vaimolle vierasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m39
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m39

Vieras
Heips!

Onko muilla miehillä tai pareilla kokemusta siitä kun antaa vaimon käydä luvalla vieraissa tai mukana on ollut mies kolmantena. Me olemme vaimon kanssa keskustelleet asiasta ja ajatus kiehtoo aika paljon. Olisi kiihottavaa nähdä, kuulla sekä osallistua, kun oma vaimo saa vierasta miestä miestä. Kaikille tiedoksi, että meillä on ihan normaaliseksi elämä ja tämä olisi kiihottava lisä mukaan ;)

m39

Minulla on kokemusta, olen ollut kolmantena parilla.
Hienotunteisuudella ja naisen ehdoilla homma oli todella miellyttävää. Kaikki nauttivat oikein tosissaan.
Heilläkin oli aivan normaalia elämää, halusivat vaan luotettavaa seuraa yhteisestä sopimuksesta.
Siinä pitää kaikki mustasukkaisuusjutut pitää sivussa.
Aina parempi mitä fiksummin ollaan liikkeellä, viinojen kanssa ei pidä löträtä samalla.
Onea matkaan.

Eikö teille sopisi pariskunta kaveriksi? Saisitte molemmat nähdä kun omaa puolisoa hyväilee ja pitää hyvänä joku muu? Tässä on kyllä oma lehmäkin ojassa, ajattelin nimittäin tarjota meitä teille pariksi :)

Kolmen kimppaa on kokeiltu siten, että meitä oli kaksi naista ja mieheni ja todella ihanaa oli. Nyt vain haluaisimme, että molemmat saisivat vierasta ja saisi samalla itse katsella sitä ihanaa näkymää :)