Vaimolla on liian tiukka alakerta. Ongelmia!. Saako jotenkin löysemmäksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Nyt olisi sellainen ongelma, että toisille ei ehkä olisi ongelma, mutta minulle on: liian tiukka nainen.

Ensinnäkin kun esileikin aikana edes ajattelen miten tiukka vaimolla on, saan sellaisen kivikovaksi paisuttavan erektion ja sen seurauksena kondomia ei millään tahdo saada herkkumutterin yli ja loppumatkakin on hankala laittaa. Siihen palaa aikaa.

Sitten kun saan itseni sisälle, tuntuma on liian tiukka ja meinaan tulla joka työnnöllä. Olen sanonut vaimolle, että ei puristaisi mutta hän ei kuulemma voi mitään. Vasta orgasminsa jälkeen hän rentoutuu.

Tunnen itseni lähes pedofiiliksi. Olen alkanut kaipaamaan sellaisia löysiä naisia joita on aikaisemmassa elämässä tullut vastaan. Saako naisen värkkiä mitenkään venytettyä? Synnytyskään ei ole auttanut ja lapsiluku on jo täynnä.

Anna naiselle ensin orgasmi, sitten touhailet väljemmillä vesillä ja mahdollisesti tarjoat tuplatriplakivat vielä.

Ongelma saattaa olla myös psykologinen, eli vaimollasi kroppa reagoi "negatiivisesti" yhdyntään ja on tiukkana. Ongelma voi aiheuttaa myös kipua ja silloin on vitsit vähissä. Ikävä tapahtuma sänkypuuhissa tai lapsuuden kielteinen ilmapiiri sekin suhteen saattaa olla taustalla.

Naisille on myös erikoissairaanhoidon piirissä Naistentautien yhteydessä fysioterapiaa, jossa voidaan harjoitella lihasten hallintaa, siis myös rentoutusta.

Tai tilaa itse naisellesi Elvie, siinä näkee kännykän ruudulla miten käyttää lihaksiaan.

Yks tapa tosiaan on myös se, että reilusti ensin hoidatte naisen rennoks, ja sitten liukkarin kanssa jatkatte.