perheen arkiasioita siivouksia ja kauppa reissuja,ruan laittoa. Vaimo harrastaa monta kertaa viikossa jumppia ja kuntosalia.Siitä tiedän kun sheivaa pillun laittaa halkio pöksyt tai sukka-nauha liivit että myöhemmin saan jälki liukasta pillua jos olen kiltti,voin kuulla panosta.
Nyt löytänyt työpaikalta nuoren uroon(25) joka tekee siellä tilapäis hommia ja joka saa olla vaimon jalkojen välissä.On luotettava eikä huutele vaan arvostaa kun saa olla 53 v kokeneen naisen jalkojen välissä.
 
Viimeksi muokattu:
Koiras pyykkäri
Täällä toinen samanmoinen. Kotityöt on mulla ja vaimo pitää itsestään huolta kaikenmaailman hoidoilla, jumpalla jne. Ikäisekseen timmissä kunnossa ja mikä parasta, niin himokas kuin hitto.
Itseäni on vielä rankaistu mitättömän pienellä kalulla, joten vaimo on ottanut asiakseen hoitaa tyydytystää silloin tällöin jollain jättikaluisella tuttavallaan.
Vaimo pitää alapääni posliinina, koska paljas kalu edes näyttää isommalta, kuin karvojen sekaan piiloutuva napero.
Se jättikaluinen tuttu on kuulemma kanssa parisuhteessa, mutta siitä ei heillä kotona puhuta. Paljaalla kuulemma panevat, koska vaimo on leikattu ja jättimela ei kulje muissa vieraissa.

Pari viikkoa sitten vaimo kävi taas pukittamassa itseään ja tuli kotiin kuin kermaa saanut kissa. Heti viskasi vaatteet tuolille ja pikkuhousut ja rintsikat pois ( sukkahousut olikin käsilaukussa ) ja viereen peiton alle. Hymyili ja sanoi, että koitappas, miten hyvin nussittu pillu? Kun taas sai oikein venyttää itseään, että kalu sopi sisään. No olihan se likomärkä ja turvoksissa. Hieman limainenkin, ehkä oli jäänyt spermaa? Vaimo komensi päälleen ja sain ajaa varvin pehmoiseen ja lämpimään pilluun.
Kun sunnuntaina pesin pyykkejä, huomasin pikkutangojen haarakappaleen olevan ihan kovettunut. Eli spermaa oli valunut vielä kotimatkallakin.
 
Onko jatkoa
Mitähän kuuluu aloittajalle? Mikael, oletko vielä linjoilla? Vai lieneekö hän vetänyt itsensä narun jatkoksi? Jos kiimainen vaimo katoaa alta niin siinä voi olla naru jo hakusessa.
 
Mikael 41
Mitähän kuuluu aloittajalle? Mikael, oletko vielä linjoilla? Vai lieneekö hän vetänyt itsensä narun jatkoksi? Jos kiimainen vaimo katoaa alta niin siinä voi olla naru jo hakusessa.
Kovaa on ollut vaimon lähdettyä panopuunsa kanssa. Itsari oli siihen aikaan lähellä monesti. Eron jälkeen mennyt useampi vuosi ilman että naisesta olisi hyviä unia nähnyt. Yhden yön suhteita, niitäkin vain muutamia. Ei pystynyt naisen kanssa kahta päivää olemaan. Nyt olen vihdoin löytänyt jotain toivoa tulevaisuuteen. Naisen, jonka kanssa voisi kuvitella jakavansa elämänsä. Vaikeaa on ollut luottaa toiseen ihmiseen. Hän on kuitenkin palauttanut luottamukseni naisiin. Tai ainakin se on matkalla kohti palautumista. Mutta älkää kuvitelkokaan, että minä enää sallisin vieraisiin menoa!
 
Viimeksi muokattu:
JukkaPoika
Itse olen 27vuotias mies Avopuoliso on 20v ja meillä on loistavaa seksiä silti, kun nään jonkun hyvän näköisen Chirbulan jossain niin tekee mieli nussia sitä tässä 4kk Sitten löysin pari hyvää muijaa ketkä haluaa seksiä ja nyt oon salaa muijalta käynyt nussii niitä kyllä tekee muuten helvetin hyvää käydä välil nussii vierasta pillua ai että se on unelmaa saada just 18v täyttänyttä pillua ja vastapainoks 36v vanhaa Blondia jolla on vitun hyvät rinnat ja perse tekee niin unelmaa että.
 
Ja aiheena
Itse olen 27vuotias mies Avopuoliso on 20v ja meillä on loistavaa seksiä silti, kun nään jonkun hyvän näköisen Chirbulan jossain niin tekee mieli nussia sitä tässä 4kk Sitten löysin pari hyvää muijaa ketkä haluaa seksiä ja nyt oon salaa muijalta käynyt nussii niitä kyllä tekee muuten helvetin hyvää käydä välil nussii vierasta pillua ai että se on unelmaa saada just 18v täyttänyttä pillua ja vastapainoks 36v vanhaa Blondia jolla on vitun hyvät rinnat ja perse tekee niin unelmaa että.

oli vaimo vieraissa" ????
 
Viimeksi muokattu:
anni
En ole pettänyt miestäni, se on joskus. Sovittiin Jos pettää niin kotona kun olen paikalla. Olen joskus katsellut kun on vieraan naisen kanssa, parempi kotona kun muuaalla. Kerran katselin kun kolme naista hoiteli sitä samaan aikaan, siinä kiihotuin minäkin kun panivat miestäni kunnolla Nyt tiedän että tykkää vanhemmista rehevämmistä eukoista. On ainakin kotona kun saa naida vierasta ja minä katsella.
 
Samalla linjalla..
Öö, jos toista rakastaa, niin varmasti ymmärtää, että kunnon kyyti on tärkeää naiselle. Silloin on paras antaa periksi, jos oma paukutus ei ole riittävää ja etsiä huonompi muija tai opetella panemaan kuin mies. Vai pitäisikö naisen kitua hellan ja huonon munan/nyrkin välissä kiimaansa peitellen, kun mies on päättänyt omia naisen vapauden? Maailma olisi helpompi paikka, jos seksiä ei rajoitettaisi niin vanhoillisesti ja mustasukkaisesti.

Mua kiihottaa kans, että muijaani panisi vieras mies. Naiseni on nätti, ja on hiukkasen vihjannutkin, että haluisi kokeilla vierasta. Se ei kuitenkaan niinkään tykkäisi, että ite käyn vieraissa, joka mullekin sopisi hyvin. Sovittu ollaan, että oisin mukana hyväilemässä naistani, kun se saa toista kalua. Ei oo vaan uskallettu vielä toteuttaa asiaa...

Saa nähdä, saako tyttöni vierasta munaa pimperoonsa (mun puolesta vaikka paljaalla)
 
Viimeksi muokattu:
anzios
Eikös se joka miehen unulma ole panna oikein rivoa lutkaa ?
Mikäs sen parempi, kun lutka onkin oma eukko ?
* * *


Mun vaimo on ollut hangattavana jo 36 vuoden ajan, kelpaa vielä vanhempanakin. Aina on pantu paljaalla loppuun asti, sulhasia on ollut lukuisissa eri maissa, toisinaan ison porukan kanssa. Tää on meidän valinta, ei koskaan ollut vaikeuksia. Mies joka ei voi jakaa naistaan, on yksipuolinen rajoittunut penikka.
 
Vaimo vieraissa
Hyvin mielenkiintoinen aihe tuo vaimon käynti vieraissa. Onpa meilläkin asiasta ollut puhetta, mutta vaimo ei mielellään lähde ulos "ampumaan" itselleen rakastajaa. Haluja vieraaseen kaluun olisi ja on myös minun lupani. Vaimo on tosi nätti ja hyvä vartaloinen. Kertokaapa miten tuollaisen hyvän rakastajan vaimolle löytäisi. Itse en välitä vieraissa käyntejä, mutta vaimon käynti olisi todella kiihoittavaa. Odottelen komentteja.
 
Matti
* * *


Mun vaimo on ollut hangattavana jo 36 vuoden ajan, kelpaa vielä vanhempanakin. Aina on pantu paljaalla loppuun asti, sulhasia on ollut lukuisissa eri maissa, toisinaan ison porukan kanssa. Tää on meidän valinta, ei koskaan ollut vaikeuksia. Mies joka ei voi jakaa naistaan, on yksipuolinen rajoittunut penikka.
oikein Ihana vaimo sulla tuo on kyllä kivaa kun vielä mitään kumeja käytä. hienoa oli kun omakin nainen antoi vieraille. halusi useita miehiä rakastajakseen lupasin hänelle vapauden. onneksi sain aina rakastella häntä vieraiden jälkeen, ihana nainen. harrastettiin kimppoja ihan kuulla ja nähdä kun vaimo saa.
 
Viimeksi muokattu:
Oinas"MIES"
Tämä tapahtui n. 7 tuntia sitten:

Seuraan kun vaimoni tulee kylvystä ja kuivaa itsensä suureen frotee-pyyhkeeseen. Tiedän, että tänä iltana / yönä tapahtuu se, jota olen kauan odottanut. Tästä olemme keskustelleet ja fantasioineet rakastellessamme monet, monet kerrat. Hän on menossa ensimmäistä kertaa luvallisesti (toiveideni mukaan) vieraisiin. Löysimme sopivan miehen hänene eräästä vanhasta työtoveristaan, joka osoitti kiinnostusta vaimoani kohtaan pari vuotta sitten.
Itse en tunne miestä kovin hyvin, juuri ja juuri ulkonäöltä.

Katselen vaimoni meikkaamista ja olen kuin tulisilla hiilillä.
Hän laittaa kauniit pikkuhousut ja rintaliivit. Mekko pukee häntä kauniisti ja hän on lähdössä - kulta, haluatko tätä varmasti?

Haluan!

Odotan häntä tässä kotiin ja olen yhtäaikaa mustasukkainen ja kiihottunut - kuin miehet Tinto Brassin elokuvissa... Hän lupasi tulla kotin, ennen kuin minun täytyy lähteä töihin. voitte arvata, että mulla SEISOO!
Oletpa varma itsestäsi?
Ensiksikin,miten päädyitte vaimosi vanhaan "työtoveriin" (vaimosiko vihjaili)? Hänellä ja heillä on varmasti kokemusta"jo ennen tätä. Toiseksi,kun kerran lupaat,on myöhäistä enää häntä estellä.Kun makuun pääsee,olet toiarvoinen nahjus.Puhun kokemuksesta, Kyllä kunnon elimellä käsittelyyn jää koukkuun.Voisin kertoa enemmänkin aiheesta, Vaimollanikin "entinen työkaveri"
 
Viimeksi muokattu:
Nautinto
Meillä vaimo on saanut vierasta kanssani ja kahden.
Ihana nähdä kun vieras työntyy oman vaimon pilluun
ja välillä pääsee kokeilee naitua pillua
Tai kun saa vasta naidun vaimon kotiin ja pääsee kokeilee
käytettyä pillua.
Meillä kuvio on lisännyt kiimaa meissä kummassakin.
Toki ollaan myös harrastettu 2n+2m kuvioita,kivaa sekin.
 
hömppä
Meillä vaimo käy välillä vieraissa,näin sovittiin jo vuosia sitten.Eipä ole kyllä kiihottavampaa tunnetta kun se että tietää vaimon jo saaneen patukkaa.On välistä kokeiltu myös toisinkin päin,ja kimppakivaa myös.No tää sopii meille,ei olla mustasukkasia ja kyllä se tuo väriä tähän muuten harmaaseen arkeen.Jokainen tietysti tyylillään.
 
UteliasM45
hei, minunkin vaimo on nyt alkanut kokeilla miltä tuntuu kun toinen mies on kiinnostunut hänesta. Kaveri on suudellut, sormellut ja vaimo on myös ottanut suihin(toki ei loppuun asti) mutta hyvällä mallilla ollaan. Nyt myös hommattu kultainen nillkkaketju oikean jalan nilkassa jotta muutkin huomaa että hän on hotwife. Haluaisin päästä liukaille pian:)
 
sweet sissy
hei, minunkin vaimo on nyt alkanut kokeilla miltä tuntuu kun toinen mies on kiinnostunut hänesta. Kaveri on suudellut, sormellut ja vaimo on myös ottanut suihin(toki ei loppuun asti) mutta hyvällä mallilla ollaan. Nyt myös hommattu kultainen nillkkaketju oikean jalan nilkassa jotta muutkin huomaa että hän on hotwife. Haluaisin päästä liukaille pian:)

Juuri eräänä iltana vaimo lähti yöelämään rentoutumaan. Sain kutsun puolenyön jälkeen tulla hakemaan hänet eräästä katuosoitteesta. Vaimo oli pienessä hiprakassa, mutta muuten omenaisen näköinen, posket punoittaen. Tunsin vienosti partaveden tuoksua.
Kotona hän määräsi minut nuolemaan pillunsa puhtaaksi illan leikeistä. Tuoksusta päätellen kumia oli käytetty, mutta yleensä vaimo antaa laskea myös jotain sisäänsä. Tuliaisiksi kotiin!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä