Vaimon sisko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies 37 V
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies 37 V

Vieras
Neuvoa kaipaan......

Vaimoni sisko on jostain kumman syystä alkanut viime aikoina heittämään kanssani hyvin kaksimielistä läppää kahdenkesken ollessamme. Asuvat melko lähellä ja tapaamme siksi usein. En tiedä kuvittelenko vain, mutta luulen että hän myös katsoo minua ainakin vähän sillä silmällä. Tulemme muutenkin oikein hyvin toimeen.

Minua kiinnostaa se, että tulkitsenko ihan väärin. Katseet ja huulenheitto ovat sitä luokkaa että välillä tuntuu siltä kuin hän riisuisi minua siinä paikassa. Ajatuskin tuollaisesta kiihottaa mahdottomasti, mutta toisaalta olen ns. kunnon mies enkä ikipäivänä voisi ajatella sekstaamista hänen kanssaan vaikka miten mieli tekisi. Mitä raati sanoo, onko vaimon siskolla vaan miehinen huumorintaju vai mistä on kyse. Vai luulenko vain?

Luulen että sinä jopa toivot että asiaa olisi näin kuten sanot. Eläät toiveunissa missä vaimon sisko on kiinostunut sinusta, olet jopa valmis menemään niin pitkälle kun olette kahdestaan että jos tilaisuus tulee niin nussit hänet varmsti. Luulen että hän vain kiusaa ja pelleilee sun kanssa. Ota etäisyyttä ja kerro asiasta vaimollesi. Eli luulet vain!

eiköhän se ole ihan tavallista että välillä on sex.vedon tunnetta muihinkin kun ""omaan sallittuun kohteeseen"", ei mulle ainakaan vierasta mutta,kannattaa varmaankin miettiä kuvio toisinpäin, miltä itsestä tuntuisi jos toinen... jos ei miltään, niin kannattaa ehkä miettiä miksi jatkaa suhdetta? jos pahalta toisinp. muista vanha viidakon sanonta: tee toiselle niinkuin haluaisit itselle...luultavasti se sullakin vois noin toimia???

Kuten vanha sanonta kuuluu. Puhua asiasta siis asianomaisen kanssa. Minusta vaimolle ei kannata sanoa mitään, jos oletkin vain kuvitellut kaiken, koska siinä menee siskojen väliltä luotto! Ja voit joutua sijaiskärsijäksi ;). Jutustasi saa myös sen kuvan, että sinä olet myös mukana tuossa ""läpänheitossa"". Miksi et voisi kerta kaikkiaan lopettaa sitä! Etenkin jos se tapahtuu vain kahdenkesken ollessanne. Vaihda puheenaihetta tai vältä kaksinoloa. Ei sen luulisi olevan niin vaikeaa. Sinun on nyt kuitenkin otettava ohjat käsiisi jollain tavoin, ennenkuin homma karkaa käsistä. Jos et ole kuvitellut, niin nainen voi pian olla ihastunut sinuun ja saattaa aiheuttaa vaikeuksia sinun ja vaimosi välille.

Kaksimielisen läpän heittäminen on erittäin hauskaa, mutta vain harvoin löytää siihen sopivan miehen. Siis sellaisen joka ei kuvittele sen tarkoittavan sen enempää. Sisko on voinut tulkita sinut jo niin läheiseksi ja hyväksi tutuksi, että sinun kanssasi voi viljellä tällaista huumoria turvallisesti.

Itse harrastan roisiakin kaksimielistä juttelua, mutta valitsen tarkkaan kenen kanssa. Joskus jos tuntuu että vastapuoli on ulalla kanssani, sanon suoraan että tämä on minun huumoriani, ja ettei hänen tarvitse ottaa sitä vakavasti.

Jos minä olisin sinä, sanoisin siskolle kahden kesken miten kivaa hänen kanssaan on kehitellä levotonta juttua, koska tiedät ettei kumpikaan ymmärrä sitä väärin. Ja että teillä on niin hyvä suhde, että arvostatte ja kunnioitatte toisianne niin paljon. Ja jossain vaiheessa voit vaivihkaa myös sanoa että et voisi koskaan pettää vaimoasi, mutta huulenheitto on kivaa.

Mitä jos sisko on vaimosi lähettämä uskollisuustesti?

Veikkaan miehistä huumorintajua. Kyllä nainenkin voi heittää kaksimielistä läppää sen kummempia tarkoittamatta. Ja tuohon riisumisluuloosi en usko hetkeäkään. Harva nainen haluaa montaakaan miestä niin kovasti, etenkään siskonsa miestä.

Siskoni heitti läppää ja sitten mieheni istui läpän päälle. Arvaa kuinka kävi? Heille se oli leikkiä, kuulemma, mutta minulle totta. En tapaa enää kumpaakaan.
Leikit ikävällä asialla. Ihastua ja kiinnostua voit, mutta lopeta siihen. Kaikki on mahdollista.

Älä ole urpo! Asia voi sinua kiihottaa ja aiheuttaa kuvitelmia vaikka mitä. Mutta hän on vaimosi sisko! Jos puolisonne edes alkavat epäillä jotain, niin siinä on neljä onnetonta ihmistä välittömästi ja muu suku ihmettelee, mikä niillä nyt on.

Pidä näppisi erossa kälysi pimpsasta ja lopeta tuo tuollainen huulenheitto. Se ei ole aikuisen ihmisen käytöstä. Sano kälyllesi, että et pidä hänen vihjailevasta käytöksestään ja se loukkaa sinua, koska et halua mitään, mikä aiheuttaisi säröjä vaimosi ja siskonsa tai vaimosi ja sinun välille. Tee selväksi kerralla riittävän jämäkästi, että ei käy! Ole mies ja toimi vaimoasi arvostaen!

Yhteistyössä