Vaimon hemmottelu

  • Viestiketjun aloittaja johan
  • Ensimmäinen viesti
persikka
Mies hemmottelee ja kehuu paljonkin, mutta tässä kaksi juttua, jotka ovat harvinaisempaa herkkua:

- Kukat

- Todellakin ilahtuisin hellimisestä ja pitkästä esileikistä joka päättyisi kunnon naintiin. Mutta niin kuin monet ovat sanoneet, ei voi sanoa haluavansa seksiä, koska esileikki on se mitä vaaditaan. Siitä tulee niin autuas fiilis, että yhdyntä on vain yksi niistä onnen tunteen seurauksista. Vaikka toki erittäin merkityksellinen.
 
anna
Jo seksillä alat vaimoa hemmotella, niin lähestymistapa on olennaista. Ei kannata aloittaa omista miehisistä toiveista eikä viestittää vaimolle, että anna mun nyt tulla ja pian.

Seksillä hemmottelu voisi alkaa kehumalla vaimoa, miten ihana, lämmin, hyvävartaloinen, kaunis jne. hän on. Tietenkin kerrot sellaista, mikä on tai voisi olla totta. Imartelu ei kannata. Sen jälkeen voi vaimoa lähestyä hienovaraisesti, ei heti päälle käyden. Jos vaimo ei satu olemaan sillä tuulella, niin hyväksy asia, älä yritä pakolla.

Hienovaraisuus ja vaimon huomioiminen on hemmottelua. Tee, mitä vaimo haluaisi sinun tekevän. Hemmottelussa et ole ensisijaisesti hakemassa omaa tyydytystä. Jos tämä on miehelle vaikeaa, niin kannattaa kyllä ensin miettiä muita hemmottelun mahdollisuuksia kun seksi.

En ymmärrä naisia, jotka lupaavat seksiä ""palkinnoksi"" muusta hyvästä. Mutta usein kuitenkin on niin, että hyvää mieltä ja hyvää oloa seuraa läheisyys ja intohimo, jos sitä suhteessa on olemassa.

 
.
Minusta on kiva, kun mies varaa kahdenkeskistä aikaa ja on 100% läsnä. Viikonloppumatka, hotelliyö, illallinen, vaikka rakastelu omassa makuuhuoneessa, mutta pääasia, ettei ole häiriötekijöitä eikä kiire minnekkään, vaan keskitytään ihan toisiimme.
 
vierailija
Itse olen odottanut ja toivonut jotain erityistä mieheltäni, mutta tuntuu vaikealta hänelle toteuttaa. Yritystä : oot seksikäs, kun tuli töistä. Kysyin mitä sillä tarkoittaa ? Ei osannut vastata. Oksettaa tuollainen ”kohteliaisuus ”, koska en ollut yhtään omasta mielestäni seksikäs. Aito läsnäolo olisi huippu ja samalla aaltopituudella oleminen . Rento, hyväntuulinen ja kenties syvällinen keskustelu olisi minulle 100%....
 

Yhteistyössä