Vaimoni siis entinen

  • Viestiketjun aloittaja Ville Vallaton
  • Ensimmäinen viesti
Ville Vallaton
Kertokaa tarinoita teidän entisistä ja miksi meni sukset ristiin teillä.
Mun tarinani on seuraavan lainen ja mulle tosi kuin huominen päivä, Mutta sinä olet toista mieltä
kun ei sulle ole sellaista tapahtunut niin ei muillekaan ja piste..........
Minä olin silloin 18 ja hyvin rakastunut muijaani, Minä suunittelin jo meille häitäkin ja kultani käski
minua rauhoittumaan. Sinä olet oikein mukava poika mutta kun olet vielä poikanen niin katellaan nyt hetki ekaksi. Ja se helvetin muija oli viinalle perso ja minä huomasin sen hyvin ikävällä tavalla.
Minä olin keikka töissä ja tulin kotiini se huora makasi alaste pöydällä ja monta ukkoo pani sitä hulluna. Pankaa minua kunnolla ennen kuin tulee se kakara kotiinsa ja puhuu siintä helvetin papista
Mulla keitti ja menin heti kotiini ja vedin kunnolla kännit. en päässy töihini kun unohdin että on mulla työ paikkakin. Mutta isäni puhui mulle sen hommani takas ja minä vaihdoin maisemaa.
 
vierailija
Minä tunnen monta paria jotka ovat eronneet. Ja yleisin syy oli heillä ukko on vii-
naan menevä ja kännissä musti sekä väki valtainen. Minä en ole viinaan menevä
mutta pirun nuuka ja muijat ovat kyllästyneen minuun hyvin pian. Kun mulla on
sitä mitä hänellä ei ole ja en maksa sille naimisesta. Eli en elätä huoraa ja taas olen
ilman naista. Mutta kapakasta niitä löytyy kun en ole humalassa ja se niitä kiinostaa kovasti. Eli ensi viikon lopuksi kapakkaan ja mulle vesi lasi ja nainen kai-
nalooni kun kotiani lähden.
 
vierailija18.33
Vierailijalla eilen klo 21.37. Niin raukkaa sulla on VAIN nyrkki Kyllikki ja muilla oikea nainen. Voi pientä mulle käy sääliksi ja panen yhden ylimääräisen varvin.
 

Yhteistyössä