Vaimolle vierasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies36vuotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies36vuotta

Vieras
Mistä ihmeestä johtuu, että monia miehiä, minuakin kiihottaa ajatus siitä, että vaimoni saisi vierasta miestä. Rakastan vaimoani valtavasti ja pidän häntä huippuseksikkäänä, mikä hän onkin. Silti olisi mahtavaa nähdä vaimoni kiimaisena nauttimassa seksikkäästi pukeutuneena korkkareihin ja stay-uppeihin vieraan miehen kanssa?

En osaa kyllä sanoa onko tämä vain seksikäs ajatus fantasia tasolla.

Onko kellään samoja fiiliksiä? Osaako kukaan vastata :)

Ei olla kokeiltu, asutaan sen verran pienellä paikkakunnalla että senkin takia vaikea toteuttaa.Itse haaveilen myös siitä että olisimme kolmelleen, minä ja mieheni sekä se toinen mies.Myös se kiihottaa että mieheni olisi minun ja yhden isorintaisen ystävättäreni kanssa kolmisin.Ystävättäreni on kuintekin onnellisesti naimisissa, en tohdi edes ajatella kysyväni häntä tähän leikkiin.
Olen myös sen verran mustasukkainen etten tahdo jakaa miestäni kenenkään kanssa.En tahdo vaarantaa hienoa suhdettamme vain fantasian takia.On kuitenkin hienoa että on olemassa fantasioita, ne rikastuttavat seksi elämää...mutta kannattaa olla erittäin tarkkana lähteekö niitä toteuttamaan. Ja hienoa on sekin, että niistä fantasioista voi yhdessä kumppaninsa kanssa keskustella ja ne kiihottavat meitä kumpaakin.

Vähän samanlaiset fiilikset Leenan kanssa. Meillä sama eli tuo pieni paikkakunta vähän haittaa asian toteuttamista. Toki asiaa pitää myös harkita ainakin paro kertaa:))

Alkuperäinen kirjoittaja Mies36vuotta:
Mistä ihmeestä johtuu, että monia miehiä, minuakin kiihottaa ajatus siitä, että vaimoni saisi vierasta miestä. Rakastan vaimoani valtavasti ja pidän häntä huippuseksikkäänä, mikä hän onkin. Silti olisi mahtavaa nähdä vaimoni kiimaisena nauttimassa seksikkäästi pukeutuneena korkkareihin ja stay-uppeihin vieraan miehen kanssa?

En osaa kyllä sanoa onko tämä vain seksikäs ajatus fantasia tasolla.

Onko kellään samoja fiiliksiä? Osaako kukaan vastata :)
Otapa tästä pitkä, asiallinen, hyvinvarustettu ja siisti mies, niin ei jää fantasian tasolle.

Kun kahdesta haaveilee, niin ottaisitko molempiin reikiin yhtä aikaa? Entäs jos miehiä olisi kolme niin riittäisi muna myös suuhuun?

Itse olisin mielummin n+n+m. Olisi kiva olla naisen kanssa 69:ssä ja nuolla hänen pilluaan samalla kun mies työntäisi pyllyyn munaa . Olen näin tehnytkin

Alkuperäinen kirjoittaja Ellien moderaattori:
Muistutan ettei tämä paikka ole seuranhakua tai vakavampaa varten.

Hohhoijaaa... mikä tiukkis!!! Antakaa nyt aikuisten ihmisten tehdä mitä huvittaa, jos eivät loukkaa ketään!

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Kyllä vain välillä voisi ottaa molempiin reikiin yhtäaikaa.Mutta kolme miestä saattaisi olla jo liikaa. =)

Kahdesta naisesta kokemusta yht' aikaa ja ei muuta kun todella postiivista sanottavaa. harmi vaan, että tälläinen kokoonpano on nykyään aikas harvinaita herkkua:))

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Kyllä vain välillä voisi ottaa molempiin reikiin yhtäaikaa.Mutta kolme miestä saattaisi olla jo liikaa. =)

Kahdesta naisesta kokemusta yht' aikaa ja ei muuta kun todella postiivista sanottavaa. harmi vaan, että tälläinen kokoonpano on nykyään aikas harvinaita herkkua:))