Vaimon fantasia..

  • Viestiketjun aloittaja Katsellessa
  • Ensimmäinen viesti
Katsellessa
Vaimon fantasia olisi harrastaa seksiä niin että joku pariskunta tms katselisi. Jakaminen ei kuulemma kiinnosta. Miten olette tilanteeseen päätynyt? Ketä ja missä. Omasta historiasta ei kokemusta löydy mutta vaimo on nuoruudessaan ottanut suihin ja pannut silloistaan sen kaverin katsellessa.
 
Onnistuva mies.
Tuosta katselukysymyksestä tulee minulle mieleen se, miten tilanne pidetään hallinnassa.
Varmaan halukkaita katselijoita löytyy, ainakin miehistä.
Mutta pystyykö katselija tyytymään pelkästään katseluun, koska hän kuitenkin kiihottuu seksuaalisesti katselusta.
Tarvitaan ainakin selkeät pelisäännöt.
 
jokke
Meillä vaimolla oli sama fantasia. Ollan toteutettu nyt usein. Vaatii vaan rohketta ja sopivan paikan. Meidän keittiöön näkee naapurista hyvin niinpä on harrastettu seksiä keittiön pöydällä joka on suoraan ikkunan kohdalla ja naapurin rouvan katseiden alla. Olen huomannut että vaimo on erityisen kostea tai siis märkä aina kun tietää että joku voi nähdä meidät. Kerran vaimo nai mua mökin sohvalla. Oli siis päällä ja parvella oli minun ikäiseni mies nukkumassa. Tai ei varmasti sen vikinän aikana nukkunut. Myös meidän terassilla olen nainut vaimoa takaa päin. Vain mekko ylös ja sisään. Yläosakin tuli vedettyä siinä kiihkossa alas. Syrjäsilmällä näimme kuinka naapurin nainen seurasi touhujamme. Arvoitus on kuinka moni muu näki... Mutta vaimo näissä tilanteissa aivan villinä.
 

Yhteistyössä