Vaimolle vierasta

  • Viestiketjun aloittaja mies vm.-78
  • Ensimmäinen viesti
mies vm.-78
Olemme joskus leikillään keskustelleet vaimoni kanssa että otettaisiin mukaan sänkyleikkeihin vieras mies.Nyt vaimoni on todella innostunut tästä kokeilusta ja ehdotti että saisi hommata itselleen kaksi vierasta kaveria naimaan häntä,minä saisin olla mukana kolmantena.Onko muilla kokemusta vastaavasta?Itseäni todella kiihottaa ajatus mutta samalla epäröin.
 
Miten on?
Kannattaakin epäröidä. Kannattaa myös kysyä vaimolta, olisiko hän valmis siihen, että petiinne tulisi kaksi vierasta naista, joita sinä naisit, vaimosi lisäksi?
 
eräsperäs
Alkuperäinen kirjoittaja Miten on?:
Kannattaa myös kysyä vaimolta, olisiko hän valmis siihen, että petiinne tulisi kaksi vierasta naista, joita sinä naisit, vaimosi lisäksi?
Miksi ihmeessä aloittajan vaimon pitäisikään olla tuohon kombinaatioon valmis JOS se ei kiinnosta myöskään miestä, kuten itse tämän aloitksen perusteella ymmärsin.

On olemassa miehiä joita kiihoittaa ajatus siitä, että saisivat katsella vaimonsa harrastavan seksiä vieraan/vieraiden miesten kanssa. Sen sijaan heitä itseään ajatus usemmasta naisesta samaan aikaan ei yhtään kiinnosta.

Aloittajalle sanoisin, että kannattaa miettiä onko kuitenkin kyseessä fantasia, josta on kiihoittava puhua ja jonka voi ajatuksen tasolla jakaa puolisonsa kanssa. Vai onko todella valmis niihin tunteisiin joita puolisonsa jakaminen intiimillä tasolla merkitsee.

 
Aviossa 15v
Minun vaimo on 44v virkanainen.Hänen työkaveriksi tuli 14v nuorempi mies,vaimo on puhunut hänestä on komea ja mukava.Olen huomannut vaimoa kiihoittaa olen puhunut haluaisitko seksiä hänen kanssa,en tiedä kuvittelenko joskus kun naimme taitaa vaimo kuvitella saavansa tätä nuorta miestä?
 
Aviossa 15v
Minun vaimo on 44v virkanainen.Hänen työkaveriksi tuli 14v nuorempi mies,vaimo on puhunut hänestä on komea ja mukava.Olen huomannut vaimoa kiihoittaa olen puhunut haluaisitko seksiä hänen kanssa,en tiedä kuvittelenko joskus kun naimme taitaa vaimo kuvitella saavansa tätä nuorta miestä?
 
  • Tykkää
Reactions: Nuorimieshelsinki
Wallut
Olen harrastanut kolmantena pani vuorotelleen kaverin vaimoa
Ihan ok kaverilla ei muuten seissyt ilman viesrasta kiihoketta.
Minulla on tuttu 60v nainen joka harrstaa paljon miehiä .
Kunhänelle tulee panokaveri hä soittaa ja pyytää minut mukaan hän haluaa aina mielellään kahta miestä vuorotellen.
Menen vaimoni kehotuksesta Hmm
 
pari yli 10 kertaa
Meillä on kokemusta seksistä vaimoni kanssa niin että mukana on useita miehiä.Parhaillaan mukana oli minun lisäksi neljä outoa kaveria.Vieraiden miesten saaminen mukaan ei ole mikään helppo juttu.
 
Opetuskolli
Meillä otin asian vaimoni kanssa 2 vuotta sitten puheeksi eräänä aamuna nähtyäni eroottisen unen, jossa vieras mies rakasteli vaimoni kanssa. Kerroin kiihottuneeni siitä ja että se tuntui aika todelliselta. Vaimoni ei pitänyt kuulemastaan ja kieltäytyi puhumasta aiheesta alkuun. Muutaman kerran siitä juteltiin myöhemminkin, kunnes se tuntui vaimostanikin jännittävältä.

Vuosi sitten päätettiin laittaa nettihakuilmoitus ja suurin osa vastauksista oli ihan pervoja. Muutama mies vastasi asiallisesti ja pyysimme yhtä kylään. Muutaman viinilasillisen jälkeen mies sai hyväillä vaimoani ja minua se kiihotti. Toisella kertaa tunnelma oli vapautuneempi ja katselin vierestä, kun kaveri rakasteli vaimoni kanssa. Oma seksimme sai ihan uutta sävyä näiden tapaamisten jälkeen ja viime kesänä meillä kävi kaksi nuorempaa kaveria yhtäaikaa. Täytyy vaan sanoa, että vaimoni on vapautuneempi kuin ennen seksin suhteen.

Homma siis on kannattanut meidän suhteessa, mutta tosin olemme myös sopineet, että vieras seksi on sallittua molemmille. -Vaatii siis pohdintaa niille, jotka kannattavat yksinomaan avioseksiä.
 
Kokeilu piristää
Menemme vaimon kanssa välillä eri aikoja baariin,katselen viereisestä pöydästä kun vaimo lirkuttelee miesten kanssa.On kiihottavaa istua aivan vieressä ja kuulla miten miehet kehuu vaimoa,ja koskettelevat häntä. Sänkyyn saakka tohu ei viellä ole mennyt,aika näyttää!
 
leena80
Minun mieheni pitää myös siitä että baarissa vieraat miehet yrittävät iskeä ja kehuskella. Meillä se oli pitkään tällä asteella kunnes viime baari reissulla bongattiin mieheni kanssa vieras mies mukaan . Homma onnistui tosi hyvin vaikka alussa jännitti meitä molempia melkoisesti : )
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Eerik 69
Alkuperäinen kirjoittaja leena80:
Minun mieheni pitää myös siitä että baarissa vieraat miehet yrittävät iskeä ja kehuskella. Meillä se oli pitkään tällä asteella kunnes viime baari reissulla bongattiin mieheni kanssa vieras mies mukaan . Homma onnistui tosi hyvin vaikka alussa jännitti meitä molempia melkoisesti : )
Eilen tuli taas leikittyä,istuin samassa pöydässä missä vaimoni flirttaili vieraan miehen kanssa! He suutelivat ja koskettelivat toisiaan siinä mun edessä.Kotin tultua rakastelimme rajusti, muistellen illan tapahtumia! Ehkä joku kerta otamme vieraan mukaan sänkyyn.Aika näyttää!

 
leena80
Ainakin itse ja myös mieheni kannustamme tuttuja pariskuntia 2m+n kimppaan jotka pitävät edellä mainituista jutuista eli jos vieras mies flirttailee ja koskettelee naisen kanssa . Jotkut ovat kokeilleet meidän jälkeen ja suurin osa on innostunut siitä mutta yksi pariskunta ei hirveästi hehkuttanut kokemusta. Yksi syy oli myös vieraassa miehessä joka oli pannut ehkä pari minuuttia ja lauennut siihen. Loppu oli olli lähinnä suuseksiä, vaimo oli sanonut että seuraavalla kerralla mies valkataan ainakin hieman paremmin. Meillä oli mieheni kans tuuria miehen suhteen, kova kunto ja iso kalu !
 
Eerik69
Alkuperäinen kirjoittaja leena80:
Ainakin itse ja myös mieheni kannustamme tuttuja pariskuntia 2m+n kimppaan jotka pitävät edellä mainituista jutuista eli jos vieras mies flirttailee ja koskettelee naisen kanssa . Jotkut ovat kokeilleet meidän jälkeen ja suurin osa on innostunut siitä mutta yksi pariskunta ei hirveästi hehkuttanut kokemusta. Yksi syy oli myös vieraassa miehessä joka oli pannut ehkä pari minuuttia ja lauennut siihen. Loppu oli olli lähinnä suuseksiä, vaimo oli sanonut että seuraavalla kerralla mies valkataan ainakin hieman paremmin. Meillä oli mieheni kans tuuria miehen suhteen, kova kunto ja iso kalu !
Eikä väkisin kannata koittaa,kyllä se oikea sieltä jossain vaiheessa ilmestyy. Hosumalla ei tule kuin huono fiilis koko touhusta. Me jatketaan tällä pehmeellä pusu,koskettelu linjalla kunnes molemmilla on se fiilis että tässä se mies on!

 
leena80
Ensi viikonloppuna olisi taas meillä baari iltaa tiedossa, saas nähdä josko sais kimppaa. Mies meinasi että koitamme katsella ja jutustella siihen malliin että löytyis joko sopiva mies. Se joka meillä oli ensimmäisellä kerralla ei valitettavasti ole paikkakunnalla viikonloppuna, muuten oltais pyydetty häntä. Mies odottaa taas innolla että pääsis katselemaan ja antamaan minulle kahta yhtäaikaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Leena
Miten on leena80 harrastatteko seksiä menkkojen aikaan? Ja jos harrastatte osaatko nauttia siitä yhtä paljon kuin normaalisti?

Ennen mekin harrastettiin menkkojen aikaan, mutta minusta se ei ole niin nautinnollista silloin.Sitä ei osaa antautua tunteidensa vietäväksi, alitajuisesti kai häpeää ja ajattelee vain että tulee sotkua.Suihkussa kyllä voin nauttia vapaammin...ja ollaankin siellä rakasteltu. =)
 
leena80
Yleensä emme harrasta seksiä menkkojen aikaan, tuntemukset vähän niin kuin sinullakin. Jotenkin ei tunne itseä puhtaaksi. Joskus tulee harrastettua suihkussa mutta harvemmin.
 
Montako
Fantasioilla on taipumus latistua kun ne toteutetaan. Näin kävi meille. Pitkä pohdinnan ja keskustelun jälkeen päätimme, toteuttaa seksifantasiamme. Laivalla pokasin miehen jolle kerroin heti pelin hengen. Tuli innolla mukaan. Hän taisi kuitenkin vähän pelätä miestäni, koska seisokki onnistui vasta kun mieheni kävi nukkumaan...

Toisella kerralla mies ei muuten vaan ollut ihan sitä mitä olin kuvitellut... Seksi kyllä sujui, mutta oman miehen kanssa se vaan oli upeampaa.

Hyvä puoli kaikesta on ollut, että monet, monet hyvät orkut ollaan saatu kun ollaan asiasta juteltu.
 
epäilyttää
Meillä vaimo jo useaan otteeseen maininnut tästä fantasiastaan. Häiritsee lähinnä se, että hän haluaa kunnon jyystöä ja itse laukean poikkeuksetta 5 - 10 minuutissa. Tietenkin sitä voi normaalisti dildolla tulla avuksi sen jälkeen, mutta häiritsee se jos toinen jaksaa vielä pitkäänkin. Tästä kun olen jutellut, niin on ehdotellut sitten kahta vierasta, jolloin voisin itse jäädä katselemaan, mutta tulisi siinä hiukan ulkopuolinen olo ja jos homma on kovin addiktoivaa niin pitemmän päälle ero, kun ei toinen kestäisi puutteessa tai toinen tuntisi aina alemmuutta. Ei vaan uskalla antaa paholaiselle pikkusormea.
 
chylk
Minusta "Epäilyttää" nimimerkillä oli hyvää se, että hän on miettinyt jo etukäteen sitä, mitä seurauksia kimppaseksistä voisi olla. Minusta joskus voisi olla paikallaan sekin, että kimppa olisikin joskus kahden naisen ja yhden miehen kesken. Tällöin myös nainen joutuisi miettimään sitä, että millaista olisi sängyssä, jos toinen nainen olisikin kauniimpi/nuorempi/isorintaisempi jne.

Kirjoitinkin tuonne toiseen kimppaseksikeskusteluun, että omakohtainen kokemukseni kimpasta kahden miehen kanssa on se, että se oli minulle raju pettymys. Vaikka kumpikaan ei ollut poikaystäväni, niin olin todella pettynyt siihen, että laukeaminen kummankin kohdalla tapahtui todella nopeasti.

Mikäli päädyt vaimosi kanssa kokeilemaan vierasta kumppania (olipa se sitten mies tai nainen), niin kannattaisi miettiä, miten hommassa etenette. Jos miehet laukeavat nopeasti, niin miten hommassa sitten edetään. Toisaalta jos naisesi haluaa sänkyynsä kaksi miestä, niin kai sitä voi välillä antaa hänelle kyytiä välillä dildollakin tai hommaa voi jatkaa sormilla lopussa/välillä jne.

Tässä on kyse naisen ja miehen kiihottuneisuuden erilaisuudesta. Nainen tarvitsee yhtäjaksoista kiihotusta, jotta hän pääsee orgasmiin asti. Jos mies esimerkiksi pysähtelee välillä siksi, että hän yrittää sillä tavalla estää itseään laukeamasta, niin nainen joutuu aloittamaan kiihottumisensa ikäänkuin alusta. Miehen kiihottuminen taas kestää ylös-alas -sahaamista (eli voi pitää yhdynnässä taukoja ja sitten jatkaa siitä, mihin jäi) ilman, että hänellä on vaikeuksia saada erektiota. Tiedän tämän hyvin siksi, että itse olen parisuhteissa ollut juuri nopeasti laukeavien miesten kanssa (ja olen kyllä lukenut myös alan kirjallisuudesta tämän saman faktan).

Jos sängyssänne olisi vieras mies, niin sinun pitäisi vain asennoitua siihen niin, että mies voi olla komeampi/isompikaluinen/paksumpikaluinen/kestävämpi/parempi sängyssä, mutta kyseessä on "vain" seksi eikä rakkaussuhde. Sinun täytyisi pystyä asennoitumaan asiaan niin, että vieras mies sängyssänne olisi lahja vaimollesi, joka olisi verrattavissa lähinnä isoon dildoon, jolloin se ei siis ole uhka parisuhteellenne, vaan vain maustetta parisuhteellenne.

Yksi vaihtoehto on myös se, että harrastatte parinvaihtoa (esim. Finswingers tai ihan vaikka muuten vain vaikka laivalta jonkun parin pokaaminen), jolloin kumpikin osapuoli pääsee nauttimaan vieraasta. Tämäkään ei ole ongelmatonta, sillä jos yksi osapuoli ei nauti, niin voi olla vaikea lopettaa juttua kesken, jos vaikkapa itsellä tekee kauheasti mieli, mutta puoliso on todella vihainen/surullinen/peloissaan.

Uskoisin, että parisuhteessa on ihan tavallista, että seksimieltymykset eivät mene ihan tasan yksi yhteen. Minä esimerkiksi tällä hetkellä saan omasta mielestäni liian vähän seksiä. Naisena en voi kuitenkaan pakottaa miestä seksiin, jos hänen ei tee mieli enempää. Niinpä joudun tasoittamaan tilannetta masturboimalla. Itse en ainakaan kerro masturboinnista miehelle (hän kyllä tietää, että teen sitä, mutta hänelle on vähän kova paikka myöntää, että hänen seksitahti ei riitä minulle). Omalla kohdallani hyvät seksikerrat lisäävät seksihaluja. Voisin siis kuvitella, että satunnaiset kimppasessiot myös parantavat omaa seksielämäänne.

Minusta on hyvä, että parisuhteen kumpikin osapuoli tajuaa sen, että pahimmillaan kolmannen osapuolen päästäminen makuukamariin voi aiheuttaa eron, jos jompikumpi ei osaa käsitellä asiaa oikein. Mielestäni vaimon kimppafantasian toteuttaminen ei ole oikein, jos hänellä ns. karkaa mopo käsistä ja hän rupeaa haluamaan sitä enemmän ja enemmän. Omasta mielestäni kimppajutut ovat korkeintaan vain mauste harvakseltaan (ei ehkä edes joka kuukausi).
 
leena80
Meillä oli lauantaina baari illan jälkeen taas kolmen kimppaa : ) Baarista bongattiin vieras mies, tällä kertaa mieheni kyllä tiesi tämän miehen, mutta ei kuitenkaan kaveri ollut. Mieheni tiesi että on asiallinen kaveri, aika hiljainen ja sellainen joka ei asioista kertoile muille. Tämä oli toinen kerta ku harrastettiin näin ja taas onnistui loistavasti, ehkä paremmin ku eka kerralla koska tällä miehellä ei ollut niin valtava kalu ku ekalla miehellä. Nyt pystyttiin varomatta harrastamaan asennossa ku asennossa. Kyllä vieraan miehen mukana olo ja kimpan kokeilut aina silloin tällöin piristää ainakin meidän suhdetta. Yleensä kaksi orgasmia on minulle todella kovan työn takana niin kimpassa laukesin neljästi : )
 
Mies 50 / leena80
Tuostapa heräsi kysymys: Lisääkö Sinulle leena80 tuo toinen kaveri niin paljon kiihkoa että pystyt helpommin laukeamaan? Onko useamman orkun saamattomuus aiheuttanut sen että haluat toisenkin miehen?
Ajatus heräsi siksi että useammat naiset ovat saaneet monia orgasmeja kanssani, kestäisivätkö he vielä lisää. Kun nyt jo ovat puolikuolleita, pitää läpsiä hereille :)
 
Aisankannattaja
Olen monenkymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen luvannut vaimolleni käynnin vieraissa. Lapset on tehty ja omakotitalot rakennettu, koirakin hankittu ja vaikka mitä. Vaimo ei ole ikäänsä saanut isoa munaa, saati edes keskikokoista. Omani on sieltä mieskunnan pienimmästä päästä, joten kiinnostuksen isompaan ymmärtää.
Ehdoksi olen asettanut sen, että se on sitten kertakäynti ja koukkuun ei saa jäädä. Sen lisäksi vieraan kalun on oltava jättikokoa, eikä mitään keskisarjalaista.

Vaimon fantasia on, että minä olisi vieressä näkemässä ja kärvistelemässä, kun jättimuna venyttää hänen pikkunakkiin tottuneen tavaransa äärimmilleen ja kiihkon käheyttämä huokaus kuuluu suustaan. Jostakin syystä hän haaveilee vielä, että kun se iso mörkö lipsahtaa ulos hänen pillustaan, niin minä kädellä ohjaisin sen takaisin hänen torttuunsa.
Eli kait se sitä on, että saisin pienen rangaistuksen pienimunaisuudestani ja valahtaisin kateudesta vihreäksi. Panokin pitää olla raju, niin että ainakin pari päivää alapää kuumottaa ja kävely tekee kipeää.
 

Yhteistyössä