Vaimolle

  • Viestiketjun aloittaja vierasta
  • Ensimmäinen viesti
Eikö huomannut ?
Kuinka miehet eivät huomanneet, mikä on pelin henki? Entäpä leikin loputtua, mitä seurasi ? Sinänsä aivan hyvä juttu. Onko vielä toisillakin samanlaisia kokemuksia, tahtois lukea.
 
lortto
tuli vain mieleen, että ovatko nämä miehet seksuaalisesti kykenemättömiä, kun nauttivat siitä että toinen panee omaa vaimoa? Pakko antaa vieraan veivata, että saisi eukon pidettyä? Eihän tuosta muutakaan voi ajatella.
Minnan viimeinen loru nyt oli ihan poor, noita sex fantasioita on toki kiva lukea.
 
lortto
jaa. no kerrohan mistä siinä oikein on kysymys? Jos oma mieheni tyydyttää minut ja minä hänet, miksi ihmeessä siihen tarvitaan vielä naapurin Jannekin meteliin mukaan?
Jos ukkoni ei sexiin kykenisi tuolloin vieras toki olisi tervetullut.
 
siitävain
Tollanen mitään vaimoa tarvitse,jos on menollaan anna mennä,mutta ymmärrä käydä kuittaamassa aina tili.Se on noin,150 egeä tunti.Ainakin minulta pyysi,kun en rakastunut yritti vielä enemmän .Sinultahan voi pyytää vielä enemmän kun olet helppo nakki.
 
Milla
Lortto, näitä juttuja on tosi vaikea yrittää selittää ihmisille, jotka eivät ajattele minun, alkuperäisen tai Minnan kaltaisesti.
Eihän tässä hommassa kysymys olekaan siitä, että ketään ulkopuolista TARVITAAN korvaamaan ketään. Eihän kukaan oikeasti aivan välttämättä tarvitse seksiä ollenkaan, ilmankin pysyy hengissä, eikös?

Mutta minä en ymmärrä miksi ei voisi näitä seikkailuja harrastaa, jos parisuhteen molemmat osapuolet ajattelevat asiasta samalla tavalla.

Meillä myös on mieheni kanssa vapaa avioliitto, saamme luvan kanssa harrastaa ulkopuolisia suhteita. Kumpikin nautimme seksistä valtavasti niin toistemme kuin muidenkin ihmisten kanssa. Mieheni tyydyttää minut loistavasti, mutta miksi tyytyä aina samaan kun tarjolla voi olla vaihteluakin. Eihän kukaan meistä syö aina samaa kaurapuuroa kun on muitakin vaihtoehtoja tarjolla.

Joku kyseli tuota tunnepuolta, meillä ei ole kertaakaan kärsitty moraalista krapulaa, sitä ei yksinkertaisesti tule kun molemmat ovat mukana hommassa täysin omasta vapaasta tahdostaan. Jälkeenpäinkin nämä seksiseikkailut ovat vain ihana lisämauste ja fantasia omissa seksileikeissämme, eivät kertaakaan mustasukkaisuuden tai riidan aihe. Ei myöskään vuosienkaan jälkeen ole tunnetta, että aina tarvittaisiin vahvempi ärsyke ja rajumpaa toimintaa. Meilläkin ulkopuoliset seikkailut tapahtuvat kausittain, joskus menee pitkän aikaa ihan normaalilla ""kotiseksillä"" ilman lisämausteita ja meille voi se lauantaisaunan jälkeen flanellypyjamassa peiton alla pimeässä harrastettu seksi olla tosi extremeä välillä :)

Mikähän tässä systeemissä on niin jumalattoman vaikea ymmärtää, meitä nyt vain sattuu kiihottamaan se että oma puoliso harrastaa seksiä muiden kanssa ja meitä kiihottaa harrastaa seksiä muidenkin ihmisten kanssa. Ymmärränhän minäkin että joitakin ihmisiä kiihottaa nuolla kengänpohjia tai pissata toistensa päälle, vaikka ne minusta tuntuvatkin todella omituisilta jutuilta.

Mutta turha tätä on selittää sellaiselle, joka ei pysty näkemään seksiä sellaisena kuten minun kaltaiseni ihmiset.
 
Kiihottavaa
Vaimoni on jo useamman vuoden käynyt aina halutessaan vieraissa ja täytyy myöntää että se on erittäin kiihottavaa.. Yleensä hän kertoo seikkailunsa minulle heti tultuaan kotiin ja se johtaa aivan uskomattoman kiihkeään rakasteluun ja tunne on aivan mieletön kun tietää vaimon saaneen vierasta juuri ennen kuin itse rakastelemme.. Meille ei asiasta ole koskaan tullut pienintäkään riitaa tai mitään.. Ainoastaan paikkakunnan pienuudesta johtuneet juorut ovat joskus olleet kiusallisia mutta muuten ihan ok..
 
Kiihottavaa
Vaimoni on jo useamman vuoden käynyt aina halutessaan vieraissa ja täytyy myöntää että se on erittäin kiihottavaa.. Yleensä hän kertoo seikkailunsa minulle heti tultuaan kotiin ja se johtaa aivan uskomattoman kiihkeään rakasteluun ja tunne on aivan mieletön kun tietää vaimon saaneen vierasta juuri ennen kuin itse rakastelemme.. Meille ei asiasta ole koskaan tullut pienintäkään riitaa tai mitään.. Ainoastaan paikkakunnan pienuudesta johtuneet juorut ovat joskus olleet kiusallisia mutta muuten ihan ok..
 
lortto
selvä, enkä todella haluakkaan ymmärtää! Miksi olet naimisissa? Uskollisuushan kuuluu avioliittoon, mene hyvä nainen terapeutille saat varmasti jonkinasteista ohjenuoraa elämällesi. Olet aivan loppuun kulutettu jossain vaiheessa tuota tahtia.
 
Taxi
Tämä lortto ja eräät muut voisivat lopettaa tähän asiaan kommentoinnin. Taidat kateellisena läähättää lukiessasi...Jos jo nyt nautit fantasioista niin pane vaan toimeksi. Ihan liian vähän maailmassa rakastellaan ja ollaan mustankipeitä. Mä en ole ainakaan vielä kykenemätön. Vieraan miehen käsittelyn jäljiltä vaimoni syttyy kanssani yleensä kovaan kiimaan....
 
näin se vaan on
Olemme 40 aviopari ja vaimoni on töiden takia paljon matkoill, myös ulkomailla. mielestäni olemme kaksi aikuista ihmistä ja mikäli vaimoni menisi sänkyyn jonkun ihastuksensa kanssa, olettaen että hän tietää mitä tekee, ei maailmani romahtaisi. Seksi on on osa elämää ja välillä se on pelkkää panemista. itse en harrasta irtosuhteita mutta suon ne vaimolleni mikäli tilaisuus tulee. Hän on järkevä nainen joka nauttii seksistä.
 
lortto
no Taxi nyt ei pillua ole nähnytkään! Vedä vaan taxissa tumppuun ja unelmoi. Mulle kelpaa norm. sexi oman siipan kanssa, seko sua ärsyttää? Ei tarvitse mennä lorttoilemaan kylille, sori toisilla se onnistuu ihan oman kullankin kanssa.
 
Taxi
Kaveri kysyi ja vastasin. Kai täällä monet unelmoi, mun ei tarvitse.
Miksi kirjoittelet edelleen, koska kantasi on selvä?Minä kirjoittelen siksi, että näitä ""eri tavalla ajattelevia"" ymmärrettäisiin. Ja pahempaakin tehdään.
On ala-arvoista ottaa kantaa tumppuun vetämiseen ja pillujen määriin.
Jaa-a, sä tiedät mitä on normaali sexi!?
 
Onko vaimo luvalla vieraissa?
Kuinkahan monta vaimoa on tänäkin viikonloppuna luvan kanssa vieraissa ?
Kertokaapa tämän viikonlopun seikkailuista. Olisi kiva lukea, kuinka rouvat ovat nauttineet vieraasta oikein luvan kanssa ja sitten se kotona peuhaaminen, miltäs se tuntui puolin ja toisin.
 
niimpä
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Lortto, näitä juttuja on tosi vaikea yrittää selittää ihmisille, jotka eivät ajattele minun, alkuperäisen tai Minnan kaltaisesti.
Eihän tässä hommassa kysymys olekaan siitä, että ketään ulkopuolista TARVITAAN korvaamaan ketään. Eihän kukaan oikeasti aivan välttämättä tarvitse seksiä ollenkaan, ilmankin pysyy hengissä, eikös?

Mutta minä en ymmärrä miksi ei voisi näitä seikkailuja harrastaa, jos parisuhteen molemmat osapuolet ajattelevat asiasta samalla tavalla.

Meillä myös on mieheni kanssa vapaa avioliitto, saamme luvan kanssa harrastaa ulkopuolisia suhteita. Kumpikin nautimme seksistä valtavasti niin toistemme kuin muidenkin ihmisten kanssa. Mieheni tyydyttää minut loistavasti, mutta miksi tyytyä aina samaan kun tarjolla voi olla vaihteluakin. Eihän kukaan meistä syö aina samaa kaurapuuroa kun on muitakin vaihtoehtoja tarjolla.

Joku kyseli tuota tunnepuolta, meillä ei ole kertaakaan kärsitty moraalista krapulaa, sitä ei yksinkertaisesti tule kun molemmat ovat mukana hommassa täysin omasta vapaasta tahdostaan. Jälkeenpäinkin nämä seksiseikkailut ovat vain ihana lisämauste ja fantasia omissa seksileikeissämme, eivät kertaakaan mustasukkaisuuden tai riidan aihe. Ei myöskään vuosienkaan jälkeen ole tunnetta, että aina tarvittaisiin vahvempi ärsyke ja rajumpaa toimintaa. Meilläkin ulkopuoliset seikkailut tapahtuvat kausittain, joskus menee pitkän aikaa ihan normaalilla ""kotiseksillä"" ilman lisämausteita ja meille voi se lauantaisaunan jälkeen flanellypyjamassa peiton alla pimeässä harrastettu seksi olla tosi extremeä välillä :)

Mikähän tässä systeemissä on niin jumalattoman vaikea ymmärtää, meitä nyt vain sattuu kiihottamaan se että oma puoliso harrastaa seksiä muiden kanssa ja meitä kiihottaa harrastaa seksiä muidenkin ihmisten kanssa. Ymmärränhän minäkin että joitakin ihmisiä kiihottaa nuolla kengänpohjia tai pissata toistensa päälle, vaikka ne minusta tuntuvatkin todella omituisilta jutuilta.

Mutta turha tätä on selittää sellaiselle, joka ei pysty näkemään seksiä sellaisena kuten minun kaltaiseni ihmiset.

mikähän siinä olisi niin vaikeaa ymmärtää? Mietipä sitä.
 
jeppe
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Meillä myös on mieheni kanssa vapaa avioliitto, saamme luvan kanssa harrastaa ulkopuolisia suhteita. Kumpikin nautimme seksistä valtavasti niin toistemme kuin muidenkin ihmisten kanssa. Mieheni tyydyttää minut loistavasti, mutta miksi tyytyä aina samaan kun tarjolla voi olla vaihteluakin. Eihän kukaan meistä syö aina samaa kaurapuuroa kun on muitakin vaihtoehtoja tarjolla.

Joku kyseli tuota tunnepuolta, meillä ei ole kertaakaan kärsitty moraalista krapulaa, sitä ei yksinkertaisesti tule kun molemmat ovat mukana hommassa täysin omasta vapaasta tahdostaan. Jälkeenpäinkin nämä seksiseikkailut ovat vain ihana lisämauste ja fantasia omissa seksileikeissämme, eivät kertaakaan mustasukkaisuuden tai riidan aihe. Ei myöskään vuosienkaan jälkeen ole tunnetta, että aina tarvittaisiin vahvempi ärsyke ja rajumpaa toimintaa. Meilläkin ulkopuoliset seikkailut tapahtuvat kausittain, joskus menee pitkän aikaa ihan normaalilla ""kotiseksillä"" ilman lisämausteita ja meille voi se lauantaisaunan jälkeen flanellypyjamassa peiton alla pimeässä harrastettu seksi olla tosi extremeä välillä :)

Vaimon kanssa on usein puhuttu vastaavasta kuviosta, siis, että saisi kahta kullia yhtä aikaa, jopa mieluimmin samaan reikään. Ei vaan ole tähän mennessä rohkeus riittänyt. Kerran kapakassa läsnä ollessani vaimo kännissä alkoi flirtata naapuripöydän kundin kanssa ja tietty just silloin mulla iski mustis päälle. Jälkeenpäin on vituttanut, että miksei silloin juuri tullut kokeiltua, kun tilanne oli melkein valmis. Kun saman keissin saisi takaisin, niin jo nuolisin vaimoni vasta nussittua vittua (vaikka vaimo olisikin jo imenyt kullini sen vieraan miehen naidessa häntä). Se on käynyt vieraissa (niin kuin minäkin) ja tiedän ne tapaukset. Enkä oikein keksi, mikä voisi kiihottaa minua enemmän, kuin vaimoni kertomukset näistä syrjähypyistä...
 
:D
Alkuperäinen kirjoittaja jeppe:
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Meillä myös on mieheni kanssa vapaa avioliitto, saamme luvan kanssa harrastaa ulkopuolisia suhteita. Kumpikin nautimme seksistä valtavasti niin toistemme kuin muidenkin ihmisten kanssa. Mieheni tyydyttää minut loistavasti, mutta miksi tyytyä aina samaan kun tarjolla voi olla vaihteluakin. Eihän kukaan meistä syö aina samaa kaurapuuroa kun on muitakin vaihtoehtoja tarjolla.

Joku kyseli tuota tunnepuolta, meillä ei ole kertaakaan kärsitty moraalista krapulaa, sitä ei yksinkertaisesti tule kun molemmat ovat mukana hommassa täysin omasta vapaasta tahdostaan. Jälkeenpäinkin nämä seksiseikkailut ovat vain ihana lisämauste ja fantasia omissa seksileikeissämme, eivät kertaakaan mustasukkaisuuden tai riidan aihe. Ei myöskään vuosienkaan jälkeen ole tunnetta, että aina tarvittaisiin vahvempi ärsyke ja rajumpaa toimintaa. Meilläkin ulkopuoliset seikkailut tapahtuvat kausittain, joskus menee pitkän aikaa ihan normaalilla ""kotiseksillä"" ilman lisämausteita ja meille voi se lauantaisaunan jälkeen flanellypyjamassa peiton alla pimeässä harrastettu seksi olla tosi extremeä välillä :)

Vaimon kanssa on usein puhuttu vastaavasta kuviosta, siis, että saisi kahta kullia yhtä aikaa, jopa mieluimmin samaan reikään. Ei vaan ole tähän mennessä rohkeus riittänyt. Kerran kapakassa läsnä ollessani vaimo kännissä alkoi flirtata naapuripöydän kundin kanssa ja tietty just silloin mulla iski mustis päälle. Jälkeenpäin on vituttanut, että miksei silloin juuri tullut kokeiltua, kun tilanne oli melkein valmis. Kun saman keissin saisi takaisin, niin jo nuolisin vaimoni vasta nussittua vittua (vaikka vaimo olisikin jo imenyt kullini sen vieraan miehen naidessa häntä). Se on käynyt vieraissa (niin kuin minäkin) ja tiedän ne tapaukset. Enkä oikein keksi, mikä voisi kiihottaa minua enemmän, kuin vaimoni kertomukset näistä syrjähypyistä...
 
Aviomies
Olemme 40v pari, naimisissa about 10v. Vaimoni oli uskoton. Hän jäi siitä myös minulle kiinni. Voi niitä selityksiä, mutta ei siitä nyt tässä sen enempää.

Kerroin vaimolleni, että koska niin kovasti tekee mieli vierasta, niin minäkin haluan nähdä. Jotenkin hän siihen suostui. Vuokrasin hotellista sviitin ja järkkäsin vaimolle kaksi nuorta kundia.Tosin, en maininnut vaimolleni, että kundeja olisi kaksi....

Hauska oli katsoa vaimoni ilmeitä, kun hän hotellihuoneessa meikkasi ja odotteli sukkanauhoissaan, stringeissään rintsikoissaan ja korkkareissaan. Hänen suunsa loksahti, kun kaksi kundia sitten saapuivat paikalle. Vaimo sanoi vastalauseensa ja asetti ehtojaan.... kellahti lopulta ensimmäisen kundin kanssa sängylle.

Oli se kiihottavaa katsoa, kun oma vaimo sai ja kunnolla. Toinen pani takaa ja toinen tarjosi edestä suuhun. Hikisenä vaimoni ulisi ja huusi. Välillä vartalo jännittyneenä kivikovaksi hän korahteli...... ja välillä velttona, liikuteltavana voihki.

Lopuksi panin vielä minäkin puolitajutonta vaimoani. Mahtavaa oli päästä liukkaille ja hillittömön hyvältä tuntui se turvonnut pimppi. Vaimoni nukkui ja retkotti sängyssä aamuun saakka samassa asennossa.

No,se oli sellainen juttu, jota on kiva muistella. Ja sopi siihen elämäntilanteeseen.
 
kanafarmari
Meillä on kanalassa ylituotanto munista. Lähetä se muijjas tänne farmille, niin kyllä munaa riittää. -Mä oon just kehittelemässä sellaista pimppatreeniä tai jotain alapään- tai joittenkin rakastelulihasten jumppaa joka on kuulemma kova sana tänäpäivänä.

Mä oon sunnitellu, että ne vois harrastaa hajareisin kyykkyhyppelyä kanalan lattialla ja hotkia pimpallaan munat lattialta. Kyllä siinä reisilihakset ja alapäänllihakset tulis varmaan kuntoon.

Meijjän tarkotus on jalostaa aivan uudenlainen pimpero, eli selanen joka hotkasee munan sisuksiinsa alta aikayksikön. Sit meillä on kehitteillä tuon navettaosaston kanssa sellanen rojekti, joka perustuu lypsytekniikkan. Eli me koulutetaan pimpat sellaiksi "lypsypilluiksi", että ne pystyy lypsämmään mällin alta aikayksikön hyvin treenatulla ja koulutetulla pimpsallan. -Siinä jää ammattihuoratkin kakkosiksi. EU:n tukiaisista ollaan neuvvoteltu, että eiköhän me voia alottaa "uusi eheämi ja toimivampi lypsypillu rojekti" jo ens vuonna.

Sit meillä on kehitteillä myös spermapankin suunnittelu, eli me pakastettaan ja myyvvään spermat lespopareille ja äitiksi haluaville sinkkunaisille. Kysyntä on kuulemma lissääntynnä kovastikkin.
 

Yhteistyössä