Vaimolle vierasta

  • Viestiketjun aloittaja mies vm.-78
  • Ensimmäinen viesti
Antaa palaa.
Sano tyttöystävällesi, että vieraan miehen kanssa rakastelevat kameran suristessa vieressä.
Siitä saat katsottavaksi kivaa, seksikästä puuhaa.
Kun oikein alkaa kiimaan vetää katsoessasi filmiä, voit vetää handuusi, ja pahimman paineen pois, kunnes itse pääset pukille.
 
Suuttu
Aisureiden ja hotwife:in sekä alfaurosten oma asiallinen keskustelufoorumi sekä myös kohtaamispaikka on kukkalaatikko.com

samanhenkisiä ihmisiä eripuolilta Suomea. Keskusteluja, kuvia, linkkejä ja vinkkejä. Tervetuloa mukaan samanhenkisten eroottiseen seuraan :)

Ehdotin että vois olla vieraskin, suuttu ajatuksesta. Sillä oli naisia saunaillassa ja kysy vieläkö tekee mieli vierasta, ja mikä ettei. En arvannut että antaa kaaikkien naida muo, neljä eukkoo nai muo kimmakaverin katsellessa.Kun lähtivät oma halus päällä naida ja kyseli miltä vanhemman vittu tuntu, kiihottu kun mammat nai mua vuoron perään. Olin märkänä kun toiset osanneet pidätellä, nai mua että paikat lätisi toisten naisten jäljiltä. On ehdotellut että sais katkella kun joku vanmempi eukko nais muo sidottuna.
 
Viimeksi muokattu:
Alli
Ehdotin että vois olla vieraskin, suuttu ajatuksesta. Sillä oli naisia saunaillassa ja kysy vieläkö tekee mieli vierasta, ja mikä ettei. En arvannut että antaa kaaikkien naida muo, neljä eukkoo nai muo kimmakaverin katsellessa.Kun lähtivät oma halus päällä naida ja kyseli miltä vanhemman vittu tuntu, kiihottu kun mammat nai mua vuoron perään. Olin märkänä kun toiset osanneet pidätellä, nai mua että paikat lätisi toisten naisten jäljiltä. On ehdotellut että sais katkella kun joku vanmempi eukko nais muo sidottuna.

Toi on hyvä vaikka kundikaverini on vähän kalkkis. Voisin katsella kun kundia naitas joskus kunnolla. Kun oltiin kännissä kokeilin, laitoin mun vanhemman tutun nukkuumaan yöllä mun kundin viereen. Ei mennyt kun hetki se nai mun kundin isoa kalua niin että varmasti sai sitä itseään. Sitten osallistuin itsekkin ja sai kunnolla kerrankin naista että tietää mistä on kyse kun ollaan sängyssä. Nyt nain sitä kunnolla ja välistä annan sen naida isompia vanhempia naisia kun kerran seisoo niillekkin.
 
Viimeksi muokattu:
Alli
Ehdotin että vois olla vieraskin, suuttu ajatuksesta. Sillä oli naisia saunaillassa ja kysy vieläkö tekee mieli vierasta, ja mikä ettei. En arvannut että antaa kaaikkien naida muo, neljä eukkoo nai muo kimmakaverin katsellessa.Kun lähtivät oma halus päällä naida ja kyseli miltä vanhemman vittu tuntu, kiihottu kun mammat nai mua vuoron perään. Olin märkänä kun toiset osanneet pidätellä, nai mua että paikat lätisi toisten naisten jäljiltä. On ehdotellut että sais katkella kun joku vanmempi eukko nais muo sidottuna.

Toi on hyvä vaikka kundikaverini on vähän kalkkis. Voisin katsella kun kundia naitas joskus kunnolla. Kun oltiin kännissä kokeilin, laitoin mun vanhemman tutun nukkuumaan yöllä mun kundin viereen. Ei mennyt kun hetki se nai mun kundin isoa kalua niin että varmasti sai sitä itseään. Sitten osallistuin itsekkin ja sai kunnolla kerrankin naista että tietää mistä on kyse kun ollaan sängyssä. Nyt nain sitä kunnolla ja välistä annan sen naida isompia vanhempia naisia kun kerran seisoo niillekkin. Kieltämättä kiihoittaa katsella kun joku nai sen isoa kalua kunnolla kun kaksistaan ollaan ei kestä kipua, mutta muut saa duunaa sitä kunnolla että ulisee.
 
Viimeksi muokattu:
Vierailija
i
Alkuperäinen kirjoittaja lisääntymis kyvytön;10494188:
Me ollaan oltu naimisissa vaimoni kanssa jo 10 vuotta, mutta lasta en ole onnistunut siittämään ja lääkärin mukaan syy on minussa. Niimpä teimme risteily viikonlopun ruotsiin ja vaimoni astui tällä matkalla yhteensä 7 miestä. Jokainen laski satsinsa vaimoni sisään 1-3 kertaa ja päätyihän vaimoni tämän reissun tuloksena siunattuun tilaan. Minä olen nyt suloisen tyttövauvan isä koska muut olivat anonyymejä. Vaimoni haluaa vielä lisää lapsia joten vuoden sisällä varmaan saan luovuttaa taas vaimoni

Juuri tuollaisen narttuvaimon haluaisin. Kuuma syntinen himokas vaimo, joka tykkää vieraasta munasta ja päästäisi monut vielä.katsoäaan naintiaan. Näkisin kuinka palvoo ja himootsee vieraita kyrpiä. Suuri tooveeni on ollut myös edellisessä viestissä kerrottu vaimon suihinottotuokiot. Ainainen fantasiani on juuri tuo vaimon polvistuminen vieraiden kyrpien eteen. Vieraat imeittäisivät isoja suonikkaita muniaan ja narttu imisi himokkaasti julkisilla paikoilla kyltymättömästi palvoen
 
Anna
Meillä mies on saanut hiukan ujon kiihottuneena katsella, kun olen puuhannut sekä miesten että naisten kanssa. Otan baarista mukaan jonkun sopivan kiltin yksilön silloin tällöin. Joskus sovittu tämä käytäntö ja kahden munan saanti sekä kunnon sormetus välillä tuottanut suuret orkut ja nautinnot. Mies ei ole vielä osallistunut. Ehkä joskus. En ole varma, uskaltaisinko antaa vierasta naista. Miestä toki.
Minä vanhempana naisena ehdotanut nuorelle rakastatajalle otetaan sille toinen nainen. Suostu vaikka olikin minua vanhempi (ehkä 60v). Kyllä innostu sen isoja rintoja nuolemaan ja naimaan kunnolla, en tiedä kummasta kiihotuin ja hyväilin molempia. Kiva puristella sen palleja kun nai vierasta eukkoo. En ole miehiä halunnut mutta naisia on kiva katsella kun nuori mies nai vanhempaakin naista kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
Rouvan herkut
Olen monenkymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen luvannut vaimolleni käynnin vieraissa. Lapset on tehty ja omakotitalot rakennettu, koirakin hankittu ja vaikka mitä. Vaimo ei ole ikäänsä saanut isoa munaa, saati edes keskikokoista. Omani on sieltä mieskunnan pienimmästä päästä, joten kiinnostuksen isompaan ymmärtää.
Ehdoksi olen asettanut sen, että se on sitten kertakäynti ja koukkuun ei saa jäädä. Sen lisäksi vieraan kalun on oltava jättikokoa, eikä mitään keskisarjalaista.


Vaimon fantasia on, että minä olisi vieressä näkemässä ja kärvistelemässä, kun jättimuna venyttää hänen pikkunakkiin tottuneen tavaransa äärimmilleen ja kiihkon käheyttämä huokaus kuuluu suustaan. Jostakin syystä hän haaveilee vielä, että kun se iso mörkö lipsahtaa ulos hänen pillustaan, niin minä kädellä ohjaisin sen takaisin hänen torttuunsa.
Eli kait se sitä on, että saisin pienen rangaistuksen pienimunaisuudestani ja valahtaisin kateudesta vihreäksi. Panokin pitää olla raju, niin että ainakin pari päivää alapää kuumottaa ja kävely tekee kipeää.
Aivan loistava fantasia.
 
Viimeksi muokattu:
vähän aisuri
Muutamia kertoja on harrastettu siten että ollut apumies mukana ja minä mies siis mukana ja joskus vain katsomassa ja joskus viereisessä huoneessa odottamassa. Esim sellainen kiihottaa kun apumiehellä on vähän isompi ja yleensä kovempi seisokki ja kun vaimon katsoo vieraan seisovaa kalua himokkaasti ja levittää reitensä vieraalle ja sitten kun saa kalua sisään alkaa voihkia. Kun minä pääsen välillä pukille ottaa vaimo auliisti vieraan märän kalun imettäväksi. Aina sitten pääsen vielä liukkaille ja joskus aluksi maistelen kermapiirakkaa. Kiihottaa maistella ensin vaimon spermaista pillua ja sitten nousta ja työntyä ja suudella vaimoa.
 
Vanhus
Olemme eläneet muutoin aivan normaalia elämää hyvine ja huonoine vaiheineen, ainoa mikä on toiminut aina jokseenkin kommelluksitta on puuhat vieraiden miesten kanssa. Emme voisi enää elää ilman heitä.
Olemme touhunneet useissa eri maissa kertapano- ja vakkariperiaatteella. Pisin vakituinen on ollut kuusi vuotta keikuttamassa lanteitaan. Emme ole juuri suunnitelleet etukäteen mitään yksittäistä juttua, olemme vuosien varrella mukautuneet muuttuviin mielihaluihin vähitellen, toisiamme kunnioittaen, kuin myös muita osapuolia joita on joskus ollut pieninä laumoinakin.
Vieraita on ollut 33 vuoden aikana jo satoja. Joskus yritin laskeakin, mutta en enää siihen pysty.
Kansallisuuksia on ollut 46 eri kansallisuutta ja varmaan kaikki maailman rodut.
Vaimoni on edelleenkin hyvin kaunis ja seksikäs, toivottavasti hän säilyy vielä pitkään houkuttelevana.
Hyvää jatkoa, älkää sähläilkö!
 
maraton1970
Vanha sanonta:

Vaimoaan rakastava mies haluaa olla hänen, yksin hänen koko sielultaan ja ruumiltaan. Hän ei jaa itseään toisten naisten kanssa, vaikkei hän pidäkkään itseään täydellisenä aviomiehenä.
Hän on kuitenkin sitoutunut vaimoonsa "myötä- ja vastoinkäymisessä, kunnes kuolema heidät erottaa"

ja sama muuten pätee myös toisinpäin.
 
vesa
Meillä toimii ihanasti.On ihana tunne jakaa vaimo monen miehen kannssa ja huomata kun vaimo nauttii todella.Kertokaa omista kokemuksista.
Jep tiedän sen mikä sen vaimolta kiusallisempaa kun kehua vieraita miehiä munkin exä halusi
useampia viaraita miehiä, tykkäsin kovasti hänestä kunpa näitä naisia olisi enemmän jotka haluaisi
useamman miehen minulle antaisi myös. pitäisin kuin kukkaa kämmenellä.
Se on vaan minusta niin kiihottavaa olla miehenä ja kuulla vaimolta päivittäin haluavansa lisää seksiä
ja pimsaan nesteitä voisi tuoda kotiin olisi kiva kulla kun vaimo saa orgasmeja vieraiden käsittelyssä.
ottaisin kyllä heti naisen joka olisi valmis tähän cuckoldiin ihana sallia naiselle vapauksia.
 
Viimeksi muokattu:
Onhan se
joka miehen unelma päästä vetämään heti toinen varvi rouvansa kanssa. Pillu on parhaimmillaan heti panon jäljiltä. Kuuma , märkä ja turvoksissa.

Mutta kenellä se kulli heti nousee toiseen varviin ja kenellä se toinen veto tuntuu yhtä hyvältä kun eka ? Ei ainakaan vanhemmalla iällä toimi heti.

No apu löytyy siitä, että miehiä on kaksi. Vieras kaveri ( mielellään isomunainen ) panee rouvan oikein kunnolla ja sen päälle itse pääsee heti märälle pukille, oma kulli himosta kovana sykkien.
Turvoksiin nussittu märkä pillu, jossa vielä spermat sisällä litisemässä, niin mikä sen parempaa ?
 
Näin on
Meillä juttu toimii siten, että ensin minä nuolen ja imen vaimon tussun turvoksiin ja sen jälkeen panen oikein kunnolla takaapäin. On muuten tyytyväinen vaimo sen jälkeen. Suosittelen muillekin miehille.
 
sohvis
Alkuperäinen kirjoittaja Näin on;10893925:
Meillä juttu toimii siten, että ensin minä nuolen ja imen vaimon tussun turvoksiin ja sen jälkeen panen oikein kunnolla takaapäin. On muuten tyytyväinen vaimo sen jälkeen. Suosittelen muillekin miehille.

Astuuko vieras mies nussimaan vaimoasi, kun olet tehnyt alustavan alkuverryttelyn, ja saanut vaimosi kiimaiseksi?
Eikös aiheena ole, vaimolle vierasta, jotain tällasta?
 
Näin on
Ei, ei astu. Meillä.

Sen sijaan, että mies riittämättömyydentunteissaan fantasioi isokaluisesta miehestä panemassa vaimoaan kannatan miehen itsensä ryhtymistä suoraan toimintaan. Ja molemmat, sekä mies, että vaimo ovat tyytyväisiä.
 
miesodottaakotona
Vaimo meni muutaman kaverin kanssa eilen risteilylle ja sai multa luvan kiusata vieraita miehiä.
Oli kiihottavaa seurata vaimon pukeutumista ja meikkaamista. Laittautui niin kauniiks ja seksikkääks. Vaimolla on aika isot rinnat ja laittoi aika avonaisen paidan päälle. Sanoinkin, että taidat saada vieraiden miesten tuijotuksia laivalla. Siihen vaimo naurahti, että kiva jos tällainen nelikymppinen rouva saa vieraiden miesten huomiota vielä.
Vaimo on tulossa risteilyltä ja pitäis olla kohta satamassa ja tulee sieltä taxilla kotiin.
Laittoi äsken tekstiviestin, jossa luki että on ollut kivaa. Ei muuten ollut yötä omassa hytissä, vaan yhden vieraan miehen. Saan kotona kuulla, mitä hytissä oli tapahtunut, vau.
 
miesodottaakotona
No niin, vaimo tosiaan tuli risteilyltä kotiin.
Yks komea mies (27-vuotias ja vaimoani siis 15 vuotta nuorempi) oli iskenyt silmänsä häneen ja tää komea nuori uros oli ollut vaimoni makuun.
Oikea herrasmies ja oli kuulemma niin onneissaan kun oli löytänyt ja saanut olla näin kauniin naisen seurassa.
He olivat tanssineet ja mies oli sitten pyytänyt käymään drinksulla hänen hytissään ja siellä oli sitten alettu suudella ja sen jälkeen olikin menoa. Mies oli kehunut vaimoani kauniiks ja rintoja todella seksikkäiks.
Miehellä oli ollut hurjan kestävä ja iso työväline ja osas käyttää sitä. Tää nuori uros oli tosi panokone, tuntu kuulemma siltä että sillä seiso kokoajan ja oli sit ottanut vaimoni neljä kertaa yön aikana ja ihan villiä menoa oli ollut.
Ekan kerran olivat tosiaan naineet heti kun hyttiin päässeet ja sen jälkeen olivat käyneet ottamassa muutaman drinkin ja käyneet vielä yhdessä tanssimassa muutaman kappaleen. Mies meinas kokoajan kosketella vaimoni tissejä, käsi tuntu kokoajan olevan kiinni niissä.
Sitten takas hyttiin naimaan ja vaimo oli ehtinyt nukkua varmaan vaan puol tuntia kun mies aloitti taas panemaan nuoruuden kiihkolla. Vaimo sai taas munaa sivusta, päältä, alta ja takaa.
Suihkun jälkeen, kun vaimo oli jo lähtemässä pois, niin mies oli vielä tullut kimppuun ja nainut pienessä eteisessä takaa päin ovea vasten.
Kun vaimo oli päässyt omaan hyttiin, niin vaimon ystävä oli vaan kysynyt että missä sitä oikeen ollaan oltu ;-)
 
miesodottaakotona
ihan höpöjöhön kirjoitin. ensinnäkin ei ole edes vaimoa, olen peräkammarin poikia vaikka jo 46 täytän kohta. ihan fantasioitani nuo jutut:). todellisuudessa en ole ikinä edes ollut naisen kanssa sillee.
 
sijaiskärsijä
Jep tiedän sen mikä sen vaimolta kiusallisempaa kun kehua vieraita miehiä munkin exä halusi
useampia viaraita miehiä, tykkäsin kovasti hänestä kunpa näitä naisia olisi enemmän jotka haluaisi
useamman miehen minulle antaisi myös. pitäisin kuin kukkaa kämmenellä.
Se on vaan minusta niin kiihottavaa olla miehenä ja kuulla vaimolta päivittäin haluavansa lisää seksiä
ja pimsaan nesteitä voisi tuoda kotiin olisi kiva kulla kun vaimo saa orgasmeja vieraiden käsittelyssä.
ottaisin kyllä heti naisen joka olisi valmis tähän cuckoldiin ihana sallia naiselle vapauksia.
Juu, me kokeiltiin rouvan kanssa kolmatta. Hain netin kautta vaihtoehtoja, ja rouvan toive oli hyvännäköinen ja isokaluinen. Tarjokkaita riitti ja valkkasimme yhden. Tapasin itse ensin miehen ja vaikutti asialliselta. Hän kertoi, että aiemminkin on ollut mukana ja tyytyväisiä on kaikki olleet.
Kuulemma jotkut naiset pitivät liiankin "suurena". Vaimoni ei paljoa empinyt kun ehdotin risteilyä porukalla. Oltiin kuppiloissa ja hän tanssi miehen kanssa hitaita. Mentiin sitten hyttiin drinksuille.

Mies teki aloitteen ja olin enemmänkin katsojan roolissa. Aika luonnollisesti se homma käynnistyi. Aluksi oli kiihottavaa, mutta tajusin kyllä, että vaimo antautui miehelle täysin ja en ole saanut itse häntä ko. lailla tyydytettyä. Mies oli taitava ja vaimo sai monta "laakia" tavalla, jota en ollut nähnyt. Valtava voihkiminen ja huuto kävi , kun sai kunnolla. Oikeastaan minua ei huomioitu ollenkaan... Kun mentiin takaisin ravintolaan, niin selkeästi näin vaimon ihastuneen. Lähtivät uudelleen , nyt miehen hyttiin rakastelemaan. Odottelin heitä takaisin vielä, mutta vasta aamupalalla tavattiin. Ikävä kyllä, vaimoni ihastui ja jäi koukkuun tähän mieheen. Avioliittomme on nyt muodollinen ja tiedän heidän tapailevan usein. Itseni koen riittämättömäksi ja paluuta mukaavaan liittoomme ei enää ole. Muksun takia en vielä viitsi erota. Mutta niin tulee käymään myöhemmin. Siis mulle ei ollutkaan hieno homma.
 
Viimeksi muokattu:
maraton1970
Alkuperäinen kirjoittaja sijaiskärsijä;10930809:
Juu, me kokeiltiin rouvan kanssa kolmatta. Hain netin kautta vaihtoehtoja, ja rouvan toive oli hyvännäköinen ja isokaluinen. Tarjokkaita riitti ja valkkasimme yhden. Tapasin itse ensin miehen ja vaikutti asialliselta. Hän kertoi, että aiemminkin on ollut mukana ja tyytyväisiä on kaikki olleet.
Kuulemma jotkut naiset pitivät liiankin "suurena". Vaimoni ei paljoa empinyt kun ehdotin risteilyä porukalla. Oltiin kuppiloissa ja hän tanssi miehen kanssa hitaita. Mentiin sitten hyttiin drinksuille.

Mies teki aloitteen ja olin enemmänkin katsojan roolissa. Aika luonnollisesti se homma käynnistyi. Aluksi oli kiihottavaa, mutta tajusin kyllä, että vaimo antautui miehelle täysin ja en ole saanut itse häntä ko. lailla tyydytettyä. Mies oli taitava ja vaimo sai monta "laakia" tavalla, jota en ollut nähnyt. Valtava voihkiminen ja huuto kävi , kun sai kunnolla. Oikeastaan minua ei huomioitu ollenkaan... Kun mentiin takaisin ravintolaan, niin selkeästi näin vaimon ihastuneen. Lähtivät uudelleen , nyt miehen hyttiin rakastelemaan. Odottelin heitä takaisin vielä, mutta vasta aamupalalla tavattiin. Ikävä kyllä, vaimoni ihastui ja jäi koukkuun tähän mieheen. Avioliittomme on nyt muodollinen ja tiedän heidän tapailevan usein. Itseni koen riittämättömäksi ja paluuta mukaavaan liittoomme ei enää ole. Muksun takia en vielä viitsi erota. Mutta niin tulee käymään myöhemmin. Siis mulle ei ollutkaan hieno homma.
Näistäpä olen yritellyt varoittaa, mutta tehkää vain olkaatte hyvät, tässä esimerkki miten voi kiihkossa käydä.
 
sivullinen
Tuntuu olevan paripainotteista tämä keskustelu, selvähän se kun vaikutukset suhteeseen on heti pinnassa kimppaleikeissä. Mutta olen hyppäämässä parin kelkkaan, first time in life. Kahvilassa olemme jo tavanneet, ja tein paljon havaintoja. nainen on todellinen fetissi itsessään jo miehelle, koko ajan tivaamassa: miltä näytti, mikä mitäkin... Muuten ihan normi pariskunta ja hakevat seksiinsä uutta sähköä. Itsekin etsimässä jotain valon pilkahdusta sammuvaan tähteen.
Olen nauttinut jo siitä että voin avoimesti keskustella seksistä ja vielä kaiken lisäksi mahdolliseti olla mukana. Meitä on moneksi ja jokaiselle näyttää löytyvän mahdollisuus haaveidensa toteuttamiseen, vuosien työllä. Eikö se voisi olla hienoa kun ihmiset haluaa totetutta luovasti itseään myös seksissä?
 
eija50
moi mä oon eija 50 v,jo 10 v sitten eronnut rehevä isotissinen nainen ja siitä lähtien olen rakastellut melkein pelkkiä mustiamiehiä,en tiedä mikä siinä on kun ne minusta niin paljon tykkäävät,mutta minusta on kiva saada nuoria mustiamiehiä,ne jaksaa koko yön,ihania
 

Yhteistyössä