Vaimo vilauttelee

  • Viestiketjun aloittaja vaivautunut
  • Ensimmäinen viesti
vaivautunut
Mikähän siinä on, että vaimoni saa hameensa aina niin, että kaikki paikat näkyy? Hänen hameensa eivät ole kovin lyhyitä, mutta edestä napitettavia ja napit jäävät usein ylös asti auki. Nuorempana tämä oli mielestäni jännää, mutta nykyään tunnen itseni vähän vaivautuneeksi. Viimeksi huonekaluliikkeessäkin näkyi vaimon haarakiila kuin huutomerkki, vaikka päällään oli vielä pitkä takki.
 
katsoja
Onpas sinulla ihanaa vaimo kun näyttää herkkuunsa! Olisi mahtavaa nähdä vaimosi kun hän näyttää pillunsa... ajatus kiehtoo.... Älä ota paineita vaan nauti sinäkin vaimostasi.
 
Kenzo
Juuri näin, olen yllyttänyt omaakin vaimoani vastaavaan jopa hyvin tuloksin ja täytyy myöntää, että se on meille moelmmille hieno nautinto :)

Joskus sillä tosin saa aikaan hyvin koomisiakin tilanteita, kun miehet eivät saa silmiään irti hänestä...
 
aviomies 42v
Vaimoni käyttää viihteellä ollessamma stay uppeja halkiohameen kanssa, baarijakkaralla istuessaan tai kyyristyessään näky perille saakka aiheuttanut monasti pitkiä katseita kanssa miehiltä, samoin taksissa istuessamme olen huomannut kuskin katseen suunnan. Nautin kyllä heidän puolestaan ja olen kannustanut vaimoani tähjä lisää.
 
the man
hmm vai haluaa vaimosi vähän huomiota muilta miehiltä...ja varmaan saa kun tarjoaa hieman verhottua pimsalooraa meidän miesten iloksi.....ei muuten asiaa.... miksi hyväksyt tollaisen käytöksen jos se sinua häiritsee..ota asia puheeksi ja kerro mikä tossa inhottaa,minä ainakin en hyväksyisi ja vaadin hyvää ja luottamuksellista suhdetta puolin ja toisin...
 
juuso
Ymmärrän sinua jos olet mustasukkainen (sitähän se on).
Ehkä tekee juuri siksi, että saisi sinulta huomiota (vaikka vaivaantunutta). Muuta taktikkaa ja ole niinkuin et huomaisi.
Jos hän menee pitemmälle eli jakelee sulojaan, asia muuttuu toiseksi.
 
korjattu
tilanne. Vaimoni kanssa ""vilautteli"" varsinkin kun oli vahan ""ottanut"". Puhuimme siita selvin pain ja todella ilmeni etta han tarvitsee enemman huomiota taholtani.
Kysyin etta minkalaista toivoisi. Selvisi kiertain-kaartain etta piiskaa ja rajumpaa seksia olisi kokeiltava.
Nyt vaimo piiskataan noin kerran viikossa remmilla, ei kuitenkaan liian ankarasti, sitten takaapain pano oikein rysayttamalla puskeskelen niin syvalle kuin yltyn. Lapsayttelen siina samalla viela kammanella pakaroille .tuntuu tykkaavan ja ""vilauttelu"" on loppunut. Keskustelu usein selvittaa tilanteen, molempien hyosyksi.
 
jou
tilanne. Vaimoni kanssa ""vilautteli"" varsinkin kun oli vahan ""ottanut"". Puhuimme siita selvin pain ja todella ilmeni etta han tarvitsee enemman huomiota taholtani.
Kysyin etta minkalaista toivoisi. Selvisi kiertain-kaartain etta piiskaa ja rajumpaa seksia olisi kokeiltava.
Nyt vaimo piiskataan noin kerran viikossa remmilla, ei kuitenkaan liian ankarasti, sitten takaapain pano oikein rysayttamalla puskeskelen niin syvalle kuin yltyn. Lapsayttelen siina samalla viela kammanella pakaroille .tuntuu tykkaavan ja ""vilauttelu"" on loppunut. Keskustelu usein selvittaa tilanteen, molempien hyosyksi.

saamarin onnenmyyrä
 
Viimeksi muokattu:
Kotona
Hieno homma jos nainen ei aivan tyrkytä kuitenkaan.
Sehän on hienoa, että on mitä näyttää. Olisipa meilläkin tuommoinen nainen kotona.
Kyllä meilläkin saa vapaasti nähdä paljasta pintaa. Vaimo on usein kotona aika avarakauluksisessa paidassa ilman rintsikoita, ja lyhyessä hameessa. En ole sen kummemmin huomautellut hänelle, mutta kyllä hänen vävynsä saa nähdä anoppinsa herkkupoveen aika vapaasti, kun vaimo esim. laittaa astioita koneeseen. Melkein ihanat pallerot pullahtavat ulos paidasta, kun hän kumartelee. Olen vaimolle hänen toinen puolisonsa. Myös olen pannut merkille sen, miten hän antaa hameensa nousta aikas ylös jos on esim. lattialla leikkimässä lapsen lapsensa kanssa. Kyllä varmasti vävy tietää, minkä väriset pikkarit anopilla on jalassa. Onhan se tietysti harmitonta, mutta sitä miettii aina mitä se vävy ajattelee moisesta?
 
Viimeksi muokattu:
Siskon poika
Minun siskon poika 21v asuu nyt meillä pariviikkoa sitten omaan kämppään. Vaimoni on 52v hoikka hyvät sääret,aamuisin kun hänellä on lyhyt öypaita eikä mitään alla,olen huomannut poika katselee vaimoa mielellään tekisi mieli kysyä mitä haluisit vaimolle tehdä.
 
Vilauttelijan mies
Meidän vaimo ikänsä ollut kova vilauttamaan, milloin milläkin varjolla.
Esimerkiksi kotonamme on iso patio olohuoneen edessä, isoin ikkunoin. Sinne pääsee myös sauna- osastolta. Kun porukalla pidämme saunailtaa ja on naisten vuoro, niin muut naiset pitävät pyyhkeen ympärillään istuessaan ulkosalla, mutta meidän rouvapa laittaakin pyyhkeen tuolille ja istuu nakusillaan. Vieläpä niin, että varmasti sisälläolijoilla on hyvä näköala hänen suloihinsa, jotka eivät nyt niin hassummat olekaan. Kurvikas kun on. Saunaan palatessaan hän vielä ärsyttävän hitaasti kietoo pyyhettään, ettei kukaan vieraista miehistä vaan jäisi ilman esitystä.

Kun kerran tiedustelin häneltä syytä vilautteluun tai suorastaan nakuiluun, niin hän vastasi nauttivansa vieraiden miesten katseista alastomalla vartalollaan. Se kuulemma kiihottaa, kun tietää että vieras mies näkee.
 
Kilttimies
Kyllä se vaan niin on, että vaimojen vilauttelu on sallittua, mutta miesten ei. Heti tulee sakot.
Entäs jos mies laittaa skottien kiltin päälle, helmat heiluen ja pallit keinuen vilauteltas vaimon kanssa yhdessä. Olisihan se hauska näky jos temmi alkais seisomaan, naiset missä tuntuis sellainen näky ? Vilautelkaa vaimot vaan, miehet kuitenkin tykätään !
 
Viimeksi muokattu:
Aviomies77
Minun vaimoni, mallia -87 näyttää monesti kaunista vartaloaan. Se ei ole hänestä itsestään lähtöisin, mutta olen saanut hänet tekemään nii. Minulle se on hurjan kiihottavaa.. Suomen rannoilla paljastelee yläosattomissa, mutta etelässä on suostunut jopa vilauttamaan peppua ja pillua.. Kyllä se häntäkin kiihottaa, mutta hän häpeilee sitä silti.
 
vierailija
Minun vaimoni, mallia -87 näyttää monesti kaunista vartaloaan. Se ei ole hänestä itsestään lähtöisin, mutta olen saanut hänet tekemään nii. Minulle se on hurjan kiihottavaa.. Suomen rannoilla paljastelee yläosattomissa, mutta etelässä on suostunut jopa vilauttamaan peppua ja pillua.. Kyllä se häntäkin kiihottaa, mutta hän häpeilee sitä silti.
tulisin miellläni katsomaan, missä näkis? saisko hänen kanssaan viettää kahdenkeskisen hetken? takuutyydytykset.
 
Viimeksi muokattu:
Vilauttelijan mies
Tänäkin kesällä. Oltiin Saimaan rannalla, tuttavien mökillä. Emäntä kysyi, josko hän voisi olla Juhannuksen ilkosillaan ? Isäntäväki sanoi, että tottai. Ole niin kuin itse haluat. Siinä meni koko viikonloppu toosa paljaana.
 
AvioMmies
Tänäkin kesällä. Oltiin Saimaan rannalla, tuttavien mökillä. Emäntä kysyi, josko hän voisi olla Juhannuksen ilkosillaan ? Isäntäväki sanoi, että tottai. Ole niin kuin itse haluat. Siinä meni koko viikonloppu toosa paljaana.
Minä tykkään kun vaimo on vapaa mielinen ja näyttää avunsa muillekin.
Oltiin puhuttu vaimon kanssa yhdestä minun kaverista joka oli erittäin kiinnostunut vaimoni paikoista. Ajattelimme ottaa hänet kolmanneksi sänky puuhiin Kaveri tuli kylään istuimme sohvalla vaimon kanssa ja kaveri istui vaimon viereen. Hän kertoi kuinka hänen tekee mieli naista pitkästä aikaa. Otin vaimon rinnat ulos puserosta ja kysyin haluaako hän kokeilla samoin tein minihameen helman nostamalla paljastaen alastoman pillun. Vaimo seurasi vain kaverini hämmästyttävää ilmettä. Ennen kuin kaveri ehti toipua kysyin haluaaķo hän tulla mukaan panemaan naista pitkästä aikaa nyt saat panna vapaasti ja niin paljon kuin jaksat. Kaveri lähti vasta maanantai aamuna töihin.
Perjantai illasta maanantai aamuun vaimoa pantiin vähän väliä. Seiraavat 2-3 viikkoa oltiin kimpassa joka yö, oli hienoa aikaa vaimo oli tyytyväinen ja me molemmat vaimoni miehet.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija mies
Vaimolla sama harrastus.
Kiihoittuu aina kun nuoria miehiä on näkemässä.
Kerran olimme loma matkalla ja kajaanissa pysähdyttiin abc kahville.
Vaimoni kuiskas että tossa on hyvän näköisiä solttuja...ja ne katselee mua aina kun käännän katseeni vähän muualle.
Haluisin pikkuisen kiusata.
Kiusaa sanoin huvittuneena.
As automme oli parkissa silleen että siihen näkui pikkuisen pihalta.
Menin autoon ja vaimoni istui penkille ja jätti oven auki hilas pikkuhousunsa pois ja heitti penkille.
Ei aikaakaan kun neljä solttu poikaa tuli autollee ihan siihen lähelle ja yks alkoi supattaan toisille ja kaikkien päät kääntyivät vaimoni suuntaan.
Vaimo kääntyi poikittain niin että jalat oli ulkona ja levitti jalkojaan ja veti hamettaan ylös.
hetken kuluttua pojat tuli vaimoni eteen ja kysyivät haluaako tyttö kullia.
Jos uskallatte mieheni nähden nussia.
Miikä ettei jos se antaa rauhassa astua.
Veimme as auton suojaisemnpaan paikkaan ja pian ensimmäinen oli vaimoni päällä nussimassa.
Kaikki nussivat vaimoani ja siemensivät.
eikä ollut ainoa kerta kun on vilauttanut,,joskus toimintaa joskus vaan katsomista.
 
vierailija
Vaimolla sama harrastus.
Kiihoittuu aina kun nuoria miehiä on näkemässä.
Kerran olimme loma matkalla ja kajaanissa pysähdyttiin abc kahville.
Vaimoni kuiskas että tossa on hyvän näköisiä solttuja...ja ne katselee mua aina kun käännän katseeni vähän muualle.
Haluisin pikkuisen kiusata.
Kiusaa sanoin huvittuneena.
As automme oli parkissa silleen että siihen näkui pikkuisen pihalta.
Menin autoon ja vaimoni istui penkille ja jätti oven auki hilas pikkuhousunsa pois ja heitti penkille.
Ei aikaakaan kun neljä solttu poikaa tuli autollee ihan siihen lähelle ja yks alkoi supattaan toisille ja kaikkien päät kääntyivät vaimoni suuntaan.
Vaimo kääntyi poikittain niin että jalat oli ulkona ja levitti jalkojaan ja veti hamettaan ylös.
hetken kuluttua pojat tuli vaimoni eteen ja kysyivät haluaako tyttö kullia.
Jos uskallatte mieheni nähden nussia.
Miikä ettei jos se antaa rauhassa astua.
Veimme as auton suojaisemnpaan paikkaan ja pian ensimmäinen oli vaimoni päällä nussimassa.
Kaikki nussivat vaimoani ja siemensivät.
eikä ollut ainoa kerta kun on vilauttanut,,joskus toimintaa joskus vaan katsomista.
Oli varmasti kiihottavaa seurata vierestä kun vaimo sai kyytiä nuorilta kolleilta
 
Viimeksi muokattu:
Mr.Bond
Minun siskon poika 21v asuu nyt meillä pariviikkoa sitten omaan kämppään. Vaimoni on 52v hoikka hyvät sääret,aamuisin kun hänellä on lyhyt öypaita eikä mitään alla,olen huomannut poika katselee vaimoa mielellään tekisi mieli kysyä mitä haluisit vaimolle tehdä.
Sinä olet globalistien kätyri ja esität niinkuin olisi normaalia, että mies haluaa vaimoansa käytettävän. Sairasta. Avio on kahden ihmisen välinen tärkeä ja syvä liitto, eikä siihen tuollainen käytös kuulu, Noin jos ajattelee niin on parempi erota,
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä