Vaimoani pannaan kimpassa!

  • Viestiketjun aloittaja AvioMmies
  • Ensimmäinen viesti
AvioMmies
Olemme panneet vaimoani kaverini kanssa kimpassa useita vuosia.
Kaverini meni avioon viime kesänä mutta hän käy yhä meillä panemassa vaimoani.
Meitä on ainakin kaksi perhettä joilla on samat pasillit vaikka kaverin vaimo ei kimpassa olekkaan mutta kaveri panee molempia paljaalla.
Onko väärin kun jatkamme kimppaa vaikka kaverillani on nyt oma vaimo.
Kuka mielestänne tekee väärin kun jatkamme kimppa panoja kolmistaan vaikka ollaan kaikki aviossa.
 
vierailija
Olemme panneet vaimoani kaverini kanssa kimpassa useita vuosia.
Kaverini meni avioon viime kesänä mutta hän käy yhä meillä panemassa vaimoani.
Meitä on ainakin kaksi perhettä joilla on samat pasillit vaikka kaverin vaimo ei kimpassa olekkaan mutta kaveri panee molempia paljaalla.
Onko väärin kun jatkamme kimppaa vaikka kaverillani on nyt oma vaimo.
Kuka mielestänne tekee väärin kun jatkamme kimppa panoja kolmistaan vaikka ollaan kaikki aviossa.
Teette kaikki väärin. Sinun aviomiehenä pitäisi "suojella" vaimoasi ja hänen sulojansa muilta miehiltä, jos et arvosta vaimoasi sen vertA sitä tehdäksesi, niin ei teidän pitäisi olla yhdessäkään ja kaverisi tekee kummassakin tapauksessa väärin. Toisen omaan ei kajota eikä vaimoa pidä pettää. Sairasta touhua.
 
vierailija
niin sanotussa petoksessa on puolensa, että tunteita ei voi hallita, mutta ne kumpuavat esiin, vaikka kuinka yrittäisi
tää on spekulaatiota, jota voi mielihyvin oikaista
niin vaikessa suhteissa ja seksi tuo vaikeusasteita siihen
ei voida enää ymmärtää itseään, toisia ja helposti syntyy eroja

vaikka seksi tuntuu hyvälle, niin henkisesti siitä syntyy taakka
onko niin?

ovatko tunteet ohimeneviä?
mitä seksi tuo?
tunteita ei mielestäni voi kontrolloida, mutta tunteita eletään
itseään voi sujella tunteilta aikansaamatta niiden hyppelyä
turhia laskuja ja nousuja
koska vaihtelut rasittavat ihmisen
ajoittainen vaihtelu on hyväksi, mutta ei koko ajan, mikä on kuluttavaa

vaikeiden kokemusten käsittelyyn menisi pitkiä aikoja
ja seksi heijastuu sukuun, lähipiiriin
kun heidän huomionsa kohdistuu seksin tekijöihin,
miltä se tuntuu, varsinkin kun huomio on koko aikaista
on paljon seksiä vihaavia ihmisiä kuten vanhukset
miltä tuntuu olla seksin kohde
kun energiat eivät kerkiä madaltua, pää kylmetä

repeäkö mies eri suuntiin kun maistelee eri naisten mehuja
ja kun naiset muistelevat miehiä takaperin
niin side vaikuttaa mieheen
varsinkin päivinä kun on paljon suhteita

nää on heittoja, joita ois kiva tarkistaa
ovat sisäisiä pinttymiä
arvostan seksin ammattilaisia koska ovat aikamoisella alalla
alalta löytyy uudisraivausta, uskon
ja tieto periytyy ja pelastaa muitakin
 
vierailija
Ei uutta auringon alla.
Se kielletty hedelmä maistuu makealta.
Nautinto voi olla moninaista.. toiselle riittää yksi mies ja tyytyy häneen..toinen haluaa enemmän.
Mitä sitä moralisoida.??
Vaimoni saa nauttia kahdesta vakkari miehestä..nuoria miehiä joilla tarvetta purkaa paineita.
Vien vaimoni nauttimaan ja joskus katsonut ,on muuten uskomattomia hetkiä nähdä vaimo nauttimassa..nimen omaan nauttimassa.
Ei yhtään alena vaimoni kunnioitusta ..
Eikä vaimollani ole ollut tarvetta erota
Pikemminkin päin vastoin toisin päin.
 
vierailija
Ei uutta auringon alla.
Se kielletty hedelmä maistuu makealta.
Nautinto voi olla moninaista.. toiselle riittää yksi mies ja tyytyy häneen..toinen haluaa enemmän.
Mitä sitä moralisoida.??
Vaimoni saa nauttia kahdesta vakkari miehestä..nuoria miehiä joilla tarvetta purkaa paineita.
Vien vaimoni nauttimaan ja joskus katsonut ,on muuten uskomattomia hetkiä nähdä vaimo nauttimassa..nimen omaan nauttimassa.
Ei yhtään alena vaimoni kunnioitusta ..
Eikä vaimollani ole ollut tarvetta erota
Pikemminkin päin vastoin toisin päin.
 
Kummaa
Onko tämä joku yhteinen fantasia?? Onko tässä kaverin varustus selvästi sellainen, että myös pantavan vaimon mies on innoissaan tapahtumasta ja toki mikäli vaimo ei sitä pakkona pidä, niin en voi sanoa kuin: Rohkea naimisiin mennyt pari
 
AvioMmies
Onko tämä joku yhteinen fantasia?? Onko tässä kaverin varustus selvästi sellainen, että myös pantavan vaimon mies on innoissaan tapahtumasta ja toki mikäli vaimo ei sitä pakkona pidä, niin en voi sanoa kuin: Rohkea naimisiin mennyt pari
Pääsin 17 vuotiaana 35 vuotiaan parin mukaan kimpassa naista panemaan.
Tykkäsin tilanteesta niin paljon että minulle jäi halu panna naisystävääni kimpassa mieluiten kaverien kanssa.
Nykyinen vaimoni on ollut mukana kaverini ja minun kimppanaisena 16 vuotta.
Vaimo oli 22v kun ensi kertaa oltiin kolmistaan sängyssä.
Vuosien varrella on ollut useita miehiä mukana.
Tutut joihin pystymme luottamaan saavat paljaalla panna ja vieraammat joutuu käyttämään kondomia.
Emme ole koskaan olleet pettyneitä kimppa seksiin.
En pystyisi pettämään vaimoani eikä minua häiritse että vaimo saa seksiä myös muilta. On ollut hyvä kun vaimo suostui kimpan naiseksi.
 
Viimeksi muokattu:
annika
Moi.
En minäkään olis ymmärtänyt muutama vuosi sitten miten ajatukset voivat muuttua..
Yksi pieni tapahtuma voi muuttaa kailen.
Jos asioita olis suunniteltu ja järjestelty tuskin olisin kokenut sellaista tajunnan räjäyttävää ..
Siis olimme mieheni kanssa reissussa ja menimme tanssimaan.
Siellä tutustuin erääseen nuoreen mieheen joka oli kavereidensa kanssa viettämässä iltaa.
Siinä illan aikana puheet kääntyi siihen suuntaan ja mieheni yllyttämänä menimme poikien mökille.
Siin jutellessa puheet kääntyi seksiin ja eteenkin jumppaan.
Multa kysyttiin olinko harrastanut koskaan useampaa miestä..
Vastasin että ainoastaan mieheni on nähnyt minut ilman vaatteita.
Yksi nuorista miehistä kysyi mieheltäni sopiiko että rouva saa jotain ennen kokematonta.
Niinhän siinä kävi että harrastin aivan mieletöntä sexiä kaikkien kolmen kanssa yksin ja erikseen.
Se muutti minun käsitykseni sexistä ja sen harrastamisesta.
Olemme käyneet mieheni kanssa säännöllisesti noiden miesten mökillä ja jopa hotellissa heidän asuimpaikkakunnalla.
Tiedän että paheksuvia löytyy.. vaan eiköhän se ole kaikkien oma asia miten nauttii ja kenen kanssa.
Ei kenenkään painostamaan eikä vaatimuksesta.
 
vierailija
Niin usein siinä vaan käy.
Elämä tavanomaistuu..käy tylsäksi.
Joskus vaan sattuu jotain joskus ei.
Onko se kenenkään vika?
Yleensä se vaan menee niin että nainen on se joka saa ..niin meilläkin.
Oli kesän alku ja menimme mökille mieheni kanssa.
Tuskailimme koivu kasan kanssa...kun naapurin isäntä tuli tervehtimään .
Isäntä kyseli kuulumisia joita kerrottiin molemmin puolin. Kerroin huoleni puu kasasta ja hikisestä urakasta.
Naapuri sanoi että sanoo pojalleen että tulee avuksi,heillä on halon teko kone siin mene kun hetki kun kasa on halkoina.
Poika tulikin seuraavana aamuna parin kaverinsa kanssa..
Juotiin kahvit ja huomasin että taisin olla tarkailun kohteena..huomasin että eihän minulla ollut rintsikoita..tissit näkyi läpi kuten pikkuhousut..kesämekko ei juurikaan peittänyt.
Hymyilin ja miehenikin huomasi saman.
Pojat menivät halko hommiin ja minä aloin tekemän ruokaa.
Mieheni tuli käymään tuvassa..olet näemmä saanut ihailijoita.. tissit näkyy läpi ota pikkuhousutkin pois niin saat kunnolla munaa..pirullinen hymy kasvoilla.
Hei haloo en minä ala naimaan noiden poikien kanssa.
Saisivat pojat pillua ..mulle se on ok.
Mies meni takas halko työmaalle.
Hetken kuluttua puhelin soi..mieheni pyysi minua tuomaan juotavaa.
Katsoin että ruoka sai jäädä kypsymään.
Mietin hetken ja riisuin pikkuhousut pois ja heitin ne vessan pyykkikoriin...ne olivat kastuneet hunajastani.
Otin olutta jääkaapista ja menin halkosavotalle.
Mua kiitettiin janoisten pelastajaksi.
Mieheni lähti laittamaan saunaa lämpiämään.
Katselin naapurin poikaa kun se huomaa että pikkuhousut ei ole enään jalassani..hänen naamaan tuli pieni puna. Hän laskeutui alemmas makaamaan maahan..ja alkoi juttelee mulle kaikkea..ja tuijotti jalkoihin.
Hitaasti levitin jalkoja ja annoin hänelle täysin peittämättömän näyn pilluun.
Minullekin nousi puna kasvoille...tunsin kun kiima otti minut.
Mieleni teki sanoa että naikaa minut tähän.
Mieheni tuli takaisin ja katsoi minua käsittäen et oli keskeyttänyt jotain.
Halon teko jatkui..ja minä menin ruuantekoon .
Urakka oli suoritettu ..ja porukka tuli syömään. Pojat kävivät pesemässä kätensä ja tulivat hymyillen pois..ja supattivat..
Silloin vasta muistin pikkuhousut.
Yksi pojista meni uudestaan vessaan..ja tiedän kyllä miksi.
Söimme ja mieheni kehotti poikia saunaan,kävin pyyhkeet ja sanoin että olutta on eteisen nurkassa.
Mieheni kysyi että miten palkan maksu.
Yksi pojista sanoi hymyillen että täällä maalla maksetaan luonnossa.
Menin punaiseksi..
Mieheni ehätti sanomaan että on huono maksamaan..ja hymyili pirullisesti ja katsoi minua.
Me tarkoitettiin emäntää.
En vastannut mitään.
Pojat lähti saunaan katsellen minun suuntaan.
No mieheni sanoi menetkö sinä vain minä?
Helvetti sun kanssa..
Otin pyyhkeet ja lisää olutta eteisestä ja menin saunalle..
Kuuntelin hiljaa..kuulin mikä olen..
Avasin oven ja hipsin käsi pimpin edessä ja toinen tissien edessä.
Pojat teki tilaa pyllylleni ja istuin pieneen väliin ..katsoen kuinka naapurin pojalla alkoi kulli kovettua ..
Ja toisella puolella oli sama tilanne.
Ei pysynyt millään piilossa.
Siitä seurasi aika uskomaton ilta ja yö.
 
Aviomies31
Moi.
En minäkään olis ymmärtänyt muutama vuosi sitten miten ajatukset voivat muuttua..
Yksi pieni tapahtuma voi muuttaa kailen.
Jos asioita olis suunniteltu ja järjestelty tuskin olisin kokenut sellaista tajunnan räjäyttävää ..
Siis olimme mieheni kanssa reissussa ja menimme tanssimaan.
Siellä tutustuin erääseen nuoreen mieheen joka oli kavereidensa kanssa viettämässä iltaa.
Siinä illan aikana puheet kääntyi siihen suuntaan ja mieheni yllyttämänä menimme poikien mökille.
Siin jutellessa puheet kääntyi seksiin ja eteenkin jumppaan.
Multa kysyttiin olinko harrastanut koskaan useampaa miestä..
Vastasin että ainoastaan mieheni on nähnyt minut ilman vaatteita.
Yksi nuorista miehistä kysyi mieheltäni sopiiko että rouva saa jotain ennen kokematonta.
Niinhän siinä kävi että harrastin aivan mieletöntä sexiä kaikkien kolmen kanssa yksin ja erikseen.
Se muutti minun käsitykseni sexistä ja sen harrastamisesta.
Olemme käyneet mieheni kanssa säännöllisesti noiden miesten mökillä ja jopa hotellissa heidän asuimpaikkakunnalla.
Tiedän että paheksuvia löytyy.. vaan eiköhän se ole kaikkien oma asia miten nauttii ja kenen kanssa.
Ei kenenkään painostamaan eikä vaatimuksesta.
Onnittelut kun uskalsitte aloittaa kimppaseksin. Minun 28v vaimoni on usein meidän kimppanaisena ihan mielellään.
Itseäni kiihoittaa katsoa kun kaveri työntää munaansa vaimoni pilluun.
Saan katsoa usein koska vaimo voi antaa pelkän seksinkin vuoksi. Tottakai eniten saadaan kun vaki mies on meillä viikonlopun tai loma aikaan 1-2 viikkoa ja vaimoa panemme useasti päivien aikana.
 
Viimeksi muokattu:
Sofia
Onko noilla vaimoilla, jotka ryhtyvät kimppaseksiin, ollenkaan
aivoja ja itsenäistä ajattelua vai ovatko he täysin miehensä määräysvallan alla? Me elämme nyt lopun aikoja, jolloin kaikki irstaus ja riettaus lisääntyy, ihminen tuhoaa itse itsensä.
Miesten aivot sijaitsevat navan alapuolella, se on tiedetty jo aikojen alusta saakka, vain harvat pystyy hallitsemaan himojaan......
 
Aviomies31
Onko noilla vaimoilla, jotka ryhtyvät kimppaseksiin, ollenkaan
aivoja ja itsenäistä ajattelua vai ovatko he täysin miehensä määräysvallan alla? Me elämme nyt lopun aikoja, jolloin kaikki irstaus ja riettaus lisääntyy, ihminen tuhoaa itse itsensä.
Miesten aivot sijaitsevat navan alapuolella, se on tiedetty jo aikojen alusta saakka, vain harvat pystyy hallitsemaan himojaan......
Minun 28v vaimoni pyytää minua soittamaan kaverilleni ja pyytää häntä tulemaan viikonlopuksi meille.
Kaveri tykkää nuolla vaimoni pillua ja viihtyy vaimoni jalkojen välissä todella paljon. Minä ìmen vaimoni rintoja samalla kun kaveri hoitaa pillua. Vaimo sanoo myös jos haluaisi ryhmämme ulkopuolisen miehen mukaamme.
Parasta on kun vakikaverin kanssa nuolemme ha panemme vaimoa yhtäaikaa jla lauettuaan mies pillussa vaihtuu.
ßeksi esileikkeineen voi kestää 2-4 tuntia.
Olemme tilanteeseen erittäin tyytyväisiä kaikki lolme. Nautimme seksistämme ja tämä on meidän elämää.
 
Viimeksi muokattu:
fantasiaa
Minun 28v vaimoni pyytää minua soittamaan kaverilleni ja pyytää häntä tulemaan viikonlopuksi meille.
Kaveri tykkää nuolla vaimoni pillua ja viihtyy vaimoni jalkojen välissä todella paljon. Minä ìmen vaimoni rintoja samalla kun kaveri hoitaa pillua. Vaimo sanoo myös jos haluaisi ryhmämme ulkopuolisen miehen mukaamme.
Parasta on kun vakikaverin kanssa nuolemme ha panemme vaimoa yhtäaikaa jla lauettuaan mies pillussa vaihtuu.
ßeksi esileikkeineen voi kestää 2-4 tuntia.
Olemme tilanteeseen erittäin tyytyväisiä kaikki lolme. Nautimme seksistämme ja tämä on meidän elämää.
Tästäkin sen nyt tajuaa , että miesten aivot ovat navan alapuolella. Epäilen että tämä juttu on vain fantasiaa, eikä totta!
 
Aviomies31
Tästäkin sen nyt tajuaa , että miesten aivot ovat navan alapuolella. Epäilen että tämä juttu on vain fantasiaa, eikä totta!
Kerro mikä sinua epäilyttää? Voin ehkä valaista asiaa.
Olemme olleet kimpassa kolmistaan vähän yli kolme vuotta ja tunnemme toisemme hyvin. Olemme useimmitenhh ihan ilman alkoholia. Vaimokin saattaa tulla olohuoneeseen alasti kysyen haluaako miehet jotain ja kyllä me halutaan.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kyllä minua epäilyttää kaikki, mitä kerrot. Seksi on kahden ihmisen, miehen ja naisen välinen suhde. Myös rakkaussuhde. Ei siihen väliin mitään kolmatta osapuolta normaalisti tarvita. Se on jo perverssiä touhua.
 
Aviomies31
Kyllä minua epäilyttää kaikki, mitä kerrot. Seksi on kahden ihmisen, miehen ja naisen välinen suhde. Myös rakkaussuhde. Ei siihen väliin mitään kolmatta osapuolta normaalisti tarvita. Se on jo perverssiä touhua.
Jos en rakastaisi luottaisi ja kunnioittaisi vaimoani niin en soisi hänelle muita miehiä.
Mielestäni vaimoni on ansainnut vähän vaihtelua ja jotain mitä muistelemme kun olemme yli 80v ja istumme kiikkutuolissa.
Aion suoda vaimolleni kimppaseksiä niin kauan ja niin paljon kùin hän haluaa tai ansaitsee. Lisä miehet ovat pikku palkinto ihanalle vaimolleni.
 
Viimeksi muokattu:
AvioMmies
Kyllä minua epäilyttää kaikki, mitä kerrot. Seksi on kahden ihmisen, miehen ja naisen välinen suhde. Myös rakkaussuhde. Ei siihen väliin mitään kolmatta osapuolta normaalisti tarvita. Se on jo perverssiä touhua.
Meidän avioliittoon ja seksiin kuiluu useimmiten 2 hetero miestä ja vaimo. Joskus on myös 2 naista.
Minä ja vaimo kaivataan mukaan toisia yleisimmin miehiä.
On hyvä kiihoittava näky kun toinen mies panee omaa vaimoa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nuorimieshelsinki
vierailija
Pääsin 17 vuotiaana 35 vuotiaan parin mukaan kimpassa naista panemaan.
Tykkäsin tilanteesta niin paljon että minulle jäi halu panna naisystävääni kimpassa mieluiten kaverien kanssa.
Nykyinen vaimoni on ollut mukana kaverini ja minun kimppanaisena 16 vuotta.
Vaimo oli 22v kun ensi kertaa oltiin kolmistaan sängyssä.
Vuosien varrella on ollut useita miehiä mukana.
Tutut joihin pystymme luottamaan saavat paljaalla panna ja vieraammat joutuu käyttämään kondomia.
Emme ole koskaan olleet pettyneitä kimppa seksiin.
En pystyisi pettämään vaimoani eikä minua häiritse että vaimo saa seksiä myös muilta. On ollut hyvä kun vaimo suostui kimpan naiseksi.
Hienoa että toimii. Ite katon vierestä kun vaimoo panee 2 tuttuu. Aika kiihottavaa kahtoo kun vaimon suusta tulvahtaa toisen spermaa. Niin toinen tyhjentää pussit sisään. Enemmän kiihottaa kun nään pillusta valuvan toisen vaaleeta spermaa. Eipä mekään oo petytty vielä.
 
vierailija nainen.
Olen huomannut että kun hakee ja suunnittelee ei mitään tapahdu.
Mutta kun vaan etsiytyy paikkaan ja aikaan missä käy enemmän ihmisiä sellaiset ajatukset mielessä niin ajautuu mitä merlillisiin tilanteisiin.
Usein puhuttiin mieheni kanssa useammasta miehestä.
Ei vaan tapahtunut mitään tain livistin tilanteesta jos miehet eivät mielyttäneet.
Sitten..
Lähdimme risteilylle.
Olin kiimassa mutta epävarma.
Mua tanssitti nuorimies ..komea mun mielestä.
Hitaita tanssiessa tunsin kuinka hänellä seisoi.
Katsoin häntä silmiin ja hymyilin.
Hän kertoi suoraan että hänellä halutti.
Hän vei mut mieheni luokse ja hymyili nätisti ja kysyi saako hakea vielä tanssimaan.
Sanoin että mielelläni tanssin.
Kerroin miehelleni että sillä seisoi.
Hän vaan kysyi että haluanko nussia.
Hetken mietin..ja vastasin että se vaikutti isolta ,että haluan.
Hän haki mua tanssimaan.
Kysyin että haluaako hän.
Aikoi nussia mutta oli ongelma.. hän oli ystävän kans liikkeellä joten hytissä oli toinenkin mies.
Hymyilin ja sanoin että siis haluatte kimppana.
Sain hymyn ,että ei tarkoittanut mutta halusinko minä kahta miestä?
Oli minun vuoro hämmentyä ja punastua .
Mun pitää kysyä mieheltäni..ja haluun hänet mukaan turvakseni.
Kaveri soitti kamulleen ja minä menin mieheni tykö ja kerroin tilanteen.
No miehelleni se sopi pienen empimisen jälkeen.
Nuori mies haki mut tanssimaan.
Sekosin askeleissani ja sydän hakkasi tuhatta ja sataa.
No saitko luvan mies kysyi.
Sain.
Eikä miehesi estä meitä nussimasta sua?
Ei estä.
Haimme mieheni ja lähdimme vieraan hyttiin.
Kun pääsimme perille ,menimme sisään hyttiin siellä oli sen kaveri istumassa ja juomassa olutta purkista.
Esittäydyimme ja melkein heti mua tanssittanut mies alkoi suudella minua ja tunsin kuinka mun paitaa revittiin pois hameen vyötärön alta ja tissejäni puristeltiin ja hameen alla oli käsi hakeutumassa pikkuhousuihin.
Olin kiimassa.
Kuulin kuinka vessassa vedettiin pönttö. Mun jalat notkahti kun ovi avautui ja vessasta tuli aivan saman näköinen mies kun se joka mua tanssitti.
Veljeni ..mua tanssittanut kaveri sanoi kun hämmstynyt ilmeeni kysyi .
Jaa broidi on löytänyt pillun.
Kasvoilleni levisi puna ..lähdetään sanoin miehelleni.
Etkö halua tätä ,poika heilutti puoli seisokissa olevaa kulliaan.
Katsoin suu auki ja änkytin jotain.
Pliis ..älää lähde me ollaan sulle helliä mua tanssittanut nuori mies pyysi ja avas housujaan ja veti kullinsa pois housuista ..ei helvetti multa pääsi.
Mieheni katsoi huvittuneena minua.
En enää halunnutkaan lähteä..kirosin mielessäni.
Että kyllä voi tapahtua aika erikoisia juttuja
Eikä kukaan mua pakottanut..eikä..
Joku sanoo että kuvittelua tai jotain.
Ja rakastan miestäni ja hän minua.
Minä sain ja hän näki.
 
Sara38v
Meidän avioliittoon ja seksiin kuiluu useimmiten 2 hetero miestä ja vaimo. Joskus on myös 2 naista.
Minä ja vaimo kaivataan mukaan toisia yleisimmin miehiä.
On hyvä kiihoittava näky kun toinen mies panee omaa vaimoa.
On kiihoittavaa myös kun kaksi tai kolme määrätietoista miestä nai joista yksi on oma mies. Miehéni paras kaveri on nainut minua kimpassa 22v -asti noin 16 vuotta
 
vierailija
Onko tämä joku yhteinen fantasia?? Onko tässä kaverin varustus selvästi sellainen, että myös pantavan vaimon mies on innoissaan tapahtumasta ja toki mikäli vaimo ei sitä pakkona pidä, niin en voi sanoa kuin: Rohkea naimisiin mennyt pari

Kaverin varustus ei kiihoita vaan nähdä omaa vaimoa pantavan vuorotellen kanssani.
Olemme heteroja joten molemmat miehet keskittyy ainoasstaan vaimoni tyydyttämiseen.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Ei uutta auringon alla.
Se kielletty hedelmä maistuu makealta.
Nautinto voi olla moninaista.. toiselle riittää yksi mies ja tyytyy häneen..toinen haluaa enemmän.
Mitä sitä moralisoida.??
Vaimoni saa nauttia kahdesta vakkari miehestä..nuoria miehiä joilla tarvetta purkaa paineita.
Vien vaimoni nauttimaan ja joskus katsonut ,on muuten uskomattomia hetkiä nähdä vaimo nauttimassa..nimen omaan nauttimassa.
Ei yhtään alena vaimoni kunnioitusta ..
Eikä vaimollani ole ollut tarvetta erota
Pikemminkin päin vastoin toisin päin.
Hyvä ja aidon tuntuinen kommentti.
Se seksuaalinen elämys joka syntyy siitä, että oma naiseni saa nauttia vapaasti seksistä
niissä tilanteissa joissa hänen halunsa on saatu siirtämään kaikki niinsanoutun sovialisuuden
typerät säännöi roskakoppaan, on parasta seksiä hyvässä parisuhteessa.
 
Epäonnistunut mies
Sinun aviomiehenä pitäisi "suojella" vaimoasi ja hänen sulojansa muilta miehiltä,
Olen yrittänyt suojella aviovaimoani, mutta ei se vaan onnistu millään!! :(


Ks. nimimerkkien "TOINEN YRITYS..." ja "KATKERA" kertomukset.. :(
 

Yhteistyössä