vaimoni on pettänyt minua usean vieraan mehen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja jarmo
  • Ensimmäinen viesti
ness
käsittäisin vihkikaavan tahtomisosion niin että jos on tahtoa, pystyy minin tahansa. Me tahdomme rakastaa toisiamme silloinkin kun vastaan tulee ongelmia ja se tuntuu vaikealta.

Pettäminen on pahinta mitä toiselle voi tehdä ja sen kumppanin kun pitäisi olla tärkein ihminen maailmassa. Ihmissuhteissa on paljon itsekkyyttä Ja kieroilua, kuvottavaa miten kauniin suhteen saa muutettua omalla toiminnallaan rumaksi ja likaiseksi.

Sitä valehteleminen toiselle on, millä tekosyyllä hyvänsä. Salakähmäisestä jakamisesta ei kaunista saati rakastelua saa minusta mitenkään, ei silloin kun vahingoitetaan tietoisesti omaa kumppania!

Kuinka voi olla niin pirun vaikeaa ilmoittaa ENSIN sille omalle kumppanille että nyt kuule on päästävä vieraan vehkeitä hinkuttamaan, so long!

Kenenkään ei tarvitse tyytyä pihtariin tai epätyydyttävään seksiin, mutta olisi se nyt jumaliste kohteliasta ilmoittaa ensin kumppanilleen, ettei hänkään tuhlaa enää omaaa aikaansa itserakkaaseen, omien tarpeittensa tyydyttäjään joka kuvittelee voivansa tehdä mitä vaan vedoten apinuuteensa :p

Onnellinen, kaunis, aito ja rehellinen suhde on jotain mitä pettäjä ei koskaan voi saada. Ja pettäjä puolustelee kaiken maailman verukkeilla jotta ei tarvitse pysähtyä miettimään kuinka ruma hän sisimmässään on :)
 
engel48
Tänään kävi ilmi, että vaimoni on pettänyt minua usean vieraan mehen kanssa avioliittomme aikana.

Syynä näihin tapahtumisiin olen kuulemma minä itse. En ole ollut tarpeeksi läsnä, olen ollut liian vähän kiinnostunut.

Omaa syytänihän tämä on kaikki.

Kamelin selkäkin naksahtaa poikki yhden korren painosta Jos jokin vain naksahtaa ja se kaikki tuntuu niin oikealta, niin mitäs siinä sitten enää?
Älä vaivu itsesääliin, kyllä sitä" tavaraa" riittää sinullekkin.
Vaan jos akkasi röyhkeästi käy huoraamassa , niin ota itseäsi niskasta kiinni ja laita kertakaikkisesti välit poikki.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
oon homomies ja mulla on useita heteronaisia kavereina ja kertovat mulle kaiken miesasioistaan.Kolme eri muijaa,kaikilla aviomiehet ja pettäneet miehiään kymmenien eri miesten kanssa.Aika perushommaa naisilta koska heillä on niin paljon niitä tilaisuuksia siihen niin tilaisuus tekee varkaan.
 
vierailija Olli
Tänään kävi ilmi, että vaimoni on pettänyt minua usean vieraan mehen kanssa avioliittomme aikana.

Syynä näihin tapahtumisiin olen kuulemma minä itse. En ole ollut tarpeeksi läsnä, olen ollut liian vähän kiinnostunut.

Omaa syytänihän tämä on kaikki.

Kamelin selkäkin naksahtaa poikki yhden korren painosta Jos jokin vain naksahtaa ja se kaikki tuntuu niin oikealta, niin mitäs siinä sitten enää?
vaimo pihalle
 
Viimeksi muokattu:
vierailija Olli juu o9
Jos vaimo haluaa vierasta niin se vain pitää hyväksyä. Itselläni suhde jos 25 vuotta naimisissa. Vaimollani useita pettämisiä mutta suhde pysyy. Antakaa nyt ihmiset omalle seksuaaliselle halukkuudellelupa. Ei se pillu siitä kulu jos joku sitä polkee. Itsekkin petän aina silloin tällöin ja nykyääbn meillä on kolmen kimppaa miehen kanssa.
olet sekstiton eunikko223
 
Viimeksi muokattu:
vierailijaolli
Jos vaimo haluaa vierasta niin se vain pitää hyväksyä. Itselläni suhde jos 25 vuotta naimisissa. Vaimollani useita pettämisiä mutta suhde pysyy. Antakaa nyt ihmiset omalle seksuaaliselle halukkuudellelupa. Ei se pillu siitä kulu jos joku sitä polkee. Itsekkin petän aina silloin tällöin ja nykyääbn meillä on kolmen kimppaa miehen kanssa.
. Eroa
 
Viimeksi muokattu:
vierailijaolli
Tänään kävi ilmi, että vaimoni on pettänyt minua usean vieraan mehen kanssa avioliittomme aikana.

Syynä näihin tapahtumisiin olen kuulemma minä itse. En ole ollut tarpeeksi läsnä, olen ollut liian vähän kiinnostunut.

Omaa syytänihän tämä on kaikki.

Kamelin selkäkin naksahtaa poikki yhden korren painosta Jos jokin vain naksahtaa ja se kaikki tuntuu niin oikealta, niin mitäs siinä sitten enää?
ota ero
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä