vaimo vieraissa

  • Viestiketjun aloittaja Mikael 36
  • Ensimmäinen viesti
sarvijaakkko
Jos vaimo pyytäisi lupaa käydä vieraissa uskaltaltaako päästää. Voiko parisuhteessa elävä nainen pelkästään viihteen vuoksi harrastaa seksiä toisen miehen kanssa vai onko aina tunteita mukana. Piristääkö satunnainen seksikumppani naista ja parisuhdetta?
 
sohvis
Alkuperäinen kirjoittaja sarvijaakkko:
Jos vaimo pyytäisi lupaa käydä vieraissa uskaltaltaako päästää. Voiko parisuhteessa elävä nainen pelkästään viihteen vuoksi harrastaa seksiä toisen miehen kanssa vai onko aina tunteita mukana. Piristääkö satunnainen seksikumppani naista ja parisuhdetta?
Anna mennä vaan.Sitten sekin asia selviää.Jos vaimollasi alkaa olla päänsärkyä kanssasi ollessa,silloin tuskin asperiini enää auttaa.Kysy sinä vaimoltasi,saanko mennä vieraisiin,tekee niin mieli.
 
......................
Vastaus on kyllä! Parisuhteessa elävä nainen voi harrastaa seksiä vain viihteen vuoksi...viimeksi tänään ;) Vokottelin ystäväni "koeajolle" ja se oli silkasta viihteestä ja virittäytyneestä mielentilasta johtuvaa :) Kaveruus jatkuu ihan normaalina tämänkin jälkeen, ei sen ihmeempiä tunteita... hmmmm...vaikka pikkaisen mietin, että pitäisikö potea huonoa omaatuntoa kun niin kaverin "pakotin" hommiin? Toivottavasti häntä ei harmita...ja itsehän aloitti härnäämisen...ei pidä härnätä jos ei vie loppuun saakka...
 
sarvijaakko
Alkuperäinen kirjoittaja ......................:
Vastaus on kyllä! Parisuhteessa elävä nainen voi harrastaa seksiä vain viihteen vuoksi...viimeksi tänään ;) Vokottelin ystäväni "koeajolle" ja se oli silkasta viihteestä ja virittäytyneestä mielentilasta johtuvaa :) Kaveruus jatkuu ihan normaalina tämänkin jälkeen, ei sen ihmeempiä tunteita... hmmmm...vaikka pikkaisen mietin, että pitäisikö potea huonoa omaatuntoa kun niin kaverin "pakotin" hommiin? Toivottavasti häntä ei harmita...ja itsehän aloitti härnäämisen...ei pidä härnätä jos ei vie loppuun saakka...
Tietääkö miehesi tästä koeajosta. Miten hän suhtautuu?
 
......................
Ei tiedä mies koeajosta...eikä varmaan loppupelissä kuitenkaan sitä hyväksyisi...vaikka aika usein leikillään(?) minua ja palveluksiaan "tarjoaa" kavereilleen.
Mutta minua tämä piristi eikä ole millään lailla pois mieheltäni! Olen jopa paremmalla tuulella :)
 
Sarvijaakko
Alkuperäinen kirjoittaja ......................:
Ei tiedä mies koeajosta...eikä varmaan loppupelissä kuitenkaan sitä hyväksyisi...vaikka aika usein leikillään(?) minua ja palveluksiaan "tarjoaa" kavereilleen.
Mutta minua tämä piristi eikä ole millään lailla pois mieheltäni! Olen jopa paremmalla tuulella :)
Kiva kuulla naisen näkökulmaa tähän asiaan. Ymmärtää omaakin vähän paremmin, jos tulee tilanne eteen.

 
Pieneliö
Meillä muija motkottaa olevansa pienen munan loukussa.
Haluaa kuulemma ihan kokeilu mielessä panettaa itseään jollain oikein isokaluisella, saadakseen edes kerran elämässään tuntea, miten pillu venyy ja terska lyö pohjaan.
Mulla on kuulemma kalu kuin Ville Vallaton jäätelöpuikko ja hänen tekis mieli viruttaa alapäätään Magnumilla.

Entäs jos se jääkin sille tielleen ?
Miten mä uuden naisen saan sen jälkeen, tällä puikolla ?
Saan varmaan loppuikäni vatkata omalla kädellä.
 
sellasta
kysyin kerran mieheltäni että suostuisko sellaseen et saisin olla 2 kans samaan aikaan,hänen ja yhdessä valitsemamme uroksen kanssa...vastaus oli ei,hän ei halua jakaa mua kenenkään kans ja ei halua kenenkään kokevan sitä kuinka ihana olen...hänen ex vaimonsa oli mennyt luvan kans vieraisiin ja sen jälkeen ei ole enää ollu samat aatteet sänkyhommissa hänen kanssaan,et silleen täällä,toisaalta tunnen ylpeyttä että näin on!
 
Punapään mies
Alkuperäinen kirjoittaja Aviomies:
Vaimoni on upea 47-vuotias punatukka. eli olemme kypsempi pari. Vaimoni on saanut luvat harrastaa leikkejä muidenkin kanssa, hän tietää, että asia kiihottaa minua.
Tänä iltana hän on menossa työkaverinsa, häntä paljon nuoremman miehen syntymäpäiville.
Haluaisin hänen antavan kuuman ja kosten ikimuistoisen lahjan.
Oman kokemukseni perusteella väittäisin, että aidot punatukkaiset naiset keräävät magneetin tavoin mieskontakteja. Heidän kanssaan voi aloittaa nopeasti keskustelun kysymällä "oletko todella aito punapää"? Vaimoni matkustelee paljon, mm. naisporukassa Lapissa. Kun hän kertoo saunoneensa miesporukassa ajatukseni kelaavat mitä kaikkea onkaan tapahtunut.
 
sohvis
Kieltämättä jotain seksilatausta tulee jos kolmas pyörä tulee kuvioihin.Onko se kuitenkaan sen arvoista?Olen hekumoinut kaikenlaisilla fantasioilla mutta tosipaikan tullen,en halua jakaa naistani enkä itseäni kellekkään muulle.Meitä on niin monenlaisia ihmisiä,kuka tykkää mistäkin.
 
himo
Alkuperäinen kirjoittaja sohvis:
Kieltämättä jotain seksilatausta tulee jos kolmas pyörä tulee kuvioihin.Onko se kuitenkaan sen arvoista?Olen hekumoinut kaikenlaisilla fantasioilla mutta tosipaikan tullen,en halua jakaa naistani enkä itseäni kellekkään muulle.Meitä on niin monenlaisia ihmisiä,kuka tykkää mistäkin.
olen samaa mieltä,mihin häviää parisuhteen arvot jos siihen otetaan muita mukaan...
 
TZEGELIUS
Niin ! Yllättävän runsaasti olemme nykyisin saaneet seurata varsin monelta palstalta ja eri kielialueilta saman suuntaisia asioita ihmisten välisistä parisuhteista yhdessä asumisen kera. Myös vihittyinä ollen virallisesti.
Jostain syystä on ympärillemme kehittynyt mahdollisuuksia ja monitahoisia ja tasoisia virike mahdollisuuksia elää myös "antoisampaa" elämää kuin ennen.
Matkustaminen on lisääntynyt, eri kulttuurien kokeminen ja näkeminen on muovannut meitä monin eri tavoin.
Eri mediat syöttävät hyvin runsaasti tietoutta "sex"istä ja sen lukuisista tavoista. Kaikki tämä on ollut uskoakseni mukana siinä kehityksessä jossa elämme nykyisin ja se on tehnyt meistä yhä enemmän "himokkaita" ja "haluavia/haluttavia" olentoja. Usein kuulee sanottavan ( ainakin joskus) että mekin olemme eräs eläinlaji, eläimillä on eläinten vaistoja.
Vaikka moniavioisuus ei kuulukaan toimiimme täällä "sivistysmaailmassa" esiintyy "Kanervilla" tarpeita etsiä useita seuralaisia elämän sulostuttajiksi ja rikastuttajiksi.
Myös naisemme, vaimomme ovat yhä enemmän tietoisia ja halukkaita näissäkin tapahtumissa. Omalla kohdallanikin Hän oli se aloitteen tekevä osapuoli joka ilmaisi olevansa kiinnostunut tekemään seksikkäitä / panettavia tapahtumia muidenkin miesten kanssa. Hän ilmaisi että vaikka kieltäisin häneltä niitä iloja Hän joka tapauksessa tulisi "antamaan" muillekin miehille itsensä "naitavaksi".

Alussa asia tietysti tuntui kummalliselta yhtälöltä, mutta kun Hän aloitti "käymisiä" laivaristeilyillä jne niin ihmetyksekseni myös oma "himokkuuteni" yhä enemmän ja vahvemmin Häntä kohtaan lisääntyi ja on lisääntynyt. Kokemuksia on kertynyt tällä saralla runsaasti, myös lähipiirini on asiasta " hyötynyt". Silti asia jaksaa nykyisin vain kiihottaa ja kiinnostaa.
Varsinaista perussyytä on vaikea ymmärtää itsenikin, mutta - näillä mennään.
 
sohvis
On se aikamoinen voima tuo seksivietti.Se saa järkevänkin ihmisen pään pyörälle kun se fiilis tulee.Toiset haluavat tällaista nautintoa ja toiset eivät.Kun kokeilee,silloin tietää.Mieleni tekisi kokeilla seksiä monissa muodoissa mutta kantti ei kestä lähteä toteuttamaan sitä.Pitää tyytyä omiin fantasioihin.
 
himo
riittävät mullekin.en halua että suhde kärsii jonkun kokeilun myötä joka ei sitten loppujen lopuksi ollutkaan kokemisen arvoinen.mieheni on kyllä epäilly että sellasessa tilanteessa ei varmaan edes seisois ku on joku vieras...haluaa vain minua,mulla alkaa kohta paikat jo kostuu ku ajattelenki häntä,olis jo kotona....
 
Näkökulma moneen mieheen
Alkuperäinen kirjoittaja himo:
riittävät mullekin.en halua että suhde kärsii jonkun kokeilun myötä joka ei sitten loppujen lopuksi ollutkaan kokemisen arvoinen.mieheni on kyllä epäilly että sellasessa tilanteessa ei varmaan edes seisois ku on joku vieras...haluaa vain minua,mulla alkaa kohta paikat jo kostuu ku ajattelenki häntä,olis jo kotona....
Meillä on toinen mukana seksissä n. kuukauden välein.. mutta se on naisen seksilelu. Harrastamme välillä anaaliratsastusta, jossa minä olen naisen pepussa ja dildo pimpsissä. Kummastakin se tuntuu hyvälle. Varsinkin kun nainen, kuten normaalistikin kasvot minuun päin, ratsastaa, voin myös hyvin pitää kiinni dildosta ja kontrolloida sen liikkeitä ja samalla sormillani hivellä naiseni klitorista. Hän saa tuosta upeita orgasmeja ja tuntuu mahtavalta laueta sen jälkeen häneen. Tosin joskus se värisevä dildo saattaa tehdä hommasta liian nopean, kummallekkin.

Ei olla toistaiseksi haluttu paria tai toista miestä mukaan, mutta eihän sitä koskaan tiedä.
 
Junttiasseri
Vaimo kävi yhteen aikaan vieraissa aika usein ja kertoili sitten seikkailuistaan. Oli tosi kiihottavaa. Joskus pääsin jopa liukkaille. Paljaalla ei vaimo ole antanut kuin muutamalle "luottomiehelle". Muut miehet luulevat etten tiedä. Nykyään ei enää harrasteta.
 
rouva-65
Mulla ei ole muita seksikokemuksia kuin mun mies. Kimpassa ollaan oltu 20 vuotta. Kaikkea muuta ollaan seksin saralla kokeiltu muttei muita ihmisiä. Olen vuosien varrella leikillä välillä valitellut kun ei ole muita kokemuksia. Viime aikoina yhtäkkiä mieheni onkin tarttunut tähän vitsailuun ja sanonut että mene ihmeessä kokeilemaan. Kun en tarttunut syöttiin, hän kertoi sen olevan hänen haavensa. Juuri sillälailla kuin olette kertoneet. Etsin miehen ja nussin hänen kanssaan. Tulen sitten suoraan kotiin kertomaan yksityiskohtaisesti, riisun ja annan itseni toisen miehen jäljiltä miehelleni. Ajatus on äärimmäisen kiehtova ja toisaalta arastelen. Ihmettelen myös noinkohan voi panon pokata jostain.

Kuitenkin on ollut kiva lukea että muutkin niin tekevät ja ehkä rohkaistun vielä. Onhan se sääli kokea elämässään vain yksi kalu.
 
mies-60
Alkuperäinen kirjoittaja rouva-65:
Mulla ei ole muita seksikokemuksia kuin mun mies. Kimpassa ollaan oltu 20 vuotta. Kaikkea muuta ollaan seksin saralla kokeiltu muttei muita ihmisiä. Olen vuosien varrella leikillä välillä valitellut kun ei ole muita kokemuksia. Viime aikoina yhtäkkiä mieheni onkin tarttunut tähän vitsailuun ja sanonut että mene ihmeessä kokeilemaan. Kun en tarttunut syöttiin, hän kertoi sen olevan hänen haavensa. Juuri sillälailla kuin olette kertoneet. Etsin miehen ja nussin hänen kanssaan. Tulen sitten suoraan kotiin kertomaan yksityiskohtaisesti, riisun ja annan itseni toisen miehen jäljiltä miehelleni. Ajatus on äärimmäisen kiehtova ja toisaalta arastelen. Ihmettelen myös noinkohan voi panon pokata jostain.

Kuitenkin on ollut kiva lukea että muutkin niin tekevät ja ehkä rohkaistun vielä. Onhan se sääli kokea elämässään vain yksi kalu.
Aaah...miten kiihottavaa ajatus. Noin olisi ihana tehdä kuten kerroit. Pääset kotiin omaan miehen luokse ja kerroit mitä tehtiin, se jälkeen sun oma mies saa uudestaan ottaa sinut.
 
yxrouva
Hyi ällö tota mies-59:ä. Jospa pysyttäis asiassa.

Mulla on mies, joka saa fiiliksiä kun mä pidän itselläni vanhempaa herraa rakastajanani. Näin on jatkunut jo vuoden ja aina tuun kotiin käymättä suihkussa jne. Meille kaikille osauolille järjestely on aivan ihana ja antoisa.
 
Uros 45v (vierailija)
Vaimon kanssa oltu yhdes 24 vuotta,18 aviossa.Noin 3v sitten ehdotin hänelle et otetaan toinen mies sänkyyn kolmanneks.3 viikkoa sitten toteutettiin se erääs hotellis.Vaimo nautti todella kun kaksi miestä piti häntä hyvänä.Yhdyntään asti hän ei tän miehen kanssa päässyt koska tää kaveri varmaan jännitti niin ettei saanut seisomaan.Nyt tulee mieleen et uskaltaisinko ehdottaa hänelle et hän tapais yksin tän vieraan miehen ja he sais sit rauhassa paneskella kunnolla.En ole mustasukkaista tyyppiä mut siitä olisin jos joku panisi vaimoani eikä hän kertoisi sitä mulle eli se pitäisi olla yhdessä suunniteltu juttu.Joka tapauksessa RAKASTAN vaimoani yli kaiken ja tää yks kokeilu ei ole ainakaan yhtään vähentänyt sitä.Vaimokin on nyt jo innostunut kokeilemaan vierasta ainakin kolmantena pyöränä.
 
pena524
Alkuperäinen kirjoittaja Pääsitkö liukkaille ?:
Kuinkahan moni pääsi juhannuksena oikeasti liukkaille ? Tai saitko auttaa avioparia nautinnon huipulle ?
Kertokaa suomalaiset seksistä nauttia osaavat parit !
Odotamme kertomuksianne.
Vaimo pääsi panolle ja minä nuolin pillun
 
sohwis
Vaimo vieraissa.Onhan siinä vaikka mitä seksikästä ja kiihottavaa.Tuntevatko vaimot sellasta kiihkoa,mies vieraissa ja vaikka toinen nainen mukaan seksiin,kolmestaan nauttia?Naiset, kertokaa tunnoistanne.
 
sohwis
Huomenta Leena,kaunis ilma tänään.Eikös ollut aika brittiläinen aamun avaus.Miten on,olisitko valmis jakamaan rakkaasi toisen kanssa,niinsanotusti vieraissa käynti?Tai itse kävisit vieraissa,tai kolmen kimppaa,kaksi miestä pitää sinua hyvänä tai kaksi naista pitää kultaasi hyvänä,sinä olet toinen kahdesta naisesta?Mitä tykkäät tällasesta kombinaatista?Muittenkin mielipiteet tervetulleita.
 

Yhteistyössä