Vaimon pettäminen kiihottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen keski-ikäinen mies ja ollut saman naisen kanssa nuoresta. Ekan kerran hän (silloin kihlattu) jäi kiinni pettämisestä, kun oli opiskelijavaihdossa muutaman viikon. Vuosia jälkeenpäin on myöntänyt, että pani siellä samassa asuntolassa olleen ulkolaisen pojan kanssa. Suutuin ja petyin tietysti silloin. Toinen kerta (joka minulle on kerrottu) oli Helsingissä työpaikan juhlien jälkeen. Silloin vaimo n. 40 v. Yökerhossa juhlimisen ja tanssimisen jälkeen mukavan oloinen (kuulemma) mies oli saanut tulla hotellihuoneeseen ja panna vaimoani. Tämän kertoi heti seuraavana päivänä. Sekin suututti, mutta yllätyksekseni myös kiihotti. Olimme molemmat erittäin kiihkeitä, kun panimme kotona sinä iltana. Nykyään näiden pettämisten ajattelu saa kaluni kovaksi ja runkkaan usein ajatellessani nuorta kihlattuani antamassa nuorelle pitkätukkaiselle pojalle. Ja kypsän hieman pulskistuneen vaimoni makaamista jalat levällään hotellin sängyssä, ja yökerhotuttavuuden nauttiessa varatusta. Onko muilla vastaavia reagtioita, tai kokemuksia?

Kyllä kiihottais jos oma rouva sais vierasta. Omaa tiukan pimpan ja tällä hetkellä raskaana niin ois mahtaava kun sais isoa munaa vielä kun pillu on kireä( itselläni keskikokoinen). Varmasti tykkäis mutta en uskalla ehottaa.. Ois mukava katsella vaikka videolta tuota touhua..

Tunnistan tunteen. Ja naisenikin tunnistaa sen minussa, kertoo joskus suhdettamme aikaisemmista seksiseikkailuistaan. Minullahan jutut laittaa seisomaan nopeasti, vaimo vielä tehostaa tunnelmaa hieromalla housujen päältä ja kertomalla kuinka putsaamattomana spermaa valuen meni kotiin ym. Siinä kiimoissani sitten kerron toivovani hänen käyvän vieraissa, vaimoa nauratta ja jatkaa juttujaan. En tiedä kumpi siinä naistani enempi viehättää, kiusoittelu, vai se kun en pysty enää hillitsemään ja alan ottamaan hänet melko reippaalla otteella.

Olen keski-ikäinen mies ja ollut saman naisen kanssa nuoresta. Ekan kerran hän (silloin kihlattu) jäi kiinni pettämisestä, kun oli opiskelijavaihdossa muutaman viikon. Vuosia jälkeenpäin on myöntänyt, että pani siellä samassa asuntolassa olleen ulkolaisen pojan kanssa. Suutuin ja petyin tietysti silloin. Toinen kerta (joka minulle on kerrottu) oli Helsingissä työpaikan juhlien jälkeen. Silloin vaimo n. 40 v. Yökerhossa juhlimisen ja tanssimisen jälkeen mukavan oloinen (kuulemma) mies oli saanut tulla hotellihuoneeseen ja panna vaimoani. Tämän kertoi heti seuraavana päivänä. Sekin suututti, mutta yllätyksekseni myös kiihotti. Olimme molemmat erittäin kiihkeitä, kun panimme kotona sinä iltana. Nykyään näiden pettämisten ajattelu saa kaluni kovaksi ja runkkaan usein ajatellessani nuorta kihlattuani antamassa nuorelle pitkätukkaiselle pojalle. Ja kypsän hieman pulskistuneen vaimoni makaamista jalat levällään hotellin sängyssä, ja yökerhotuttavuuden nauttiessa varatusta. Onko muilla vastaavia reagtioita, tai kokemuksia?

Minun miestä kiihoittaa jos minä annan muille miehille.
Joskus tyttöjen illan jälkeen on helpompi joko panna jonkun kanssa tai valehdella miehelleni että olen antanut parille miehellepillua ja silloinkin yrittää sanoa heidän panneen kortsun kanssa.

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
Pettämisestä en tiedä, ollaan sovittu että rouva voi antaa luvalla ja se on kiihottavaa jos tiedän sen tapahtumahetkellä! M555
Tämä on meilläkin (aloittaja) nyt tulossa. Lokakuussa on vaimo menossa Tampereelle yön yli työmatkalle. Olen myöntänyt vaimolle kiihottumiseni ja pyytänyt häntä antamaan vieraalle tuolloin. Vaimo aluksi muodon vuoksi esteli, mutta nyt on kiihkeästi mukana suunnitelmassa. Minulla seisoo nytkin, kun tätä kirjoitan.

• Tykkää
Tunnistan tunteen. Ja naisenikin tunnistaa sen minussa, kertoo joskus suhdettamme aikaisemmista seksiseikkailuistaan. Minullahan jutut laittaa seisomaan nopeasti, vaimo vielä tehostaa tunnelmaa hieromalla housujen päältä ja kertomalla kuinka putsaamattomana spermaa valuen meni kotiin ym. Siinä kiimoissani sitten kerron toivovani hänen käyvän vieraissa, vaimoa nauratta ja jatkaa juttujaan. En tiedä kumpi siinä naistani enempi viehättää, kiusoittelu, vai se kun en pysty enää hillitsemään ja alan ottamaan hänet melko reippaalla otteella.
Aiotteko edetä käytäntöön? Mitä vaimosi on mieltä vieraisiin menosta?

Tämä on meilläkin (aloittaja) nyt tulossa. Lokakuussa on vaimo menossa Tampereelle yön yli työmatkalle. Olen myöntänyt vaimolle kiihottumiseni ja pyytänyt häntä antamaan vieraalle tuolloin. Vaimo aluksi muodon vuoksi esteli, mutta nyt on kiihkeästi mukana suunnitelmassa. Minulla seisoo nytkin, kun tätä kirjoitan.
Muistutan rouvaa jos vain sopivan kiinnostava ukko on juhlissa, sitten vain iskee sen ja panemaan, mutta ei useinkaan ole kiinnostavaan miestä rouvan mieleen. Pari kertaa on löytynyt, ehkä rouva ei ota tarpeeksi vakavasti panojuttuja?

Ihana vaimo antaa pillua vieraille aika usein. Saan mahtavaa seksiä aina kun vaimoa on nussittu. Mitään rajoituksia ei ole. En halua osallistua, kerran sattui bileissä tilanne, että olimmevaimon kanssa kahdestaan ja kolme vierasta miestä. Yksi mies ilmoitti, että nyt me nussitaan sun vaimoa.
vaimo sanoi,että nussikaa vaan, mieheni saa lähteä kotiin, viette mut sit kun ootte saaneet tarpeeksi. Hävetti hirveästi, mutta lähdin kotiin.

• Tykkää
Vaimoni pettämishistoria alkoi jo vakavan seurustelumme aikana. Minulle selvisi että hän oli hakeutunut tietoisesti yhden yön juttuun hieman meitä vanhemman, omalla tahollaan kihloissa olevan miehen kanssa. Myöhemminkin hän on niin sanotusti tarjoutunut, halunnut katsoa minkä vaikutuksen tekisi. Sielua kirvelee, mutta samalla olen näistä tavattoman kiihottunut. Ne ovat kuin mauttoman lihan suola. Ikäiseni miehet siedän, mutta joukossa on ollut myös nuori adonis, joka lienee pomputtanut vaimoani aika lailla. Mutta kuinka riipaisevan herkkää ja kiimaista on naida vaimoa tietäen että hän on juuri saanut toisen miehen munaa.

Ihana vaimo antaa pillua vieraille aika usein. Saan mahtavaa seksiä aina kun vaimoa on nussittu. Mitään rajoituksia ei ole. En halua osallistua, kerran sattui bileissä tilanne, että olimmevaimon kanssa kahdestaan ja kolme vierasta miestä. Yksi mies ilmoitti, että nyt me nussitaan sun vaimoa.
vaimo sanoi,että nussikaa vaan, mieheni saa lähteä kotiin, viette mut sit kun ootte saaneet tarpeeksi. Hävetti hirveästi, mutta lähdin kotiin.
Eräissä häissä maalla vaimoni kotiseudulla, vaimo katosi illan ja yön aikana monta kertaa. Tuli aina sitten eri miehen kanssa ja kertoi minulle, että käytiin panemassa tämän ja tuon vanhan kaverin kanssa. Miehet kätteli ja kiitti; kiitos kun sain panna taas sun vaimoa!
En oikein tiennyt miten suhtautua, hävetti, kiihotti. Vaimo tästä minua kiusaa ja kertoilee ystävilleen.

Olemme sopineet, että puhumme vaimon kanssa pettämisestä, vaikka vieraitten naiminen on hänelle sallittua. Vaimo himoitsee miesten ihailua ja antaa vittuaan aina jos joku vaan haluaa. Kotimatkalla sitten voi iskeä pieni häpeä ja katumus ja siksi vaimo aina kainostelee ihanasti ja esittää muka katuvaa. Se lisää minun himoa, voin vähän moittia, vaimo kysyy olenko nyt huora, vastaan olethan sinä vähän huorahtava, mutta rakastan sinua.

Tuo vaimon pieni häpeä ja ujous minuakin kiihottaa, pillun antaminen vieraalle on vaan niin ihanaa vaimosta, että ei voi vastustaa. Jälkeen päin minä saan lohduttaa ja kehua häntä.

Minua nainen petti mennen tullen nuorena ensimmäisessä suhteessani, jäi rysän päältä kiinni ja kertoi itse olleensa jonkun kanssa ym. Itse en pettänyt kertaakaan silloin, enkä ole myöhemminkään.
Jostain syystä se toiminta ei silloin käräyttänyt käämejäni, en tosin kiihottunutkaan. Ehdotin että aletaan parinvaihtoon niin saa molemmat tasapuolisesti, alettiin ja siittäkös naiseni tuli raivoavan mustasukkaiseksi kun sattui pari jossa nainen sai helposti ja useita orgasmeja. Erosin käsistä karanneen mustasukkaisuuden takia.

Aikaisemmasta johtuen tai jostain muusta syystä, nyt keski-ikäisenä miehenä vaimon pettäminen fantasiana kiihottaa.
Fantasiassa näen salaa pettämisen enkä paljastu, kiihkeän panon jossa vaimoni saa orkun. Lopuksi heidän lepäillessä vieraan runsaat spermat valuvat aviovuoteen lakanoille ja sotkee vihkisormuksen vaimon hyväillessä isoa kalua. Puheista selviää että paneva joka viikko ja vain seksin takia, eikä muita tunteita.

Olemme sopineet, että puhumme vaimon kanssa pettämisestä, vaikka vieraitten naiminen on hänelle sallittua. Vaimo himoitsee miesten ihailua ja antaa vittuaan aina jos joku vaan haluaa. Kotimatkalla sitten voi iskeä pieni häpeä ja katumus ja siksi vaimo aina kainostelee ihanasti ja esittää muka katuvaa. Se lisää minun himoa, voin vähän moittia, vaimo kysyy olenko nyt huora, vastaan olethan sinä vähän huorahtava, mutta rakastan sinua.
Tämä on meilläkin parasta. Vaimo itkuisena ja katuvana myöntää, kun kysyn onko pettänyt? Riisun häntä vihaisena samalla, kun hän nyyhkyttäen kertoo vaihe vaiheelta, miten on päätynyt panemaan vieraan kanssa. Työnnyn vaimooni kovaa ja hän sättii itseään ja minä samalla haukun häntä huoraksi. Jatkamme tätä vuorotellen, kunnes laukean.

Tämä on meilläkin parasta. Vaimo itkuisena ja katuvana myöntää, kun kysyn onko pettänyt? Riisun häntä vihaisena samalla, kun hän nyyhkyttäen kertoo vaihe vaiheelta, miten on päätynyt panemaan vieraan kanssa. Työnnyn vaimooni kovaa ja hän sättii itseään ja minä samalla haukun häntä huoraksi. Jatkamme tätä vuorotellen, kunnes laukean.
Katumus kuuluu nimenomaan rakkausavoiliittoon, vaikka tuo vieraspano onkin sallittua ja jopa toivottua. Mutta tämä kannattaa kyllä puhua ja sopia selväksi. Vaatii hyvän parisuhteen, silloin kyllä voi olla erittäin kiihottavaa.

Vaimoni, 40+, on ollut hotellissa sovitusti toisen miehen kanssa. Olen vienyt ja hakenut, kun on tullut viesti puhelimeen. Voin kuvitella siellä vaimoni ilman että itse olen siellä häiritsemässä. Riisuutuminen ilkosilleen, mustat pitsireunaiset pikkuhousut viimeisenä, paljastaen karvaisen, odotuksesta kostuneen aviotussun. Voi kuvitella silmäpelin, puolin ja toisin, kuinka hellästi, kahdelle sormella vaimo koskettelee miehen kalua. Mitä sanotaan, mistä puhutaan, kysyykö mies koska vaimoa on viimeksi naitu, ja vaimo vastaa, punehtunein poskin. Sanoo tykkäävänsä naimisesta, miehen kädestä. Pillua hierotaan, suudellaan. Mutta voi, kondomia täytyy käyttää, ja se jotenkin latistaa tunnelmaa, tekee siitä steriilin, turvallisen. Mutta aikuisen estoitta molemmat valmistavat, kiihottavat toisiaan yhdyntään, joten hyvä siitä tulee. Ja voisihan vaimo hieroa ja imeyttää spermat tisseihinsä.

Vaimoni, 40+, on ollut hotellissa sovitusti toisen miehen kanssa. Olen vienyt ja hakenut, kun on tullut viesti puhelimeen. Voin kuvitella siellä vaimoni ilman että itse olen siellä häiritsemässä. Riisuutuminen ilkosilleen, mustat pitsireunaiset pikkuhousut viimeisenä, paljastaen karvaisen, odotuksesta kostuneen aviotussun. Voi kuvitella silmäpelin, puolin ja toisin, kuinka hellästi, kahdelle sormella vaimo koskettelee miehen kalua. Mitä sanotaan, mistä puhutaan, kysyykö mies koska vaimoa on viimeksi naitu, ja vaimo vastaa, punehtunein poskin. Sanoo tykkäävänsä naimisesta, miehen kädestä. Pillua hierotaan, suudellaan. Mutta voi, kondomia täytyy käyttää, ja se jotenkin latistaa tunnelmaa, tekee siitä steriilin, turvallisen. Mutta aikuisen estoitta molemmat valmistavat, kiihottavat toisiaan yhdyntään, joten hyvä siitä tulee. Ja voisihan vaimo hieroa ja imeyttää spermat tisseihinsä.
Oma vaimoni ei käyttänyt kondomia vieraamme kanssa ja kyllä se oli kiihkeää vaikka ehkäisy puuttui tai ehkä juuri sen vuoksi. Se alastomuus, vaimon voihkaisut ja lopuksi miehen murahdukset kun antoi siemenensä varattuun naiseen, hui.

Katumus kuuluu nimenomaan rakkausavoiliittoon, vaikka tuo vieraspano onkin sallittua ja jopa toivottua. Mutta tämä kannattaa kyllä puhua ja sopia selväksi. Vaatii hyvän parisuhteen, silloin kyllä voi olla erittäin kiihottavaa.
Niin tuo kaatuminen tai ehkä paremminkin epäily ettei tehnyt oikein on minun vaimon kohdalla erityisen kiihottavaa. Vakuuttelen, että on oikein kun on seurannut haluaan antaa pilllua vieraalle.

Minullekin juuri tuo vaimon epäily ehkä pieni häpeä, on kaikkein kiihottavinta. Ja tietysti se, että kun panemme vieraspanon jälkeen molempien orgasmi on kaikkein paras.
siitä tiedän, tätä saan vielä lisää, kohta vaimon pillulla on taas joku.

Minulle vaimon vieraille antautuminen tuottaa suunnatonta häpeää, jota ilman minulla ei kuitenkaan olisi enää seksiä. Käytännössä olen täysin vaimoni armoilla. Hän saa oikeastaan tehdä mitä haluaa, saa mennä miehen luo, voi käyttää keskustassa olevaa asuntoa rakastajiensa kanssa, voi nöyryyttää minua mennen tullen.
ainoa mitä saan on säälipillu, sitä saan kyllä riittävästi.
Tiedän mistä tämä johtuu, mutta en pysty muuttamaan mitään,

Yhteistyössä