vaimo vieraissa

  • Viestiketjun aloittaja Mikael 36
  • Ensimmäinen viesti
Tiinan aisuri mies hki
Olen tyytyväinen siitä että vaimoni on seksin nälkäinen ja saa päivittäin uusia kokemuksia erotiikasta miesten kanssa. Mua kiihoittaa se että vaimo nai vieraan kanssa ja saa orkkuja. Olen myös saanut osallistua noin parikymmentä kertaa kimppaan jossa mies nai vaimoani ja pääsen lopuksi spermatuille liukkaille. Vaimoni on päivittäin 69:ssä miehen kanssa ja pitääkin posliinin kunnossa. Olen hakenut hänelle monasti uusia sheivaus teriä ja kondoomeja.
Vaimoni on kouluttanut musta aisurin pikkuhiljaa avioliittovuosien aikana. Naimista ja illanviettoja joita hän aina tunnusti. Sitten kotiin kolmaspyöriä ja niin edelleen. Näin olen koulutettu ja sitten vielä tänä vaimon eroottinen hieroja ammatti päälle. Olen myös osallistunut kimppahierontaan jossa mies on ollut vaimoni tyydyttäjä ja nainut eri asennoissa. Itse olen ollut asistentti ja auttamassa suoritusta.
Etelän lomamatkoilla joka kerta on ollut pari komeaa isoa kalua meillä huoneessa vaimoa tyydyttämässä.
 
Aisuri mies hki
Mitäs sanottte jos vaimo haluaa ilman siippaa RISTEILYLLE KOKO VIIKONLOPUKSI, tarkoituksena antaa jollekin toiselle, vaikka tutuillenne, miehelle pillua eestaas matkalla.?

Oma vaimoni lähti hieronta asiakkaan kanssa stokikseen ja osti seksu korsetin sinne. Oikein esitteli asun mulle ja keikisteli se päällä. Mulla alkoi välittömästi seisomaan ja runkkasin siinä lastit vaimoni katsellessa. Vaimoni kertoi että mies on tosi jyvin varustettu ja on nainut häntä liikkeellä eli vaimoni duunipaikalla.
Kun vaimoni tuli kolmen päivän päästä hän ei oikein pystynyt kävelemään kunnolla sillä ne oli nussineet koko matkan ja noin kaksitoista kertaa ilmeisesti. Jouduin pesemään pyykit ja katsoin pikkarit joissa oli runsaasti kovettunutta harmaata eritettä. Runkkasin pikkareiden kanssa ennen kuin työnsin ne koneeseen.
 
Viimeksi muokattu:
transu123
Eivätpä pojat paljoa tiedä naisen sielunelämästä. Yleisesti ottaen nainen haluaa olla ja rakastaa sitä yhtä , joka usein on aviomies. Ei hän kaipaa ketään muuta . Miehet väittävät moisella systeemillä tuottavansa iloa vaimolleen , mutta todllisuudessa he sitä itseelleen haaveilevat. Minkähän tähden , sen selvittäkööt vaikka ""jälkiviisaat"" , minä en tiedä.
En minä paheksu , en , mutta väärässä olette pojat jos luulette edustavanne jotain enemmistöä , pikemminkin ""vähemmistöä"" , jota en myöskään paheksu.
Tokihan tällaisia tapahtuu ja paljon hurjempaakin mutta vielä : Nainen haluaa rakastaa miestään ja vain häntä.
empä oukein noiden juttujen perusteella mitä lukenut usko tuota
 
Viimeksi muokattu:
Maria
Oma vaimoni lähti hieronta asiakkaan kanssa stokikseen ja osti seksu korsetin sinne. Oikein esitteli asun mulle ja keikisteli se päällä. Mulla alkoi välittömästi seisomaan ja runkkasin siinä lastit vaimoni katsellessa. Vaimoni kertoi että mies on tosi jyvin varustettu ja on nainut häntä liikkeellä eli vaimoni duunipaikalla.
Kun vaimoni tuli kolmen päivän päästä hän ei oikein pystynyt kävelemään kunnolla sillä ne oli nussineet koko matkan ja noin kaksitoista kertaa ilmeisesti. Jouduin pesemään pyykit ja katsoin pikkarit joissa oli runsaasti kovettunutta harmaata eritettä. Runkkasin pikkareiden kanssa ennen kuin työnsin ne koneeseen.

jos vaimo lähtee vieraan kanssa. Taidat olla munaton mies. Mulkku paikalla mutta munat puuttuu.
Toivottavasti sun kertomas ei ole muuta kuin päiväuni.
 
Viimeksi muokattu:
Vanha konna
Neljän päivän kuluttua tulee kuluneeksi 36 vuotta siitä kun vieras mies nai vaimoani avioliittomme aikana. Olen nyt ollut pari kuukautta tässä Euroopan maassa ja siinä kylässä jossa kokonaisen sukupolven mittainen seksielämämme alkoi. Vaimoni asuu toisessa maassa, emme siis kumpikaan asu Suomessa. Tässä kylässä jossa asun, muistelen alkuaikojen jännittäviä aikoja nyrkki hyvänä kaverinani. Oleskelimme vaimoni kanssa kylässä syksystä kevääseen suuressa asunnossa jossa oli neljä makuuhuonetta, mutta meille riitti yksi. Sängyssä vaimoni peuhasi kuukausikaupalla kahden rakastajansa kanssa, aina kuitenkin vain yhden kanssa kerrallaan. Minä olin apupanijana jotta rakastaja sai levätä välillä. Vaimoni oli tuolloin 34-vuotias ja häntä naitatti koko ajan. Naintia harjoitettiin myös rannoilla, puskissa ja autossa. Vuosien saatossa rakastajia on kertynyt useissa eri maissa yhteensä satoja, eikä ongelmia ole ollut. Minulle eräs mieluisimmista tapauksista oli kanadalainen öljyporari joka löytyi helsinkiläisestä kapakasta. Hän oli kai ollut öljylautallaan pitkässä selibaatissa sillä hän porasi jatkuvasti vaimoani kotonamme tämän kolmen viikon lomansa aikana. Me kaikki satuimme olemaa lomalla. Minä en porarin suoritukseen kykenisi. Alkupäivinä tämä ruiskutti vaimooni parin tunnin välein lastinsa. Yöllä heräilin heidän riuhuntaansa. Minä ehdin tuikata vain pari kertaa päivässä. Kanadalaisella oli ollut tarkoitus jatkaa matkaansa Neukkuihin, mutta juuttui vaimoni jalkoväliin. Kuukauden kuluttua haen vaimoni luokseni muistelemaan menneitä. Sitten kai asumme yhdessä samassa maassa loppuelämämme. Voi olla, että vaimoni hyvä ulkonäkö vielä vetoaa jonkun kolmanneksi. Ainakin vielä viime viikolla hän sai viikonlopuksi kavaljeerin viihdyttäjäksi...
 
kokehuomaanut
Olen nainen ja olen ollut mukana niin monessa illatsussa muiden naisten kanssa että te miehet ette edes voi kuvitella mitä vaimonne tekevät !!!
Keväällä olin avioliitossa olevan ystävättäreni kanssa vuorokauden risteilyllä Hki-Tukholma_Hki, olemme vanhat ystävykset mutta nyt hän oli muuttunut, halusi vain miestä. Löysikin ihan hyvän näköisen ja -tapaisen tyypin. Sillä oli kaveri ja mentiin neljästään meidän hyttiin, siis tosi pieneen ja ahtaaseen. Tiina otti heti paidan pois DD-kuppiensa päältä ja mies innostui kovin. Otettiin lisää juomaa ja Tiinalle tuli yhä kuumempi joten hänen piti riisua itsensä stringeilleen. Siinä sitten vaan jotenkin oltiin kunnes Tiina sanoi että pankaa joku mua. No se hänen kaverinsa aloitti, mielestäni se oli kiihoittavaa ja olin märkä itsekin. Ne vaan panivat siinä silmiemme edessä laivan punkalla !! Me vaan oltiin kunnes he olivat valmiita... sitten Tiina kysyi jos se toinenkin haluaisi, ja tietenkin hänkin halusi!! Ensimmäinen tyyppi huomasi oloni ja sormetti, nuolikin vielä.
Tässä laivareissuja naisten kesken, ei ihan nuorienkaan...
Ei ole vuorokauden mittaisia hki-sto.hki risteilyjä.
 
Viimeksi muokattu:
Onnellinen aviopari vm56
Meillä seksielämä parani , kun kokeilimme molemmat vierasta toistemme luvalla.
Nykyisin miehelläni ei muita, mutta itselläni ihana rakastaja.
Meillä tämä toimii , mutta en suosittele kaikille, mustasukkaisuus voi nostaa päätään.
Tämä meidän yhteinen salaisuus, mistä ei muille huudella.
Nauttikaa kaikki erotiikasta , se on elämän suola vanhemmallakin iällä.
 
jori
Viimeksi muokattu:
Tsegeli
Kyllä mielestäni erotiikka on kuitenkin tärkein asia elämässä, raha ja asunto ovat tärkeitä tietenkin että voi hoitaa laskut ja tarpeet ja asunto että on hyvä elää, mutta sitten itse elämisen kannalta, mikä voi olla tärkeämpää kuin yhteiselo ja toisista välittäminen, Jos erotiikassa ja naimisissa ollessa keskinäinen suhde toimii siten että toinen puoliso ( vaimo ?) saa käydä vieraissa ja silti on erinomainen sänkytoiminta, jopa parempi kuin muuten niin miksi tarvitsee siitä muita moralisoida, Jos molemmille sopii että ei minkäänlaisia lisävirikkeitä aviossa niin sekin on ok. jne. vai mitä?
 
Tsegeli
Ai onko teillä kaverit tietoisia, että naistasi saa panna. Meillä on pidetty rajana, ettei yhteiset kaverit tiedä. Toki osa minun ystävävistäni tietävää uskottomuudestani, mutta tämä ei ole niin sanottu "julkinen salaisuus", vaan mukamas mieheltäni salaa...
AIKA MONI ON TIETOINEN, Varsinkin he jotka ovat "saaneet " vaimoltani, eix niin. mutta vaimoakin kiihottaa myös se ajatus kuulemma, eikä tykkää pahaa, jos kaverit vähän kertoilee omille kavereilleenkin, normaalia? ei normaalia? mitä lienee, erilaiset seikat antavat kait eri ihmisille "potkua" elämisessä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Geglu2
Aviomies 36
Illalla vaimoni valitti väsymystä ja meni nukkumaan noin tuntia ennen minua. Kun minä sitten menin sänkyyn alkoi tehdä mieli pimppaa. Suukkottelin, jolloin hän heräsi. Menin hänen jalkojen väliin ja aloitin suuseksin. Aikani nuoltua huomasin että pimpsa tuoksui kumille. Sanoin siitä vaimolleni, hän nosti päätä mutta ei sanonut mitään, jatkoin sitten nuolemista ja sanoin että hyvähän se on että käytät ehkäisyä. Tämä tokaisu oli kuin vaimoani olisi pistetty jollakin sillä hän tuli samalla minuutilla jonka jälkeen hän sanoi että haluaa tulla päälleni, niin kuin sitten kävikin.
Nyt olen miettinyt otanko asian uudellen esille vai annanko ajan kulua.
Entä jos vaimosi ei olisi käyttänyt ehkäisyä?
 
Viimeksi muokattu:
Aviomies 36
Mua kiihottaa kans, että muijaani panisi vieras mies. Naiseni on nätti, ja on hiukkasen vihjannutkin, että haluisi kokeilla vierasta. Se ei kuitenkaan niinkään tykkäisi, että ite käyn vieraissa, joka mullekin sopisi hyvin. Sovittu ollaan, että oisin mukana hyväilemässä naistani, kun se saa toista kalua. Ei oo vaan uskallettu vielä toteuttaa asiaa...

Saa nähdä, saako tyttöni vierasta munaa pimperoonsa (mun puolesta vaikka paljaalla)
Suosittelen paljaalla on itsellä kaksikin kokemusta,kun vieras on pannut vaimoani.
 
Viimeksi muokattu:
Tanssien kotiin
Minä en harrasta tanssimista niinpä vaimoni käy yksin tansseissa. Tanssien jälkeen vaimo kertoo minulle millainen ilta tänään oli. Millaisia vonkaajia ja niin eespäin. Kertoman mukaan joskus hän päästänyt miehen helman alle sormipelille. Hotellin parkkihallissa tiedän hänen naineen taksinkuljettajan kanssa ennen kuin hän tuli kotiin. Muista panoista en tiedä tai sitten ei ole päästänyt muita palkinnolle. Olemme olleet naimisissa viisi vuotta ja jo suhteemme alussa kerroimme toisillemme mieltymyksistä. Molemmilla tämä on toinen avioliitto menossa.
 
Oppilas
Kyllä tuon ymmärtää, kaikilla omia halujaaan, vaimoni tänään jäi töistä taasen entisen työkaverinsa luo ''kahville'' ja antoi kauppalistan minulle, muiden kotityöohjeiden mukana... tiedämme että saa vierasta silloin tällöin, mutta avoimesti ei siitä saa meillä puhua.

Tiedämme sen molemmat ja kun hän juuri äsken kotiin palasikin, olikin sen oloinen ja lisäksi erilailla (sillä lailla kuin olisi ulos mennyt) tänään taas töihin pukeutunut. EN oikein tiedä, mitä tehdä, hän kun on meistä se määräävä tyyppi. Antaudun hänelle, mutta en sinne enää vuosiin itse ole saanut esimerkiksi tulla, vain hän minuun, kuulemma niin nauttii parhaiten. Välillä en muutenkaan, vaikka ei kuulemma välitä siitä sinänsä jos itse jotain....

Olemme kuin emme toimistaan tietäisikään, mutta ystävänsä hyvin tietävät, se kiusaa minua. Tiedän hänen haluavan tätä jatkaa ja on sen antanut vahvasti ymmärtää. Mitä tehdä, en voi pullikoida koska rangaistukset ovat kovia, erilaisia lukkoja ja piiskauksiakin on tehty eri tavoin. Tavallaan pidän siitä, mutta kuinka pitkälle???
Kokemuksia ????
 
Peterquu
Kesälomalla ollessa on aikaa keskittyä paremmin eroottisiin leikkeihinkin, mökkeilyn ja kalastuksen lisäksi. Monella parilla lisäkiihokkeena näyttää olevan ajatus ""hyvinvarustetusta"" vieraasta miehestä. Eri asia on tietenkin, kuinka moni uskaltautuu kokeilemaan.
Näitä juttuja lukiessa huomaa, että kyllä parit osaavat nauttia erotiikasta ja seksistä.
Tietääkö kukaan jotakin toista keskustelupalstaa netissä, jossa käydään vastaavaa keskustelua aiheesta ""vaimo vieraissa"" ? Näiltä palstoilta saa ainakin hyviä ideoita !
Meillä on tätä harrastettu jo useita vuosia, joku siinä kiehtoo kiihottaa. Olen ollut mukana mutta kiihottavinta on kuunnelle vaikka viereisessä huoneessa ja odottaa koska saa vaimon kainaloon, siitä alkaa taas uusi....
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
hei, minunkin vaimo on nyt alkanut kokeilla miltä tuntuu kun toinen mies on kiinnostunut hänesta. Kaveri on suudellut, sormellut ja vaimo on myös ottanut suihin(toki ei loppuun asti) mutta hyvällä mallilla ollaan. Nyt myös hommattu kultainen nillkkaketju oikean jalan nilkassa jotta muutkin huomaa että hän on hotwife. Haluaisin päästä liukaille pian:)
Parasta on kun vaimoa pannaan kimpassa. "Vieras" saa sauna puhtaan vasta kylvetetyn vaimoni ensin pantavaksi kunnes antaa siemenet vaimolle sitten otse panen vaimoani ja pumppaan toisen spermat pillusta ja lasken omani tilalle jonka jälkeen toinen uusii panon ja tätä jatketaan koko yö pikku taukoja lukuunottamatta.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Ilmeisesti vaimollasi ei ollut tuolloin ehkäisyä,kun jouduit kumia käyttämään,hieman kyllä vaarallinen leikki mutta kiihoittava.
Kun me teimme lasta niin hommasimme ehkäisysuppoja jotka sulatimme vaimoni pilluun ennen kuin kaverini sai panna.
Kaveri pani siihen aikaan vaimoani 3-4 iltaa viikossa itse panin joka päivä ainakin kerran. Kaverin ollessa meillä pantiin kumpikin yhtä monta kertaa noin 4-10 kertaa kumpikin.
Nykyään kaverini on noin 6 vuorokautta kuussa panemassa vaimoani.
 
Viimeksi muokattu:
JAANAN AISURI
Vaimon asiakkaana käy mies aina välillä. Vaimoni tykkää antaa hänelle takaapäin ja ottaa lastin sisään. Haluaisin liukkaille mutta heillä menee aikaa aina pari kolme tuntia. Kiihoitun tästä kuviosta. Vaimolla on ollut koko avioliiton ajan aina vakkari panija. 044 9393 678 voi tiedustella multa asiasta.
 
wetpantiesblog
Aisankannattaja miehet on kyllä hieman erikoista porukkaa, jos asiaa ajattelee järjellä. Järjellä kuitenkin tätä tai monia muita asioita seksuaalisuuteen liittyen on mahdotonta selittää. Itseänikin sytyttää äärettömän paljon suhteet joissa mies on "joutunut" aisankannattajan osaan...
 

Yhteistyössä